wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    JUSTME, YOU DID IT!!!! Heb helemaal kippevel van.... Ben al een paar dagen behoorlijk emo maar nu helemaal zeg. Je bent de eerste sinds ik hier zit... Dat word toch wel met zn allen een alcohol vrij (roze)rosé biertje drinken dadelijk in Utrecht of waar dan ook;) of anders neem ik wel roze limonade mee, hihihi.... Nou dit moet toch een goede tijd in luiden voor ons allemaal. Hoe voel je je... ik was bij beide helemaal giechelig toen ik erachter kwam.

dikke knuf:)

2. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Justme: Wat geweldig!! Gefeliciteerd :D

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ben wel heel blij (uiteraard), verder merk ik weinig..... anders is de beste omschrijving. lief begint al met opmerkingen van: voorzichtig zijn he.....:p

4. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Mees, We gaan dus morgen op vakantie en we zouden het uitstellen omdat we gewoon allemaal niet helemaal fit maar onze vakantie gaan we houden in een giga landhuis van mijn nicht en dus niet kamperen ofzo en of we nu hier zitten ziekig te zijn of daar dat maakt dan ook niet uit. Het enige was dat ik al zo vreselijk achter liep met het huishouden maar dat heb ik vandaag al weer aardig ingehaald. net even een week strijkgoed weggewerkt en daar zie ik altijd het meest tegen op aangezien dat hier na een week echt een berg is. Jij was natuurlijk al geweest?

owja, justme dat van gister word al gecorrigeerd door lotte.

Ben erg benieuwd hoe het verhaal is mbt de gene die jou heeft gevonden. misschien iets voor in de trein.... Vraag me af hoe we elkaar moeten gaan herkennen??? Allemaal int roze??? een roze hoed, pak luiers.... speen om de nek. whahaha.... heb lichtelijk voorpret!

5. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @ Jomi: wat een teleurstelling weer, en dat na die 2 positieve testen. Getverderrie. Ik begrijp je helemaal hoor, neem gewoon de tijd voor jezelf, en reageer wanneer je behoefte hebt. Heel veel sterkte en succes in de toekomst, want ik begrijp dat je die handdoek nog niet in de ring hebt gegooid!

@ Justme: gefeliciteerd!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFF!!!!
    Geniet er van! Dat van die boobs en geen zin in chocola had ik ook inderdaad. De boobs doen altijd wel pijn voor de menstruatie, maar meestal zakt het een dag of twee voor de ongi weg (bij mij althans), dit keer werd de pijn alleen maar erger. Een symptoom wat ik wel vaker lees.

@ Jes4, is begrijpelijk hoor. Zwanger worden geeft veel zorgen, maar zwanger zijn ook. Elke keer is er een nieuwe mijlpaal die je moet 'halen'. Eerst de 1e termijn, dan de 20 weken, dan de 26 weken (ivm levensvatbaarheid), dan de bevalling, pffffffffffffff en dan begint het zorgen pas echt! Bij Fabian hield ik 's nachts zijn handje vast, in de wieg naast mijn bed, om te checken of hij nog wel leefde.

@ Xon, sterkte met de laatste loodjes voor de vakantie! lekker relaxen straks.

@ Moedervan2boys: fijne vakantie, een landhuis, dat klinkt super!

Nou, gisteravond inderdaad een goed gesprek gehad met manlief. Komt vast wel goed. Heb ook gezien dat het consultatiebureau cursussen geeft over opvoeden van 'peuterpubers'. Misschien gaan we dat wel doen. Voor nu heb ik manlief ook aan het schilderen van de badkamer gezet, is goed voor mijn animo;), voor de zijne ook zeker:). Heeft 'ie iets om trots op te zijn straks. Kan hij tegen alle kraamvisite opscheppen dat hij dat gedaan heeft :D.
    Mijn man heeft geen baan meer sinds 1 mei, maar werkt ook nog als zelfstandige. Ik probeer hem te motiveren dat ondernemerschap verder uit te breiden, want het is crisis op de banenmarkt, en hij heeft geen fantastisch CV, en is ook al erg "oud" (48). Veel obstakels dus. Hij is erg onzeker over zijn ondernemerskwaliteiten, denk ik. Komt wel goed, we hebben al afgesproken om binnenkort samen een plan te gaan maken.

6. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    whahaha...geniet er maar van justme want dat is na de zwangerschap weer helemaal over met die mannen. Vond het op een gegeven moment zelfs behoorlijk irri. Als ik bijv. de schuur ging opruimen mocht ik niks meer tillen of overal waar we waren, neem deze stoel maar dan zit je rechter, pfffff en ik maar zeggen, ben nie gehandicapt ofzo hoor!?!? Maar vind het echt super voor je... Daar waar ik voorheen afgunst kon voelen als ik dan weer hoorde van die is zwanger of mensen die dan zelfs nog maar net bij elkaar waren. Kon ik me zo onwijs boos over maken. En nu denk ik, wauw wat fijn voor ze.... en jou ken ik niet eens echt!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guap: heel goed dat je dat gesprek hebt gehad. Vaak hebben mannen gewoon niet door wat wij als vrouwen verwachten. En wij veronderstellen dat ze dat zouden moeten weten en zijn dan teleurgesteld. Zo zie je maar dat je met een goed gesprek allebei weer helemaal gerustgesteld bent. En zo te horen is hij zelfs als druk aan het werk gezet met het schilderen van de badkamer. Heel fijn voor je, weer een zorg minder.
    Het zou mooi zijn als hij die ondernemerskwaliteiten de komende maanden verder uit kan bouwen en zijn eigen bedrijfje kan opzetten of verder uitbouwen. Kan me voorstellen dat het eng is, maar als het hem eenmaal (met succes) gelukt is, zal het hem ook een enorme boost kunnen geven.
    Klinkt overigens goed zo'n peuter-puber-cursus. Had het nooit verwacht, maar ook ik ben zo'n moeder die de laatste vaker wel eens een onwillend kind op de grond van een winkel heeft liggen.:)
    @Moedervan2boys: lekker dat je de vakantie nog tegoed hebt en een landhuis klinkt erg aanlokkelijk! Ik heb het er al opzitten. Maar misschien dat wij in september of zo nog een keer een paar dagen weggaan. Wij houden er niet van om ineens 3 weken achter elkaar weg te gaan, dus wij hakken het een beetje in stukken en proberen dan 2-3 keer per jaar een weekje te gaan. Dus misschien heb ik nog wat tegoed dit najaar. Ik zit hier nu helemaal alleen op het werk, maar ik moet zeggen dat ik dat ook wel eens lekker vind. En ik moet zeggen dat ik hartstikke hard werk en nog geen echte pauze heb gehouden. Dus lekker met het radiootje aan vollop aan de slag.

Ik moet straks even naar de winkel om uitnodigingskaartjes op te halen. Ik word volgende maand 40 en mijn man is 45 geworden, dus we gaan ons 85-jarige verjaardag vieren en dus een feestje geven. Wel heel raar dat ik aan de ene kant het een leuke mijlpaal vind om er een echt feestje van te maken. Aan de andere kant dubbel omdat die leeftijd me in de nek hijgt als het om kinderen krijgen gaat en er dus liever (in dat opzicht) niet te veel bij stil wil staan dat ik al weer 40 word. Maar ja, het is nu eenmaal niet anders.;)

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @guapetona, vervelend dat je man geen werk heeft, ik ken het helaas.... dus weet precies hoe de banenmarkt eruit ziet! ook met een prima cv en hoge opleiding is het knap K! ik heb gelukkig een goede baan, dat is ook de reden dat we door zijn gegaan met onze kinderwens. en dat we er niet jonger op worden....

9. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Guapetona en Mees, ja we hebben het goed voor elkaar. Is de 2 de keer dat we dit doen. En wat ik er perfect aan vind is dat je gewoon alles bij de hand hebt + een beetje extra luxe. Er zitten ook nadelen aan vast hoor... wat dacht je van 2 uur grasmaaien of even het huis schoonmaken!!! Heb me voor genomen dit keer daar niet zo spastisch mee om te gaan en me voor te houden dat we vakantie hebben en dat alles niet brandschoon hoeft te zijn.

