je snap je helemaal denk steeds kan toch niet goed gaan meer negatieve gedachtes dan positieve vooral als het donderdag niet goed zit 8 weken ben ik dan zou dan alles weer voor niks geweest zijn dan en dan weer hele traject opnieuw beginnen. ik hoop echt op positief nieuws heb de kwaaltjes toch niet voor niets denk ik dan vorige keren ging het dan mis met 5 weken maar toch missed abortion kan ook nog als ik 1 dag al minder kwaaltjes heb denk ik al ojee het is mis die eerste weken zijn killing voor mij word er niet goed van en mijn man is beetje zelfde dus kunnen elkaar niet oppeppen die zegt ben pas blij als ik een goeie echo zie ga me er nog niet op verheugen en dan slecht nieuws heel lastig
Had ik een heel verhaal geschreven is t ineens weg nou ja dan maar even in het kort ook hier het gevoel van iedereen heeft een goeie dan heb ik een slechte heb minimaal 2x per dag nog wat roze verlies zonder krampen dus dat speelt mee , durf ook niet te kijken ga wel wachten op commentaar en ben gewoon bang dat het leeg zat zijn bijna geen kwaaltjes behalve af en toe misselijk lees miss 1x per dag gevoelige tepel zo nu en dan en een trekkerige buik oja en moe en dat is het is niet extreem pfff wil dat de dagen wat sneller gaan oja hoe zijn de mannen als jullie erover beginnen dat het miss wel niet goed is ? Hier geen begrip
ik praat er niet eens over hahaha hij snapt er toch allemaal niks van mannen logica ik doe mee aan moeders voor moeders hij zei waar is dat voor ik zeg maken ze medicijnen van net als clomid die ik slikte (ik dacht dat ze er ook clomid van maakte ma dat is dus niet zo) zijn antwoord: nou daar komtie ahahahha dus dan ben je nu zwanger met dna van een andere vrouw hij denkt serieus dat me eitje van een andere vrouw is ahahahha
Hahaha amch dat is leuk hahaa die heb ik nog nooit eerder gehoord haha maar wat doe jij dan met dat opgekropte verdriet ? En onzekerheid ik noet t af en toe echt kwijt hoor
ik zit op deze site of met een vriendin die mannen snappen het toch niet geen besef als ik al zeg ben misselijk zeg die ow krijg je griep snapt er totaal niks van hahaha die denkt het is nog pril dan kan je nog nergens last van hebben en hoe doe jij het
Ik probeer er toch over te praten met hem maar valt niet mee hahaa maar hij snapt nog wel dat er kwaaltjes hij komen kijken , maar verder is het zo van jij bent alleen maar negatief en dan probeer ik uit te leggen dat het wel zo kan zijn dat het niet goed is maar dat wil hij niet horen nog 4 dagen dan weten we het een beetje maar ja dan nog geen garantie bewijs helaas ben sceptisch zodra de baby levensvatbaar is kan ik pas genieten had ik bij mn dochter ook klinkt vreemd miss maar dan voel je ze en heb je meer bevestiging
je man is in iedergeval positief ingesteld ik probeer positief te zijn terwijl ik dat van binnen helemaal niet ben omdat hij ook zo negatief is ingesteld het zou ook wel echt een domper zijn als het donderdag niet goed zit
Ja is altijd een domper je wilt niets liever dat je een kloppend hartje ziet we moeten nog even geduld hebben
@Annoniemm, ben zo blij te lezen dat alles goed was bij je echo, bij de mijne ook, we hebben er lang moeten op wachten he, was ook zo blij toen de dag daar was ik heb het kindje zelfs zien bewegen, was zooo special, mijn hartje smelte er van
Nu begint het eindelijk op te schieten tot het woensdag is ! Hebben jullie nog rare kwaaltjes dames ? Ik begin er wel een aantal te krijgen nu de 6de week aangebroken is hopelijk een goed teken , hier komen ze veel plassen , misselijk meerdere keren per dag , moe , heb last van veel gas (sorry voor de vieze benaming ) uhm ondanks de misselijkheid veel honger
Hierna al sinds het begin van de zwangerschap verstopte darmen, zo'n last van dat ik er buikpijn van heb en slecht door slaap. Qua eten en drinken al van alles geprobeerd, niks helpt helaas😣
Ik eet elke dag een appel ( met schil) dat schijnt te helpen door de vezels of zo ik weet t niet maar mijn darmen zijn ook niet erg leuk zit gelukkig niet verstopt maar wel veel gas
Ja kreeg ook kiwi's als tip en dat heeft heel even geholpen maar nu weer terug bij af, misschien nu maar appels proberen. Wie weet helpt het😬
Ik ben vrijdag aan de beurt, komt eindelijk een beetje dichtbij. Ik vind het zelfs spannender dan bij de eerste..! Hopelijk alles ok..