He bah Jeetje! Wat balen. Ik hoor nu net dat er een aardbeving geweest schijnt te zijn vanavond om negen uur, hahaha, dan weet jij het daar in turkije eerder dan ik hier! Dominique heb veel aan je gedacht vandaag. Hoe is t nu met je? Maureen, ik wil je heel veel succes wensen morgen. Duim voor je! Hier niet veel te melden. Beetje wiebelig, hoofdpijn en emo van hormonen. Morgen voor follikelmeting naar zh, maar is nog erg vroeg (maar moest vanwege weekend). Ga nu maar slapen. Het is gewoon alweer bijna weekend!
Nee, volgens mij niks bewust gevoeld. Alleen twijfel ik nu omdat ik op een gegeven moment dacht dat ik iets voelde trillen en dacht dat het mijn gsm was. Heb er geen aandacht aan geschonken en ik weet ook niet precies hoe laat het was. Dus zou achterna best de aardbeving kunnen zijn.
goeiemorgen allemaal! Zowaar een rustige nacht,dus lekker geslapen! Goed begin voor het klusweekend @Jeetje: hoe is het nou? Ongi toch doorgezet? Of toch nog hoop? @Maureen: spannende dag! Heel veel succes en we hopen snel goed nieuws te horen! @Xon: niet leuk dat je zo,n last van je hormonen hebt,maar tis bijna weekend,misschien voel je je daar iets beter bij.Jou eisprong schiet ook alweer op! alle andere dames: fijne dag!
Goeiemorgen dames, Ben al een hele tijd wakker. Bedankt dat jullie met me meeleven en bedankt voor het succes wensen. Ben heel bang. Had hele erge hoofdpijn ineens 'snachts. Kon m'n hoofd niet optillen om op te staan. Later dacht ik het al gedaan te hebben maar had alleen maar gedacht aan 't opstaan hihi. Uiteindelijk toch paracetamol ingenomen. Ik ga kapot als er geen hartje te zien is. Want nu zou dat wel moeten. Ben 8 weken en als ze gelijk hebben dat er 'n groeiachterstand is zou ik ook 7 weken zijn. Dus het moet wel. Oké sorry ik spreek jullie vanmiddag wel. Ik probeer verder rustig te blijven want wat kan ik anders doen? Ja ik heb een kaarsje aangestoken net. Voor mezelf. Laters dames. Fijne (werk)dag. Sorry egobericht. Zit even in de ego-modus. Liefs
Herstel: Ik wil niet zo negatief denken en praten. Ik vind het heel spannend maar hoop gewoon op goed nieuws. En zodra ik thuis ben laat ik het weten. Zo, dat is beter.
Goeiemorgen! @Hoop: gelukkig een betere nacht voor jou! En je was al vroeg op zeg. Hier heeft de kat me toch weer wakker gemaakt vannacht grrrr. Hoop dat daar ook nog eens verandering in komt. Maar ik denk dat ik dan licht slaap of zo en dan merkt hij dat ik wakker begin te worden en dan begint ie te miauwen. Het bloeden zet toch niet echt hevig door, dus ik weet het eigenlijk niet. Mijn menstruatie is nooit zo heel heftig maar nu lijkt het toch nog wat minder terwijl ik echt het gevoel had, als het doorzet wordt het heel heftig. Ik zie het wel hoe het gaat vandaag. Als het echt heel weinig blijft zou ik nog wel een testje kunnen doen misschien. maar ik heb toch eigenlijk niet echt hoop meer hoor. Nou klus ze dit weekend hè @Xon: Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van die hormonen! En morgen de fm, wel vroeg maar je weet nooit, misschien wordt je wel verrast. En inderdaad bijna weekend alweer, lekker telaxen. Nog plannen? Ik moet als een speer aan het werk. Maureen: nog een keer veel succes en sterkte vandaag!! Tot later, fijne dag allemaal!
Maureen: geeft toch niks, we begrijpen het helemaal!! Ik hoop zo dat je een mooi hartje zult zien! Nou meid, nog even en je bent verlost van die spanning. Liefs.
