Almika, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt, hopelijk toch nog geen weeen hoor, misschien toch maar wat rustiger aan doen meid!!!
thanx voor medeleven benthuis gekomne,neergeplofd opbankmet bakthee ennu gaat stukken beter. mees en hoop..jullie ook dol op pendels. ik had destijds 4 aangevraagd waarvan 3 goed,op tijd en geslacht gimena, proudmam28,moi78
Hallo Maureen en Dominique, wil jullie gewoon even heel veel sterkte wensen. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, ik denk aan jullie.
Justme 15 september wordt een perfecte dag, want dan gaat mijn zus trouwen. Het kan dus haast niet anders dan dat jij die dag een prachtige echo krijgt. Dat moet gewoon want ik wil geen negatief nieuws horen die dag! Komt helemaal goed Jeetje wat naar dat je lichaam je zulke rare signalen blijft geven. Ik snap dat je daar toch onzeker door blijft. Almika doe je het nog een paar weken rustig aan meid. Het feit dat je nu thuis op de bank minder last had dan op je werk lijkt met toch een duidelijke indicatie dat je het kalm aan moet doen. Mees ik heb ook een week of twee geleden al een pendel aanvraag verstuurd maar niets terug gekregen. Nu ik hoor dat jij ook lang hebt moeten wachten op antwoord denk ik dat die van mij misschien ook nog wel eens komt. Ik zal dus nog wel wat langer moeten wachten. Sill fijn dat het met je dochter en kleinzoon goed gaat en ook mooi om te horen dat het op je werk goed gaat. Die uitslagen over je schildklier zeggen mij niet zoveel maar als het niet beter kan, dan lijkt me dat toch aardig perfect. Mooi!
thanks voor jullie vertrouwen in mijn np meting, ik ga jullie gewoon een super echo laten zien donderdag. nadat we in het gemeentehuis zijn geweest voor de erkenning en we lekker uit lunchen zijn geweest! nog 3 nachtjes slapen......
Sorry dames, even ego-berichtje. Vandaag naar zh geweest, en nog steeds niets bijzonders gaande. Het is vandaag al dag 13 en soms heb ik dan zelfs al wel eens mijn eisprong (maar meestal dag 14/15). Nu zat er vandaag pas een follikeltje van 11 bij 12 mm (en moet tenminste 20mm zijn). Ze kon linkereierstok niet vinden, zowel binnen als via buik gekeken, maar lukte echt niet, werd helemaal misselijk van dat geroer! Toen een echoscopiste erbij gehaald, en die zag hem wel maar daar zat ook niets groots. Het zou zo maar eens kunnen dat er niets gaat groeien deze maand, en als er wel een follikel gaat groeien dan zal dat pas rond het weekend zijn. Pfff, moet ik weer mijn donor veranderen. Geirriteerde directrice omdat ik woensdag wéér naar het zh moet. En ik heb zo ontzettend last van die hormonen, ben chagerijnig, emotioneel en heb al de hele dag enorme koppijn. Bleghhh.
xon het kan best dat je ei nu nog gaan groeien hoor en dat kan ook woensdag al veel groter zijn. , met clomid had ik ook pas vaak op dag 17/18 mijn pregnyl.. dus het kan wel (normaal had ik ei ook vroeg)
@Dominique: morgen een heftige dag voor je! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het mee valt. Veel sterkte ook daarna, want het echte verwerken zal dan pas gaan beginnen. @Xon: egoberichtjes bestaan hier nooit, hè? Hadden ze er een verklaring voor waarom het eitje nu zo langzaam aan het groeien is? Je hebt toch gewoon hormonen genomen, toch? Nou ja, wie komt er nu alsnog een groeispurt. Snap dat je baalt, omdat als dat follikel langzaam rijpt het ook voor jou weer een hoop andere stress oplevert omdat je donor weer omgezet moet worden. Kun je anders niet vragen of hij donderdag komt en dan ook nog een keer in het weekend? @Boudicca: de pendelaar die ik gestuurd had (Lenyt), had eigenlijk geen tijden aangegeven, gewoon dagen waarop ze zou pendelen. Ik heb toen gelijk een mail gestuurd, maar daarna nooit meer wat gehoord. Ik was het eigenlijk al bijna vergeten tot ik vandaag ineens een bericht terugontving. Het gekke is dat ze 25 september een meisje had gependeld. Morgen is mijn NOD, dus dat klopt dus niet. Dacht, zou ze dan de dag van 'bevruchting' bedoelen (dus dat