wie nog meer - 2 melkflessen?

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel17, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik word ook niet bruin. Lichtblond haar, kleine sproetjes, bleek en groene ogen. Ik verbrand zo snel dat ik al Factor 30 op mijn armen en gezicht smeer als ik van mijn werk naar huis rijd (20min, heb geen airco in de auto dus met open raam). Mensen zeggen wel "ja, daar moet je doorheen, eerst jezelf flink laten verbranden en dan word je wel bruin." En dan huidkanker krijgen zeker?:(
    Bovendien vervel ik meteen als ik verbrand ben. Ik blijf gewoon dikke lagen zonnebrandcreme smeren :p

2. petrova

petrova Actief lid

Ik kan wel goed bruin worden (erg bruin zelfs) maar ik doe het liever niet.

Ik hou er niet van in de superhete zon te zitten (in de lente kan het wel lekker zijn hoor, maar met 30 graden? No thanks), mijn ouders hebben allebei huidkanker gehad en ik vind mezelf ook niet echt mooier als ik bruin ben. En ik hou ook niet van tan lines, haha.

Dit jaar ben ik wel een beetje bruin doordat we zo'n mooie lente hebben gehad, maar ik ben ook jaren spierwit geweest.

Mijn moeder is zo iemand die witte benen e.d. echt niet vindt kunnen, en daar ook steeds opmerkingen over maakte totdat ik zei dat ik geen huidkanker wilde zoals zij, en sindsdien zegt ze er niks meer over :)

3. Username

Username Niet meer actief

Oh ja. Ik heb dat ook. Bruin word ik niet, hooguit indianenrood...

4. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ja, ik! Ik word niet bruin. Als ik (te lang) in de zon zit dan verbrand ik, paar dagen daarna ga ik vervellen en dan ben ik weer wit ;)
    Ik heb zomers wel wat sproetjes in m'n gezicht waardoor het bleke wat minder opvalt.

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik word ook niet bruin en idd krijg daar ook altijd opmerkingen over..
    Ik heb ook melkflesjes en het kan me ook niks meer schelen, dan maar!

Het is wel wat beter geworden sinds ik een paar keer in Turkije/Griekenland ben geweest, maar bruin? Nee dat niet.. Beetje rood/bruinig en dat trekt snel weer weg en dan ben ik weer lekker wit.. Nou ja so be it.. Ik heb al eens spray tanning gedaan, nou dat vond ik ook niet mooi, dan lijk ik helemaal niet meer op mezelf, dus dat ook nooit weer :D

6. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    485
    328
    63
    Ik zeg altijd: "Ik heb 2 tinten - 's winters licht wit en 's zomers donker wit".Of dat ik van adellijke afkomst ben (Ik ben niet Nederlands dus ze durven ook niet te twijfelen, hahahahhaa!) En is het meteen klaar met dat gezeur!

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hahahaha dat plaatje!

:D

8. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik word ook niet snel bruin. Ik heb 3 weken zuid Spanje nodig. En dan ben ik na een week weer wit.

Gelukkig heb ik een verloofde die mijn huid mooier vindt als het wit is, dan bruin. :) (en van andere mensen trek ik me niks aan)

9. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik word ook niet snel bruin, na twee weken Griekenland wel, maar het is zo weer weg. En ik moet mij insmeren als een gek, want anders verbrand ik! Ik hou er ook helemaal niet van om in de zon te bakken, liever lekker met een boek onder de parasol.

10. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Dat plaatje is wel erg extreem, zij is witter dan ik :D de enige volgens mij....

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik word nauwelijks bruin, alleen maar rood. Ik doe er ook helemaal niets aan om minder bleek te worden. Niet in de zon als ik daar geen zin in heb, geen zonnebank en geen smeerseltjes. Vind dat echt een extreem overrated schoonheidsideaal, bruin "moeten" worden.

12. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Vanaf volgend jaar weer vanaf feb. onder de zonnehemel bij mijn moeder. Heb een lichte zonneallergie erbij gekregen tijdens mijn eerste zwangerschap, dus zo kan mijn huid mooi langzaam wennen aan de uv stralen en wordt meteen mooi bruin. Ideaal!

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    hihi dat plaatje was ik al eens tegen gekomen:D
    Ik word zelf wel bruin maar dan moet ik wel regelmatig in de zon gaan zitten. Ook ga ik wel eens onder de zonnebank.
    Maar je hebt ook mensen die al bruin worden als ze alleen maar naar hun werk lopen ofzo;) dat heb ik dan weer niet;)

14. Humava

Humava Niet meer actief

Hier ook zo'n bleekscheet. Mn mn hoofd, armen en buik worden nog wel een beetje bruin maar mn benen nooit. Ik heb wel een zonnebank maar daar ga ik niet heel vaak onder en nu ik zwanger ben al helemaal niet. Vl wordt wel snel bruin en ben daar wel een beetje jaloers op al is het alleen al omdat hij niet elk uur hoeft te smeren. Dl heeft echt de huid van mij, die is ook heel bleek. Wij zijn wel altijd goed voor de zonnebrandcrème verkoop. ;)

15. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Waarom zou je uberhaupt bruin willen worden?
    Het is tenslotte een beschadiging van de huid.

16. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Verbranden is een beschadiging van de huid. Bruin wordt je door pigment, wat juist helpt beschermen tegen straling van de zon (wel altijd blijven smeren, hoe bruin je ook bent) ;)

17. mumija

mumija Niet meer actief

Ik word ook nooit bruin...m'n armen, gezicht en rug verkleuren wel wat, maar met mijn benen gebeurt helemaal niks!
    Echt zo wit dat het pijn aan je ogen doet!
    Vroeger vond ik dat niet leuk, maar nu maak ik me er al jaaaaren niet meer druk om. Het is nu eenmaal zo, en ik ga ook niet allemaal van die troep smeren hoor, of zonnebanken.
    Kan me wel wat ergere dingen voorstellen. Zonnebaden is gewoon niks voor mij haha.

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Alleen openingspost gelezen, maar ik heb rood haar en dus weinig tot geen pigment.

Gebruik soms wel eens van die body lotion met zelfbruiner wat ik heel voorzichtig en lichtjes opsmeer aangezien je er snel vieze vlekken van krijgt ( enkels, knie) of dat het te onnatuurlijk word.

Ik maak me er niet druk meer om. Ik word nu eenmaal niet bruin. Hoe ik het ook probeer.

Waar ik wel chagrijnig van word is dat werkelijk IEDEREEN altijd naast me gaat staan en dan een arm uitsteekt om te vergeleijken en dan uitroept: ik ben bruiner dan jij!

Ja duhuh!! Beetje makkelijk zo. Ga maar naast mijn schoonvader staan ( die is heeeeeeeeeeel donker)

Maar elke zomer is het weer zo en steeds opnieuw.
    Als ik ze al aan zie komen ren ik weg. Ga maar bij iemand anders vergelijken.

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Trouwens... Als ze weer eens klagen dat ik wit ben verkondig ik dat ik een vampier ben.

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik probeer juist mijn huid zo wit en egaal mogelijk te krijgen.
    Ik vind het zo mooi! :cool:

Deel Deze Pagina