En weet je wat dan echt perfect is.... als we thuis komen dan lijkt hier alles even een makkie omdat het zo klein is, lol

Dat met een thuis zittende man heb ik ook 1,5 jaar gehad en het is idd niet goed voor je relatie maar het tast ook de man aan in zijn mannelijkheid waardoor ze behoorlijk gedemotiveerd kunnen raken. Ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik c.v en sollicitatie`s ben gaan versturen voor hem. Toen kon hij ineens gaan kiezen waar hij wou werken en daar knapte hij helemaal van op. Over de situatie met de kinderen daar heb ik ook wel een heel verhaal over maar wat ik vooral hier over denk is dat bijna iedereen hier mee te kampen heeft. Je hebt tenslotte ook beide verschillende opvoeding gehad en een peuter, wij zitten er ook midden in, is zo onvoorspelbaar in zijn gedrag en je kan er zo onzeker van worden. Zo`n cursus is super die heb ik bij de oudste ook gedaan. De beste tip die ik toen heb gekregen is: Altijd vanuit jezelf dingen zeggen! De ik vraag noemen ze dat geloof ik. Pas het nog steeds toe en ook nog steeds op de oudste... IK WIL dat jij nu dit nu doet ipv wil jij dat even doen!? Ik wil dat jij nu die blokjes gaat pakken. Ik geloof dat het te maken heeft met de klank die in de zin komt daar door... En een bekende is natuurlijk dat je nooit je verhaal te lang moet maken en heel erg gaat uitleggen. Kortom, die cursus is gewoon super makkelijk.

En mees, weet nog dat je zo tegen je verjaardag opzag maar wil je toch fijne voorbereidingen wensen.

dikke kuzzz allemaal, volgende bericht zal waarschijnlijk vanuit ons vakantie stekkie zijn en moet op de laptop van de oudste. Die is ten eerste super traag(zit vol met gametroep) maar denk dat hij er ook veel gebruik van gaat maken daar dus ben vast veel minder online.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden ik was jullie kwijt

kwam toevallig een bericht van justme tegen en wat zie ik ze is zwanger!!!!! joehoe!! meid gefeliciteerd!!
    hoe is het met de rest??
    Xon hoe is het nu met je?

11. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe je een paar dagen niet mee, is er weer een zwanger!!!!!!!!! Goed gedaan Justme! Van harte proficiat! NU hopen op een plakbeeb!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: eindelijk vakantie nu? Wat zal jij blij zijn, of niet? Ben je er al uit of je wel niet af gaat spreken met je donor?
    @Justme: hoe is het om op de roze wolk te zitten? Went het al een beetje?
    @Niala: alles al ingepakt voor de grote volksverhuizing? Succes met de laatste loodjes. Had je nu al de uitslag van de combinatie-test gehad?
    @Jeetje: heb jij de koffer ook al ingepakt? Heb je er een beetje zin in om weer even naar Nederland te komen?

Wat is het trouwens stil hier. Iedereen het weekend aan het inluiden?
    Ik vroeg me trouwens af wanneer we een definitieve datum gaan vaststellen voor de date. Ik weet dat nog niet iedereen gereageerd heeft en of er evt. nog mensen zijn die wel mee willen.
    Ik heb op alle data mijn naam erbij gezet, omdat mijn man zijn rooster nog niet had. Inmiddels heeft hij die binnen en er zitten wat data tussen, dat als we voor een van die data gaan, hij zal moeten ruilen met een collega. Op zich geen probleem, maar het is wel handig als hij dat toch op redelijke korte termijn zou kunnen regelen als dat nodig mocht zijn.
    Zou het daarom lukken om ergens volgende week de knoop door te hakken?
    Dus oproep aan de dames die nog niet gereageerd hebben en wel mee willen met onze date. Willen jullie je gegevens dan even naar Xon pb-en?

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik denk dat ik het van de date heb gemist, waar gaat dat plaats vinden?

