wie nog meer 27 juli uitgerekend. af tellen is begonnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    ja,ik weet dat dat gaas bestaat maar ik heb dus gewoon nergens de kracht meer voor.................

2. femail32

femail32 Lid

24 jun 2006
    84
    0
    0
    @stephanie; ik heb de laatste twee dagen ook al zo'n last van mijn rug. ook ik drink genoeg dus het zijn niet mijn nieren. t is ook maar een een kant.(rechts)

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dikke knuff voor iedereen!
    Wat een weer om hoogzwanger te zijn zeg....

En van die nieren weet ik toevallig wanneer die het zijn omdat ik eens nierbekkenontsteking heb gehad. Nou, dan weet je wel waar die zitten. ;)

Geen last meer van gehad trouwens.

4. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

Nou met recht de laatste loodjes zo he, al is het hier wel afgekoeld, t wordt hier nu echt zoooooo donker, ben alleen thuis en hoop dat de bui mee gaat vallen.

Stephanie, dat van je rug herken ik wel hoor, heb er ook last van, trek helemaal vanaf de ruggegraat naar de zijkanten toe, vervelend gevoel.

Linda, wat een eng idee dat er zomaar een vreemde kat naar binnen glipt, je schrikt je rot als je hem tegenkomt, maar snel iets voor dat raam doen joh.

Zelfs onze koetjes liepen vanavond met hun tong buitenboord, en kwijlen dat ze deden arme dieren, maar zoveel mogelijk met rust laten.
    Verder hoop ik dat er veel regen gaat vallen want dan heeft mijn mannetje het niet meer zo druk met beregenen, hebben we eens wat tijd voor elkaar!

Hey houdt jullie morgen allemaal rustig!!

5. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    En gister avond toen het begon te regenen lag de kat weer op zolder,grrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Ik had zolang een hoge plank neergezet om toch wat frisse lucht binnen te laten...Hielp dus niet.Buurvrouw was wel erg aardig en wil dat haar vriend een hor voor me maakt.Dat is wel lief maar zij kan er ook niks aan doen dat die kat overal naar binnen gaat...
    Verder moe moe moe ,maar vanavond gaan we natuurlijk winnen!!!!!

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Pfff, hoe hebben jullie de avond/nacht doorgebracht?
    Hier vanwege het weer niks los kunnen zetten.
    Ik heb me kapot gezweet!

Net de benedenboel maar even gedaan. Klaar is klaar. Nu kan ik douchen hahaha.

(je zal toch thuis bevallen met dit benauwde weer...)

7. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je zelf in het zkh bevallen, of moet je?

8. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik zie nu dat de vorige reactie helemaal niet klopt, je kunt blijkbaar alleen onderaan iemand anders zijn tekst reageren, en niet tussen de regels door, sorry!

9. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Heb vannacht heerlijk geslapen!
    Hier heeft het flink geonweert de hele nacht door.

Het was zo lekker fris met dat windje, temperatuur was ook zo lekker laag en uiteraard regen, heel erg veel !!:D

Nu is het minder benauwd hier, gelukkig !;)

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Linda; dat is wel lief van de buuf... zij kan er idd niks aan doen maar het is wel haar verantwoordelijkheid ;)

Pepje; wat fijn dat je zo lekker hebt geslapen! Dat doet een mens goed he?!

Stephanie; heerlijk dat de benedenboel weer schoon is he, het is altijd zo jammer van huishoudelijk werk dat het een gebed zonder end is ;) Ik doe vandaag iig helemaal niks!

Essie; je kunt wel in iemands post reageren maar dan moet je jouw tekst even een andere kleur maken zodat het opvalt. Ik heb ook een zeiltje op het matras maar een groot badlaken erop en daarop weer zo'n kraammatrasje dus het broeit niet meer als zonder zeil. Wel gisteren de klossen onder het bed gezet. Wat een verschrikking zeg!! Ik heb een krukje nodig om mijn eigen bed in en uit te komen en als de baby is geboren kan ik hem vanuit bed niet eens uit zijn wiegje pakken omdat ik te hoog lig... vind het niet normaal... Zul je zien dat we een kraam krijgen van 1.53 ofzo, dan gaan de klossen er ook direct weer onderuit!

