Oh wat fijn ! Weer een goeie echo ! Ik heb vannochtend wat afleiding gezocht met dochter lief en schoonzusjes plus kinderen even naar een speel paradijs geweest dus de ochtend is voorbii gevlogen nu nog 2 dagen overbruggen ik heb overigens geen roze of bruin meer alleen bij een grote boodschap dus het zal toch mn baarmoederhals zijn die vervelend is fingers crosst
He meiden! Wat een mooie echo's zeg! Wat ontzettend fijn voor jullie. Ik mag morgen voor een echo.. vind zo spannend! Ben benieuwd hoe ver ze denken dat ik ben. Tis altijd een gok natuurlijk. Hopelijk klopt het hartje..
Gefeliciteerd mariam!!!!! Prachtig!!!!!! Nog 2 nachtjes en dan mag ik ook!!! En als deze goed is mag ik in maart nog 4x gluren 🙈 doe dan mee aan een studie waarbij ze 3d echo's maken 😊
Leuk! Altijd erg 'vervelend' als je nog n keertje mag spieken en nog wel een 3D echo ook! Zou willen dat ze zulke studies ook hier in de buurt hebben! (Brabant)
Uh denk 't niet, deze studie is alleen in 't ziekenhuis waar ik loop... Maar je kunt wel altijd kijken of er geen "echo opleidingscentrum" in de buurt zit....
Hier vandaag 1ste echo gehad en het hartje klopte, volgens haar echt net. Door mijn vermoedelijke eisprong 22 januari, ging ik er vanuit dat ik 6,2 ben, maar zij kwam op net aan 6 weken. Kan zijn dat mijn ei laat is gesprongen of de innesteling langer heeft geduurd. Vind het wel spannend. Verklaard wel waarom mijn testen zo licht waren en pas met 17dpo knalde.
Erg hè..... Bij dochterlief bleef ik alle echo's spannend vinden totdat ik haar echt goed ging voelen, dat gaf mij pas vertrouwen 😉
Appelsientje nog 1 nacht en dan is het zover dan mogen we kan jij slapen vannacht denk je ? Ik bem overigens elke nacht wakker tegenwoordig zal datet de zwangerschap te maken hebben ?
He meiden! Super goed nieuws hier! Ik heb vanmiddag een prachtige kloppend hartje gezien, ohh zo geweldig!! En het termijn klopte exact met wat ik had berekend! Zit echt even op een roze wolk (ondanks de erge misselijkheid haha) Meiden die nog moeten, heeel veel succes en plezier! Komt vast goed x
Vandaag is het zover we mogen dames ! Hoe hebben jullie geslapen ? Ik behoorlijk slecht helaas pff moet nog 6 uur doorkomen gelukkig heb ik nog een meid van 1.5 jaar die me bezig houd dus hopelijk komt dat goed