wie nog meer 27 juli uitgerekend. af tellen is begonnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    hoi
    Op dit momend vind ik de zwangerschap erg zwaar lekker weer, maar zeer vermoeiend, ik heb dan nog eens een kleine meid rond lopen wat ook niet mee valt.
    we hoeven nog maar 8 weken.
    tenzij mevrouw overdwars blijf liggen, maargoed ga er van uit dat het nog 8 weken zo duurt.
    ik heb alles zogoed als klaar.
    ik hoop dat meer meiden aan het aftellen zijn.
    groetjes elvira

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik ben een paar daagjes later uitgerekend, de 31e. Hier dus ook al een beetje stiekum aan het aftellen hoor! Echt zwaar vind ik het (nog) niet, hoewel ik wel weer veel en snel moe ben. Ik heb ook nog een klein ventje rondlopen van bijna 1,5 jaar. Maar hij is gelukkig zo makkelijk!

Ben wel benieuws hoe het straks gaat als het echt dagen en nachten lang warm is en de buik steeds zwaarder gaat worden. Ik hoop vooral dat ik heerlijk kan blijven genieten, zoals ik nu doe!

Wanneer ga jij met verlof? Ik over 3 weken.

3. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Ik ben ook al zo snel moe hoor, ik moet dan eigelijk nog van alles doen, kleine slaapt overdag nog wel heel even maar ik hoef nog niet eens een tafel schoon te maken en ben ik al moe word er gek van, zit er maar aan te denken om red bull in huis te halen.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  5. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al aan het aftellen, met giga dikke voeten door het warme weer, en behoorlijk vermeoeid.
    Ben nu een paar uurtjes thuis, we hebben vandaag de hele dag een bruiloft, maar ben om 2 uur naar huis gegaan, totdat het avond feest begint, even heerlijk geslapen, zometeen zoon wegbrengen naar kamp, even de benen omhoog en dan maar hopen dat ik het vanavond vol ga houden.......jammer genoeg deze keer geen lekkere drankjes naja volgende keer beter!

Meiden succes met het warme weer, en hou jezelf rustig!

6. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ja, hier nog een afteller, ik ben 24 juli uitgeteld. Ik heb maandag mijn laatste werkdag, zit al gedeeltelijk in de ziektewet ivm BI. Ik dacht lekker te gaan genieten van het mooie weer, maar nu zag ik dat het vanaf zondag weer minder wordt, beetje jammer.
    Ben wel blij dat mijn verlof begint, heb een zoontje van 5 rondlopen en moet nog een hoop hier in huis doen, dus kan de vrije tijd goed gebruiken:)

7. kimmss

kimmss Actief lid

22 okt 2009
    161
    0
    16
    ik mag ook aftellen, ben wel ietsje eerder uitgerekend maar ben zeeer benieuwd wie mij dus de hele tijd beurs schopt, en vaak de hik heeft:D

8. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik heb echt heel veel last van keiharde buiken en zelfs met een warme douche of lauwwarm zwembad gaat het niet weg en onder in mijn buik kramt het al een hele tijd.
    weet iemand wat is is en of het normaal is.
    groetjes elvira

En de juli 2010 mama,s praten daar niet zoveel en er staan 100/1000 berichten eer dat je aan het eind bent ben ik al uitgerekend :)

9. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Ik ben ook aan het aftellen, wel wat eerder als jullie (gelukkig haha) maar het is echt zwaar aan het worden, ik draag alles van voor dus heb een flinke buik met veel vruchtwater pffffff.... Dat commentaar word ook irritanter van pas maar op dat het er niet uitvalt of jeetje moet je nog 5 weken???

Ben blij als het zover is, er loopt hier nog een ventje van 15 maanden rond en dan is het best zwaar, maar goed nog ff en dan dan zijn we met z'n vieren gezellig... Succes dames de laatste loodjes!

10. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Hier ook aan het aftellen. Uitgerekend op 25 juli. Zo spannend allemaal! Zo benieuwd naar dat mensje maar het is ook best eng om straks zo'n grote verantwoordelijkheid te gaan dragen.

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier ook aan het aftellen.
    Alhoewel... Ik ben er nog niet klaar voor en nog niet klaar mee. Vind die 8 weken eigenlijk veel te kort.
    Dacht ik vorig jaar nog heel anders over toen ik 32 weken was. :)

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik ben de 13e uitgerekend, maar totaal nog niet aan het aftellen. Verbaas me meer over hoe kort ik nog maar heb te gaan.
    Dit gaat zeer waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap worden, dus ik geniet momenteel van elke minuut!

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier de 15de uitgerekend maar met 38 weken gaan ze al kijken of ze wat kunnen ´rommelen´ down under dus ga dan maar van 2 weken eerder uit maar ben ook nog helemaal niet aan het aftellen!

Kom tijd tekort, moet teveel doen en teveel kopen, whaaa! haha

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    We hebben het kamertje nog niet af, moet alle adressen nog opzoeken, kleertjes wassen en noem het maar op.... Vorig jaar had ik dat al lang en breed klaar. Schandalig eigenlijk hahaha

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb nog amper kleertjes in huis (schaam, schaam). Kamertje hoeft op zich niet veel aan gedaan te worden, alleen de nieuwe kamer van onze dochter moet nog ingericht worden, kledingkast, rolgordijntje etc.4

Vorige keer pas klaar met 38 weken (ivm verhuizing) dus het kan nog erger haha. Volgende week nog even lekker winkelen voor de laatste spulletjes en kleertjes en wil het dan wel klaar hebben allemaal.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben 23 juli uitgerekend van de tweede (en laatste) Ik ben ook echt aan het aftellen!! Ik kan nu al niet wachten tot het zover is en ik mijn mannetje kan vasthouden hoor. Nog 3 dagen werken en dan begint mijn verlof! Heerlijk even tijd voor mezelf en niet meer dat ren- en vliegwerk want dat breekt me wel op. Zoals bijv. vandaag, na een drukke werkdag filerijden, Louise ophalen, naar huis, koken, eten, Louise naar bed.... pfff als ik eindelijk kan gaan zitten is het 8 uur en dan moet er nog vanalles gebeuren dus kom maar op met het verlof!!

17. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    hahaha ja dat zul je net zien.
    bij de vorge zwangerschap heb ik ook echt genoten, hele mooie babykamer alles erop en eraan helaas wonen wij nu tijdelijk in een chalet en het is allemaal wat kraper dus heb ook al mijn grote meubels weg moeten doen tot mijn spijt, ik heb nu ook alles klaar alleen alles beperkt. maargoed af en toe geniet ik ook wel hoor vooral als ik het voel bewegen dat zijn toch momenten die ik ga missen hoor als het er eenmaal uit is, maar ik heb nu 3 meiden en vind het wel goed zo, heb nu ook echt overal meer pijn en last van.
    maar nog ff.

18. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 27 juli uitgerekend, en mag dus ook gaan aftellen.

Ben van de week begonnen met het wassen van alle kleertjes enzo.

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zo leuk!
    Gisteren wel alle unisex kleertjes opgezocht. Bleek nog meer te zijn dan ik dacht.
    Dus even de Neutralmiddeltjes halen en denk van de week ook maar aan de was. :)

Vanmiddag naar Kesteren voor de laatste uitzet.

20. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik heb afgelopen zaterdag de box opgehaald en de kinderwagen maxi cosi alles erbij nieuwe kleertjes gehaald nieuwe box kleden gekocht, verzorgings producten mandjes voor luiers en de kleine spulletjes. badcape en nieuwe hoezen. heb gisteren wat flesvoeding gekocht en nieuwe avent flessen set ben wel zogoed als klaar.

Deel Deze Pagina