wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, een paar zaadjes zijn genoeg he! dus ook de kleine hoeveelheid kan best prima werken meid! en over die bijwerkingen, kan je helaas geen advies geven.... sorry meid.

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon ik was eigenlijk wel blij toen ik merkte dat het helemaal niet op sperma leek. Ik zou het lastiger hebben gevonden als het allemaal heel natuurlijk zou lijken omdat het toch zaad van een vreemde is. Ik was bang dat ik me heel ‘smerig’ zou voelen maar daar had ik helemaal geen last van (waarschijnlijk omdat het er zo anders uitzag). Ik kon het nu veel makkelijker afstandelijk en klinisch bekijken alsof het een doodnormale medische ingreep is.
    Lastig of je die pillen wel of niet moet nemen. Ik begrijp je twijfel. Ik denk dat ik ze wel zou nemen maar weet het ook niet heel zeker in jou geval. Ik heb geen borstkanker van heel nabij in de familie en ben daar dus niet zo direct mee geconfronteerd. Vanaf wanneer moet je ze gebruiken? Meteen vandaag of morgen al of later? In het laatste geval zou je nog even met je ha of gyn kunnen bellen. Aan de andere kant, als er met googlen niets te vinden is, is de info van je apotheek misschien wel wat veroudert. Nee nu ik dit schrijf denk ik dat in dat geval ook nog wel oude info op het internet te vinden moet zijn. Kortom aan mij heb je niets, sorry :(.
    Ik heb na een iui soms het idee dat ik inderdaad nog wel wat “lek” maar eerlijk gezegd denk ik dat dat niets met de inseminatie te maken heeft. Volgens mij is dat gewoon iets wat bij mij tussen de oren zit of het is gewoon afscheiding (sorry). De ene keer rond m’n ei heb ik dat heviger dan de andere keer. Ik moet na een iui altijd nog een half uur rijden voor ik weer thuis ben. De eerst keer ben ik thuis toen maar lui op de bank gaan liggen maar verklaarde mezelf toen al voor knettergek :D en heb dat ook niet weer gedaan. Als je toch al een half uur rechtop in de auto hebt gezeten kun je net zo goed weer gewoon doen als je thuis bent toch? Ik ga er van uit dat ze me in het zh lang genoeg laten liggen. Perslot hebben zij er ook baat bij als het allemaal lukt. Kost toch een hoop geld en tijd (en zaad :p) zo’n iui traject.
    En hoe ze dat uitzoeken welk zaadje snel is en welke niet? Ik neem toch aan dat de mensen in het laboratorium daar wel een manier op weten, als het goed is hebben ze toch een zeker opleiding gehad om er te kunnen werken. Misschien hebben ze wel een soort lasergun voor zaad of staan ze om een reageerbuis heen te controleren met een blocnote in de hand wie weet…:cool:

Mees en Sill deze cyclus sta ik in de wacht maar ben zelf wel aan het testen geslagen om te kijken wanneer mijn ei is. De afgelopen 2 cycli waren zóó lang dat ik vermoed dat mijn luteale fase een stuk langer is dan gemiddeld. Heb ik eerder eigenlijk nooit bijgehouden. Ik was eerst bang dat ik de testen verkeerd deed waardoor ik vroeger een positieve ovu test had dan dat ik in werkelijkheid ovuleerde, maar heb nu zelf een aantal gekocht (anders krijg ik ze via zh) en met die heb ik rond dezelfde tijd mijn ei gevonden als anders. Gisteren (dag 18) mijn ei gehad. Ik zit meestal rond de 17, 18, 19 dagen dus zou in principe 30 oktober of 1 november NOD hebben. Ik had zelf (afgaande op de vorige cycli) pas 7 oktober gedacht. Dat het de vorige keren zo veel langer duurde (bijna 3 weken na mijn ei) voor ik ongi werd kan er natuurlijk aan hebben gelegen dat er misschien toch iets van bevruchting of zo geweest is.:( Omdat ik deze keer geen iui heb kan ik nu mooi kijken of het kort of lang is. Is ie weer “normaal” dan denk ik toch stiekem dat er wel wat heeft gezeten vorige keer.
    Zo dat was een ingewikkeld verhaal. Heb het tijdens het typen al tig keer over gelezen omdat ik zelf de draad kwijt was. Hoop dat jullie het wel kunnen volgen

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    HI meiden,

Zo, hier net een uurtje oefenweeën gehad, werd er een beetje nerveus van, maar gelukkig is het weer gestopt, en is er dus niks aan de hand...