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @ricmar, je moet Xon ff pb sturen met je mail adres enzo, dan kom je in de mail loop!

die roze wolk is er nog niet, daarvoor moet ik het eerst nog beseffen. ben nu vooral heel erg moe, had ook slecht geslapen afgelopen nacht. en er gaat van alles door me heen nu! wat als.... pfff, wordt moe van mezelf zeg. hopelijk lekker slapen zo.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik wil jullie alle liefde, gezondheid en goeds wensen en dat ieders droom van een kindje hier maar mag uitkomen. Ook dat alle zwangerschappen voorspoedig mogen verlopen met straks een wondertje in jullie armen.

Ik kom misschien nog wel eens mee lezen en laat dan misschien nog wel eens wat horen.

Jes en Salcia, we houden nog wel contact.

Liefs van mij.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: heel begrijpelijk. Toen ik voor de eerste keer zwanger was, heb ik tranen met tuiten gehuild, van angst van wat er allemaal op me af zou komen en of ik het wel aan zou kunnen (en dat terwijl mijn kinderwens zo groot was). Mijn man ging direct na de positieve test op de knieen om mij ten huwelijk te vragen, maar ik wimpelde hem af dat hij dat nog maar een keer op een ander moment moest vragen omdat mijn hele leven even op zijn kop stond.:)
    Gelukkig begreep hij het en vroeg hij 3 weken later, op valentijnsdag nog een keer diezelfde vraag.;)
    Allemaal fases waar je even door heen moet. Een vrouw is niet voor niets 9 maanden zwanger, hoor! Is ook voor jezelf nodig om naar een bevalling (en leven met kindje) toe te leven.
    Slaap (en droom) vooral lekker! Je wordt mama!!:D

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    het moet allemaal nog behoorlijk inzinken zeg maar, afgelopen nacht helaas ook niet super geslapen. gaat veel te veel door mijn koppie :) vanochtend even bang dat ik ongi ging worden, maar gelukkig niet. ook dat zal nog wel even zo blijven.

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wat is het rustig hier!

Justme, hoe is het vandaag? Is het al een beetje doorgedrongen? Bij mij duurde dat ook even hoor voor dat besef echt goed doordrong en hopelijk gaat de tijd snel tot je eerste echo! Gelukkig nog weinig kwaaltjes las ik!

Sneeuwmees, nee ben nog niet aan het pakken. Ik ben echt zo iemand die alles tot het laatste moment laat liggen en dan ineens nog van alles moet. Ik wilde eigenlijk proberen mijn werk af te hebben voor ik vertrek maar of dat gaat lukken? Moet ook nog wat strijken voor mijn man voor als hij eventueel een sollicitatiegesprek heeft en ik wil natuurlijk het huis een beetje schoon achterlaten. Nou ja, ik ga maar doen wat ik kan en dan zien we wel! Inpakken doe ik dus altijd pas op de avond voor vertrek! Het geeft altijd wel stress hoor, maar ik kijk er wel ontzettend naar uit om even naar NL te gaan. Ik heb het kindje van mijn vriendin bijvoorbeeld nog niet gezien en een andere vriendin is ook moeder geworden afgelopen mei dus daar wil ik ook graag even heen.
    Gisteren zijn we naar IKEA geweest in de bloedhitte en we hebben gelukkig alles gevonden wat we zochten (en meer ;)). Morgen wordt het bezorgd en aanstaande donderdag komt iemand alles in elkaar zetten. Dus als ik terugkom uit NL heeft mijn man de werkkamer mooi ingericht voor mij hopelijk! Een mooi klusje voor hem als ik er niet ben ;)
    Ik denk dat we voor ik ga nog wel een poging gaan wagen (of twee) Ik voel me weer goed en vind het zo zonde om het voorbij te laten gaan eigenlijk. Maar het kan dus medisch geen kwaad als je meteen weer zwanger zou raken? Heb je dan geen grotere kans op opnieuw een miskraam?

Moedervan2boys: veel plezier daar in dat landhuis, klinkt goed!!

Fijne dag allemaal!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh justme, we waren tegelijk aan het typen! Herkenbaar hoor, ook dat gevoel alsof je toch nog ongi gaat worden.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, hebben ze daar misschien iets over gezegd in het zh? ik heb eigenlijk geen idee of het verstandig is om een ronde over te slaan. misschien kan de vk op het forum daar wat over zeggen. je kan het allicht vragen.

Deel Deze Pagina