wie nog meer 27 juli uitgerekend. af tellen is begonnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja inderdaad hoe meet je dat?? ik heb zelf 1 keer gemeten, maar toen gewoon de hele omtrek :$

stephanie: als je je bed op kratjes zet, dan moet je toch evengoed een po gaan lenen?

Ik denk dat ik ook zo een steun voor in bed ga lenen voor achter in je rug, mijn bodem kan namelijk niet omhoog, lijkt me wel fijn als je de eerste dagen lekker nog op bed bent, en je fatsoenlijk kunt zitten....

dames ik las in de krant dat we dit weekend sub tropische temperaturen krijgen, ik baal nu al, ik zit hier tegen de belgische grens aan, en meestal is het hier nog een paar graden warmer, was vandaag al 22 graden hier...
    Dus rustig houden maar!

2. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    haha dat vraag ik mijn ook af, je kunt als het goed is in je boekje kijken van de vk.
    bij ons staat ook alles klaar box kinderwagen en wiegje
    kleertjes gewassen en gestreken netjes klaar gelegt.
    mijn vlug tas bijna klaar alleen paar leuke geboorte kleertjes halen.
    Ik denk even bij lief naar binnen.
    ik moet alleen nog wat babyvoeding halen

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi!!

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lekker joh!
    Als ik dat zo hoor moet ik ook maar eens aan de slag morgen!

5. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    haha ja jij bent ook over 5 weken uitgerekend,
    En je weet het maar nooit he,

hahaha
    Ik moet zeggen dat ik bijna geen kleertjes heb gekocht bijna alle kleertjes van danicha heb ik bewaart en door gegeven soms voel ik me een beetje schuldig omdat ik het nu makkelijk doe bij 1e en 2de wilde ik alles nieuw hebben maar nu omdat ik weet dat ik hierna geen kindjes meer wil heb ik er voor gekozen om niet al te moeilijk te doen.
    kinderwagen en de box heb ik van mpl gehaald maxi cosi en eigelijk zou ik dat normaal ook niet doen.
    wat ik nog wel heel erg leuk vind is de celine wieg.
    maar heb ruimte gebrek.

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik meet ook nooit mijn buik op, geen idee wat het zou moeten zijn en wat het is dus ;)

Stephanie; wat een superleuke foto's! Zo te zien heeft esmee een hele leuke verjaardag gehad :D En wat een prachtig meisje heb je!!

essie; pff ik hoorde het ja van de temperaturen... ik zit er eerlijk gezegd ook niet op te wachten, vooral niet met al dat vocht in mijn enkels... maar ja, we kunnen het moeilijk tegenhouden en een regendansje zit er ook niet in nu ;)

Babydreame; jeetje jij bent ook al echt helemaal klaar dus zowat! Wij hebben wel de box al een tijdje staan (ook ivm katten). Het kamertje is zo goed als klaar, we wachten nog op de bestelde lamp en dan kan die opgehangen worden net zoals het plankje. Verder moet ik nog mijn vluchttas inpakken en het bed moet ook omhoog maar hier kun je pas klossen halen met 37 weken dus dat kan sowieso nog niet.

Ik heb net de liggingsecho gehad en beebje ligt er goed voor!! Jeeeejjj... Morgen naar het ziekenhuis voor de intake want dan word ik overgedragen ivm mijn eerdere keizersnede. In principe kan ik dus nu gewoon bevallen :D

7. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    pfff wat een mazzel

pfff ik zit wel weer tegen die pijn op hoor.

okal weetje wel dat waneer de kleine er is dat het zo voorbij is, maargoed nog ff door bijten he :)
    zijn jullie nou ook zo verslaaft aan deze form zw.pagina

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    @babydreame, hier ook makkelijker dan bij de eerste hoor. Wandelwagen van marktplaats en toen was ik met 30 weken al helemaal klaar. Nu gewoon geen tijd voor!

@Manuela, dank je! Ik wil wel een poging doen tot een regendansje hoor. Zal eerder de regen-hoe-lomp-kun-je-wezen-dans worden, maar dat doet er niet toe... ;)
    Fijn dat de beeb er goed voor ligt!
    Zie je op tegen de bevalling?

Donderdag moet ik weer naar de gyn. Wil ook wel eens weten waar ik aan toe ben. Pfff die weeën zie ik wel tegenop hoor!

Enneh, zit een halve werkweek achter zw.pagina. ;) Manlief wordt er stapelgek van hahaha.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja ik zie wel op tegen de bevalling, vooral ook omdat ik totaal niet weet wat ik kan verwachten, bij Louise heb ik geen enkele wee gevoeld dus ik weet niet wat het is, misschien maar goed ook trouwens :D

enne verslaafd aan zp? Neeuh hoor (a)

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Weeën zijn niet fijn, gelukkig vergeet je wel hoe de pijn voelde. Anders begint geen mens aan een tweede. ;)

En wie weet beval je binnen een paar uurtjes en vraag je je af waarom iedereen toch zegt dat die weeën zo'n pijn doen!

11. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik zie toch wel een beetje op tegen de bevalling hoor.
    Maar tegelijkertijd ben ik ook wel blij als het moment daar is!

Hoop dat die subtropische temperaturen een beetje binnen de perken blijven!

Ik weet niet meer hoe ik moet liggen ´s nachts en hoe ik moet zitten overdag..pfff hup hup de laatste 4,5 weekjes nog!

12. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Dan mogen wij elkaar de hand geven.
    Ik heb echt geen oog dicht gedaan, had last van maagzuur ook ik weet geen houding meer aan te nemen, relatie met de w.c tegen woordig 3x of 4 x per nacht er toch wel zeker uit.
    kan mijn schoenen niet meer aan trekken of mijn sokken hmm maarja we nemen het er nog maar even bij

morgen presies 35 weken pfff

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hebben jullie ook van die mensen die nu zeggen:
    "geniet nog maar even van de rust voor je er 's nachts iedere keer uit moet!"

Heel lief bedoeld, maar ik kan niet wachten tot we er 1 keer uit moeten voor de baby.
    Nu moet ik er 5 keer uit, plassen, drinken, rennie eten, niet meer in slaap komen en dromen tot en met!

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hahaha, we hebben dus allemaal hetzelfde!

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En dan zo'n man naast je in bed:

'Zoveel Rennies is echt niet goed hoor!'

Ja jij ligt niet met het gutsende maagzuur in je slokdarm!

* Sorry breek even in, lees regelmatig mee aangezien we in hetzelfde schuitje zitten :D *

16. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    haha
    Dat is om iedereen al voor te bereiden op een horror bevalling.
    Je weet ook nooit hoe je dat moet omschrijven vind ik hoor, de bevalling van danicha kon ik thuis nog wel redelijk opvangen maar soms wel eens 2 wee,en in 5 min tijd dat vond ik best zwaar maar aan de andere kan danicha was er binnen een paar uurtjes en dat was echt een super bevalling.
    en de steun van je man is ook heel belangrijk.
    hij heeft me goed geholpen.
    voor mijn vriend was danicha zijn 1e dochtertje en dan is het toch heel mooi, heb mijn vriend ook nog nooit echt een traan zien laten vallen en toen voor het eerst en dat is toch een momend om nooit meer te vergeten dit is voor mijn 3e maar net zo bezonder.

17. femail32

femail32 Lid

24 jun 2006
    84
    0
    0
    hahahaha meiden! heerlijk dat het mooi weer wordt. ik heb echt nergens last van :) geen opgezette voeten, maagzuur of andere kwalen. echt ik mag in mijn handen knijpen hoor. bij de vorige twee had ik het nl wel allemaal.
    ach ik loop niet meer zo snel, maar toch 4 x per dag heen en weer naar school gaat nog.
    ik ben juist heel actief geweest vandaag; de wc geschilderd, nieuwe kast ingeruimd in de woonkamer. owww de hormonsters zijn echt walgelijk. ik ben zo bang dat als ik alles klaar heb de baby komt, dus ik verzin elke dag weer wat nieuws :D

ik zie wel op tegen de bevaling. de eerste duurde 36 uur met vacuum en knip en een doodziek kind dat in de couveuse moest. tweede duurde maar 12 uur :) en mochten we de volgende morgen idd weer naar huis. nu hoop ik dat het wat sneller gaat, 6 uur zou mooi zijn :) en hopelijk is het dan niet zo heeel heet als we moeten bevallen.

18. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooh dan ben ik niet de enige die eigenlijk wel opziet tegen de bevalling, zei gisteravond nog tegen manlief, komt nu wel heel dichtbij.....ik heb gekozen voor een ruggeprik, heb zo een rot bevalling gehad met bas, dat wil ik nooit meer.

Het is toch wel fijn om te horen dat er meer ijn met dat maagzuur, niet dat ik het iedereen gun hoor, maar gewoon dat er lotgenoten zijn.
    Ik neem standaard gaviscon als ik naar bed ga, dan helpt het iets.

Stephanie: inderdaad, dat zeggen ze hier ook, straks eruit voor de baby, maar dat is toch niet erg? dan heeft het wakker zijn in ieder geval nog nut, nu hang je maar wat in bed en zo de uren wegkijken.

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Femail, wat heerlijk dat je je zo goed voelt!
    Ik denk dat ik vandaag maar eens ga beginnen aan de babywas.
    Alleen zo lastig af en toe met een kleine dreumes die alles op de kop zet terwijl ik druk bezig ben...
    Denk dat ik anders al wel verder klaar was geweest.

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Essie, dat van die ruggenprik heb je goed.
    Als ik gewoon moet bevallen ga ik er ook om vragen hoor.

Deel Deze Pagina