wie nog meer 27 juli uitgerekend. af tellen is begonnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    femail: heerlijk zo nog even 2 weekjes weg! even lekker niets en genieten...

2. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Dames help!

Vannochtend om 5 uur werd ik wakker met het gevoel dat ik heel nodig moest plassen, ook erg veel moeten plassen.

Maar toen ging ik weer op bed en voelde ik boven in me buik bubbeltjes met een heel raar geluid !

Toen ging mijn buik harder worden en dan weer normaal en begon kramp te krijgen, alsof ik buikgriep heb ofzo!

Het komt steeds terug alleen dan is de ene keer sterker dan de andere..
    En nu voel ik het een tijdje niet!

Zijn dit weeén? :$

3. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    pepje,

Dat gevoel met die bubbeltjes heb ik ook een aantal keren gehad, met geluid, leek net of de kleine een onderwater windje gaf;)

Wat betreft dat kramp gevoel, ik weet niet of dat weeen zijn, hou het in de gaten, ik zou zeggen als het aanhoudt gewoon je vk bellen, daar zijn ze voor! succes

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Pepje, klinkt spannend iig!
    Ik zou het in de gaten houden.
    Even gaan douchen. Wordt het erger, kans van weeën. Zo niet, waarschijnlijk voorwerk.
    Bellen kan nooit kwaad.
    En ik kan maar 1 ding zeggen... Als het échte weeën worden dan weet je dat ze gearriveerd zijn. ;)

Hou je ons op de hoogte?

5. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    De weeén waren niet erger geworden en uiteindelijk waren de krampen ook minder geworden.

Had wel gelijk een harde buik op het moment dat ik ging opstaan en nog steeds !
    Vk had ik opgebeld, ze zei dat het niet iets ernstigs was en dat ik maar rustig aan moest doen vandaag met een warme kruik even op bed liggen vanmiddag.

Maarja, met dit weer zit je liever ergens anders dan in bed met een kruik! ;)
    Ik heb geen idee wat het nou precies was :(

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Het zou in dit stadium toch heel goed indalings/voorweeën kunnen zijn?
    Je lijf is toch bezig met zich klaarmaken voor het grote werk.

Enneh... In bed met een warme kruik? Tsja, of je je daar nu beter van gaat voelen.... hahaha

7. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Ja het zouden voorweeén kunnen zijn alleen waren deze voorweeén wel pijnlijker !

Moet nu ook continu naar de toilet en lopen begint pijn te doen, het hoofdje van de baby drukt tegen mijn blaas aan, erg vervelend! :$

Vandaag was het geen kruik en bed geworden, maar heerlijk bij het water, veeeeel beter!:D

En nu maar hopen dat ik deze nacht wel goed kan slapen en geen last heb van krampen :)

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Of gewoon lekker gaan bevallen! Alhoewel, dan wel vanacht want morgen is het gewoon té warm om te puffen!

9. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Hahaha, nou de baby mag van mij nog even wat weekjes blijven zitten hoor :p

Hoe is het met de warmte?
    Is het beetje vol te houden allemaal? ;)

10. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was het vanmiddag 37 graden, heb de hele middag in het zkh gezeten met mijn zoon, daar hadden ze airco....totdat ik buiten kwam.....WOW dat was heet....

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad pepje, laat de baby nog maar even zitten! ;)
    Ik heb ook steeds meer last van pijnlijke krampen/steken/harde buiken etc.

Stephanie; hoe gaat het met jou?

Essie; hoezo met je zoon in het zh gezeten? Hopelijk niks (ernstigs) aan de hand?

Hebben jullie het een beetje lekker gehad vandaag? Ik heb een fijne dag gehad. Louise naar de opvang en vriendlief werken. Megazwembad in de tuin met een chick-lit erbij... heerlijk! Daarna kwam een vriendin op visite die ook lekker het zwembad indook, samen met haar naar het zh voor controle, alles was in orde. Hartslag beeb was prima, mijn bloeddruk was goed, zelfs met dit weer (130/80) en hij is al een stuk ingedaald en ligt vast. Hij wordt nu geschat op 3200 gram. Ik ben erg benieuwd wanneer het gaat beginnen, begin er steeds meer aan toe te zijn maar ook steeds meer tegenop te zien, heel vreemd.

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Essie, wat was er met je zoon?
    Kan me voorstellen dat je een klap in je gezicht kreeg toen je buiten kwam. Ook zo als je uit de supermarkt komt.

Ik ben vandaag saggerijnig. Geen idee waardoor. Zal het weer wel zijn.
    Baal ook dat het huis toe is aan een grote schoonmaakbeurt, maar dat is echt geen doen nu.
    Plus dat manlief zegt dat ik nu niks doen moet... Ja hallo! Wanneer moet ik het dan doen? Wanneer het koeler is over 2 weken? Lekker, met al die lijkjes in de vensterbank.

Manuela, klinkt heerlijk met een boek in het zwembad.
    Wij hebben er gister ook eentje gekocht. Misschien duik ik daar straks ook nog even in. Maar volgens mij is de bovenste rand lek. :(
    Manlief loopt erom te mokken maar doet er niks aan.... Pfff tijd voor wat koeler weer!

13. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    stephanie:

Mijn zoon heeft taai slijmziekte, tot nu toe ging het altijd heel goed met hem, maar sinds vorige week is hij aan het hoesten, en benauwd, ik had hem gekweekt, en gister dacht ik ik zal alvast bellen of ze al iets weten, toe moesten we s middags meteen komen, ze vonden allerhande bacterieeen in zijn kweek, nu bleek dat zijn longfunctie die hij gister ook moset doen te zijn gedaald van 86% naar 47%, teken dat hij een infectie heeft.Zuurstofgehalte in zijn bloed was ook net onder de grens.
    Eigenlijk moest hij blijve voor een ab kuur via het infuus, maar hij heeft deze komende 2 weken allemaal feesten en avonden ter afscheid van zijn basisschool tijd, dus ik wilde het eerst mt een kuur thuis proberen, toen hebben ze hem naar huis laten gaan.
    Maar gisteravond belde zijn eigen kinderarts op dat ie eigenlijk niet zo blij was ermee, nu moet ie maandag weer terug voor een nieuwe longfunctie, en als die niet veel meer omhoog is dan moet ie alsnog blijven.

En wat moet dat moet, maar ik wil hem zo graag bij me hebben als de kleine er net is, stel je toch voor dat hij daar ligt ik beval, dan kan ik niet eens iedere dag naar hem toe....ik hoop dat t maandag mee valt..

14. femail32

femail32 Lid

24 jun 2006
    84
    0
    0
    @essie; jeetje meid, wat een rot bericht voor je zoontje. en nu met dat benauwde weer zal het ook niet fijn zijn voor hem. hopelijk gaat zijn longfuctie snel weer omhoog en de bacterie oid snel bestreden is.

pepje; geen krampen meer gehad?

vind het wel zwaarder worden nu hoor, zit lekker op de camping nu, maar het weer is gewoon slopend. het nekt mijn plannen ook een beetje. de keuken moest nog geschilderd worden :) mss van de week als het minder warm is.
    Dinsdag komt mijn moeder schoonmaken. heerlijk ff een helpende hand.
    verder geen bijzonderheden hoor, rommelt ook nog niks gelukkig

15. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga hem morgen insturen, t leek gisteren wel wat te gaan met hem, maar naarmate deze dag verstrijkt wordt ie steeds benauwder tis dus echt niet goed, ben z'n tas al aan het inpakken, bah, maar zijn gezondheid gaat voor, en hopelijk dient de kleine zich niet te vroeg aan, gaan we maar naast elkaar liggen. kan wel janken.

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jeetje meid, wat heftig als je kind zo'n ernstige ziekte heeft!
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
    Hopelijk mag ie mee naar huis nog voor de baby zich aankondigd.

17. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Essie, ik wil je heel veel sterkte wensen ! :)
    Ik hoop dat alles goed komt en zal voor jullie duimen !!:)

En weet eigenlijk ook niet wat ik hier nou over moet zeggen:(

Liefs,

Pepje

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Essie; ook van mij heel erg veel sterkte toegewenst! Het lijkt me ontzettend zwaar als je zoon zo'n ziekte heeft. Misschien heb ik het gemist maar hoe oud is hij?

Stephanie; hoe gaat het nu met je? Ben je wat minder sjaggie? en heeft je man het zwembad al opgezet/gerepareerd?

Femail; wat heerlijk dat je moeder komt helpen schoonmaken! Als ze nog zin heeft, is ze hier ook welkom ;) en lekker rustig aandoen joh... genieten op de camping met dit mooie weer. De rest komt wel!

Pepje; hoe gaat het nu met jou?

Pff ik ben al sinds 3 uur vannacht aan het spoken. Heb erg veel buikpijn/krampen ed. gehad. Ook een constante pijn boven mijn rechterlies waardoor ik van gekkigheid niet meer wist hoe is moest liggen of hangen. Ik ben er dus van ellende maar uitgegaan een uurtje geleden. Werd wel even bang hoor, beetje angst dat de bevalling zou gaan beginnen. Dat kan natuurlijk heel goed en zou niet raar zijn. Ik wil ook heel graag mijn kindje eindelijk in mijn armen sluiten maar ik zie er ook ontzettend tegenop....

19. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Na 2 weken geen internet te hebben gehad
    ben ik weer van de partij

Ook ik heb steets erge last van voor wee,en ook durf ik niet meer zoverver te lopen mijn benen gaan helemaal tintelen en op 1 plek staan wachten lukt ook niet meer, merk dat ik steets meer moet gaan zitten. Ook het slapen lukt haast niet meer en spook ook de hele nacht ben dan s,middags echt helemaal kapot.
    soms barst ik ook in tranen uit omdat ik dan zo moe ben.
    het zal er wel allemaal bij horen, morgen 37 weken ook die van mijn schatten ze op 3200 gram als ik 42 weken blijf lopen
    de vk zei dat ik er van uit moet gaan dat na 2 uitlopende zwangerschappen deze ook wel blijf zitten tot 42 weken maar hoop toch stiekem van niet.

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Manuela, hoe gaat het nu na vanacht?
    Die laatste loodjes he....

Babydreame, Fijn dat je weer internet hebt.
    Minder dat ze denken dat deze beeb ook nog wel even blijft zitten. Kleintje trouwens! Wij verwachten een joekele.

Deel Deze Pagina