wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANKJE:
    03-09- Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind
    13-09 Sneeuwmees40 - ronde 4 na mk - 2e kind
    25-09 Sillysa 37 - ronde 13 - 3e kind
    27-09 Xon (BAM) 37 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind
    28-09 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind
    03-10 Lyanna 36 - ronde 21- 2e kind (16-09 HSG)
    07-10 Boudicca (BAM) ronde 5 d.m.v. IUI - 1e kind (deze ronde in de wacht i.v.m. HSG)
    07-10 JeetjeB 35 - ronde 3 na MK - 1e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)jongentje
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)meisje!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!)

Even de laatste lijst veranderd.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: lieve Maureen, wat verdrietig! Dit had ik echt niet verwacht. Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. Neem daar de tijd voor die je nodig denkt te hebben. En ook nu zijn we er voor je, hè? Dus niet bang zijn voor ego-berichtjes. Als je van je af wilt praten, verdrietig, boos of wat dan ook bent. We staan klaar voor je! Een virtuele arm om je schouder en een heeele dikke knuffel!

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @maureen, wat vreselijk meid! heel veel sterkte met het verwerken. dikke knuf

rest, heb heel snel alles doorgelezen omdat ik graag nieuws van maureen wilde lezen. heb dus verder niets onthouden......

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve, lieve Maureen,
    Meteen ingelogd om nieuws van jou te lezen.....maar wat een naar nieuws. Het voelde zo goed. Je was zo positief. Ik hoop dat verdere ellende je bespaart blijft en je snel weer zwanger mag raken. Heel veel sterkte! Ik denk aan je.
    Liefs

5. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Maureen, wat verschrikkelijk! Ik vind het zo vreselijk verdrietig voor je. Weet even niet wat ik moet zeggen.
    Een hele dikke knuffel van mij. Veel sterkte en ik hoop dat de natuur zijn werk doet.

Liefs,
    S.

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oooh lieve Maureen, ik heb het net op mijn werk al even gelezen (zonder in te loggen dus kon niet reageren). De hele dag al stiekem even gekeken of er nieuws van je was.
    He bah meis, wat verschrikkelijk naar voor je, ik vond het zo stoer, jij als eerste bammer.
    Heb er een brok van in mijn keel!
    Hoop maar dat het dan snel loslaat, dat je het kan verwerken en weer kan gaan voor een nieuwe poging met je donor.
    Héle dikke knuf ik denk aan je, en ik hoop echt dat je niet alleen gaat zitten maar dat je wat mensen op zoekt die er voor je kunnen zijn, want dit kan je niet helemaal alleen!
    En wij zijn er voor je!

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Maureen, ik hoop dat je nu niet alleen bent zoals Xon ook al schrijft. Gaat het wel een beetje? De klap zal hoe dan ook hard zijn aangekomen denk ik ook al was het onzeker. Nou meid, nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel.

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sorry even iets anders tussendoor, misschien een beetje raar zo nu maar ik zat me iets af te vragen.
    Ik heb net dus toch maar even een testje gekocht. Dat weet mijn man niet want die vindt het vast grote onzin. Maar nu zit ik te twijfelen wanneer ik hem zal doen. Denk dat ik beter kan wachten tot ik niet meer bloed, of...? Het bloeden is wel al bijna gestopt heb ik het idee en het was echt weinig en nogal waterig zeg maar en slijmerig (sorry voor de details!) Misschien morgen of overmorgen dan maar doen of wat denken jullie?

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Vandaag naar zh geweest.
    Ik weet dat het nog erg vroeg was, maar er was helemaal nog niets te zien :(, alleen wat kleintjes! Maar allemaal onder de 10 mm. Hmmmm, er moet dus nog wel heel veel gebeuren wil ik op tijd mijn eisprong hebben! Maandag dus weer terug.
    Nog steeds last van hormonen, bleghhhh.

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
  11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    jeetje...zou morgen vroeg gewoon doen, waarom wachten alser hcg is dan neemt de test het wel ophoor.

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Almika, ja maar ik weet niet of het uitmaakt als je dan nog bloedt. Misschien dat dat effect heeft, ik weet het niet.

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, volgens mij heb ik iets gemist, waarom wil je testen als je gebloed hebt? denk je dat het geen ongi was?

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Maureen ben net thuis en meteen ingelogd om te lezen hoe het jou vergaan is. Gelijk door gescrold op zoek naar jou berichtje en ik schrik er heel erg van. Meid wat spijt me dit voor je. Huil inderdaad maar goed. Ik wens je heel veel sterkte.

