Ik de 24e en die dagen worden n hel... Vorige keer stortte alles in bij de eerste echo. Lege vruchtzak. Vind het doodeng.. maar wil natuurlijk ook erg graag weten of het nu wel goed gaat.
Oh jeetje ja dat is lang wachten dan! Ik duim voor een mooie echo voor je 😊 Spannend tijd die eraan komt
Ik helaas waarschijnlijk nog niet, al ga ik wel even kijken of t niet mogelijk is om een echo met 8 weken te krijgen, had gister namelijk toch wat bloedverlies maar wil dan ook met 12 weken eigenlijk
Hier de eerste echo 9 februari dan hoop ik 8+3 weken te zijn. Vorig jaar een slechte 1e echo gehad met deze termijn,had een een MA. Hopelijk nu een leukere echo..
Ik 15 februari, (ik denk) dat ik dan ongeveer 7,5 week ben. De tijd gaat echt zoooo sloom Maar je krijgt toch evengoed met de 12 weken nog een echo? (Dit is mijn eerste ik heb er nog niet heel veel verstand van haha)
Ja hoor je hebt standaard een termijn echo met 12 weken, dan kunnen ze evt. ook de combinatietest uitvoeren als je dit zou willen
Ik heb gister een vroege echo gehad. Zoveel twijfels en vragen.. Toch maar voor een 'pretecho' gekozen.. Meer om te kijken of er wel wat was en alles op de goede plek zat.. Het hartje klopte al krachtig. Was 8 weken en 3 dagen. 9 februari naar de vk en tussen dan en een week of 2 de termijn echo
Wat fijn dat de echo goed was😊 Heb je er ook een foto van? Ben wel benieuwd. Ik krijg met zeven weken de eerste echo en dan inderdaad rond elf weken de termijnecho
Pff ik ook pas 20 februari. Vorig jaar september een echo met zes weken ivm bruine afscheiding en het was een leeg vruchtzakje. Ik zit echt op hete kolen. Ik ben de 20ste 8+ weken maar ik vind het zo lang wachten! En ik heb al eens een missed abortion gehad dus geen bruin of rood bloed zien geeft me ook geen rust. Aan de ene kant maakt een vroege echo geen verschil op het verloop van de zwangerschap maar ik durf gewoon niet blij te zijn of me verheugen voordat ik de echo achter de rug heb.
Hier nog geen datum voor een echo, maar ik verwacht dat het nog wel in februari is. Wou dat die weken al voorbij waren.