Gister eerste echo gehad ik bleek 6 weken en 5 dagen zwanger te zijn hartje zien kloppen.. alleen heeft het zich ingenesteld dicht bij de eileider heeft iemand hier ervaring mee? Maak mij toch wel een beetje zorgen ik moet volgende week weer terug komen.
heel veel succes vandaag en op naar een mooie echo ik mag mag morgen ochtend ben nu al op van de zenuwen hahaha
Geen ervaring mee aclee , ja amch ik ben ook al sinds gisteren vet zenuwachtig ik heb t bijna niet meer ik ga dochterlief om half 12 weg brengen naar opa en oma en dan manlief ophalen op zn werk 1 uur hier vandaan en dan naar amsterdam wij hebben de echo in het amc omdat we daar iui gehad hebben dus zit een groot gedeelte in de auto nu nog ff 1 uurtje thuis vertoeven hebben jullie ook altijd zn last van jullie darmen als jullie zenuwen hebben of ben ik de enige ?
Ik had obstipatie... En dat is veranderd sinds gister in 3x poepen per dag! Pure zenuwen. Bah... Heel herkenbaar... heb ik normaal ook. Jij mag ook vandaag toch?? Super spannend. Mijn duimen draaien voor je!!
Wat een opluchting.... heb zitten janken! Alles perfect aldus de gyn. Sterk kloppend hartje en garnaaltje precies op schema. Wat zijn wij gelukkig!!!
Wat fijn zeg! @Essje we lopen echt precies gelijk op! Leuk Jij heb 14 maart termijn echo zie ik, wij de 10de. Vind nu alweer spannend haha
Dames het hartje klopt ! Maar het waren er waarschijnelijk 2 dat verklaard het bloedverlies wat ik had wel moet volgende week weer terug voor controle ook ik heb een cyste op mn rechter eierstok
Wat fijn poedel, dat het hartje klopt! Wel jammer van de tweede en de cyste☹️ Rustig aan!
Ja super leuk! Wij zouden hem ook rond de 10e hebben, maar kon geen vrij krijgen dus paar dagen laten. Kan nu al niet meer wachten🙈
Ff snel ben bij vrienden.... Ook hier was alles was goed!!!! Mooi hartje gezien 😍 foto volgt nog 😉