@ Maureen, veel sterkte met je beslissing. Ik kan mij zo goed voorstellen dat je niet 2 weken wilt wachten. Dat zou mij ook een oneindigheid lijken in zo'n situatie! Heel veel sterkte, en geef de moed niet op!

@ Justme: wat een goede uitslag van de nekplooi en fijn dat er alles erop en eraan zit! En oh zo schattig altijd die echo's, echt een mooi plaatje van je kindje!

@ Xon, veel succes met poging 14! Ik heb ook geen verstand van die pillen, maar meestal is het met medicijnen zo dat die bijwerking alleen optreed bij langdurig gebruik, en niet bij nu alleen een paar weekjes. Wat je kan doen is de dokterstelefoon even bellen misschien? zij zouden je meer info moeten kunnen geven, lijkt mij.

@ Sillysa, ik begrijp er niks van, waarom zou de soos jou om onderhoudsplicht opleggen???? Ik neem aan dat je de sociale dienst bedoeld, en ik werk daar ook voor. Ik heb dit nog nooit gehoord! Jou dochter is 18 en valt dus onder de WET WIJ (investeren in jongeren). De sociale dienst moet haar dus een uitkering bieden met een leer-/werktraject. En er zijn speciale trajecten voor jonge moeders zoals zij. Ik denk dat het slechts een verzoek is of jij kán bijdragen, maar dat je hiertoe absoluut NIET verplicht bent. Bovendien laat je haar niet aan haar lot over, de staat hoort dit nu over te nemen ten slotte (daarvoor is er ook die WET WIJ). Zij is nu verantwoordelijk voor haar brood en jij niet meer! Ik zou zeggen, maak geen ruzie met je man, en zoek uit hoe het met die plicht zit (geloof ik echt niks van), en vertrouw erop dat de instanties nu voor haar broodsnood moeten zorgen. Misschien hebben zij die brief net voor haar 18e verjaardag gemaakt? Dus zij zal niet omkomen van de honger. Wie er overigens wél een alimentatieplicht opgelegd kan worden is de VADER van haar kind! De soos kan en hoort wél bij hem aan te kloppen!

@Almika, kan je niet eerder stoppen met werken? Klinkt alsof je het niet meer echt trekt. Van het UWV mag je zo de ziektewet in, je werkgever is ervoor verzekerd, dus het kost hun ook niks. Zorg goed voor jezelf!

@ Allen, dankjullie wel voor het begrip!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: lastig, hoor over die pillen. Kun je niet de huisartsenpost bellen? Bij onze huisartsenpost is ook de hele avond en nacht een apotheek erbij open. Persoonlijk denk ik, dat als je het in sommige gevallen het echt niet mag gebruiken het vindbaar zou moeten zijn als je het googled. Of zou er beter op gewezen worden (door het ziekenhuis of door de apotheek waar je ze gehaald hebt).
    En dan nog vraag ik me af of het gelijk 'kwaad' zou kunnen als je ze maar een keer gebruikt. Wie weet heb je ze de volgende maand helemaal niet meer nodig omdat je eitjes sneller rijpen. Of omdat je gewoon hartstikke zwanger bent.
    @Syl: kan me voorstellen dat het een lastige mededeling is voor je dochter. Kun je niet gewoon zeggen dat je er niet nog een 'huishouden' bij kan onderhouden. Ze zal toch ook wel snappen dat jij geen boom met geld achter je huis hebt staan. En weet ze dat dat van jou verwacht wordt (en dat jij hier bericht over gehad hebt). Misschien denkt ze wel heel makkelijk en is ze daar helemaal niet mee bezig hoe alles betaald gaat worden.
    En we vieren de verjaardag van mijn zoontje wel, maar heel bescheiden. Veel familie heb ik niet meer door allerlei trammelant. Dus ik laat het gewoon open. Wie langs wil komen voor koffie en een gebakje is van harte welkom.
    We hebben nu een driewielertje gekocht. Het was inderdaad niet makkelijk wat te vinden. Het is gelukkig wel een 'echt' jongetje, dus alle soorten auto's vindt hij ook al fantastisch.
    @Boudicca: volgende keer toch maar even vragen of je mag kijken als ze zaad wassen.;) Volgens mij zuigen ze gewoon de levende zaadjes met een pipet op en verzamelen ze bij elkaar. Heb er nooit zo over nagedacht, eerlijk gezegd. Kun je nagaan waar jullie ons ineens over na laten denken (zo na het eten).:p

5. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @ gefeliciteerd met je zoontjes 2e verjaardag! Wij hadden ook een driewielertje gekocht toen, hij vond het super, dus ik denk dat je wel zal ' scoren' ;) . Veel plezier met zijn verjaardag ook!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, fijne verjaardag vandaag van je zoon!

hier gister gekeken naar babykamers, gaat er nu net een zaak weg met enorme uitverkoop....... morgen even bellen wanneer hun laatste dag is (was gister beetje onduidelijk) en dan op die laatste dag nog even heen gaan. als er dan iets leuks bij is voor een super prijs, dan gaan we ook iets. is enorm vroeg...... maar ja, is echt 50-70% goedkoper!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: gefeliciteerd met je zoontje!!:)

@Just: meteen doen! Scheelt je een hoop geld en je bent 3 maanden zwanger,dan is de engste periode voorbij. Geniet er maar van,het is zo leuk om te kopen!!:)

Hier alles rustig.heb wel bijgelezen gisteren maar even niks teruggeschreven.Druk met allerlei dingen.Vannacht ontzettende kiespijn gehad..echt heel erg! Dezelfde kies waar ik 2 keer een wortelkanaalbehandeling heb gehad. Ik denk dat ie ermaar uit moet,maar ben zooooo bang voor de tandarts:(En ik zit op de wachtbank..weet niet of verdoving goed is.Gelukkig is de pijn nu even over.Hopen dat het zo blijft.
    Ben best ook wel gespannen of dat ik zwanger geworden ben of niet.Vind het moeilijk om het naast me neer te leggen.
    Maar dat herkennen jullie natuurlijk allemaal.

Zometeen even lekker op de motor,denken jullie dat dat risico vol zal zijn als er eventueel een innesteling/zwangerschap aan zit te komen?Soms ga je wel eens door een kuil in het wegdek en dat voel je behoorlijk goed in je buik.Vind alles eng momenteel:(

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hoop, volgens mij kan niets een innesteling in de weg zitten hoor, zeker geen motor ritje! gewoon lekker genieten, das ook belangrijk.

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ja,dat klopt..kan niet heel de dag op de bank blijven zitten.Dank je wel! ik ga mijn motorbroek maar eens aantrekken:D

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi meiden,

Heb wel meegelezen de laatste dagen maar had geen puf om te reageren. Voel me gelukkig weer wat beter, maar het blijft een beetje wisselvallig.

@Maureen: meid, ik las je bericht en het is zo herkenbaar en ik leef zo met je mee. Twee weken wachten lijkt mij ook veel te lang. Ik heb toen ik het wist een paar dagen gewacht en heb die pillen genomen en bij mij ging dat allemaal heel goed gelukkig. Ik vond het fijn dat het op een natuurlijke manier ging. Ik hoop dat je een beslissing kunt nemen die toch op een of andere manier 'goed' voelt. En het is positief dat je voorzichtig weer vooruit kunt kijken. Veel sterkte meid, liefs!

@Xon: over die pillen, ik zou het niet zo goed weten wat ik zou doen, maar zoals ik uit jouw verhaal begrijp zouden ze niet goed zijn als je borstkanker hebt? Maar je hebt toch geen borstkanker (ook al begrijp ik heel erg goed dat je er soms bang voor bent!) Of hebben ze als bijwerking dat ze het risico op borstkanker vergroten? In ieder geval denk ik niet dat je je er heel veel zorgen om moet maken. Dat je cyclus er onregelmatig en veel langer van wordt is wel vervelend (hoewel langer ook noodzakelijk is natuurlijk voor de innesteling) Dus tja, ik weet het niet. Denk dat ik ze zelf wel zou nemen als dat de kans op een goede innesteling echt zou vergroten.
    Succes ermee meid. Ik zou het ook gewoon nog navragen. Vandaag nog een ladinkje zwemmers binnen en dan weer afwachten. Moest ook lachen om je opmerking dat het zo weinig was! Zag het ook zo voor me die teleurgestelde blik hahaha. Ik zou ook echt niet durven vragen aan zo'n man of ie even niets wil doen de dagen voor ie naar je toe komt.
    Hoop dat je een beslissing kunt nemen over die pillen waar je je gerust bij voelt.

