Wat doen jullie tijdens flesje geven

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Hope87, Mar 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

Apr 7, 2012
    910
    2
    16
    Hoi, vroeg me af wat jullie doen tijdens het flesje geven
    kijken jullie dan gewoon tv
    of zit je met je telefoon iets te doen
    of ben je aan het bellen
    of een boek / tijdschrift lezen?
    of doe je je ogen ffies dicht? :p

of je baby aanmoedigen, en gekke bekken trekken

ben benieuwd!;)

2. Maia

Maia Niet meer actief

zo ongeveer alles wat je hierboven opsomt doe ik wel eens ;)
    en ik lees wel eens mijn dochter voor, of we spelen samen een spelletje, kan ook nog :)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik kijk vaak net gemist op de rtl app of achter gesloten deuren en beschuldigd op de ipad maar dan voel ik me vaak schuldig, zou inderdaad leuk zijn als jullie ook met andere dingen bezig ben, dan voel ik me misschien niet meer schuldig :p

4. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Ik kijk altijd verliefd naar m'n meisjes :)

Maar die van mij hebben de leeftijd dat ze m'n iPhone en iPad interessanter vinden dan de fles ;)

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij voeden (fles of borst) altijd gefocusst geweest op mn dochter. Dus aankijken, strelen tegen praten ed.
    Nooit met externe dingen bezig geweest (lezen, tv ed).
    Ik vond deze stukjes quality-time altijd erg belangrijk.

6. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb gelukkig heel erg genoten van mijn kleine kereltje tijdens het voeden. Kan nog steeds uren naar hem blijven kijken, maar helaas is dat knusse en intieme van fles(borst) voeden er heel erg snel vanaf...dus ik ben echt heel erg blij dat ik daarvan genoten heb...
    Hier ging zelfs de telefoon op stil tijdens de voedings momenten, de enige die mocht storen was manlief...

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Ik doe alles in je openingspost :) maar ook m'n kindje aaien strelen en liefkozen.

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,862
    0
    36
    Oewhh voel me nu toch best schuldig. Hier voer ik gewoon gesprekken met andere . Kijk een beetje tv . Ben ook wel met hem bezig hoor maar tegen hem praten is niet heel handig hier . Of een afgeleid of een verslikkend mannetje :eek:

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

In het begin keek ik altijd naar haar, ik vond het zo mooi. Later begon ik weleens met een schuin oog een boek te lezen, maar nu is dat geen optie meer. Mevrouw is heel snel afgeleid en ik moet in een donkere kamer voeden, anders laat ze elke 30 sec los ;)

10. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Tv kijken of een beetje op mn mobiel inderdaad.. :D

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

Sep 10, 2012
    3,187
    0
    0
    Noord Holland
    ZP, tv, andere kleine vermaken, bellen, kletsen...
    Zelfs veter strikken is 1x gelukt...
    Eerst keek ik naar hem en strelen en babbelen...
    Maar hij raakt mega afgeleid, dus ben daar mee gestopt.
    Kijk nog wel minstens de helft van de tijd.

12. Faye80

Faye80 Actief lid

Apr 13, 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zit ook weleens stiekem met mijn telefoon hoor. Of kzet de tv weleens aan. Maar mijn mannetje is ook reuze snel afgeleid en verslikt zich snel/spuugt veel dus ben toch altijd wel meer met mijn aandacht bij hem.

13. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Toen ze de fles nog kreeg, keek ik gewoon al die tijd naar dr, gaf se kusjes en besefte me keer op keer weer hoe lief en mooi ze wel niet is! Heel af en toe ook een uitzending gekeken, maar niet vaak...

14. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    tv kijken of facebooken haha of de ogen dicht :D

15. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Internetten op m'n telefoon *bloos*

16. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

Jun 5, 2011
    1,180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    In het begin toen ik de fles gaf, lag ze nog op schoot, zat ik wat tv te kijken en kijken hoe ze geniet, beetje praten met vriend, internetten op telefoon etc...

Nu ligt ze al heel lang op de commode met de fles zelf vast en dan verschoon ik haar en kleed haar ondertussen om en af en toe even een kleine kroel en een kusje tussendoor :)

17. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Ik mis die momenten wel hoor... Ze worden zo snel groot en dan willen ze niet meer lekker rustig bij je liggen :)

Vandaar dat ik extra geniet van de weinige flesmomenten die we nog hebben.

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik kan hier doen wat ik wil, het enige wat d interesseert is zijn melk, al zou ik op mn kop gaan staan en hem zo voeden zal hij het nog niet eens doorhebben, zolang hij zn melk maar krijgt

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Mijn meisje deed in het begin heel lang over de voeding, viel ook half in slaap enzo. Dus vaak keek ik dan tv. Nu doet ze er soms maar 10 minuten over (overdag) en is ze sneller afgeleid, dus nu probeer ik juist de rust te bewaren en tv juist uit.

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hoofdzakelijk tv kijken en naar m'n mannetje kijken.
    Krijgt nu alleen nog voor het slapen gaan een klein flesje warme melk en die drinkt ie nog lekker bij me op schoot, deze is zo leeg en dan gaan we nog ff knuffelen voordat papa 'm naar boven brengt...

Share This Page