wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden.

Even snel, want de hele dag visite ivm de verjaardag van mijn mannetje morgen.

Hier temp vanochtend 36.65 en ongi is alweer bijna over gelukkig.

Ik weet niet hoeveel visite we vanavond krijgen, misschien kom ik tussendoor nog even.

Ik heb wel even verhaal van Dominique en Maureen gelezen, maar jammer nu niet de tijd om even snel de juiste woorden te vinden. Dus bij deze jullie een hele dikke knuffel en weet dat ik aan jullie denk!!! (morgen/overmorgen hoop ik nog even uitgebreide reactie te kunnen geven)

Verder iedereen een fijne zondag en denk aan jullie!!!

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Lieve Dominique, fijn even te horen hoe het met je gaat we leven hier enorm met je mee. Ik snap je verdriet en misschien ook wel je beslissing om gelukkig te zijn met wat je nu hebt. Maar toch, je hebt nu al zoveel meegemaakt en je blijft sterk, echt heel moedig van je, maar denk je ook een beetje aan jezelf?? Een hele dikke knuffel ik wens jou en je gezinnetje alle goeds toe en heel erg veel s6 dinsdag........

Lieve Maureen, wat je nu meemaakt is allemaal heel verdrietig en ik vind dat je echt even aan jezelf mag denken nu, mag?? moet zelfs!! Je kunt niet gewoon doorgaan met naar je werk gaan en studeren alsof er niets aan de hand is. Wat er al meerdere gezegd hebben, het komt een keer terug maar dan 2x zo hard. Denk er idd over na om je ziek te melden tot het voorbij is en neem de tijd om te rouwen op je eigen manier. Ook jij een hele dikke knuffel, ik denk aan je.

Liefs Sillysa

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje; is jou ongi al echt doorgezet?

@Xon: wanneer moet jij weer naar het ziekenhuis?

We zijn allemaal stil en aangeslagen van het nieuws van Dominique en Maureen.Ik hoop dat jullie alles een plekje kunnen geven.

Hier een rustig weekend gehad.

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    het slechte nieuws van de afgelopen week hebben ons inderdaad een beetje lam geslagen. hopelijk komt er snel goed nieuws op dit topic! ik hoop dat ik donderdag met super nieuws mag komen, ik duim even heel hard voor mezelf :)

vandaag een gezellige verjaardag gehad, kwam nog iemand tegen die op dezelfde dag als mij uitgerekend is, echt heel toevallig. ben benieuwd wie er als 1e gaat bevallen.

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: tja, mijn ongi is in ieder geval alweer voorbij. Gisteren eigenlijk al en het was dus alles bij elkaar heel weinig. Heel vreemd. Maar ja ik denk dat het misschien een reactie is nog, misschien ook door het vasten? Ik weet het niet. Ik heb wel nog steeds met vlagen pijnlijke en gezwollen borsten. Ik heb dat normaal niet als ik ongesteld ben geweest. Maar ik had ook niet zulke gevoelige borsten toen ik zwanger was. Het is echt nogal vreemd allemaal. Verder voel ik me nog steeds niet echt lekker. Hoofdpijn, rugpijn. Door die negatieve test en het bloedverlies denk ik niet dat ik zwanger ben, maar toch in mijn achterhoofd blijft wel een piepklein beetje twijfel zitten nog. Stom, ik weet het!

Denk inderdaad ook dat we allemaal nogal aangeslagen zijn door het slechte nieuws. Het heeft me ook echt heel erg aangegrepen!

Jij een lekker weekend gehad las ik. Lekker op de motor, lijkt me ook heerlijk! En wat een ondeugd jullie bulletje! Wij waren gisteravond onverwacht daar blijven slapen, maar onze kat had zich gelukkig goed gedragen en was dolblij om ons weer te zien (al schoot ie wel onder het bed in eerste instantie omdat ze ons hadden thuisgebracht en hij houdt niet van vreemden!)

Nou, ik ben nog even aan het werk. Ga zo maar lekker slapen. Zo'n weekend weg hakt erin, lijk wel een oud wijf hahaha!

Het is nog vroeg bij jullie, maar slaap lekker alvast!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Justme: ja we gaan gewoon uit van heel goed nieuws voor jou hoor! En ik hoop ook dat er binnenkort nog meer goed nieuws valt te lezen hier. Wat grappig dat je iemand tegenkwam die op dezelfde dag is uitgerekend (welke datum is het eigenlijk precies?)

