wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jes4: mijn dochter geeft al jaren problemen,eigenlijk begonnen na de scheiding met haar vader.Maar ze heeft vaak schijt aan alles en dat kan soms hoog oplopen.Veel hulpverlening in huis gehad,maar niks hielp.Nu gaat het tegenwoordig redelijk,maar van de week ging het dus weer mis en als je zelf al niet lekker in je vel zit,dan kan je het helemaal niet hebben.

@Just: geloof ik graag dat je veel spierpijn hebt,zoiets komt hard aan!

@Mees: ja,hormonen maken je het leven soms behoorlijk zuur.Hoe is het in de efteling trouwens?

@Jeetje: heel moeilijk voor je meis!Je relatie moet wel goed zitten,zeker als er een kleintje komt.En je man zegt hij er wel eens wat over?..Of voelt hij niet dat het tussen jullie niet helemaal goed zit blijkbaar?

Hier vandaag naar de tandarts geweest,na weer een nacht vreselijke kiespijn.En jawel: de kies is er uit.Hopenlijk heeft ze de goede kies te pakken,want ze kon geen foto,s maken ivm mogelijke zwangerschap.Dat risico wilde ze niet nemen.Toen de kies eruit was bleek ie een gescheurde wortel te hebben,dat was volgens haar de reden van de enorme pijn.Nu dus een hele dikke wang,gaasje in mijn mond op de wond(wat is dat toch smerig).Het bloed nog steeds,maar tis ook een gapend gat.Ik voel me dus niet echt geweldig,ben ook altijd zo bang voor een nabloeding:(

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Tjonge, Justme wat zal jij geschrokken zijn zeg!
    Kan me voorstellen dat je meteen aan de uk denkt.
    Gelukkig is alles goed.

Jeetje, wat vervelend dat je je zo voelt.
    Je laat natuurlijk af en toe wel eens wat doorschemeren maar als ik jouw stukje zo lees denk ik wel oeiiiii!
    Je er telkens overheen zetten vind ik behoorlijk heftig klinken.
    Natuurlijk moet je in een relatie af en toe even slikken en denken okeeee laat maar.
    Maar je hebt het er best al wel lang over dat jij voor het inkomen moet zorgen en dat je man weinig onderneemt om een baan te vinden. Het is wel lekker makkelijk zo voor hem.
    Ik zou daar ook gek van worden!
    Het is niet goed dat je je zo gespannen voelt en twijfelt over of je op deze manier zwanger wilt worden.
    Kun je wel goed met je man praten? Als ik jou zo hoor moet er echt wel iets gaan veranderen en snel ook.
    Anders ga jij het zometeen niet meer trekken.
    Trek aan de bel meis, misschien kun je nu nog iets veranderen voordat je twijfel echt overgaat in 'ik wil dit niet meer'.
    Knuff

Mees, inmidddels ovutesten aangeschaft in your lucky kruidvat, hahaha? Ik hou wel van dat soort acties.
    Nou dat ze je maar véél geluk mogen brengen!

Syl, ik duim voor je hoor.
    Ik hoop dat het deze maand toch raak is voor je.

Jes, leuk he die hormonen ;) ????
    Jank, jank. Nou het mag hoor.
    Snap heel goed dat je dan emo bent van zo een begripvolberichtje van je man.
    En die dingen zoals helpen op school dat komt ook wel weer, wees lief voor jezelf en je kleine uk.
    Gebruik je energie voor dingen die niet zo intensief zijn, maar wel leuk. Ik zie dat jij richting de 20 weken gaat, willen jullie weten wat het wordt of gaan jullie geduldig afwachten?

Hier een drukke vrije dag.
    Vanochtend fysio, even geluncht met mijn mams, daarna naar de kapper. Vervolgens weer naar huis en op de fiets naar apo omdat ik nog medicijnen moest ophalen en nu lekker thuis.
    Haar zit erg leuk.
    Was bij een nieuwe kapper, ben altijd beetje bang voor de kapper, ben altijd (uit ervaring) bang dat ze het te kort knippen of iets anders verprutsen.
    Maar ik ging naar een kapper die heet Brain Wave en die is super goedkoop. 15 euro wassen/knippen/drogen, en ik wilde high lights en dat was ook 15 euro (als ik er echt héél veel had in gewild was het 30 euro geweest, maar dat was niet nodig).
    Dus ik was gewoon voor 30 euro helemaal kant en klaar geknipt en gekleurd, dat heb ik nog nooit meegemaakt!
    Ze hebben 150 zaken door heel nederland, dus dames tipje van mij.
    Pffff, ik ben zo blij als morgenmiddag blijkt dat alles goed is met mijn borst. Eigenlijk loop ik er al maanden mee rond en het vreet aan me. De laatste tijd was er iedere keer wel wat, laat het morgen nu gewoon voor de verandering eens gewoon goed zijn.
    Dames, normaal duimen we voor iets anders, kunnen we morgenmiddag rond half drie een collectieve duimactie opzetten voor een goede afloop??????
    Volgens mij zit hier in de buurt geen mamacare, ik word altijd doorgestuurd naar het zh.

