wie nog meer 27 juli uitgerekend. af tellen is begonnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Hoi meiden, ik ben 25 juli uitgerekend..
    Verloskundige zegt tot nu toe telkens dat ik 3 dagen voorloop dus eigenlijk de 22ste;)

Heb gisteren wel ff last gehad van het warme weer, merk dat ik niet zolang in de zon kan zitten als anders. Onder de parasol vondt ik het wel heerlijk!

Manuela: Jeetje, dat lijkt me nogal pijnlijk zulke dikke voeten!
    Helaas kan je er niks aan doen. Succes ermee meis.

2. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik ben ook de 25e uitgerekend maar bij jou staat je banner 3 dagen verder? huh? Je bent vandaag precies 33 weken.

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hey hallo,

Vinden jullie het goed als ik ook mee schrijf?
    Ik ben 9 Juli uitgerekend en kan niet wachten tot het zo ver is.Begin nu echt ''last'' te krijgen.Vocht in m'n voeten,heel slecht slapen,heeeeel vaak plassen,en ben erg moe.
    Ben nu bezig met het wassen van alle baby spulletjes want daar heb ik later weinig fut meer voor denk ik zo.

4. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ja de deze week word het minder warm volgens mijn dus ga dan ook alle babykleerdjes wassen en strijken. Dan ben ik er vanaf.
    volgende week maandag heb ik de liggings echo ben heel benieuwt hoe mevrouw ligt heb echt geen flauw idee
    en de intake kraamzorg komt ook maandag dus ben benieuwt
    heb dan alles klaar.

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Hoe was jullie weekend?
    Ik zag een paar hele dikke voeten langskomen!
    Jeetje meid, wat zul je er een last van hebben.

Ik vond het wel erg warm het weekend. Heb me kapot gezweet! Maarja, doe dan ook teveel ben ik bang.

Kamertje schiet op. Heb foto's op de brusjesite staan.:)

En zal eens kijken voor een foto van mijn pootjes vorig jaar. Nadat ik m'n teentje uit de kom had gelopen.
    Zoooo charmant.;)

6. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Oh, wat heerlijk om te lezen hoe het jullie vergaat. Heel herkenbaar.
    Enerzijds heb ik het meeste al af (kamertje, kleertjes gewassen, apart mandje babykleertjes om mee naar het ziekenhuis te nemen, oppas geregeld). Maar over iets essentiëels als de namen wil mijn man niet praten!!!:x:( Misschien moet ik daar een apart moppertopic over starten, ik heb het even helemaal gehad met manlief.
    Geboortekaartjes en teksten moeten wij ook nog, zou ik bijna vergeten! Heb het gevoel eerst de namen te willen hebben. Jullie zijn allemaal vast al lang uit de namen?
    Hier ook weinig puf en helaas minder geduld voor mijn kleine meid. Mijn spieren verzuren snel en met die hitte telkens zo'n krampachtig gevoel in mijn kuit. Met die warmte ben ik maar naar binnen gevlucht... En maagzuur natuurlijk. En last van de bovenkant van mijn buik, alsof mijn b.h. te strak zit of dat mijn ribben in mijn buik steken ofzo.

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Héél herkenbaar!

Manlief vond dat ik me niet moest aanstellen en dat die kamer in dit geval wel op tijd af zou komen. Nu ben ik 32 weken en er begint schot in te komen...

Als ik er niet steeds over zou beginnen zouden we nog geen namen hebben. Trouwens ook net pas uit hoor.
    Geboortekaartje is al wel uitgezocht. Nadat ik 8 boeken had doorgespit en hij wel best vond wat ik uitgezocht had.

Hij kan ook heel lief zijn en meedenken, maar is toch echt een mannending ben ik bang. ;)

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hoi!
    Mag ik mij bij jullie voegen, ben 30-7 uitgerekend!
    @babydreame: heb, net als jij, al kindje (zoon) uit 2004 (okt) en uit 2008 (meisje, mei).
    Naam hier ook lastig! Zijn er bijna over uit sinds zatdag, nu kaartje nog!

9. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    agatha,

Een moppertopic zou niet slecht zijn, kunnen we daar mopperen in plaats van thuis, ik ben geloof ik met vlagen niet echt de gezelligste meer thuis, doe mijn best maar merk dat ik het allemaal beu ben.
    merk dat ik steeds minder kan, lijkt wel met de dag minder te worden, veel harde buiken, moet na ieder huishoudelijk klusje bijkomen en uitpuffen, met als klap op de vuurpijl dat ik nu al sinds 5 uur wakker ben.

stephanie, volgens mij is het een vrouwenkwaaltje dat teveel doen, ik kan ook zo slecht stilzitten, of iets uit handen geven, vindt het al knap dat ik mijn zoon s avonds wegstuur met ons hondje! heb je deze zwangerschap ook weer van die dikke voeten?

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    OMG wat een voeten!!!! Ik dacht dat ik dikke voeten had, maar dan valt dan nog mee. Ben eerlijk gezegd blij dat het nu iets minder warm is, ik had er toch wel last van hoor!
    Al blijf ik gewoon volhouden dat het tussen mn oren zit, scheelt toch hahaha!

Ik moet mezelf juist naar boven schoppen om nu te gaan inventariseren wat ik nog nodig heb en spullen gaan wassen en inruimen! Maar nu ik eenmaal verlof heb ben ik niet meer vooruit te schoppen zeg...

