's nachts misselijk?

Discussion in 'Zwangerschap' started by kimoyra, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimoyra

kimoyra Lid

Jan 21, 2009
    79
    0
    0
    De eerste 3 maanden was ik zo nu en dan misselijk, maar niet noemenswaardig... Ik lustte een poosje geen frituur en chips, maar dat ging ook weer over.
    Alleen is het nu bijna elke nacht raak... Ik wordt kotsmisselijk wakker, en ren dan maar naar de wc. Alleen komt er dan (nog?) niks. Ik wordt wakker op m'n rug, maar ook op m'n buik en zij. Snap er niks van. Het is ook niet dat ik teveel eet 's avonds.
    Kent iemand dit?

2. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Ik ken het. Ik heb het als ik 's avonds te vet gegeten heb of als ik 's nachts een te lege maag heb.

Ook eet ik voordat ik ga slapen standaard een crackertje of een appeltje en er ligt nog steeds iets kleins om te eten naast mijn bed. Want ik word regelmatig wakker met zo'n lege maag gevoel rond 3.00 uur. Als ik dan probeer verder te slapen word ik een uurtje later ook kotsmisselijk wakker. Even 's nachts iets eten voorkomt dat....

Hoop dat je er iets aan hebt....

3. kimoyra

kimoyra Lid

Jan 21, 2009
    79
    0
    0
    Volgens de verloskundige heeft het met m'n dikke darm te maken. Die wordt spastisch en daar kan je ook heel misselijk van worden...
    Warm eten als lunch en 's avonds brood, maximaal 3 kopjes koffie en heel veel drinken zou moeten werken. Tja...
    Een 'leeg' misselijk gevoel is het niet, maar misschien dat een licht hapje helpt. Zou wel fijn zijn ja.
    Nog 5 maanden, dan is t weer klaar denken we dan maar. ;)

Share This Page