Vannacht nog even een uurtje beneden gezeten want het was weer veeeeeel te warm en benauwd, van mij had het onweer wel even door mogen gaan! Heerlijk de ramen en deuren zoveel mogelijk opengehad :D Maar echt verkoeling heeft het niet lang gebracht.

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie locaties van bevallen. Ik moet zelf naar het zh met medische indicatie omdat Louise met een ks is gehaald.

Fijne dag allemaal?

Ohja; gaat iedereen voetbal kijken? Wij niet, hebben er helemaal niks mee dus hopelijk is er nog iets anders op tv ;)

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Korte reactie!

Wilde iedereen ondanks het warme weer een fijne dag wensen en alvast veel plezier en succes vanavond met het voetbal! :D
    (voor die die gaan kijken dan ;))

Ik moet in het zh vanwege epilepsie en de vorige keer bevallen door een ks. Dus geen keuze hier.

Jeetje, wat staat dat bed dan hoog! Ik vind het heerlijk. :D
    Maar wij hebben dan ook normaal een heel laag bed.

12. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik ben bijna uitgerekend dinsdag nog 2 weken en als dochter lief het nog naar haar zin heeft blijft ze nog 2 weken misschien wel zitten, ik begin nu ook echt af te tellen sinds gisteren dus ook veel vocht in de voeten was me eigelijk helemaal niet opgevallen, maar mijn enkels zijn behoorlijk dik,en heb bloedarmoede en moet dus ook opnieuw folium en ijzer tabletjes slikken
    ook is het behoorlijk warm en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel naar onze kleine meid verlang nu, kan dadelijk teminste gewoon weer lekker wandelen en ben niet zo aan het huisgekluistert.
    maargoed wie moet er nog meer 3 weken.
    gr. elvira

13. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stephanie: heel veel sterkte in het ziekenhuis, vervelnd vooral zo de laatste loodjes, ik hoop voor je dat de kleine snel mag komen!

Wij kijken vanavond in het ziekenhuis voetbal, bij mijn zoon op de kamer, samen met opa en oma, mag eigenlijk niet, maar ja uitzonderingen bevestigen de regel...wel leuk voor opa en kleinzoon...

Dames houdt je rustig als nederland scoort, we willen geen geboortegolf bij het eerste doelpunt!!:D:D

14. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Meiden !:D

Ik wil even mededelen dat ik net een echo en ctg scan heb gehad en dat de kleine nu al 3200 gram is !!!:D
    Wat ze wel zagen is dat ik wel wat weinig vruchtwater had, maar dat was niet erg zeiden ze:)

Ben zo blij !!!!! :D

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Pepje, wat goed zeg!! :)

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Babydreame; hoe gaat het nu met je? Helpen de tabletjes een beetje?

Essie; Hoe is het met je zoon? En met jou natuurlijk?

Pepje; wat fijn dat de echo en ctg zo goed was :D

Houden jullie het allemaal nog een beetje vol? Ja we moeten wel he maar leuk is anders af en toe.. Ikzelf heb veel last van voorweeen ed dus dat breekt wel op, hopelijk heb ik daar straks al een paar cm mee gewonnen als het echt begint! Maandag controle gehad en alles was weer in orde, zelfs een prachtige bloeddruk van 120/65! Gisteren de hele dag bezig geweest met het (laten) beschilderen van mijn buik. Ik heb een foto in het buikfoto's topic geplaatst, voor als jullie het leuk vinden om te kijken :D

Nou iedereen een fijne dag en dat onze baby's maar snel, veilig en gezond worden geboren ;)

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey meiden!

Dikke knuff voor iedereen!
    Zag net dat het na vandaag iig onder de 30 graden blijft. Goed nieuws voor degene die van plan zijn deze week te bevallen!

Ik ga vanmiddag voor controle naar de gyn. Ben benieuwd!

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Spannend Stephanie, succes vanmiddag!

19. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Heb sinds het avond eten echt serieuze harde buiken...Ben benieuwd of het gaat doorzetten aangezien mijn eertste twee kinderen allebei 2 weken te laat waren!!!

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Stephanie, hoe was het bij de gyn vanmiddag??

Linda; wat spannend zeg, zit er echt regelmaat in? En anders even lekker onder de douche, ze zeggen dat als het echte weeen zijn, ze dan sterker worden. Als het doorzet veel succes!

Deel Deze Pagina