Ik ook 22e echo... bij gyn ipv vlk.. Heb er al een gehad maar dat was vanwege pijn!! Uitsluiten BBZ.. wat was ik bang gister. Gelukkig vruchtzakje op z'n plek.. wel nog heeeeeel klein en leeg maar dit kon ook niet anders werd me op t hart gedrukt.. 3 cystes veroorzaken m'n pijn.. dat nemen we dan maar voor lief! Nu toch weer vol spanning op naar de 22e... Eigenlijk vind ik het wel finn dat t bij de gyn is. Dat kamertje bij de vlk heb ik echt n soort trauma van opgelopen.... Hoop zo dat we nu een mini spruitje mogen zien!
allemaal positieve echo,s gelukkig hopen op nog meer mooie echo,s nog 13 dagen wachten de dagen kruipen ook echt voorbij maar goed bij de eerste 2x bij 5 weken ging het mis bij allebij vroeg echo gehad nu bewust er niet voor gekozen een vroege echo omdat er niet veel te zien is en het toch afzien is
Gefeliciteerd met jullie positive echo's anstaande maandag mag ik, 8w... een vitaliteitsecho (voor eigen rekening). Twee weken later heb ik dan intake en de 12w groeiecho is wel vergoed... Duimen jullie voor hartactie <3
Spannend mamingo! Ik duim met je mee😊 Hier ook volgende week een vroege echo op eigen kosten en dan met 10/11 weken de termijnecho
Ik krijg morgen mijn 1e echo.. ik ben zo benieuwd of er wat zit en of er eventueel een hartje klopt ❤
Hier vandaag 1e echo gehad.... en na 3 MK mochten we een mooi kloppend hartje zien. Ik wordt geschat op 7.4 weken maar over 3 weken weer een echo. Blijf zitten lief welpje!