Ik ben echt non stop onwijs moe terwijl ik wel gewoon it al slaap. Verder vooral smiddags en Savonds onwijs misselijk. Voel me vandaag ook echt niet lekker, maar kan ook zijn det ik gewoon ziek word, hoofdpijn, verkouden etc🤒 Blegh
ja ik heb het vandaag ook misselijk en vlees kan ik niet meer zien als ik al aan vlees denk verschrikkelijk ik had het in me vorige zwangerschap met vis
Vanochtend de echo gehad en alles was goed! Hartje klopte mooi en is er gelukkig maar 1 haha😊😄 Ben nu op 6w5d gezet, maar kan nog veranderen
Wij hebben vandaag ook onze eerste echo gehad Het was een goede echo maar zoals we al dachten ben ik nu 'pas' 5 weken en 5 dagen zwanger.. het hartje klopte wel sneller dan wat gebruikelijk is op dit termijn dus ze dacht wel dat als we dalijk de termijn echo hebben dat we dan een paar dagen vooruit gezet worden Nu mogen we over 3 weken weer terug komen voor een nieuwe echo
Hoi meiden.... Ik nog ff met jullie mee zenuwpezen 😉 Wij hebben ook as woensdag de 22e de eerste echo.... Pas om 15.15, dus ben blij dat ik dan tot half 2 moet werken 😊
Wij hebben vrijdag 1e echo, echt spannend. Vorige keer ging het na een kloppend hartje mis bij 6,5 week.
aankomende week weer veel echos hopen op allemaal een mooie echo ik mag donderdag gelukkig om 11 uur al
Woensdag 22e 11:15... Werk nog van 8 tot 10u... hoeft niet.. maar thuiszitten wachten word ik helemaal gek denk ik. Ene moment denk ik alles zit goed! Ik weet t gewoon. Andere moment kan ik wel janken en ben ik overtuigd dat het weer een lege vruchtzak is
ja ik heb hetzelfde als jij ene moment denk ik zit wel goed andere moment denk ik straks zit er niks of leeg vruchtzakje duf ech niet te kijken laat haar eerst wel een reactie geven verschrikkelijk die spanning hoor verder overdag nergens last van alleen savonds vlagen misselijkheid en die afkeer voor vlees zit ook steeds te bedenken wat te gaan koken alleen ma zin in zoetigheid en vettigheid slechte dingen in iedergeval ahah word alleen gek van die onzekerheid en als ik al die goeie echos zie dan denk ik zal die van mij wel slecht zijn onmogelijkd dat het nu goed kan gaan die gedachte hou je toch als het al vaker is mis gegaan denk ik
Precies wat je zegt.. Iemand moet n foute echo hebben.. als er al zoveel goeie zijn ben ik weer nummer 1 op 10 met n miskraam Deprimerende gedachte. Herkenbaar voor jou dus.. denk inderdaad dat je dat blijft houden als het een keer mis is gegaan. Ik ben de hele dag wat weeïg.. niet misselijk. Moe.. verschilt ook per dag. M'n borsten zijn nu wel echt giga pijnlijk. Ik heb juist zin in vlees.. en zout. En vet en ongezond ook. Verschrikkelijk. Normaal ben ik n mega zoetekauw. Nu helemaal niet. Moet mezelf ook echt dwingen om groeten en fruit te eten. Het is gewoon weer zo eng.. soms overheerst het echt.