@Maureen; ego-berichtjes bestaan niet. Kan me goed voorstellen dat je gespannen bent. We gaan gewoon uit van hartstikke goed nieuws! Als je daarheen gaat vanmiddag zitten er overal door heen Nederland heen ongeveer 20 paar handen te duimen voor je en heel hard aan je denken. Dus misschien voel je je iets minder eenzaam met die gedachte als je zit te wachten in de wachtkamer. Hoop dat je hoofdpijn nu over is. @Jeetje: vervelend, hè? Als je je lichaam niet echt lijkt te kennen. Ook mijn ongi's zijn wel iets anders dan voorheen. Maar na de bevalling was mijn ongi ineens korter dan normaal en ik heb na mijn zoontjes zwangerschap een spiraaltje gehad en ook na het verwijderen van dat spiraaltje was de ongi weer anders dan daarvoor. Het blijft lastig dat soort dingen. En als je blijft twijfelen kun je altijd nog een testje doen morgen of zo. Dan kun je in ieder geval uitsluiten dat je zeker niet zwanger bent (want vaak, als je daarmee toch in je kop blijft zitten van zou het misschien nog, dan is dat de beste manier om je weer even te 'ontnuchteren'). Tenminste dat helpt mij altijd. Dikke knuffel ook voor jou vandaag! @Boudicca: lief dat je met me meedenkt over het werk. Ik moet er ook echt voor waken. Een zwakte van mij is ook, dat ik moeilijk nee kan zeggen. Ik vind veel dingen ook gewoon te leuk om te doen. Dus zeg snel ja. In tegenstelling tot mijn collega, die vooral goed is in afschuiven en geen verantwoordelijkheid nemen. Dus ja, je hebt gelijk, ik moet goed op mezelf passen. En zeker bij ons op de afdeling met zo'n l. van een baas, die geen weet heeft wat er op zijn afdeling speelt en er helemaal geen weet van heeft wat ik eigenlijk precies doe. Ik mag een dag per week (verdeeld over de hele week) thuiswerken (dus 8 uur over een hele week verdeeld mag ik thuis werken). Als je al die uurtjes bij elkaar optelt dat ik even de mail check (en beantwoord zodat collega's toch verder kunnen), even wat telefoontjes vanuit huis pleeg e.d. dan kom ik zeker op de 15 uur per week. Dat maakt me op zich niet zoveel uit (en ik ben geen type die met de stopwatch precies de tijd bijhoudt). Maar als de l. van een baas dan bij een functioneringsgesprek vraagt dat 'men' zich afvraagt hoe ik inzichtelijk kan maken wat ik thuis doe. Dan moet ik onder de tafel toch even mijn broek goed vasthouden. Ik heb hem gezegd dat ik dat niet inzichtelijk kan maken, maar als ik de uren bij zou houden het eerder het dubbele is aan werk wat ik doe, dan minder. En dat het een kwestie van vertrouwen is. Dus je hebt zeker gelijk dat ik mezelf goed in de gaten moet houden (een ander doet het blijkbaar niet). Ook ik zit er wel eens aan te denken om wat meer ouderschapsverlof op te nemen, zodat ik, de dagen dat ik thuis ben, me ook echt 'vrij' voel. Nu wordt er thuiswerk van mij verwacht en daardoor heb je ook steeds het idee dat je maar bereikbaar moet zijn omdat er anders gedacht zou kunnen worden dat je niets doet. Daardoor ga ik al snel over het aantal uren heen wat ik eigenlijk maar moet werken. Nou, heel ego verhaal! @Xon: naar dat je je wat labiel voelt. Die rothormonen ook. Ik zie dat je eisprong al weer opschiet, dus je donor mag volgende week zich ook weer melden! Ik was gisterenavond een film aan het kijken met mijn man, maar was in slaap gevallen. Na afloop van de film hoorden we dat er een aardbeving was geweest. Nou echt, niets gevoeld, terwijl Nijmegen hier zo'n 30 km vandaan ligt. Ga me even klaarmaken om naar het werk te gaan. Het is al weer laat, dus het wordt al weer haasten. Maar wees gerust, zodra ik op het werk ben, meld ik me wel weer.
Even kort meiden, zit op mijn werk (te kokhalzen). Maureen, heeeeeeeeeeel veel succes straks meid. Ik ga heel hard voor je duimen. Dikke knuffel. Jeetje, balen lieverd. Ook een dikke knuffel voor jou. Liefs, S.
@Sneeuwmees: ik zou denk ik als ik jou was inderdaad misschien wat meer ouderschapsverlof opnemen zodat je als je thuis bent wat afstand kunt nemen van het werk en je inderdaad ook echt vrij voelt. Hoe lang werk je al zo? Ik merk namelijk ook wel eens aan mezelf dat ik het toch wel lekker zou vinden als ik thuis werk gewoon zou kunnen loslaten, maar ja da's voor mij nog lastiger omdat ik altijd thuis werk. Maar bij jou zijn er natuurlijk anderen bij betrokken die dingen van je vragen. Wel vervelend zeg dat je baas zo'n vraag stelt over je thuiswerk! Hij kent je blijkbaar niet echt goed!!