ik 25 september zwanger zou raken en dan in oktober positief zou testen). Maar ja, 25 sept. is 12 dagen na mijn menstruatie en dan heb ik nooit een eisprong. Heb haar gevraagd wat ze met die datum bedoelde, maar daar nog geen antwoord op terug gehad. @Justme: wat bijzonder, eerst voor de erkenning naar het gemeentehuis en op dezelfde dag een echo! Ben benieuwd of het weer zo'n mooie duidelijke echo was als de eerste keer bij jou. @Syl: fijn dat het goed gaat met je dochter en kleinzoon! Een hele geruststelling als je ze al moet missen, dat je in ieder geval de wetenschap hebt dat het goed met ze gaat. @Maureen: nog gaan werken, of toch maar ziekgemeld. Ben benieuwd hoe het met je gaat! Hier nog een dag tot de NOD. Bedacht me dat ik morgen een buurmeisje te spelen krijg bij ons zoontje. Haar ouders moeten met hun oudste naar een doktersgesprek toe en hadden gevraagd of ze even bij ons kon komen. Dat meisje is 2 maanden ouder dan mijn zoontje en die twee zijn stapelgek op elkaar, dus ik vond dat wel leuk en heb ja gezegd. Nu is het morgen mijn NOD en eerlijk zie ik er een beetje tegenop. Als ik ongi word (waar ik eigenlijk van zeker ben dat dat gaat gebeuren), wil ik nl. lekker even chagrijnig kunnen zijn, lekker kunnen vloeken en tieren, een deur iets te hard dicht kunnen gooien of lekker een potje janken. Maar ja, als er twee van die tijgers hier rondrennen, moet ik natuurlijk wel mijn aandacht bij hun houden. En dus geen tijd voor zelfmedelijden.
Xon wat vreemd dat alles ineens veel langzamer lijkt te gaan. Ik hoop niet voor je dat jou cyclus ook ineens langer gaat worden want ik weet hoe k. dat is. Het kan natuurlijk dat je eitjes deze keer wat minder groot worden. Ze springen bij gemiddeld 20 mm maar dat kan voor de verandering ook wel eens wat eerder zijn bij jou. (Al weet ik dat het bij jou meestal later is. (kan me herinneren dat je wel eens zoiets geschreven hebt.)) En van je directie zo min mogelijk proberen aan te trekken. Ik weet dat het niet leuk en makkelijk is (Ive been there) maar voor jou is zon ziekenhuis bezoek gewoon belangrijk en zij hebben zich niet te bemoeien met jouw wens om moeder te worden maar dat gewoon te respecteren. BASTA! Mees misschien juist wel goed dat je morgen niet kunt sippen als het mis blijkt te zijn. Wie weet ben je door twee van die doerakken wel sneller over je chagrijn heen omdat je niet anders kunt.
@Almika: je lichaam geeft blijkbaar toch aan dat je rustiger aan moet doen,dus heel wijs dat je naar huis gegaan bent en idd maar eens gaan praten met je baas. @Xon: ik kan me goed voorstellen dat je de balen hebt als je cyclus wat in de war is.Daarom ben ik na mijn miskraam ook gaan temperaturen,omdat ik wilde weten hoe mijn lichaam zich zou herstellen.Ik was altijd heel netjes ongesteld,iedere 28 dagen. Ik hoop dat het allemaal toch nog meevalt voor je En hormonen..ja,die kunnen je aardig uit balans brengen.Tis wel voor een goed doel,maar je moet het toch allemaal maar opbrengen. @Dominique: heel veel sterkte voor morgen!Het zal voor jou(en je man) een hele zware weg zijn naar het ziekenhuis,maar ook de tijd die daarna komt.Nogmaals heel veel sterkte! @Mees: ik hoop dat je ongi niet komt en dat je een knaltest gaat krijgen een dezer dagen!Succes met de twee kids die je morgenochtend bezig gaan houden! @Sillysa: als het goed is,is het vandaag mijn vruchtbaarste dag...dus net als jij klussen wij nog lekker ff verder haha Ben benieuwd of mijn temperatuur morgen omhoog gegaan is.Als dat niet zo is dan is mijn eisprong deze maand toch wat later net als vorige maand op dag 17,maar dat was de eerste maand na mijn miskraam,dus verwacht eigenlijk dat mijn cyclus weer echt helemaal weer goed is.Maar was ie vorige keer eigenlijk al,maar 2 dagen langer,dat is dus niks! Wij lopen dus aardig gelijk,wel erg leuk als we misschien tegelijk zwanger zouden raken @Maureen: hoe is het met je meis? ben je nog wezen werken of heb je je toch maar ziek gemeld? @ Jeetje: hoe is het daar met jou?
