wie nog meer 27 juli uitgerekend. af tellen is begonnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Dames !

Vannacht zijn waarschijnlijk mijn vliezen gebroken, verloskundige was hier net geweest en ze dacht ook dat het vruchtwater was, straks naar het ziekenhuis om daar nog even te checken of het daadwerkelijk vruchtwater is, maar ik denk aan de hoeveelheid (het is echt erg veel) dat het wel vruchtwater is.
    De verloskundige vertelde me dat als ik vanavond niet ging bevallen ik morgen ochtend zou worden ingeleid !!

Ook heb ik steeds harde buiken en kramp in me onderbuik dus misschien gaat het vanavond nog wel gebeuren!

Ben zooo zenuwachtig !

2. femail32

femail32 Lid

24 jun 2006
    84
    0
    0
    pepje: succes meid! en hopelijk zet het door en ben je snel mama!

hier een hele moeie mama;) hele nacht gespookt, om het uur was ie wakke, hij had echt nabijheid nodig leek wel, zodra je zn kamertje in kwam was ie stil. Hopelijk is ie vannacht wat minder onrustig en slaapt ie wat meer tussen de voedingen.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje zeg... wat een babynieuws!! Allemaal van harte gefeliciteerd en dank voor jullie felicitaties. De meiden die nog moeten; zet hem op en veel succes!!

Joan, bedankt voor je berichtje ;)

4. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Even een update van mijn kant!

Ik zit sinds gisteravond aan de weeén opwekkers, het was inderdaad vruchtwater maar de weeén kwamen niet om gang.

Nu hebben ze mijn baarmoedermond wat weker gemaakt en uiteindelijk helemaal de vliezen gebroken.

De wee opwekkers stond op 9,5 en kreeg een weeén storm!
    Auw auw auw!
    Dus heb na 2 uur in zulke weeén te hebben gelegen een ruggeprik gekregen en nu voel ik dus lekker helemaal niks meer !:D

Verder zit ik nog steeds aan de wee opwekkers en hopen dat het nu door gaat zetten, zo niet dan gaat het alsnog een keizersnede worden!

Nou, ik houd jullie op de hoogte wanneer ik mijn kleintje in mijn armen heb !! :D

Liefs!

5. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Succes Pepje!
    Zet hem op;)

6. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    29 juni is mijn zoontje Aaron geboren !:D
    hij weegt 3160 gram en was uiteindelijk toch een natuurlijke bevalling geworden!

Alleen heeft hij wat dikke oogjes waar troep uit komt continu en hij begint nu ook uitslag te krijgen op zijn wangetje, dus is hij vandaag meegenomen naar de kinder afdeling waar hij 24 uur moet blijven.

Ze hebben kweekjes afgenomen van zijn oogjes en vandaag is het resultaat er, ben benieuwd wat de uitslag is:)

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Wel sneu van zijn oogjes, hoop dat het snel beter gaat.

8. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Gefeliciteerd Pepje!

Ik ben ook gisteren 29-07 om 15:14 uur bevallen van een gezonde zoon. Alles is helemaal goed gegaan:)

9. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Gefeliciteerd Pepje en dissapointed!!!Veel geluk!!
    Hier gaat alles als een speer.Mason is nu ruim 1 week en sliep vannacht helemaal door!!!Van 22.30 tot 6.30!!!
    Echt heerlijk.Borstvoeding gaat ook super goed.Hij is een erg tevreden kindje en we zijn dolgelukkig met zijn vijven zo!!!

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Gefeliciteerd met jullie zoons!!!

Wat heerlijk he! :D

Trouwens. Aaron stond ook op mijn lijstje. :)

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat een geweldig babynieuws allemaal hier!! Iedereen (nogmaals) van harte gefeliciteerd en veel geluk met de kindjes toegewenst! Hier loopt ook alles erg goed, vooral de bv loopt heerlijk. Tygo is alleen nogal een nachtbraker, hij slaapt snachts niet echt denderend dus zijn ritme is nog een beetje omgedraaid maar dat komt vast wel goed.

12. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    jaja iedereen hier al heerlijk bevallen,
    En wat denk je hier moet er weer eens geduldig gewacht worden pfff en wat dat duurt dat lang he, iedereen vraagt is het er nog niet dan duurt het nog langer haha
    zou zo graag onze kleine meid willen vast houden.
    ik kan ook niet veel meer en dan duurt het exstra lang:(:(
    hopen dat het wachten beloont word,

iedereen gefeliciteerd ;);)

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oooh babydreame.. dat is wel erg sneu dat jij nog zit te wachten terwijl jij dit topic hebt geopend! Hopelijk laat je kleintje niet lang meer op zich wachten en kun je gaan genieten!

14. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

wat fijn om te horen dat er meer mamas zijn die hun oogjes bijna niet meer open kunnen houden, lotte komt s nachts nog 2 keer, en heeft besloten dat ze overdag de hle dag wil slapen, en s'nachts graag aandacht wil.
    We zijn druk bezig een goed ritme te vinden, al heb ik al een zoon, ik was vergeten hoe het ook allemaal weer zat met ritme en voedingen, maar goed ze groeit goed, dus ik maak me maar niet teveel zorgen.

Verder ben ik zo super ongelooflijk ontzettend veel meer dan dat trots!! en bas is helemaal verliefd op zijn zusje, (behalve als ze huilt;))

meiden succes, en nu genieten maar!!

15. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    nou niet leuk hoor, ;( ben altijd als laatste ze blijven altijd plakken.

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ach meid, kan me voorstellen dat je ook wel eens je kindje in de armen wil sluiten!

Dikke knuff voor het wachten iig.

Het is gewoon veeeeeel te gezellig bij mama in de buik. ;)

17. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    aaaah vind het echt niet meer leuk, had met danicha 39+5 dagen dacht dat deze kleine meid eerder kwam ;( maar helaas iedereen gaat voor bleee.)

18. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Ik leef met je mee hoor, en ik ga je vast niet voor..
    In mijn omgeving zijn 4 mensen die na mij uitgerekend waren, allemaal al bevallen. Ben natuurlijk super blij voor ze, maar ook stinkend jaloers.

Wachten is echt vreselijk!!

Deel Deze Pagina