Maureen en Dominique hoe is het met jullie?
    Maureen heb je al een beslissing genomen?
    Hoop dat het naar omstandigheden wat beter met jullie gaat.
    Knuffff

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hoop, he getverdemme je kies eruit.
    Nou ja, een gescheurde wortel klinkt in ieder geval wel alsof ze de goede had!!
    Ik hoop dat het nu snel over gaat.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: leuk een nieuw kapsel. Ik ga zelf ook altijd naar die kapperszaak, want die zit in ons dorp ook. Je kan er altijd zonder afspraak naar toe (en dat is voor mij altijd wel handig, met een man met onregelmatig rooster en een zoontje die ook nog wel eens af en toe langer of eerder slaapt dan anders). Bovendien komt mijn idee om naar een kapper te gaan altijd ineens op en dan wil ik ook gelijk kunnen. Dus ook voor mij ideaal. Toevallig ben ik er afgelopen week ook geweest. Ik ben niet over alle kappers tevreden die daar werken, maar deze week had ik ook weer een goede, dus ben weer helemaal tevreden.
    En..... we zijn zojuist weer naar de lucky-kruidvat geweest en zowel ovu-testen als zw.testen ingeslagen. Ben benieuwd! En ach, ja, lekker gek, houden we wel van. Alleen als dit niet meer lukt, dan weet ik het ook niet meer, want dan zijn onze gelukstreffers wel een beetje uitgeput.
    @Jeetje: ook ik had de laatste tijd wel vaker tussen de regels gelezen dat je volgens mij niet helemaal happy was. Hopelijk kun je het bespreekbaar maken. Daarvoor zou het wel goed zijn als je weet wat je graag veranderd wil zien, om jullie relatie weer een nieuwe boost te geven. En voor jezelf te bepalen of er nog een basis is voor jou om verder te kunnen. Misschien een idee om weer eens even naar Nederland te gaan om wat afstand te nemen. Vaak zie je de dingen dan helderder als dat je in hetzelfde kringetje blijft doorgaan. Heel veel sterkte. Lijkt me niet makkelijk als je zover weg bij iedereen vandaan zit en toch heel erg je eigen boontjes moet doppen. Maar we zijn er voor je, dus als je even je hart wilt luchten, doe het vooral! We staan klaar voor je!
    @Justme: al iets gehoord van je autootje? Toch weer even spannend wat het gaat worden, of totall loss of toch nog repareren. In ieder geval weer een hoop administratieve rompslomp. En hopelijk is je spierpijn snel weer minder. Vanavond nog maar een lekkere douche nemen en vroeg onder de wol.
    @Hoop: gelukkig is de kies eruit. Inderdaad niet prettig zo'n vies verbandje, maar goed, die zal er vanavond al weer uit kunnen en dan heb je het ergste al weer gehad. Hopelijk valt de napijn mee. Dus morgen zul je wel blij zijn dat je geweest bent. Bewonder je moed, want ik ben zo bang voor de tandarts, dus vind je nu al een held.

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dikke knuffel voor jou. Vervelend dat je zo met twijfels zit. Hoop dat je er over niet al te lang gewoon samen uit kunt komen. Probeer in ieder geval je gevoelens bespreekbaar te maken. (maar dat is niet altijd even gemakkelijk, ik weet het :))

Xon morgenmiddag om half drie draaien mijn duimen voor je hoor. Geven ze je dan direct ook de uitslag of moet daar dan nog weer over gebeld worden? Hoop dat je na morgenmiddag weer zorgeloos door het leven kan!

