positiebroeken voor de langere vrouw

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liz, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik heb een vraagje..
    ik draag nu nog geen positiebroeken..maar mijn spijkerbroeken zitten ook niet meer lekker...ik pas ze gewoon niet meer...en met een elastiekje zit ook voor geen meter..dus draag ik trainingsbroeken..1 spijkerbroek zit nog goed..het is een wijde heupbroek..
    maar ik heb wel al een paar positiebroeken gepast waaronder die van mamalicious..het probleem alleen...ze zijn allemaal te kort!:x Ik ben 1.83...weten jullie waar je positiekleding kan kopen voor vrouwen met lange stelten?;)

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hoi Liz,

Hier hetzelfde probleem (ik ben 1.85 met erg lange benen)
    Ik heb wel een mama-licious spijkerbroek die lang genoeg is (net aan) maar verder heb ik het ook niet kunnen vinden.

Nu ben ik deze keer in de zomer zwanger, dus heb ik ontzettend leuke jurkjes en rokjes gekocht. Legging erbij en dat gaat prima.

3. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Miss Etam! Ik zweer daar echt bij. Ik ben 5cm langer dan jij bent en heb ook erg lange benen in verhouding (vraag me nog altijd af wie die verhoudingen bij mij bedacht heeft :p). Bij Miss Etam moet je er wel even tussen neuzen, sommige broeken zijn echt vreselijk... Maar ik heb er de vorige zwangerschap echt erg leuke broeken vandaan gehaald. En anders inderdaad een rokje/jurkje met een legging, staat zo mooi als je een buikje begint te krijgen!! (Hoef je namelijk je buikje niet meer in te houden hihi :D)

4. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Ik sluit me aan bij Miss Etam! Ik ben zelf 1.80 en heb daar prima broeken geshopt (zowel spijker als stof). Het ligt wel een beetje aan de vestiging of ze leuke broeken hebben, viel mij op. Dus het heeft zin om ook eens in een andere stad te kijken bij Miss Etam.

Succes!

5. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Ik heb ook lengtemaat 36 nodig voor m'n broeken. Het is mij niet gelukt om zwangerschapsbroeken te vinden die lang genoeg waren. Dus toen maar twee paar goede laarzen aangeschaft in bruin en zwart, en m'n positiebroeken in de laarzen gedragen. Ik droeg alleen de wat skinny/aansluitende modelletjes broeken. Verder veel jurkjes en rokjes. (Ik was trouwens zwanger in de winter. Om nu al met laarzen te gaan lopen...;))

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb twee lange broeken van Noppies. Ik ben 1.86m en heb erg lange benen. Bij de ene broek is de zoom eruit gehaald, zodat hij 1,5 cm langer is. Nu is ie precies lang genoeg. De andere broek ik echt heel lang en zit perfect! Echt een aanrader!! Het is idd een lastig probleem en baal er ook wel beetje van. Normaal al, maar nu is het nóg lastiger om een passende broek te vinden. ;)

(heb normaal ook lengtemaat 36. De ene broek van Noppies heeft dat ook!)

7. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik ben zelf gemiddeld (lengtemaat 32 a 34), maar heb 2 maanden terug een broek bij de C&A gekocht die veel te lang is. Op wehkamp kan ik hem niet meer vinden, maar misschien in een winkel nog wel. Hij is skinny met wat kapotte plekken.

Ik hoop dat je snel goede broeken kunt vinden, want niks is vervelender dan je niet lekker voelen omdat je niet helemaal tevreden bent met je kleding (trainingsbroek of niet lekker zittende kleren). Succes!

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hey
    Ik zit met hetzelfde probleem (1.81)...
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar een skinny broek gevonden bij de H&M en dan ook met het idee ...laarzen erover...
    Ik ga van de week gelijk ff bij de Miss Etam kijken want alles wat ik tot nu toe vind is tekort..
    Ik heb wel veel leggings met jurkjes erover dus ik kom qua kleding een heel eind.

Liefs Joy

9. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Mama licious van Vero moda heeft ook erg leuek positiekleding, en lange maten, echt een aanrader!

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had broeken van de etam en haalde dan onderaan de pijpen de zoom los en streek dat glad. daarmee ging het nét..

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Miss etam idd, passen perfect:) heb zelf ook lange stelten en een kort bovenlichaam..

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Hier hetzelfde probleem. Heb nu een jeans aan die net iets te kort is en voel me daar niet echt prettig in.
    Miss Etam vind ik vaak de modellen net niet helemaal ok.
    Draag nu voornamelijk jurkjes met legging enz.

13. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Ikzelf draag altijd lengtemaat 34. Heb nu 2 positiebroeken die allebei lang genoeg zijn.
    1 van mama licious en 1 van noppies. Beide skinnyjeans.
    Die van noppies is bij mij veel te lang! Dus dat zijn de aanraders van mijn kant. Ik kan normaal ook moeilijk broeken met goede lengte vinden, maar dit was in 1 keer goed!

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Miss Etam idd!

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik ben zelf 1.81 en ik pas de broeken van mamlicious wel, alleen dan wel met lengtemaat 34. Met welke lengtemaat heb jij ze gepast dan?

Groetjes Guusje

16. s1986

s1986 Niet meer actief

1.84 miss etam!! Broeken van prenatal zelf vallen heeeel raar net alsof je een piemeltje heb.

17. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    ik ben 1.85 en heb 2 fantastische noppies-broeken waarvan eentje zelfs te lange pijpen heeft om te dragen bij platte schoenen.
    Zou m eigenlijk in moeten korten zelfs, maar dat is er tot op heden bij ingeschoten;)
    Ik heb dan weer helemaal geen goede ervaringen met de miss etam-broeken, zitten gek, zakken af, hebben knoopelastiek in de buikband en niet in je taille.

18. s1986

s1986 Niet meer actief

Wat trouwens wel een nadeel is van mn miss etam broek is idd die elastiek rand.... Hij gaat draaien zeg maar das wel rot want je krijgt hem NIET gemakklijk goed.

19. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    heel erg bedankt voor de reacties! die van noppies? zijn die alleen via internet verkrijgbaar?

20. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb mijn noppies broeken in de ''noppies winkel'' gekocht. Je kunt op de site vinden waar de winkels zitten. Echt een aanrader!!

Deel Deze Pagina