@ Jeetje: dank je wel hoor! Dat gaat wel lukken,het klussen Kan je de kat niet uit je slaapkamer houden dan? Dit is wel heel vervelend als je iedere keer wakker word van de kat(ik kan het weten) Bij ons komen ze niet op de slaapkamer maar zitten onder ons raam beneden(buiten) @Maureen: het is juist zo fijn dat je hier op het forum je hart kan luchten.Of het nu is omdat je zo blij bent of omdat je verdrietig bent of bang.Dat vind ik hier zo fijn!Dus vertel gewoon hoe je je voelt en dat heb je gedaan.Het is logisch dat je bang bent,het is ook erg spannend!En je hebt geen partner waar je het mee kan delen,dat scheelt de helft!Tis precies zoals Sneeuwmees zegt: er duimen zo,n 20 paar handen voor je door heel Nederland! @Jes4 en Ricmar: hoe is het met jullie? @Mees: ik zou als ik jou was ook langer ouderschapsverlof opnemen,dan heb je tenminste eens echt rust!En zeker als je baas zo,n l*l is! Zo..ben even terug geweest naar bed! Altijd erg lekkerNu is het wachten op de monteur voor het schoonmaken van de verwarmingsketel.Die komt tussen 10 en 14 uur. Wat een saai weer is het weer eensIk wil zo graag het zonnetje weer eens zien.
bij mij beginnen de kwaaltjes te komen , suiker is wat verhoogd en bloeddruk loopt wat op, maandag naar de diabetes verpleegkundige en woensdag weer naar de internist, nu even wekelijks controle. zelf geen klachten behalve tintelende vingers in rechter handm dus niet zo veel achter laptop
Dat is wel jammer,dat je klachten gaat krijgen.Wel goed dat ze het goed in de gaten houden. Ik begrijp ook dat je dan niet veel achter de laptop kan zitten
@Ricmar: vervelend dat de kwaaltjes gaan komen. Ik hoop dat ze mee blijven vallen, want anders kunnen 10 of 12 weken ineens toch heel lang duren. Sterkte! @Hoop: jullie weer een klusweekend voor de deur! Succes en dat het maar een mooi resultaat mag hebben over 2 weken! @Jeetje: is het nu al helemaal doorgebroken? Lastig, hè met van die mensen op een forum die je steeds van je werk afhouden, hè. En ik zal inderdaad eens kijken hoe dat allemaal zit met ouderschapsverlof. Misschien dat dat iets moois is om in 2012 mee te gaan beginnen (al hoop ik stilletjes dat ik in 2012 ook om een andere reden al 4 maanden verlof mag opnemen). Hier nog steeds alles rustig. Nog een paar dagen wachten. Voel wel wat klachtjes, zo had ik gisteren de hele dag door een hongergevoel. Maar goed, dat had ik 2 maanden geleden ook en was er daardoor van overtuigd dat ik wel zwanger moest zijn. Niet dus! Dus deze dame laat zich nu niet gek maken door de rommelende maag. We hebben gisteren een kort verblijf in de Efteling (bosrijk) geboekt. We wilden wat doen voor ons zoontje's verjaardag over 1,5 week. En gaan nu vlak ervoor met hem van ma t/m woe naar zo'n efteling-appartement (met onbeperkt toegang tot het park). Zei al wel tegen mijn man dat we hem nu maar standaard een zwemband om doen als we het park in gaan, voor het geval meneer weer in een vijver valt. En verder willen we wat bezoekjes gaan plannen. Mijn man komt uit Brabant, maar je merkt dat, ondanks dat de afstand niet heel erg groot is, je toch niet zo makkelijk bij elkaar op visite gaat (ook omdat onze banen ook al zo in elkaar overlopen en je soms al blij bent dat je even met elkaar thuis bent). Dus we willen dat verblijf ook een beetje als uitvalsbasis gebruiken om wat mensen te bezoeken.
@Mees: ik hoop ook dat ons klusweekendje een heel mooi resultaat oplevert! Spannend voor jou ook weer.Moeilijk om je gedachten van een eventuele zwangerschap af te zettenIk duim voor je!
@Sneeuwmees: nee het breekt maar niet echt heel erg door en vind het wel vreemd. Ik heb ook nog steeds pijnlijke grotere borsten, maar of het allemaal wat zegt? Zoo moeilijk om je niet van alles in je hoofd te halen hè? Ik was er deze keer ook echt bijna heilig van overtuigd dat het zo was. Zoveel opvallende kwaaltjes. Maar ja. Leuk dat uitstapje naar de Efteling! En een zwemband is inderdaad niet gek gedacht voor die bengel van jullie Trouwens sinds mijn vader niet meer in Brabant woont komt hij er ook nog maar zelden, dus herken wel wat je schrijft. De afstand is niet groot, maar toch. Leuk dat je dan even tijd hebt voor wat bezoekjes ook. Ik zit weer hier te spieken maar ben dus nog niet klaar met mijn werk en nu is officieel mijn deadline! Dus ik ben weer snel weg.......
@Mees: leuk hoor dat je een uitje geboekt hebt. Efteling is altijd leuk! Je bent dan dicht in de buurt bij mij
Hallo allemaal, ik denk aan jullie! Spannend hoor Jeetje, ik hoop toch positief nieuws te lezen en Maureen. Ik zit te duimen! Hier verder alles oke. Vanmorgen de 20 weken echo gehad en gelukkig was alles goed. Niemand mag weten wat het word, we zeggen ook dat we het niet weten, maar........ jullie mogen het wel weten! Onze lieve zoon krijgt een......... broertje!