@Mees: je zoontje is toch pas donderdag jarig las ik ergens dacht ik? Maar vieren jullie het vandaag? Leuk een driewielertje! Lijkt me ook heel moeilijk een cadeautje op die leeftijd. Hij zal het vast heel leuk vinden.
    Zag trouwens jouw babymeubeltjes in je album, echt heel leuk! En zo apart dat je zelf ook nog in dat wiegje hebt gelegen!

@Justme: wat leuk dat je vader jouw wiegje voor je ombouwt. Mijn vader heeft volgens mij bijna niets meer van toen wij baby's waren, heel jammer vind ik dat. En ik zou zeker je slag slaan hoor als er iets leuks bij is nog!

@Hoop: denk dat je gewoon op de motor moet springen hoor, denk niet dat het kwaad kan. Lekker genieten zou ik zeggen!! Lijkt me heerlijk op een motor, het geeft zo'n vrij gevoel.
    En tandpijn, o, jeeeee! Hopelijk blijft het even weg en hoef je niet naar de tandarts. Weet ook niet hoe het zit met verdoving als je eventueel zwanger bent, maar zonder verdoving, pfff daar moet je ook niet aan denken toch.

Hier is de klusperiode alweer aangebroken. De tijd lijkt deze maand gelukkig wat sneller te gaan, maar zal straks wel weer anders zijn als ik op de wachtbank zit. Maar goed, eerst nog even goed klussen.

O, ja, Boudicca, moet ineens denken aan wat je schreef. Gelukkig zijn de meeste dozen wel uitgepakt hoor en voel ik me in het huis op zich best rustig (meer dan ik me in ons andere huis ooit heb gevoeld) maar ik denk dat bij mij vooral het vele werken me de das een beetje omdoet en dat ik geen goede balans heb tussen werken en andere dingen. Ik heb dat altijd wel moeilijk gevonden.
    Ik weet dus ook dat dat zo is maar ik vind het moeilijk te veranderen. En omdat mijn man geen werk heeft, neem ik toch maar zoveel mogelijk werk aan wat wel betekent dat ik ook in de weekenden en vaak 's avonds zit te werken, wat ik liever niet zou willen. Maar ja, het is ook een kwestie van mijn tijd beter indelen hoor, daar ben ik gewoon ook niet goed in.

Pff, nou sorry, heel lang verhaal! Zo schrijf ik twee dagen niets en dan ineens een hele lap tekst.

Ik ga dus maar eens aan het werk. Fijne dag allemaal. Degenen op wie ik niet persoonlijk heb gereageerd, ik denk ook aan jullie!

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zooo, tweede zwemploeg is bezig goud te halen op het WK zwemmen, maakt mij niet uit of het borstcrawl, schoolslag of rugslag is, als er maar 1 goud haalt ;) !!!
    Moest zwemploeg deze keer ophalen. Poeheee kan wel zien dat het een man alleen is! Alle symptomen duidelijk aanwezig, heel veel losse troep in een vrijwel lege kamer, overal kleren, geen spoor van iets wat gezellig is, en ook een beetje viezig!
    Nou ja, gelukkig kwam hij net onder de douche vandaan dus dat is wel een fijn idee hahahahaha.
    Als nog onervaren autorijder vond ik het ook best spannend om in die vreselijke regen, hagel en onweer drie kwartier heen en terug te te rijden, maar ik heb het gedaan!

Hoop volgens mij kan motorrijden helemaal geen kwaad voor evt innesteling. Maar t lijkt me erg onaantrekkelijk om met dit weer op de motor te zitten. Maar misschien bij jou ander weer????

Justme, ik zou als ik jou was lekker gaan shoppen hoor!
    Als het zoveel scheelt!
    En zoals Hoop al zei, je bent door de eerste belangrijke fase heen.

Mees jouw zoontje was toch pas komende week ergens jarig.
    Of schreef je dat vorige week en gaat de tijd sneller dan je denkt!
    In ieder geval mocht hij jarig zijn, van harte gefeliciteerd.
    Jammer dat het niet echt weer is om zijn driewieler uit te proberen.

