@stephanie24: spannend, hoop dat het voor ons allebei zal opschieten. Jij hebt er nog een kleintje bij lopen, dus dat is wel wat zwaarder lijkt me. Uitslapen? Is er al weken niet meer bij, ben zelfs voor manlief het bed uit terwijl ik normaal gesproken amper m'n bed uit te slepen ben.. Succes aan alle dames!
Een kleintje zorgt er wel voor dat ik lekker regelmaat in de dag heb zitten. En de tijd lijkt sneller te gaan. Trouwens af en toe steken in m'n onderbuik. Voelt niet erg prettig kan ik zeggen. Wat zou het zijn? Misschien is de beeb inmiddels eens ingedaaald? Je gaat nu bij ieder dingetje ook anders denken he... hahaha
Nou hier is het allemaal weer afgezwakt... ben echt mega gefrustreerd nu... bah, dacht echt dat het begonnen was maar helaas...
Balen Meid!! Wie weet komt het zo ineens weer terug! Hier nu iets wat op het begin zou kunnen lijken.... Pijn in m'n onderbuik wat samen gaat met harde buiken. Komt opzetten en zakt weer af, zonder regelmaat.
Balen Manuela! Maar wellicht komt er alsnog iets op gang. Mijn beste vriendin verloor 'sochtends de slijmprop (eigenlijk alleen wat bloed met een beetje slijm) en had 'savonds haar kleine man vast. Het kan nog alle kanten op! Hier ook nergens regelmaat in. Af en toe flinke messteken in m'n kruis (maar dat komt van het indalen volgens de VK), soms wat weeige krampen en veel harde buiken maar verder niets met enige regelmaat.. Stephanie, ik hoop dat het doorzet voor je!
he meiden, GEBOREN onze dochter lotte op 23 juli om 7.40 3730 gram, kerngezond. Spontaan begonnen ondanks dat we s´middags groen licht kregen om in te leiden. Sávonds naar het zkh gegaan, 2 maal ruggepri gehad, ruim 10 uur ontsluitingsween gehad, en na 5 minuten persen kwam ze al! Was een lange zware bevalling, maar alles is alweer vergeten!!! en nu uitrustten. meiden iedereen veel succes!
Essie, gefeliciteerd! Ik ben ook net thuis. Zondag om 2:32 bevallen van een gezonde zoon STIJN! Kom later bijlezen.
goedemoren meiden! ook ik ben bevallen inmiddels. zondagnacht/maandagmorgen om 02:33 ben ik bevallen van een zoon Abel. Binnen 1,5 uur!
Goedemorgen meiden! Manuela is gistermiddag om 16.10 bevallen van een zoon Tygo. Moeder en zoon maken het goed! Groetjes Joan
Oo wat leuk!!! Geniet allemaal van jullie kleine wondertjes! Ben benieuwd naar de bevallingsverhalen. Maar vooral eerst even genieten en bijkomen. Ik ben nu 40 weken en 2 dagen, kom net van de gyn en alles zag er goed uit. Heb nu 3 cm ontsluiting en een afspraak staan om eventueel in te leiden op 2 aug! Leuk meiden! Groetjes Beingmommy
Gefeliciteerd Manuela&Femail! Hier nog steeds niks, mocht ie er voor maandag niet zijn gaat ze me strippen.. we wachten het af
Allemaal van harte dames!!! Hier ook nog niets helaas, al belde mijn vriendin vanmorgen dat ze was bevallen van een dochter. Was even slikken, aangezien ik eerder uitgerekend was...... dikke huilbui erachteraan.... maar moet nog even volhouden en dan komt mijn kleine ook!!!