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    26 maart. we zijn hier hard toe aan goed nieuws, er is hier wel genoeg ellende geweest! ik strooi wat positiviteit het topic op hoor!! voor de dames die dat kunnen gebruiken..... vangen!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: fijn dat je zo,n leuke dag heb gehad gisteren:)en niet thuis geslapen,had je ook geen last van de kat haha.
    Wel heel vervelend dat je je eigen zo vreemd voelt.Geen normale menstruatie,kan me voorstellen dat je toch je twijfels hebt.Hou het goed in de gaten zou ik zeggen:)
    We hebben idd lekker op de motor gereden,net voor het slechte weer gisterenavond thuis! het heeft zo gehageld hier,enorme hagelstenen!
    Vandaag met de twee honden naar het bos geweest,vanmiddag vrienden op bezoek gehad,erg gezellig en veel geklust:D

@Just:jij krijgt vast een geweldig mooie echo,maar kan me ook goed voorstellen dat je van al dat negatieve nieuws angstig word!

Ik heb een goed gevoel over ons klusgebeuren.Ik heb een rare onderbuik,dus denk dat mijn eisprong er zeer snel is!
    Ik denk dat we nog even gaan klussen nu:D

Slaap lekker allemaal!

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Pfff, ja iedereen is er een beetje van slag van.
    Zit ook nog documentaires te kijken over 9-11, word je ook niet echt vrolijker van.

Hoop, morgen moet ik weer naar het zh.
    Het is drie dagen later, en voel zo af en toe wat lichte krampen dus ze zullen wel bezig zijn te groeien.
    Vandaag donor een mail gestuurd dat het allemaal wel wat langer zal duren dan wat ik hem had voorgelegd.
    En de vorige keer had hij al gezegd a.s. donderdag niet te kunnen, en ik denk zelf dat eisprong rond donderdag zal zijn.
    Maar nu antwoorde hij dat zijn afspraak niet door ging en hij donderdag toch wel kon.
    Dus dat geeft me wel weer een soort van rust, dat ik niet hoef te stressen of mijn donor wel kan op de dag van mijn eisprong.

Justme, dat is ook toevallig dat je iemand tegenkomt die op precies dezelfde dag is uitgerekend.

Dames, ik ga lekker naar bed.
    Truste.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

@Xon: dat is wel fijn dat je donor donderdag wel kan!Dat moet je dus ook elke maand nog afwachten.Mijn buik rommeld ook dus zal mijn eisprong wel snel krijgen.
    Spannend allemaal weer!
    Wanneer heb jij gesprek over IUI? Jij had toch te horen gekregen dat jij daarvoor in aanmerking kwam?

11. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, Dominique, ook heel verdrietig nieuws voor jou, ik wens je veel sterkte toe meid en geniet inderdaad lekker van je zoontje, hele dikke knuffel vanuit hier , ik zal aan je denken dinsdag. *knuf*

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hé meiden, daar was ik ook weer even. Had gisteren wel een paar keer gekeken, maar het was rustig aan ons front. Merk ook wel dat het nieuws (en verdriet) van Dominique en Maureen me ook enorm geraakt heeft, daarom ook even niet wetend wat ik schrijven moest. Daarnaast had ik ook gewoon een off-day, dus weinig meegemaakt gisteren. Ik was van plan een film te zien, maar zoals altijd viel ik het laatste stuk weer in slaap (heb ik altijd dat ik niet weet hoe films aflopen).

@Justme: de 15e wordt gewoon een prachtecho! Hoop dat je weer een mooie echo hier kan neerzetten, zodat we allemaal weer een beetje mee kunnen genieten (en daardoor erin blijven geloven dat het ook allemaal goed kan gaan). Beetje positiviteit kunnen we wel gebruiken.
    @Xon: wat fijn dat je donor alsnog kan. Inderdaad een heel gestress steeds weer. Nu zit het dan toch een keer mee voor je. Maar zou hij niet alsnog ook op de 'oude' afspraak kunnen komen, dan kunnen die zaadjes vast het verkennend voorwerk doen voor de troepen die donderdag je eitje gaan bestormen. Of denk je dat dat teveel van hem gevraagd is?
    @Hoop: ik las al eerder dat je voor het onweer thuis was van het motorrijden. Toen hadden wij nog niets gehad en was dus verbaasd (prettig verbaasd, want ik ben een enorme schijterd als het om onweer gaat). Nu dus weer hagelstenen. Grappig om vaak slecht weer zo door ons forum te zien trekken (en dus door heel Nederland).
    @Jeetje: rot dat je lichaam raar doet (en dat het helaas niet door een zwangerschap komt). Hopelijk is het deze maand raak, zodat je niet iedere maand zo in twijfel hoeft te zitten of het nu misschien wel of niet een zwangerschap is.

