wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja Boudicca, veel plezier met de bruiloft van je zus morgen.
    Even als alleenstaanden onder elkaar... zie je er erg tegenop?
    Ik weet van mezelf dat dat soort feestjes toch altijd een beetje beladen zijn, en dat het vervelend is om daar wéér in je eentje aan te komen kakken.
    Natuurlijk ben je ook blij voor, in dit geval je zus, maar ik vind het ook altijd een beetje dubbel.
    Nou in ieder geval kunnen je nagels nu geshowd worden haha, in het onderwijs heeft het meestal niet zoveel zin om daar aandacht aan te besteden he?
    Heb je zelf ook een leuke outfit aangeschaft?

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen ladies

@Xon: jij hebt dus ook zo,n ondeugende kat! Aan je planten zitten en dan je zo aankijken me een blik van:,,Ik heb niks gedaan,,!
    Ach,ze zijn best lief..bij tijden haha.Maar af en toe zie ik ze liever gaan als komen:D
    Ik kan me voorstellen dat je je zo afhankelijk voelt wat betreft zwanger worden.Voor jullie als bammers is het toch heel anders als voor ons vrouwen met een relatie.Toch vind ik jullie heel dapper,want in je eentje een kind op de wereld zetten is niet niks.Een kinderwens kan zo diep zitten dat ik jullie besluit heel goed kan begrijpen! Ik zal duimen voor je,dat je donor toch zaterdag of zondag tijd voor je maakt!

Vannacht goed geslapen:) De katten niet gehoord! En ik heb ze geeneens varkenshaas gegeven,hebben ze toch gehoord dat ze anders op de brandstapel moeten!:D
    Mijn temp was vanmorgen echt nog een stuk hoger,dus mijn eisprong is wel degelijk geweest! En ook flink geklust (wanneer niet;))dus hopen op een mooie positieve test!

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Boudicca, hele mooie dag gewenst met de bruiloft van je zus.

Hier zit ik momenteel niet zo lekker in mijn vel, kan zo weinig hebben op het moment.

Trouwens, iedereen bedankt nog voor alle felicitaties voor de verjaardag van mijn man.

Morgen het HSG onderzoek, daar kijk ik gelukkig niet tegenop.

Kom zo straks nog even op de rest reageren, moest eerst even in ander topic kijken/reageren waar ik ook mee schrijf.

Dus tot straks.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: Een hele fijne dag vandaag! Het zonnetje schijnt, dus de basisingrediënten voor een mooie trouwdag zijn er al. Heel veel plezier. En ik herken het wel van Xon dat het lastig is als alleenstaande naar zoiets te gaan. Heb het zelf tot 3 jaar geleden altijd mee moeten maken. Maar wie loopt daar ook wel een hele leuke, knappe, alleenstaande vriend van de bruidegom rond (waar jij nog geen weet van hebt) en waar jij de dag wel mee doorkom.
    @Xon: die donor van jou zou ik af en toe het liefst een draai om zijn oren willen geven. Hij hoeft alleen maar een mailtje te beantwoorden en dan kan jij ook weer rustig slapen. Al die stress iedere keer. En als je hem nu zou dwingen tot iets wat hij niet wil, maar ja, hij heeft zichzelf aangeboden als donor en ja, rammelende eierstokken laten zich niet afremmen.... Hoop dat je tweede (wat dwingender mailtje) effect heeft gehad. Succes morgen bij de echo, weer! Dat er mega struisvogeleieren te zien mogen zijn.
    @Justme: hoe is het met de zenuwen, meid? Ik denk aan jullie vandaag, hoor!!
    @Maureen: ook ik spiek dagelijks even in de hoop even een teken van leven van je te zien? Heb zo met je te doen. Is het al op gang aan het komen? En zo ja, of nee, word je nog een beetje hierin begeleid door de vk?
    @Jeetje: ook weer lekker aan het werk? Heeft je man al weer zicht op werk, of nog niet?