Heb vanmiddag nog een laatste groeiecho, ben benieuwd of de beeb nog steeds erg groot is en dan met name wat ze met die informatie gaan doen!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Gezellig!
    Wij zijn precies even ver. :)
    Weten jullie of je kids een broertje of zusje krijgen?

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wordt er niet makkelijker op he.
    Weet nog wel dat ik vorig jaar met 33 weken helemaal zat had van alles. Een paar weken later kon ik ineens de hele wereld weer aan!

Onze mannen hebben het ook niet makkelijk. ;)
    Ze doen weinig goed. Ze doen te weinig, maar als ze iets doen doen ze het niet goed en wij doen alsnog te veel! Tenminste.... zo gaat het hier nog wel eens.

Deze keer geen dikke voeten. Heb ook de charmante steunpantykousen aan als ik dichte schoentjes aan kan.

Jij geen dikke voeten?

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Gewoon beginnen. Eenmaal begonnen is het leuk!

Waarom heb jij een groeiecho als ik vragen mag?

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier onze dame om 7:30 al wakker, maar ging zomaar nog even terug na de fles. Dus kon me eens rustig wassen en aankleden. :)

We zitten nu aan een broodje, zo de hond uitlaten en boodschapjes doen en tussen de middag bij paps en mams een broodje eten. Die zijn terug van vakantie en ik ben zooo blij!

Inmiddels ook begonnen met de verzamelde uitzet uitzoeken. Kamertje poetsen en alles kan erin.

Gisteravond even op het kamertje gekeken, stiekem de muziekpip aangedaan en toen ik het muziekje hoorde kon ik niet anders dan even een traantje laten.
    Manlief had het al in de gaten, kwam z'n bed uit om even te knuffelen.
    Kreeg helemaal de kriebeltjes, het is ineens zo echt als het af is!

15. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    staphanie: alleen dikke voeten in de loop van de dag, maar als ik de fotos hier zie mag ik nog niet klagen.

hopen dat die opleving bij mij snel komt.....:D moet eigenlijk wel lachen om dat zielige hoopje ik.

16. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Ook ik kom mij bij jullie voegen (30-07 uitgerekend). Maar wat een respect heb ik voor jullie. Ik heb nog geen peuter/dreumes hier rondlopen en vind het al zwaar..

Ik kan niet wachten!

17. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Hier ook geen kleintje rondlopen nog maar vindt het nu idd ook erg zwaar. Ben een beetje klaar met zwanger zijn en ben zo benieuwd hoe ons meisje eruit ziet en is! Slapen is een drama.. wordt vaak wakker om te plassen en de kleine is lekker druk 's nachts wat natuurlijk zeer positief is maar wel zeer vermoeiend voor mij.

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik vond het vorig jaar ook veel vermoeiender.
    Nu heb ik geen tijd om moe te zijn of stil te staan bij kwaaltjes.
    Heeft ook zo z'n voordeel.;)

19. femail32

femail32 Lid

24 jun 2006
    84
    0
    0
    Hier nog geen last van dikke voeten, wel van hormonen :)
    alles is klaar behalve het geboorte kaartje. die moeten we nog uitzoeken en de naam zijn we ook nog niet overuit.
    verder ben ik druk met de huiskamer nu aan het witten en de keuken. alles moet netjes zijn voor de beeb komt :)

ik heb al 2 jongens een van 7 en een van 3. nog twee weken werken en dan ben ik ook daar mee klaar.
    degene die al kinderen hebben; doen jullie de kids ook gewoon naar de oppas en kdv oid als je verlof hebt?
    ik was het nl wel van plan, kan ik ook af en toe plat op de bank. want het word toch langzamerhand wel wat zwaarder, al heb ik weinig last van kwaaltjes. alleen een zwaar gevoel aan de onderkant.

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Agatha, wat naar zeg... de naam is toch wel redelijk belangrijk zou je denken. Hopelijk draait hij snel bij! Wij zjin er gelukkig al een tijdje helemaal uit!

'nieuwelingen'; welkom! Hoe voelen jullie je?

Essie; ook heel herkenbaar van het huishouden. Ik voel me alsof ik een marathon heb gelopen als ik alleen maar de vaatwasser heb uitgeruimd, maar ik moet zeggen dat ik vandaag een goede dag heb, heb al veel gedaan en voel me goed!

Guppie; *schop schop* :D Ik ben benieuwd naar je groeiecho en over wat er dan gaat gebeuren, laat je het hier even weten?

Stephanie; Louise wordt grote zus van een broertje, we hebben het dit keer gewoon aan iedereen verteld, vonden we wel zo handig ;) Een ooh wat schattig, ik zie al helemaal voor me hoe je met manlief in het kamertje staat te knuffelen :)

Femail; grappig dat je dat vraagt over het kdv tijdens verlof. Ik krijg die vraag regelmatig maar voor mij is het eigenlijk niet eens een punt geweest waar ik over na moest denken; Louise gaat gewoon naar de opvang. Ze zit er 2 dagen in de week dus dat is niet veel. Mijn verlof is bedoeld voor mij om uit te rusten en nog de laatste dingen in orde te maken voor de bevalling, daar kan ik geen kleine diva van 3 bj gebruiken :D Bovendien moet er wel gewoon betaald worden voor de opvang, dus waarom geen gebruik ervan maken.

Zo nu even kijken of die kleine mops eindelijk haaar broodje eens opeet... Fijne middag allemaal!

Deel Deze Pagina