Hier nog een dagje voor NOD. Heb al wel een paar dagen bekkenpijn, ongi-pijntjes en zelfs 2 puistjes gespot gisteren. Denk dus dat alle ingedriënten weer aanwezig zijn voor een ongi morgen. Had er wel al op gerekend dat het niet zo zou zijn, alleen als het dan toch wel alle tekenen geeft dat het eraan zit te komen is het toch altijd weer even zwaar klote.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: spannend weer voor jou!Hopenlijk zijn je kwaaltjes zwangerschapsverschijnselen!het lijkt soms zo erg op elkaar!

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    even lekker klagen hoor

zit hier op mijn werk pijn te lijden , weet niet meer hoe ik het heb trek echt niet meer, ga zo naar huis. dat uurtje minder werken per dag is niet meer voldoende morgen maar eens met directie in gesprek...getverdemme...lijken wel weeen:x:(

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: wat vervelend dat het niet goed met je gaat. Ik zou zeker even bij de vk langs gaan. Misschien dat het voorweeën zijn, al is het daarvoor nog wel wat vroeg. Hopelijk kun je met nog iets minder werken het nog een paar weekjes volhouden. Met hoeveel weken zou je met zw.verlof gaan?
    @Hoop: ja, het kan nog alle kanten op. Kreeg net een pendel terug die voor deze maand was en diegene zei erbij dat ze nog nooit zo'n goed gevoel bij een pendel had gehad. Nou, we zullen het zien. De zw.test en het maandverband liggen binnen handbereik, dus het kan alle kanten op.

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Almika: jemig wat vervelend! Goed aan jezelf en je kindje denken hoor!

@Mees: nou dat klinkt heeeeeel spannend!! Mijn duimen draaien! Ik heb er in ieder geval ook een goed gevoel over bij jou deze maand op een of andere manier. We zullen zien!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    P.s. van wie was die pendel trouwens?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: deze was van Lennyt. Ik had deze misschien al wel 2 weken geleden verstuurd en had er niet meer op gerekend wat te horen. Tot ik vanmorgen wat terugkreeg.
    Verder heb ik nog pendels voor oktober, december dit jaar, januari en april 2012. Dan moet er toch iets goeds tussen zitten, mag je toch verwachten.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ja inderdaad, maar hopelijk dan toch die laatste die je net binnen hebt! Ik heb ook een pbtje gestuurd net. Zag al veel klagende reacties dat ze niet had gereageerd, maar ze is blijkbaar vandaag er even goed voor gaan zitten. Dus wie weet hoor ik wel snel iets. Ben benieuwd!

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Zo 1e werkdag van deze week zit er weer op, het blijft toch maandag he??

Justme, jij komt ons gewoon mooi nieuws brengen de 15e!! Hopelijk weer een mooie echo-foto om te bekijken en ja wat positiviteit kunnen we wel weer even gebruiken hier. Maarja het is ook niet niks 2 van die droevige berichten..

Xon, fijn dat je donor donderdag kan komen, is toch altijd weer een geregel he?? Weet je al wanneer je eerste IUI gaat plaatsvinden??

Hoop, klusze meid!! Hahaha hier ook nog ffies:p ei was later dan hier op de banner stond, dus we gaan nog ff verder hahaha....

Mees, kan ook haast niet anders dan dat er 1 moet kloppen he?? Hahaha met al die verschillende pendels, hopelijk heeft ze gelijk en is het nu al zover, zou mooi zijn toch?? S6 met nog even wachten....

Jeetje, wat vervelend meid dat het niet allemaal gaat zoals het zo moeten, niet echt ongi. ook niet zwanger, lastig hoor...

Hier verder niet veel, met dochter en kleine muis gaat alles goed.
    Werk gaat lekker, vanmorgen naar de internist geweest voor uitslag bloed voor de schildklier nou die was perfect TSH van 1,1 dus beter kan niet. Nu nog zwanger worden dan is alles perfect:p

Liefs Sillysa

Deel Deze Pagina