Mees een lucky kruidvat, dat moet gewoon wel goed komen :D

Hoop gelukkig ben je nu van die kiespijn af. Nog even wat gedoe met zo’n smerig gaasje in je mond maar dat is tijdelijk meid. Het ergst (het trekken) heb je in ieder geval gehad :$.

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maureen hoe is het met jou meid? Trek je het allemaal nog een beetje? Heb je iemand bij wie je je hart uit kunt storten of probeer je hier toch in je eentje mee te dealen?

Dominique hoe gaat het met jou? Lukt het om je blik op een toekomst te richten met "alleen" je zoontje? Ik vind je zo dapper.

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Xon, ik ga heeeeel hard voor je duimen hoor! Kan me zo goed voorstellen dat je in onzekerheid zit daarover. Ik hoop echt heel erg dat je geruststelling krijgt hiermee.

Hoop: oeh een kies getrokken! au, au, au. Maar klinkt inderdaad of ze de goede te pakken had. Nou sterkte ermee nog hoor!

Kan helaas niet echt goed praten over mijn gevoelens met mijn man. Hij lijkt het niet echt te willen (in)zien. Hij zegt dat hij wel gelukkig is, maar hoe kun je nou gelukkig zijn als de ander aangeeft dat niet te zijn?
    De situatie speelt ook wel mee hoor, dat hij nu geen werk heeft en ook dat ik me gewoon niet thuisvoel in dit land/deze stad. Een oplossing vinden is best lastig. Ik merk dat ik steeds meer heimwee heb naar NL dus misschien toch overwegen om (samen) terug naar NL te gaan.
    Het zou ook schelen als hij meer moeite deed om werk te vinden. Maar aan de andere kant zie ik er ook tegenop dat hij weer zou werken, want ik weet dat als we elkaar weinig zien, ik het nog lastiger vind om echt een band met hem te voelen. Dan delen we gewoon te weinig met elkaar.
    Moeilijk dus!

Ik voel me ook niet echt lekker de laatste dagen en mijn man is ook nog ziek geworden vandaag, dus klussen zit er niet echt in. Misschien ook maar even beter...

Nou meiden, hopelijk voel ik me morgen wat beter. Heb ik ook meer puf om op jullie te reageren.
    Slaap lekker alvast voor straks!

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh Jeetje, wat naar nou voor je.
    Ik kan me zo goed voorstellen dat je daar zit met al die twijfels en gevoelens en dat je daardoor ook echt heimwee krijgt.
    Vergis ik me als ik denk dat je man niet in nederland wil wonen?
    Als hij al niet in een ander deel van de stad wilde wonen omdat het te ver bij zijn familie vandaan was, dan is nederland natuurlijk helemaal lastig.
    En dingen niet zien, dat vind ik ook wel typisch mannen hoor.
    Zoiets van als je het er maar niet over hebt dan is het er ook niet.
    In t algemeen snap ik ook niet dat mensen gewoon niet gaan werken, op een gegeven moment is het toch vreselijk saai en geestdodend om niet te werken.
    Nou meis, lucht maar lekker je hart hier, lang leve internet!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ik denk dat het al wel zou schelen als je man zou werken. Hij maakt dan toch wat meer mee, dus heeft ook meer te vertellen en jullie zitten niet teveel bij elkaar op de lip. Nu werk je zelf eigenlijk meer als goed voor je is. En ondertussen irriteert het dan ook als hij doelloos zit te zappen, en zich nergens druk om lijkt te maken. Als hij zich heel schuldig zou voelen, zou hij wel heel veel moeite doen om jou te kunnen onderhouden (of in ieder geval minder hard te laten werken). Dat is geen gezonde basis. Kan me dan voorstellen dat je je zelf gaat afvragen: is dit het nu en is dit alles?
    Daarnaast zit je inderdaad in een vreemd land, waar je ook niet heel erg makkelijk kunt bewegen. Een ziekenhuisbezoek of een huis zoeken. Met alles ben je afhankelijk van je man. En dat terwijl wij Nederlandse vrouwen graag onze eigen boontjes (willen) doppen.
    Kunnen jullie niet voor een maand of 3 (bijv.) naar Nederland gaan. Kijken of hij hier kan wennen (en vooral ook zien of er uberhaupt nog een basis is om verder te gaan).
    Hoe dan ook, ik denk wel dat er wat moet gaan gebeuren, anders ga je er zelf aan onderdoor en dat kan niet de bedoeling zijn. Lucht vooral lekker je hart hier, meid!
    @Xon: hier draaien ook de duimen. Hoop dat je gerustgesteld kan worden, zodat je die twijfel voor eens en voor altijd achter j je kan laten.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal...

