misschien een domme vraag?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door aylins, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    hai iedereen,,

misschien een beetje dom,maar hoe kan het dat stel je voor je laatste menstruatie de 24e was volgens jouw berekening ben je 8 weken maar de verloskundige denken 6?
    ben benieuwd,en hoe gaat het als je al verder dan 14 weken bent dan kunnen ze de exact meting niet meer doen toch,gaan ze dan uit van de laatste menstruatie?
    alvast bedankt!!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik had toen der tijd zelf berekend wanneer ik ongeveer uitgerekend zou zijn.
    Bij mijn eerste echo met 8 weken konden ze het vruchtje opmeten en daar vanuit kunnen ze zien hoe ver je ongeveer zwanger bent.. kan een paar dagen schelen, soms een week.. maar het is ook maar een schatting! 100% zeker kunnen ze het niet zeggen.
    En bij de echo een paar weken later werd ik weer een paar dagen vooruit gezet, maar ik had vanaf het begin 6 Juli berekend en dat is wel zo gebleven, die paar dagen meer of minder maken dan ook niet uit..

3. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Wat was de eerste dag dat je ongesteld was? 24 maart? dan zou je woensdag 5 weken zwanger zijn...

Je moet gaan tellen vanaf de eerste dag je ongesteldheid, en dan rekenen tot nu... dan zou je bijna 5 weken zijn, als je en regelmatige cyclus hebt van ongeveer 28 dagen..

Liefs!

4. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    nee het zit zo mijn laatste menstuatie was 24 oktober! maar ik dacht het zal wel komen omdat ik de 24ste van september een kindje heb gekregen en durfde echt geen test te doen febr ofzo test gedaan en ja toen ben ik zelf na een geslachtsbepaling gegaan bij 18 weken maar de mevrouw zei nee ik denk 16 weken...nu moet ik nog steeds na de verloskundige gaan,en de 20 weken echo zei ze 21 weken....vandaar...:(

Deel Deze Pagina