@Lyanna: nog op de valreep: gefeliciteerd met je man! @Dominique: heel veel sterkte morgen meid, ik denk aan je! @Mees: misschien wordt je verrast morgen, wie weet? En misschien inderdaad goed dat je aandacht wordt afgeleid door twee deugnieten? En sowieso is het afwachten hè of je morgen wel al ongesteld wordt, het is je NOD maar dat zegt niet per se dat er morgen iets gebeurt. Je gaat in ieder geval dus niet testen morgen? Nou ik duim gewoon voor je hoor! Wat apart van die pendel trouwens, ben ook benieuwd hoe ze dat precies bedoelt en hoe ze dat zo precies zou kunnen weten. @Xon: nou da's ook apart! Hoop dat ze nu even een groeispurt maken en dat je cyclus inderdaad niet veel langer wordt ineens. Lijkt me vervelend. En dan ook nog eens die rothormonen. Knuffel van mij! @Almika: fijn dat je je wat beter voelt. Toch proberen rustiger aan te doen. Pas op jezelf! @Hoop: tja, hier, ik voel me niet echt top. En verlies vandaag ineens een beetje donkerbruin. Ik hou het er maar op dat het een heel rare ongi was en verder zie ik het wel weer de volgende maand. @Sillysa: fijn dat het goed gaat met je dochter en de kleine muis! Moest er nog aan denken vandaag en dacht zal eens vragen hoe het ermee is, maar je was me al voor. Nou meiden ik ga gauw naar bed. Slaap lekker allemaal.
Goeiemorgen allemaal! @ Jeetje: het blijft dus rommelen bij je,heel vreemd.Probeer het idd maar een beetje los te laten.Heb je ook nog zere borsten dan? @Mees: hoe is het met jou deze morgen?Al ongi of nog niks te bekennen? Hier een waardeloze nacht achter de rugIk kon eerst niet in slaap komen.Denk dat ik wat in slaap gevallen ben rond 2 uur.Toen werd ik om half 3 wakker van de kat die aan het kattenluik aan het klauwen was.We hadden het kattenluik dicht gemaakt met tape,omdat het klepje afgebroken was.De katten zijn altijd buiten snachts,maar gisterenavond toen we naar bed wilden gaan stond er ineens eentje voor de deur.Die was pas ziek geweest dus die hadden we maar binnen gehouden vannacht.Maar blijkbaar wilde die er uit vannacht,dus heeft als een gek aan die deur zitten krabben.Wij slapen schuin boven de keuken met het raam open,dus ik werd er wakker van grrrrr:xIk ben naar beneden gegaan en heb eerst die kat eruit gewerkt!Word tijd dat er een paar katten verdwijnen,want dit is echt niet leuk meer. Verder nog steeds geen eisprong,mijn temp was vanmorgen voor mijn doen erg laag: 35,9 Moet niet gekker worden.Ik ga er maar vanuit dat mijn eisprong deze maand ook weer op dag 17 komt.
Goedemorgen meiden. Hier vanochtend temp van 36.53 en ongi is alweer over. Hier een paar drukke dagen gehad ivm de verjaardag van mijn man gisteren en daarom wat afwezig. Maar ik ben er vanaf nu weer. Ik heb wel mee gelezen, maar ga vanaf nu weer mee reageren. Jeetje, nog bedankt voor felicitatie. Dominique, sterkte vandaag en ik denk aan je. Hoop, vervelend dat je wakker bent geworden van de kat. Er is niks vervelender vind ik. Ben benieuwd wanneer je eisprong is.