Hier, ondanks dat het mijn vrije dag is, ook al weer wat gewerkt.:x Ik had gehoopt gisteren iets af te ronden, een folder die hoognodig naar de drukker moest. Hoor ik eind van de middag (toen ik de drukproef zou krijgen) dat ze nog inconsequenties in de folder hebben gevonden en daar vandaag eerst intern over moeten overleggen omdat het niet volgens de huisstijl is. Heb er gisteren dus een niet al te vriendelijk mailtje over terug gestuurd. Geen reactie gehad, maar betekent dus wel dat vandaag die folder alsnog weer als drukproef naar mij gestuurd wordt. En ik door die overleg-cultuur binnen onze universiteit nu weer gedwongen wordt om op mijn vrije dag de hele tijd mijn mail weer te checken in afwachting van....:x

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry, maar even big ego:

Meiden, ik zit eigenlijk niet zo lekker in mijn vel. Voel me moe, rusteloos en eigenlijk kan ik helemaal niks hebben. Kan ook soms zo uit mijn slof schieten of ik barst zo in huilen uit. Ik geniet ook eigenlijk nergens van op dit moment. Ik denk dat het me nu allemaal even wat gaat opbreken allemaal en dat het er nu even uit moet.
    Ik zit nu dan ook even op internet te neuzen om te kijken of er iets is van A.Vogel. Ik heb denk ik al 2 dingen gevonden, dat ga ik dan vanmiddag maar even ophalen.
    Kijken of ik daarmee uit de neerwaartse spiraal kan komen of in ieder geval dat ik me daardoor iets beter ga voelen. Want ik heb het gevoel dat ik ook niet zo gezellig voor mijn zoontje ben en dat
    wil ik niet. Ik wil gewoon genieten en plezier hebben, nu komt er gewoon even helemaal niks meer uit mij.
    Het zal ook niet gelijk werken, maar ik hoop wel dat ik bv elke week een klein beetje verbetering voel met wat homeopathische druppels/pilletjes.

Ik baal gewoon even zo van mezelf, dit gevoel heb ik ook al een tijdje hoor. Maar heb het gevoel dat het op dit moment alleen maar erger wordt dan beter(typt ze met tranen in haar ogen).

Sorry, maar moest dit even van mij afschrijven!!! :(

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo

lyanna..doe een vitmainenkuur aangevuld inderdaad met iets voor je neerslachtigheid van vogel. Probeer leuke dingen teplannen met je zoontje en even op iets heel anders te richten de komende tijd... knuf

guap...ik weet hoe je je voelt, daarbij is mij hb razend dalende waarvoor ik inmiddels pillen slik...maar ben moe, moe, niet uigeslapen wakker worden om 0715 terwijl avond ervoor om 2200 in lig...mooie slaaptijd zou ik zeggen ware het niet dat je tig keer eruit moet om te plassen, met suf hoofd door de rode valeriaan omdat ik dan beter inslaap, strompelend naar wc en struikeln over de katten die dan weer in de weg lopen.... bij minste geringste harde buiken, niet meer tegen dat gezanik van mensen kunnen, hoe is het? hoe voel jeje? de een vindt je dik de ander niet...pfffffff laat me met rust en dat doe ik dan lekker op bank alleen of met bengel voor de tv.....heerlijk!! kijk nu al uit naar verlof, heerlijk alleen thuis op mijnmanier en tempo aan rommelen

maar we blijven lachen en geef me niet over aan dit

een keer klagen mag dus ik laat hierbij

meiden op de w8bank...my fingers crossed

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2187 Lyanna, 15 sep 2011
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
    Almika, neerslachtigheid van Vogel dat had ik ook al opgeschreven. Jij hebt het over vitaminenkuur, heb jij dan een idee wat ik het beste kan nemen?

Supradyn, is dat eigenlijk een beetje een goede?

