Kan iemand mij misschien vertellen wat de gevolgen zijn van een ruggeprik voor een baby. Ik heb gisteren een test gedaan en bleek zwanger te zijn, nu heb ik die week ervoor plotseling een knieoperatie gehad en daarbij een ruggeprik gekregen. Ik maak me wel zorgen over de baby. kan iemand mij helpen? alvast enorm bedankt
Ja, ik zou ook zeker je ha bellen. Ik neem aan dat je ook pijnstilling hebt gekregen, dat lijkt me verontrustender. BELLEN DUS! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Elmo
ik heb inderdaad wel wat in mijn infuus gehad aan medicijnen voor de pijn maar heb na die tijd niets geen medicijnen meer ingenomen. Ik ga de huisarts bellen . Bedankt voor de reacties.
De eerste vier weken van je zwangerschap heb je nog geen bloedverbinding tussen jou en je kindje, dus ik den kda t het misschien wel meevalt. Vaak weet je dan nog niet dat je zwanger bent en drink je nog alcohol of zo iets, dat kan dan ook geen kwaad.
ik dacht zelfs de eerste 6 weken geen bloedcontact maar je HA weet dit het beste ! en bevallen kan toch ook met een ruggeprik ......
Wil je niet verontrusten, maar er zijn ook verhalen dat het niet hebben van bloedcontact geen reden is om nog onvoorzichtig te kunnen zijn. Maar goed, bij een keizersnede krijg je ook een ruggenprik. Oké, je kindje is wel veel ouder en sterker dan, maar toch. Als het echt kwaad kan, moeten ze je dan ook niet vragen of je zwanger bent? Denk aan röntgen e.d. Hebben ze dat gevraagd? Dan waren ze zelf ook voorzichtig en kan het wellicht toch kwaad. Bellen met een deskundige is hier het belanrijkste denk ik. Maar dat besluit had je al genomen. Succes en gefeliciteerd!
Maar zal ik het dan niet al gemerkt hebben als er iets zou zijn met de baby en de test geeft toch aan dat ik zwanger ben?
Heb je de ha al gebeld? Je kindje is nog zo klein....daar merk je niks van hoor! Ik zou gewoon maar even bellen, dan weet je het zeker. Elmo
Heb de huisarts proberen te bellen maar die is tot maandag op vakantie. Voel me er heel onzeker bij, hoop dat er iemand is die me toch gerust kan stellen?
kan je geen huisarts bellen die de jouwe vervangt? wachten tot maandag is dan erg lang. of anders een vk bellen,kijken wat hun zeggen, of de arts die je heeft geopereerd,neem aan dat hij ook wel weet hoe of wat
Ja dat zou wel kunnen maar praat hier liever met mijn eigen huisarts over. Ben heel onverwacht zwanger. Maak me niet alleen zorgen om de baby maar ook hoe iedereen hier op gaat reageren.. Ik probeer tot maandag te wachten maar als iemand hier wat meer over weet hoor ik het nog graag. Alvast bedankt
hoi, mij hebben ze op zwanger zijn getest in t zh, toen bleek ik zwanger te zijn en kreeg ik een ruggenprik omdat dit niet schadelijk is voor n kindje, en een narcose is niet goed. dus ik weet zeker dat het geen kwaad kan mijn kereltje is super gezond en zo
Bedankt voor je reactie, Dat doet me erg goed. Ik hoop dat mijn kleine ook gezond is. Ik heb wel een infuus gehad met daarin pijnstillers, zou dat erg schadelijk zijn?
Ligt eraan wat voor pijnstilling het was. Is lastig om daar antwoord op te geven.. Ik zou toch een andere huisarts bellen of een verloskundige, zij hebben geheimhoudingsplicht Succes!
Heb geen idee wat het voor pijnstilling was, kreeg een zakje in mijn infuus. Ik bel mijn huisarts maandag. Bedankt voor je reactie.
Geen idee, ik hoop dat het niet schadelijk is maar ik zal het sowieso moeten navragen. Verder heb ik geen buikpijn of bloedverlies dus hoop dat het goed komt. Bedankt.!