Goeiemorgen, Pfff Hoop, nou da's geen lekker nachtje inderdaad! En het is zoo lastig om er verandering in te krijgen, ik kan erover meepraten. Ben vannacht ook weer wakker geworden van de kat. Maar vanaf vanavond ga ik maar eens proberen hem uit de slaapkamer te houden.Zal wel een paar dagen doorbijten zijn, want hij gaat gegarandeerd tegen de deur opspringen grrr! Ik hoop dat het bij jou wat rustiger wordt ook en je weer beter slaapt. Latere eisprong dus? Wel goed dat je het in de gaten houdt, kun je er gerichter op klussen (al doen jullie dat geloof ik al hihi!). Soms denk ik, zal ik dat toch maar eens doen, temperaturen om te zien wanneer mijn eisprong ongeveer is, want misschien is ie ook wel later dan ik denk. Maar ik ben nu natuurlijk al te laat om temp bij te houden deze maand of niet? Heb ook geen thermometer maar is altijd goed om die een te hebben dus ik schaf er toch maar eens een aan. Heb inderdaad nog steeds pijnlijke en grotere borsten en voel me af en toe misselijk en heb soms hoofdpijn die dan vanzelf weer wegtrekt. Er rommelt dus gewoon wat. Niet echt fijn. @Lyanna: leuke verjaardag gehad? Nog een paar dagen dan is je HSG al zag ik. Spannend wel. @Mees: hoe is het met je? @Maureen: weet niet of je komt lezen hier, maar ik denk aan je meid en hoop dat je het een beetje redt allemaal. Ik weet hoe het is en het valt niet mee. Nogmaals veel sterkte ermee en liefs! @Dominique: veel sterkte vandaag en de komende tijd! @iedereen: fijne dag!!
Jeetje, ik ben een tijdje geleden gestopt met ovutesten. Want dat bracht heel erg veel spanning voor mij met zich mee met het klussen. Ik blijf nu gewoon lekker tempen, je weet dan precies wanneer je eisprong is geweest. Dat vind ik het prettige aan het tempen. Hier een hele fijne verjaardag gehad met veel visite, dus ik ben nu wel erg moe. Maar gelukkig vandaag en morgen geen bijzonderheden of dat we weg moeten, dus nu even lekker bijtanken. Vrijdag heb ik inderdaad mijn HSG, is allemaal gelukkig wel lekker snel gegaan. Maar ik vind het wel spannend hoor en ik ben benieuwd wat eruit komt (hoop eigenlijk wel dat er wat gevonden wordt en dat IUI wel een oplossing voor ons is), maar manlief kan gelukkig mee. Ze hebben het erg druk en mijn schoonvader is er 's middags ook niet. Hij is thuis met een belangrijke bespreking met de minister van landbouw en ons zoontje gaat daar ook heen als we in zkh zijn. Dus komt eigenlijk niet echt lekker uit, maar wij hopen dat wij rond half 2-2 uur weer hem op kunnen komen halen en de bespreking begint om half 2. Dus dan zou het maar van korte duur zijn.
@Lyanna: ovutesten lijkt mij ook een gedoe eigenlijk vandaar dat ik zat te denken aan tempen. Ik heb die site van FF wel eens gebruikt maar nooit getempt en dan heb je er niet zoveel aan vond ik. Maar als ik nu pas begin met tempen op dag 6 heb ik er dan wel wat aan, of ben ik al te laat deze maand? Gelukkig dat je zoontje even daar terecht kan vrijdag al is het ook niet ideaal. Ik hoop ook dat je verder geholpen kunt worden met IUI. Zal misschien ook wat rust geven, sowieso dat je na zo'n onderzoek wat meer weet over hoe het er allemaal uitziet.
Jeetje, ik ben de allereerste keer ook volgens mij op dag 6 begonnen, zal even voor je kijken....momentje.
Kijk, dit was mijn 1e maand dat ik temperatuurde en ben dus ook op dag 6 begonnen. Dat was cyclus van 1 januari en mijn 11e ronde. FF kon toen ook al mijn eisprong eruit halen. Bekijk bijlage 182658
En ik ben ook heel erg blij dat zoontje daar ondanks dat het niet ideaal is even bij hun terecht kan. Schoonmoeder moet hem ook van de psz halen en ze is gisteren al even mee geweest om op school te kijken hoe en wat. Anders staat ze straks helemaal verkeerd en nu kan ze er zo heen en ik een stuk rustiger.