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    bijvoorbeeld...elke multivitaminen is eigenlijk oke. veel zijn aangevuld met iets extra's zoals supradyn zit Q10 bij. ik zou als ik je zo hoor een gewone multivitamine nemen met een xtra dosis calcium.....neem wel elke dag en doe dit een tijdje, je lichaam heeft nodig om te herstellen na herstel slaan de vitmaninen aan en ga je stuk beter voelen.

oja dat van vogel kan ook erbij ...

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je advies, ga vanmiddag wel even kijken voor multivitamine met extra calcium.
    Er zijn ook zoveel van die dingen als je bij de drogist staat, dan weet ik vaak niet meer waar ik moet zoeken.

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    calcium is een mineraal en zal niet als extra dosis in een multi zitten dus je zal apart erbij moeten halen

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: heel vervelend dat je je zo voelt! Je wilt niet dat je je zo voelt,maar je krijgt dat gevoel ook niet zomaar weg.Ik heb er zelf mee te maken gehad 12 jaar geleden,toen heb ik een zware depressie gehad en alleen maar kon huilen.Het was zo erg dat ik aan de antidepressiva moest.Het heeft me toen erg geholpen en het gaat u al jaaaaaaaren heel goed. Ik weet niet of jou gevoel down is of echt depressief. Is er geen reform winkel in de buurt? Die hebben echt heel veel verstand van homeopatisch middelen.
    Het is ook allemaal niet niks wat je allemaal te verwerken krijgt.Zwanger willen worde en het wilt niet lukken is al een heel belastend iets en vreet aan je.Dan komen er vaak nog allerlei dingen bij in het dagelijks leven.
    Als je je zo blijft voelen kan je ook naar je huisarts gaan en het overleggen met hem.
    Heel veel sterkte meis! Ik leef met je mee.
    Morgen je HSG onderzoek,dan ben je weer een stap verder! Fijn dat je daar niet tegenop ziet.

Knuff

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Almika: voor jou de laatste loodjes! En idd al die mensen die tegen je lopen te lullen.Ze bedoelen het waarschijnlijk goed,maar daar zit jij allemaal niet op te wachten.Jij wilt gewoon rust.Probeer dat ook te nemen meis:)

@Mees: gaat weer lekker met je werk! Denk je een dag niks te doen,krijg je dit weer!Ik snap dat je er ongelooflijk van baalt.
    Ik heb momenteel geen werk,moet eerlijk zeggen dat ik de druk die achter werk zit,even helemaal niet mis.Vind het wel even lekker zo:)Alhoewel ik natuurlijk binnenkort wel een baan hoop te vinden.
    Succes vandaag met je werk wat je nog te doen krijgt!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel, gaat nu helemaal goed komen.

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lyanna: ik kan je de hand schudden, je beschrijft namelijk precies hoe ik me voel! Ik werk en verder sleep ik me door de dag heen. Ik weet wel dat ik leuke dingen zou moeten doen om mijn gedachten te verzetten maar ik lijk nergens zin in te hebben. En zo kom je in een neerwaartse spiraal. ik heb het ook al wel eerder gehad hoor dus ik herken het en ben er zo bang voor!
    Nu ben ik ook bang dat er misschien iets aan de hand is omdat mijn borsten zo pijnlijk en gezwollen zijn en ik dus niet zwanger ben. Dus wat is het dan?? Mijn moeder is overleden aan borstkanker dus natuurlijk slaat de schrik me om het hart.
    Ik ga over een paar dagen zeker naar een dokter als het niet minder wordt. Maar ik ben eigenlijk ook heel bang voor allerlei onderzoeken.
    Vorig jaar ben ik ook hier in een ziekenhuis geweest en toen heb ik allerlei bloedonderzoeken gehad en daar kwam alleen uit toen dat ik een te hoog calcium gehalte in mijn bloed had wat dus niet goed is, maar wat dat aan lag konden ze niet zeggen. Dus ik natuurlijk van alles opgezocht op internet en daar ga je je niet beter door voelen.
    Ik hsd toen ook blaasontsteking en heb daar heel hoge dosering antibiotica voor gehad en ben daardoor ook bang geworden voor alles wat ze je hier willen voorschrijven.
    Maar ja, ik leef nog steeds en voel me alleen bijna altijd moe en niet goed in mijn vel. Stress denk ik hoor maar ja je weet maar niet. Maar goed, ook even een heeeel lang egobericht dus (al bestaan die niet volgens sneeuwmees de schat! :D)