Guap, spannend hoor voorweeen, ik als leek heb geen idee wat dat precies inhoudt, nou ja behalve dan wat ik denk.
    Maar hoe weet je nou dat het niet het echte werk is?
    Zijn jullie inmiddels al uit de naam?

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    En, oh ja.
    Ik ga ook die pilletjes doen.
    Die pilletjes zijn progesteron.
    Dat zit ook in de pil, en na de eisprong maakt je lichaam dat zelf aan(dat is het hormoon waardoor je temperatuur na de eisprong stijgt). Ik voer alleen een beetje bij, hahaha.
    Ben nu alleen nog beetje in dubio of ik vandaag of morgen zal beginnen. Verpleegkundige had het over vandaag. Maar lees net dat het je baarmoederslijmvlies ondoordringbaar maakt voor spermacellen. En er zit nu nog ladinkje zwemmers. En nu/vanmiddag pas mijn eisprong. Dus denk dat ik morgen maar begin.

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo

ik heb eigenlik weinig te melden, is een heerlijk niks hebbende en niks te doen weekend word er gewoon moe van ga zomaar tukkie doen

@mees hoera hoera van harte met jezoontje

@guap.....dat was vastschrikken....nog welvroeg hoor laat nogmeer evenzitten

ik ben nu 3 uur eerder klaar met werken gaat stuk beter en ik had eenmalige klaagzang dani s dag erna zoweer weg dus geen last meer van....

rest benik echt vergeten......

wens jullie fijne zondag

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: spannend weer voor jou ook!Dus nu op het wachtbankie,gezellig! We hebben niet zo,n lange rit gemaakt met de motor.het was best koud,maar regen hebben we maar een heel klein beetje gehad.Geen onweer of hagel.
    Als je op die klinkertjes rijd dan voel je dat zo doortrillen in je buik,voel me daar niet zo pretig bij,maar denk dat het van binnen allemaal goed opgevangen word.Soort schokdempers.
    Maar zodra ik weer zwanger ben,dan ga ik er niet meer op.Je bent zo kwetsbaar op en motor.

Hier ook een lekker relaxed daagje,het zonnetje schijnt zelfs:)

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon nog twee weken dan weten we of een van jou zwemmertjes goud waard was, ik duim in ieder geval voor een hoofdprijs voor jou!

Mees ik dacht, net als Jeetje, dat jou kleine man donderdag a.s. jarig is. Maar misschien vier je het al vandaag. Is me even ontschoten. Als je het vandaag viert wens ik jullie in elk geval een leuk verjaardagsfeestje toe.

Jeetje fijn dat je je weer wat beter voelt. Lastig hè als je het gevoel hebt niet rustiger aan te kunnen doen met werken maar dat eigenlijk wel zou moeten. Heeft je man al meer zicht op een baan of lijkt dat er voorlopig nog niet in te zitten? Zou fijn zijn als jij met wat minder opdrachten toe zou kunnen. Ik hoop voor jullie dat hij snel wat vindt dat verminderd vast al een hoop stress.

Guapetona hoe gaat het nu? Het lijkt me best eng om van die oefen weeën te hebben. Zijn oefenweeën hetzelfde als de beruchte harde buiken of is dat nog weer wat anders?

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, we gaan deze week ook nog even langs die winkel hoor, als we er nog wat vanaf krijgen (is namelijk showmodel) dan kopen we de kamer! en anders zoeken we lekker verder

vandaag heerlijk genoten van de zon! we hebben fijn tussen de buien door gewandeld. nu uitbuiken van het eten.....

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    oh ja, morgen ga ik horen wat mijn collega's van het nieuws vinden, ze hebben het al gelezen op hyves! ik hoorde van een collega dat men toch wel een beetje verbaasd was....... maar zeker ook enthousiast

