wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Impie, wat leuk dat je het ons wel wilt vertellen! Voel me helemaal vereerd zelfs. Wat leuk een broertje! Hoe oud is je eerste zoontje nu? Fijn dat alles goed was bij de echo.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Impie: ach, wat leuk. Voel me ook een beetje emo dat je het toch aan ons wilt vertellen dat het een jongetje wordt. Wat leuk! Had je al een voorgevoel dat het zo zou zijn? Gefeliciteerd ook met je positieve uitslag van de 20 wkn echo. Je kan wel voelen dat alles goed is, maar het is toch altijd weer fijn als je het ook nog even officieel te horen krijgt.
    @Hoop: ja, het klopt we zijn dan inderdaad ook dichtbij jou. Wie weet zien we je nog een keer op je motor voorbij crossen.:D
    En de Efteling is en blijft een heel mooi park. En (op een vijvertje na;)) relatief kindvriendelijk. Ik vind de toegangsprijs alleen erg hoog. Als we met ons zoontje gaan moeten we een uur heen en een uur terugrijden en 's middags moet hij ook weer kunnen slapen. Als je dan optelt dat voordat je binnen bent en wat rondgelopen hebt, het al weer tijd wordt om naar huis te gaan. En dat vind ik eigenlijk een beetje te duur voor 2-3 uurtjes.
    Nu kunnen we gewoon in en uit lopen en na het slapen van hem nog even terug gaan. Dan heb je ook het idee dat het het wat meer waard is.
    @Jeetje: voel me schuldig dat je je deadline niet gehaald hebt. Het is zo verraderlijk om toch steeds te kijken en ja, als er wat nieuws staat is de neiging groot erop te reageren. Hoop dat je alsnog snel je werk afkrijgt.
    En ja, het is inderdaad lastig om contacten goed te onderhouden. Merk het ook aan mijn man. En het is lastig, omdat het ook van twee kanten moet komen. Je ziet dat sommigen heel trouw zijn om nog wat van zich te laten horen, en anderen langzaam aftaaien. Op zich is dat logisch en zou dat ook weer opgevuld moeten worden door nieuwe vrienden die je hier maakt. Maar ja, dat is nog lastig, omdat mijn man veel thuis heeft gezeten omdat toen hij hier kwam hij datzelfde jaar ook vader is geworden. Hij wil wel binnenkort gaan sporten (moet hij ook van de fysio voor zijn rug) en hopelijk leert hij dan wat meer mensen kennen.
    Wat wel lastiger is dat zijn vader daar ook woont. En dat je dan echt zo'n bezoek moet plannen. Gewoon op goed geluk erheen rijden is er niet bij. Maar ja, een week is zo voorbij en mijn man wil toch wel graag iedere maand een keer gaan. Maar ja, dat schiet er toch vaak bij in. Ook omdat hij de afgelopen tijd meer heeft moeten werken en dan ook (als hij al vaak 12-14 uur achter een stuur gezeten heeft) het ook wel eens lekker vindt om thuis te zitten. En dan een uur heen en een uur terug rijden teveel vind, omdat hij al zoveel op de weg gezeten heeft. Maar gelukkig hebben ze allebei skype, dus zo probeert mijn man zijn vader toch een beetje bij te laten blijven van ons leventje in het Gelderse.
    @Maureen: je ligt nu op de behandeltafel met een koude klodder op je buik als het goed is. Ben heeeel benieuwd!!

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Maureen: ben je al terug?:)

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    impie...leuk jij ook 2 knullen.ik heb hier ook wel verteld en veder niemand behalve oma's....ik moet wel goed uitkijken dat ik mij niet verspreek dus mijzelf aangeleerd over 'de baby'te praten.

@maureen...good luck

@ricmar... goed opletten hoor nu dat alles stijgt.

bij mij daalt hb das ook minder voelde mij laatste dagen al moe, daardoor dus...maar snel aan de supplementen en ijzerrijke voeding voordat ik aan die pillen moet.

@jeetje...ik had allang naar de winkel gesjeest voor test..zou bij mij super twijfels opleveren.

ik laat vanmiddag wel weten hoe groot bengel is.

doei

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    NOD-WACHTBANKJE:
    03-09- Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind
    13-09 Sneeuwmees40 - ronde 4 na mk - 2e kind
    25-09 Sillysa 37 - ronde 13 - 3e kind
    27-09 Xon (BAM) 37 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind
    28-09 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind
    03-10 Lyanna 36 - ronde 21- 2e kind (16-09 HSG)
    07-10 Boudicca (BAM) ronde 5 d.m.v. IUI - 1e kind (deze ronde in de wacht i.v.m. HSG)
    07-10 JeetjeB 35 - ronde 3 na MK - 1e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)jongentje
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)meisje!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!)
    21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)

er weer bij gezet was weg

6. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @ maureen: ook in duim voor je! Het is nu 13:30 dus je zou het al moeten weten. We wachten hier met spanning op jou bericht!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Almika: heb jij vaniddag ook je echo?:)