In ieder geval hoop ik dat de vitaminen en Vogel-producten je helpen! Ik neem wel iedere dag vitamine C maar verder niets (en foliumzuur natuurlijk). Heb wel zwangerschapsvitaminen liggen, misschien moet ik die maar gaan slikken.
    Almika, wat doet die calcium dan precies en is dat niet schadelijk om extra te nemen?

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet dat het op dit moment ook zo niet weg gaat en soms denk ik wel eens dat het een depressie is.
    Maar omdat ik dus nu het afgelopen jaren al zoveel heb mee gemaakt en het zwanger worden op dit moment moeilijk gaat wil ik het eerst eens met wat extra vit./min. en homeopathisch proberen. Ik heb eigenlijk zo het gevoel dat alles er nu gewoon even uitkomt nu we de MMM in zijn gegaan zeg maar. MMM geeft me rust, maar dat daardoor wel het andere eruit wil. Dus hiermee wil ik proberen dat het hopelijk ietwat beter gaat en ik hier langzaam uit kan komen.
    Ik wil dit een aantal maanden de kans geven en mocht het niet willen en zou het nog veel slechter gaan ga ik zeker hulp zoeken bij de HA.
    Wat ik nu dus wel erg fijn vind is dat ik het er nu even heb uit gegooid hier, gewoon even mijn verhaal kwijt zijn (mijn man weet dit wel hoor). Bij anderen hou ik mij altijd groot en zeg ik altijd dat het goed gaat, maar ondertussen...... Ook erg fijn om te weten dat zoals jij weet hoe ik mij voel en jij en misschien ook nog wel anderen hier mij begrijpen.

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jij ook al meid, dit gevoel is gewoon zo kl@te. Maar jij herkend het dus ook omdat je het al jammer genoeg eerder hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat je er bang voor bent, nu ook met die pijnlijke borsten doet je geen goed. Kun jij daar makkelijk in jou situatie een mammografie krijgen? Anders misschien gewoon eens met arts overleggen en kijken of je die kan krijgen. Gewoon ook voor je eigen gemoedsrust.
    Kan me wel voorstellen dat je voor de rest bang bent voor al die onderzoeken, je zit natuurlijk niet in Nederland en werken daar natuurlijk niet zoals hier.

