wie nog meer 27 juli uitgerekend. af tellen is begonnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    alleen de geboorte kaartjes nog.
    adressen verzamelen en de gedichjes.

2. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij moeten ook de geboortekaartjes nog.
    Wel al uitgezocht maar moeten de text nog, adressen wel al helemaal compleet.

Heb het gevoel nog zoveel dingen te moeten doen, maar kom vandaag niet vooruit...

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben de geboortekaartjes een paar weken geleden besteld. Zijn echt fantastisch geworden, via www.geboortedorp.com Even bellen met de juiste gegevens na de geboorte en dan sturen zij alles op :D

Net de zwangerkadoos van de Etos gehaald, zitten leuke dingen in! Ook meteen een thermometer voor de baby. Verder hoeven we niet veel meer te kopen, alleen een lampje voor de babykamer en natuurlijk dingen als vluchttas klaarmaken, klossen onder het bed etc.

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zo moeilijk he, die geboortekaartjes!
    Wij hebben alles al klaar bij de drukker. Ja, de gegevens nog natuurlijk. ;)

Doos van de Etos vond ik ook wel erg leuk.

Hier is manlief de laatste keer de muren verven. Daarna als Esmee wakker is naar babypark. :)

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

niet zo veel???? je bedoelt neem ik aan het topic wat ik je zei...daar word volop gekletst hoor ;)

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Als de maandmama's allemaal verlof hebben is er geen doorkomen aan! ;)
    Daarom zit ik er ook niet.
    Spiek er zo nu en dan stiekem even hoe het met m'n medezwangeren gaat, maar meekletsen durf ik niet eens aan te beginnen.
    Misschien later als alle kindjes geboren zijn...

Hebben jullie last van de warmte?
    Daar waar ik vorig jaar geen enkels meer kon ontdekken gaat het nu nog bijzonder goed. :)

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja de maandmama's gaan mij ook veeeeel te snel. Toen ik zwanger was van Louise kon ik het nog bijhouden maar dat gaat nu gewoon niet meer. Voelt toch ook een beetje als een verplichting om alles steeds bij te lezen en daar heb ik gewoon geen tijd meer voor.

Stephanie; vocht in enkels... hmm daar kan ik wel over meepraten. Ik liep al met steunkousen toen het vroor dus nu is er helemaal geen houden aan. Zal er een foto bijdoen van een paar dagen geleden. :(

8. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    jah het is warm, maarja het is hier in nederland altijd 1 week mooi weer en volgende week word je weer afgestraft dat is altijd leuk maar niet heus.
    wij hebben een bad gekocht 366 en vind het super fijn en het koelt ook voor je zelf een beetje af, last van dikke voeten heb ik niet wel mijn bekken en spataderen bleee waneer ik bevallen ben wil ik graag dat weg laten halen wand het is geen gezicht.

maar manuela wat heb je dikke voeten pfff doet het niet zeer??

9. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    zo,ik tel mee af!!De 19e uitgerekend maar mijn 1e 2 waren ook 2 weken overtijd dus ga ik ervanuit dat dat nu weer gebeurd.Normaal nooit last van de warmte maar vandaag wel hoor!!pffffff weinig zin in alles.Morgen familiefeest.Normaal veel zin in maar nu ook niet echt...

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Meiden,
    ik wil jullie even succes wensen met het vervolg van de zwangerschap en straks met de bevalling met dit weer! Ik heb er momenteel echt onwijze last van, kan niks meer doen zonder te zweten en te puffen en heb ook superveel last van vocht vasthouden. Ik was in een week tijd 4kilo aan vocht :$bij gekomen! Ik ben dan ook zeer blij dat het een deze dagen kan gaan gebeuren.

Vandaar even een hart odner de riem voor als het mooie weer straks echt los barst!! Liefs sassie

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ooow men Manuela! Wat een dikke voeten meid, sterkte ermee!