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Impie: leuk hoor een jongen! Fijn dat alles goed was!:)

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Guapatone: ja idd zitten we hier met spanning te wachten!
    Hopenlijk ben je zo terug Maureen!:)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hier liep alles even in de soep op het werk, dacht ook dat dat even een goede gelegenheid was om te spieken of Maureen al terug was! Ik hoop dat Maureen inderdaad met een mooie echo, helemaal hyper naar haar vader is gereden. Maar ook wij zijn wel heel nieuwsgierig, hè?:)

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sneeuwmees: nee joh gekkie, je moet je niet schuldig voelen! Ik ben net klaar en heb nog niets gehoord over dat ik te laat ben, dus zo heel erg is het niet denk ik. Ik ben wel vaker te laatt en heb er eigenlijk nog nooit iets over gehoord, maar ik voel me wel altijd gestrest als ik zo laat ben. Het komt gewoon doordat ik me gisteren niet goed voelde en dus veel te weinig heb gedaan.

@Almika: ik denk ook dat ik straks wel even een test ga halen. Wil nu toch wel echt zekerheid! Maar ik denk dat de klans echt piepklein is hoor dat ik alssnog zwanger ben.
    Goed dat je probeert meer ijzerrijke voeding te eten. Niet fijn als je zo moe bent.

Nou, ik wacht ook in spanning op Maureen. Hoop ook zo dat het goed nieuws is!

Eerst maar eens wat eten en ontspannen. Mijn man is op pad om met een vriendin van ons uit NL wat dingen voor haar te regelen. Kan hij mooi voor haar tolken en zo. Het was de bedoeling dat ik misschien ook die kant op zou gaan maar het is ruim 2 uur reizen en heb er weinig puf voor. Morgen gaan we ook met haar naar een prachtig nieuw aquarium wat ook weer zo ver reizen is, dus denk dat ik vandaag maar even rustig aan doe verder.

Tot later weer!

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: nou,ben zeker nieuwsgierig!

Ik ben ook nieuwsgierig hoe het nu gisteren afgelopen is met Dominique.Het zal niet veel goeds zijn denk ik,anders had ze waarschijnlijk wel heel erg blij dat hier gemeld! Ik vermoed dat ze zo verdrietig is,te verdrietig om hier te komen.

Hoe is het met jou ongi?

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden.

Zit met spanning op nieuws van Maureen te wachten. Meid, hoop zo dat je goed nieuws hebt!!!

Kom straks nog wel even kijken, heb zo'n hoofdpijn en ga dus even liggen nu zoontje ook op bed ligt en voordat ie weer wakker wordt.

Dus tot straks.

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Het is helaas mis... Vruchtje niet veel meer gegroeid en dat had wel gemoeten. Geen hartje. Wel 'n kleine embryo te zien maar al vroeg gestopt met groeien. Vruchtzakje gaat nog door alsof ik zwanger ben en vandaar ook toch de vermoeidheid en signalen naar het lichaam toe. Nu wachten tot het zelf op gang komt en anders met hulp. Ze verwacht dat ik binnenkort wel zelf bloedverlies zal hebben. Word gebeld door verloskundige. Heb natuurlijk al gehuild.

Ok ik spreek jullie wel weer.

Liefs

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

Mezelf van de lijst gehaald

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Maureen....neeeeeeeeeeeeeeeee bah o wat erg....heel veel sterkte...en als je wilt praten, had zelf hetzelfde bij 7.5 week echo vorig jaar... Dikke knuffel

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Maureen wat ontzettend verdrietig nieuws, hopelijk regelt je lichaam het allemaal zelf, dikke knuffel...

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Maureen: Dit had ik echt niet verwacht!:(Wat erg voor je!
    Ik weet niet wat ik moet zeggen,het spijt me zo erg voor je!
    Heeeeel veel sterkte!!

Knufff

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Maureen, wat vreselijk!! Ik weet hoe het voelt meid, ik had zo gehoopt dat het anders was voor jou!!!
    Heel veel sterkte. Liefs en een dikke knuffel!

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lees het nog net.

Lieve Maureen, nee he....meen je niet!!! Wat vind ik dit vreselijk, heel veel sterkte meid.
    Ik weet verder even geen woorden te vinden, maar weet wel wat je nu doormaakt.
    Maar weet dat we er voor je zijn.
    Nogmaals sterkte en een dikke knuff!!!

Deel Deze Pagina