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo inmiddels de rest ook allemaal bij gelezen. Ik kan wel merken dat ik overdag niet meer even kan inloggen om bij te lezen. Ben ’s avonds echt stukken langer bezig:)

@Jeetje als het morgen nog steeds hetzelfde is met je niet-ongie zou ik morgenochtend voor de zekerheid nog een testje doen hoor. Op deze manier maak je jezelf ook helemaal gek door die onzekerheid. Met nog een testje krijg je waarschijnlijk wel meer duidelijkheid, of dit nou positief is of niet. Volgens mij maakt het niet uit als je nog een beetje bloed. Als er hcg in je urine zit wordt dat daar volgens mij niet door beïnvloed hoor.

Mees ik kan me zo goed in jou werksituatie inleven maar je moet zelf aan de rem trekken want een ander doet het niet voor je! Heb ik door schade en schande moeten leren. Als je nog ouderschapsverlof kunt op nemen zou ik het zeker doen. Laat die baas van je maar eens merken hoe waardevol je eigenlijk bent!;)
    Leuk zo’n tripje naar de Efteling in het verschiet en mooi dat je dit kunt combineren met verschillende bezoekjes. Die zwembandjes is inderdaad niet zo’n gek idee :D Wat je ook zou kunnen doen is een polsbandje aanschaffen voor de kleine man. Die dingen zie je bij peuterspeelzalen e.d. nogal eens. Kind en begeleider zitten met een polsbandje aan elkaar. Kind kan gewoon vrij rondlopen maar er vandoor gaan lukt niet. Wordt het een stuk moeilijker om te gaan pootje baden in de vijver en als meneer het toch voor elkaar krijgt hengel je hem er zo weer uit ;) Maar zo’n bandje daar moet je wel achter staan. Er zijn veel mensen die dat niet willen en dat kan ik me aan een kant ook wel indenken.

Impie gefeliciteerd met een mooie echo en wat leuk dat het weer een zoontje wordt. Ik zal niets door vertellen hoor:p

Xon wel vreemd dat er nog niet zoveel schot in die follikels van jou zit. Hopelijk blijken er maandag toch een aantal te zijn met een groeispurt.

Ricmar wat vervelend dat er nu allemaal kwaaltjes de kop op lijken te steken. Goed dat je zo goed onder controle staat en hopelijk worden die bekende laatste loodjes voor jou niet al te zwaar.

Almika ik hoop dat je met het slikken van supplementen inderdaad kunt voorkomen dat je “echte” pillen moet gaan slikken.

Maureen voor jou nogmaals een dikke knuffel. Probeer er wel met iemand over te praten want om hiermee in je eentje te dealen is veel te zwaar. Ik denk aan je meid en hoop met heel mijn hart dat je dit een plekje weet te geven en dat de natuur haar ding spontaan zal gaan doen, zodat je niet ook nog eens nare dokters bezoeken hoeft af te leggen.

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens vanmorgen het zh gebeld voor een afspraak omtrent begin van hormonen behandeling. Was me gisteren meegedeeld bij de hsg uitslag dat dit kon. Ik dacht "meteen bellen voor ze zich weer bedenken" ;) Heb nu een afspraak voor volgende week woensdag en krijg dan volgens mij ook prik instructies. Ben benieuwd....

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, heb al vanaf begin van de middag vreselijke hoofdpijn.

Ook moet ik de hele tijd aan Maureen denken, meid nogmaals veel sterkte en je weet het....we zijn er voor je!!!

Vanochtend nog wel even boodschappen voor manliefs verjaardag en pijnstilling voor HSG onderzoek gehaald.

Dus ik ga nu zo lekker op de bank liggen en denk niet dat ik vanavond nog kom reageren en lekker na HGT me bedje induik.

Knuff voor jullie!!!

Alvast welterusten en tot morgen lieverds.

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Maureen, lieverd wat verschikkelijk!! ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je mensen om je heen hebt om dit mee te delen. Iig een heel dikke knuffel van mij en ik hoop dat het zonder hulp loskomt........

Sorry heb alles wel gelezen maar was direct opzoek naar ieuws van maureen en heb nu eigenlijk ook ff geen zin om veel te schrijven. Denk wel aan jullie allemaal, liefs Sillysa

19. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @ Maureen, wat een vreselijke teleurstelling! Neem de tijd om je verdriet te verwerken, en zoek mensen op die je kunnen steunen en knuffelen! Heel veel sterkte toegewenst!

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@ Jeetje: ik zou morgenochtend toch nog even testen als ik jou was! Als je toch zwanger bent zit er vast al genoeg HCG in je urine.
    Nou succes! Ben benieuwd:)

@Maureen: je hebt het vast vreselijk moeilijk.Wij zijn er voor je en hoop dat er mensen zijn met wie je dit verdriet kan delen.

Ik vind het toch heel fijn om te zien hoe wij hier elkaar steunen in goede en in slechte tijden.Dit zijn de grote voordelen van internet.
    Ik bedoel daarmee ook te zeggen dat ik blij ben dat ik hier bij jullie op dit forum terecht gekomen ben:)

Deel Deze Pagina