ik voel me behoorlijk ziek van de kiestrekkerij..ik bedoel: echt ziek.Ik kan amper op mijn benen staan,ben heel moe en slap en heb veel napijn.Het heeft behoorlijk nagebloed.Mijn wang is nog dik en de kies die na de getrokken kies zit doet ook nog zeer.Nu is dat hele gebied natuurlijk wel flink ontwricht gisteren.Dit zal ook wel tijd nodig hebben.
    Vanmiddag afspraak op school van 1 van de kinderen,ik hoop dat ik me wat beter voel.

Ik heb wel alles gelezen,wat jullie geschreven hebben,maar ben te moe om op alles te reageren.Sorry daarvoor.
    bedankt voor jullie lieve berichtjes.:)

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Hoop, hè wat vervelend dat je je zo voelt!! Hopelijk trekt het snel een beetje bij. Lekker rustig aan doen in ieder geval tot vanmiddag zou ik zeggen. Ik was al benieuwd hoe het met je ging.

Xon: zenuwachtig voor vanmiddag? Ik denk aan je meid!

Ik ben bezig mijn deadline te halen. Gaat lukken voor de verandering denk ik (als ik er nu al een haas weer vandoor ga in ieder geval!) Dus............. tot later!

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Jeetje, wat vervelend meid. Als ik me goed herinner is dit niet de 1e keer dat je hierover spreekt, dus eigenlijk sluimert dit al een tijd en ja als er dan geen actie ondernomen wordt dan dreigt alles in het honderd te lopen. Ik vind het erg vervelend voor je dat hij het helemaal niet inziet dat jij niet gelukkig bent met de dingen zoals ze nu gaan, maar aan de andere kant is dat ook wel een mannending hoor. Ik moet ook altijd letterlijk zeggen dat ik me niet goed voel en waarom anders ziet ie het ook niet hoor. Misschien idd even wat afstand nemen en alles overdenken, kijken of je dit idd nog wel wil op deze manier. Ik wens je heel veel sterkte toe, liefs....

Mees, ik hoop dat het je geluk mag brengen meid!! Wel grappig dat je man er ook de humor van inziet hahaha, gaan we weer voor je duimen volgende week. En veel plezier nog in de Efteling, of ben je inmiddels weer thuis??

Xon, we gaan er gewoon vanuit dat vanmiddag alles goed is met je!! Duim ook voor je...S6

Hoop, wat naar dat je zoveel napijn hebt, ik heb daar zelf gelukkig nooit zo'n last van. Sterkte meid..

Justme, jemig wat zal jij geschrokken zijn zeg!! Gelukkig alles goed met jullie allemaal, dat is het belangrijkste. Hoop dat het nog goedkomt met je auto....

Hier volgens mij ook op het randje van overspannenheid, ppffff. het is echt niet leuk hoor heb de hele tijd het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen hier. Mag ook vooral niet over mijn dochter praten want dan is het huis te klein. Ergens snap ik het wel hoor, ze willen mijn hele loon in beslag gaan nemen voor haar!!! Nou dan zakt ook je broek af hoor, dan werk ik echt alleen maar voor haar en mevrouw zit lekker mooi weer te spelen daar alsof er niets aan de hand is. Heeft ze dan geen gevoel ofzo?? Ik weet niet meer wat ik ervan denken moet. Ik heb met die vrouw van de soos gesproken en zoals Guape zei gevraagd over die wet WIJ, ze zei dat zij daar niet voor in aanmerking komt omdat ze nog geen 21 is!!! Dus met andere woorden, wij doen ons best om een leuk leven te hebben met wat extra inkomsten en nu mag ik voor haar gaan leven naar de bijstandsnorm omdat zij te beroerd is wat te doen!!! Nou zeg het maar.........

Liefs Sillysa

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: dat had ik niet verwacht dat je nog zoveel last zou hebben gehad? Ze hebben die kies natuurlijk met grof geweld eruit getrokken, dus logisch dat je kaak nog helemaal beurs is. Nou ja, maar even een paracetamol extra en maar even op de bank liggen.
    @Jeetje: succes met de deadline! Ook wel eens lekker dat je zeker weet dat het een haalbare deadline is.