Had het 2 jaar terug bij onze dochter ook zo erg, nu nog helemaal niet gelukkig.

Hier is het op zich goed te houden de warmte, vanmiddag net iets te lang op het balkon gezeten dus werd wat draaierig en nu lekker verder binnen met alles dicht.. dan is het nog wel te doen.

12. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooooooooooh manuela, kun je nog wel lopen??? sterkte meid!

En wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enigste ben die het zwaar vindt.

Ik vraag me af hoe ik het allemaal moet doen, ik bedoel ik kan niet eens fatsoenlijk mijn hondje uitlaten, hooguit 10 minuten dan krijg ik toch een zere buik.
    Mijn man is boer, die heeft echt zijn handen vol om in zijn eentje de hele boerderij draaiende te houden, vooral deze tijd van het jaar, dus hem wil ik niet vervelen met stofzuigen en dweilen, hij biedt het wel aan hoor de lieverd, maar dan is ie nooit meer klaar, verders wonen mijn eigen familie 200 km verder, geen optie om die ff te laten komen, schoonouders zijn geen optie, dus tja zit niets anders op dan hopen dat ik geen bedrust of zo krijg want dan loopt de boel in het honderd....tjonge nooit verwacht dat het zo zwaar zou worden, bij mijn eerst was het echt een makkie.

Hoe lossen jullie dat op?? ik neem aan dat niet iedereen zomaar hulp voor de hand heeft.

13. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    sassie
    jij ook heel veel succes gelukkig ben je er al bijna vanaf pfff
    ik heb ook geen zin meer ben het beu. maar ook wij nog heel even:)

14. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ja een boederij draaiende houden valt dus ook niet mee,
    maar wat moet dat toch wel geweldig zijn met veel dieren,
    hard werken dus maar je krijgt er veel voor terug.
    maar als je zwanger bent lastig dus,

15. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL

Het is inderdaad geweldig, maar nu een beetje lastig omdat ikzelf niet meer zo goed kan.
    Ach ik zat vanavond zo te denken, wat maakt t ook uit als t niet meer zo schoon is, als de wc en de keuken maar schoon zijn, dan maak ik me verder maar niet meer druk, komt allemaal wel weer over 2 maanden ofzo als de kleine er is en ik mischien weer wat beter van plaats kan.;)

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Sassie; jij heel erg veel succes!

Ja meiden, die enkels/voeten... geloof me, het kan nog veel erger helaas en ja het doet zeer. Lopen is gelukkig niet zo'n probleem maar ja, je kunt er niks/weinig aan doen helaas. Gelukkig is het er snel weer af na de bevalling. Bij Louise was ik in 1 week tijd 18 kilo kwijt en dat was heeeeeeel veel vocht ;)

Essie; het lijkt me geweldig op een boerderij maar vooral heel erg zwaar inderdaad als je zwanger bent. Het huishouden moet maar 'gewoon' op een laag pitje komen te staan. Beetje voor jezelf kijken wat het belangrijkste is en wat je nog meer kan doen is mooi meegenomen. En als het niet lukt, morgen weer een dag hoor ;)
    Makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk maar zo is het wel dus probeer niet teveel hooi op je vork te nemen (figuurlijk gesproken dan hihi)

17. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    manuela, je bent precies zo ver als ik zie ik net!

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja inderdaad! Weet jij al wat je krijgt?

Weten jullie trouwens waar jullie gaan bevallen?

19. femail32

femail32 Lid

24 jun 2006
    84
    0
    0
    Hoi Meiden,

zie het onderwerp nu pas, ik ben 28 juli uitgerekend van nummer 3.
    ga zo ff alles lezen en dan wil ik wel graag mee schrijven als dat mag :)

20. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ben hier maar iets opgestart wand bij de andere is het al zo druk
    wij krijgen weer een meid. Maar jij ook zwanger van .3
    hoe bevalt het :)

Deel Deze Pagina