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ik ben een enorme supporter van jouw zwemmersploeg. Ik zal net zo hard blijven schreeuwen tot ze de eindstreep hebben gehaald. En stoer dat je er zelf heen gereden bent. Zo'n stoere actie van jou moet toch op z'n minst beloond worden met een kindje deze maand!
    @Jeetje: fijn dat je je weer wat beter voelt. Die moeilijke balans tussen thuiswerken herken ik ook wel. Ik had vandaag ook even een gevoel van onrust. Ik wil al dagen iets afmaken voor een collega en steeds komt er niets van. Merk dat ik 's avonds toch te weinig puf heb om echt te gaan zitten werken. Vanmiddag dus maar even naar kantoor gereden en even twee uurtjes zitten werken. Heb nog niet alles af wat ik wilde, maar toch voor mijn gevoel even ongestoord op kunnen schieten. Bedacht me nog dat ik dat beter vaker kan doen als mijn man in het weekend thuis is. Maar ik ben met je eens dat thuiswerken niet ideaal is. Hopelijk heeft je man snel een andere baan, zodat je in dat opzicht wat meer rust krijgt. Maar nu heeft je man eerst nog even een andere taak, nl. klussen! Succes weer!
    @Hoop: nog op de motor weggeweest? Ik ben met mijn zus toen ze pas zwanger was ook eens over een hobbelige weg gereden met enorme schokken (we waren verkeerd gereden en hadden een verkeerde afslag genomen, lees bospad). Mijn zus heeft toen naar de vk gebeld en die zei dat het vruchtje zo goed vast zat, dat het wel tegen een stootje kan. Al kan ik me voorstellen dat het tegenstrijdig voelt om door hobbels te rijden.
    En ik heb het ook wel eens gehad dat ik naar de tandarts moest en mogelijk zwanger kon zijn. Heb hem dat eerlijk gezegd en hij heeft me toen wel verdoofd, maar minder als hij normaal zou doen. Dus bij twijfel, gewoon even zeggen, hoor van tevoren!
    @Justme: leuk dat jullie voor een kamertje gaan kijken. En als het zo'n grote korting is, dan zou ik er zeker voor gaan. Het kost allemaal al genoeg. Zo hebben wij ook al met 4 maanden zwangerschap de kinderwagen gekocht. Dat was ook een overjarig model wat voor 50% verkocht werd. Achteraf moest hij nog besteld worden, dus hadden we hem niet gelijk in huis. Maar die hebben we gewoon nog even op zolder gezet. En spannend morgen HET nieuws te gaan vertellen. Ik merkte aan mijn collega's dat ze het vooral heeeel erg leuk vonden, maar het allemaal wel verwacht hadden. Ze wisten van mijn kinderwens en toen ik dus een vriend kreeg en dat het serieus ging worden, wisten ze dat dat ook nooit lang meer kon duren.
    @Guap: schrikken die oefenweeën. Zo lang het bij oefenen blijft is het prima, maar ik zou ook wel even schrikken. Lekker rustig aan doen de komende tijd, hoor! En leuk dat jullie ook een driewielertje hebben gegeven bij de 2e verjaardag! Ik denk dat hij het trappen met de beentjes nog niet snapt, maar goed, daar kan hij langzaam op oefenen en er zit nog een duwstang aan, dus we kunnen hem een handje helpen.
    @Maureen en Dominique: hoe is het met jullie?? Denk aan jullie allebei, hoor!

Hier alles rustig. Ongi weer bijna voorbij. Voel me wel erg lusteloos de laatste dagen. Wil binnenkort toch weer eens naar de acupunctuur gaan. Weer even alle energiebanen door laten 'stromen'. En hopelijk kan ze hormonaal ook iets doen, zodat het zwanger worden misschien ook wat makkelijker gaat.
    Mijn zoontje wordt inderdaad a.s. donderdag 2 jaar. We hebben alleen dit weekend alvast wat gekocht, omdat we morgen t/m woensdag naar Bosrijk van de Efteling gaan.
    Verder dus eigenlijk niets te melden. Een rustig weekend gehad. Even lekker naar de kapper geweest, een nieuwe broek gekocht, dus ik ben weer helemaal klaar!
    Volgende week gaan we met zijn drietjes een foto-shoot laten doen. voornamelijk van ons zoontje ivm zijn tweede verjaardag, maar ik wil ook graag wat foto's van ons drietjes. Ben benieuwd of die fotografe hem wel makkelijker op de gevoelige plaat kan krijgen.

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees veel plezier met elkaar de komende dagen in Bosrijk :)

20. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees ,proficiat met zoontje en Guap en Almika, wat schiet het al op voor jullie! en de zwemmers bij Xon, gogogogogogogo!

Hier alles rustig, moet nog even wachten op mijn residence kaart, dan kan ik een afspraak maken in het zieknhuis voor de volgende controle, hopelijk eind september :)

Deel Deze Pagina