Ik hoop ook dat jij gauw hieruit komt, ik vind het in ieder geval zo wel fijn om even mijn verhaal hier kwijt te kunnen. Het lucht mij in ieder geval nu wel even op en ook omdat jullie mij begrijpen. Ik hoop dat het dat ook voor jou doet.
    Dikke knuff van mij!!!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, dames, wat een neerslachtigheid op het forum! Dat is niet prettig! Lyanna: hoop dat je iets kunt vinden van Dr. Vogel, al zal het (denk ik) even duren voordat het helpt. Ik dacht dat homeopathische druppels altijd een iets langere inwerktijd nodig hebben. Hopelijk gaat het snel beter met je.
    @Jeetje: als je blijft twijfelen over de pijn in je borsten moet je zeker naar de huisarts gaan. Ik weet hoe al die onzekerheid aan je kan vreten, dus dan is duidelijkheid gewoon het beste, toch? Het is misschien even een drempel, maar als je gerustgesteld bent, dan is het toch ook wel weer fijn om te weten, niet? Gewoon even een afspraak maken!
    @Almika: vervelend dat iedereen wat moet zeggen of een mening heeft. Ja, jij zit blijkbaar ook in dezelfde cocoon-fase van Guap dat je eigenlijk het liefst met rust gelaten wilt worden. Ik zie met schrik je banner steeds korter worden. Over een paar weekjes heb je gewoon al een kindje erbij, joh!
    Blijf dat zo apart vinden. Een paar maanden geleden van jullie allemaal heel aarzelende testjes om te laten zien dat jullie zwanger waren. En zo hebben we straks ineens allemaal puffende dames hier op de zwangeren bank!
    @Hoop: de stress van het werk vind ik ook slopend. Op zich werk ik heel graag, maar dat gehijg in mijn nek vind ik minder. Op dinsdag bleek mijn werkmobiel leeg te zijn en dat ze dan (lijkt het net) op een rijtje op kantoor staan en de telefoon aan elkaar doorgeven (als ze me eindelijk te pakken hebben) omdat ze allemaal iets willen vragen. Aan de ene kant vleiend, maar aan de andere kant jaagt het mijn bloeddruk ook wel op.
    Vanmorgen moest ik ook weer mensen terugbellen. Kreeg een mailtje van een collega met telefoonnummers. Het zijn allemaal dingen die zij ook best zelf even kan noteren (of die kunnen wachten tot morgen). Ik bel dan ook wel trouw terug, maar voel me erg ongemakkelijk met geroep van mijn zoontje op de achtergrond. Dat jochie hoeft zijn mond van mij niet te houden, maar als ik iets van mijn werk bel, vind ik het niet professioneel. Maar goed, het is weer goedgekomen. En vanmiddag ga ik lekker niet meer aan werk denken. Tenminste tot 4 uur, want dan ga ik naar mijn andere werk. Ik maak ook nog schoon naast mijn kantoorbaan en dat schoonmaken is altijd wel lekker om even lekker mijn hoofd leeg te maken.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnks meiden.

Mees, ik weet dat het iets langer kan duren als het homeopathisch is, maar voor mijn gevoel is dat beter ivm zwangerschapswens denk ik.
    Ik ga denk ik ook nog iets van tabletjes mee nemen om goed te kunnen slapen, ik slaap ook al weken slecht. Scheelt denk ik ook wel een stuk als ik weer eens een goede nachtrust heb.
    Fijn dat je je hoofd lekker leeg kan maken met schoonmaken, want dat je ook nog weer aan het werk moet op je vrije dag is knap Kk@t. En dan ook nog van die telefoontjes die je moet gaan doen is ook lekker makkelijk van je collega. Sommigen schuiven het maar gauw op anderen af.

Net nog wel een leuk berichtje over de post gekregen, word ik wel even weer blij van. Maandagmiddag komen ze de hoofdsteun brengen van de bank die weer klaar is. Dus maandag hebben wij onze bank helemaal compleet, JEUJJJJJJJ!!!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: ik zou ook zeker iets homeopathisch nemen als je nog een kinderwens hebt. En fijn dat de bank eindelijk weer compleet is. Mag ook wel, jullie hebben er al zo lang op gewacht!
    En ik merk aan mezelf ook dat het emmertje sneller volzit als ik een paar nachten slechter geslapen heb (tel daar nog wat hormonen bij op) en je hebt alle ingrediënten voor een meningsverschil (om niets) met je man of gewoon een k-humeur.
    @Justme: hoe was de echo???

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, de echo was helemaal prima! de kansberekening was iets meer dan 1:4000, helemaal goed dus. de kleine was super beweeglijk en daardoor duurde de echo ook wat langer..... maar dat vonden wij helemaal niet erg! hele mooie nekplooi van 1.6 en verder zat alles erop en eraan wat ze nu kunnen zien. helemaal blij dus! hopelijk gaat het slapen nu ook iets beter, net even dik een uur geslapen, ben gesloopt...... zo eten bij mijn ouders en dan weer lekker thuis.

Deel Deze Pagina