Hier weer voorzichtig aan het inpakken in ons 'huisje'. Straks nog even het park in en dan via mijn schoonouders weer terug naar huis.
    Morgen wordt onze kleine man al weer 2. Heb al een taart besteld. Hoop vandaag nog even wat mooie slingers en balonnen te scoren. Een bijzondere dag (en mijlpaal) toch weer. Toen ons zoontje 12 wkn oud was, zijn we ook naar de Efteling geweest. De huisjes waren toen net een paar dagen geopend. Het was toen -8 graden omdat het december was (winter-efteling). Dus meer dan wandelen met de kinderwagen deden we toen niet. En natuurlijk waren we bij ieder kreuntje nog overbezorgd. Ook was het heel spannend, omdat je toen voor het eerst wegging met een kindje (dus veel te veel meegenomen e.d.).
    Nu twee jaar later opnieuw weer hier. Inmiddels een peuter bij je, die lekker rondrent (en wij erachter aan). Dus de tijd is snel voorbij gevlogen, besef je dan op zulke momenten.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, gaat hard he met die kleintjes?? Voor je het weet gaan ze naar de middelbare school en dan denk je ook van, goh waar is die tijd gebleven, dat ze nog klein en onbezorgd waren?? Dus geniet er lekker van, voor je het weet zijn ze echt groot!! En alvast een leuke verjaardag morgen!! Liefs....

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat het zo allemaal kan. Hoe doen ze dat eigenlijk met meiden die bijv. geen contact met de ouders hebben. Die laten ze toch ook niet omkomen van de honger en die onkosten worden toch ook betaald. Het is niet leuk, maar snap de frustratie van je vriend wel. Je denkt inderdaad een leuk leven samen te hebben met extra inkomsten voor de leukere dingen en dan moeten jullie straks de broekriem gaan aantrekken.
    En wat Guap zegt, dat ze bij die lapswans gaan aankloppen. Hij heeft het kind toch erkend?
    Ik zou echt nog eens bij een bureau voor rechtshulp of iets dergelijks nog eens navraag laten doen of je hiertoe verplicht bent.
    Heb je je dochter er zelf al een keer over gesproken? Verwacht ze ook dat jij dat gaat betalen?
    Als je voor haar zou moeten betalen, zou ik in ieder geval eisen dat ze gewoon weer naar haar eigen huisje gaat. Zodat je in ieder geval die kleine muis weer kan zien.
    Maar goed, ik heb makkelijk praten en begrijp dat het jou heel erg veel verdriet doet allemaal.
    Ook voor jou geldt, gewoon je hart blijven luchten bij ons in de hoop dat je emmertje niet over gaat stromen en je er zelf onderdoor gaat.

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, ja ik heb haar al gesproken en zij zegt gewoon doodleuk, tja je bent verplicht mij te onderhouden tot ik 21 ben!! Je zou haar toch wat???? Op het moment wil ik haar niet eens zien of horen, ze maakt alles kapot wat me lief is. Heb ook al met een advocaat gesproken en die zegt dat het heel moeilijk is om eronderuit te komen alleen als ik kan aantonen dat ik het niet kan betalen en niet omdat ik het niet wil betalen, dus ja wat is wijsheid?? Lief dat je meedenkt.....

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Silllysa Jemig hé dat is toch niet normaal! Jij werken voor madam haar gemak. Is er dan helemaal geen mogelijkheid om hier onderuit te komen? Ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal zo maar kan. Sinds wanneer ben je in Nederland pas volwassen op je 21e? Dat was vroeger maar nu is ze voor de wet toch volwassen met 18? Waarom dan met zoiets weer een uitzondering? Ik snap hier niets van dat dit zo maar kan. Je zou haast een deskundig iemand in de arm nemen ware het niet dat die dan ook weer veel geld kosten en als je dan uiteindelijk toch blijkt te moeten betalen ben je nog meer geld kwijt. (Oh ik lees verder en zie dat je al deskundig advies hebt gevraagd en daar geen steek verder mee komt.)
    Wat een toestand zeg. Ik snap dat je hier stapelgek van wordt. Heb je een baan en verdien je na jaren zelf weer wat, kun je alles afstaan! Ik wens je veel sterkte en wijsheid in deze zaak meid.

@Hoop ik hoop dat je vanmiddag weer wat fitter bent als je naar je afspraak moet. Vervelend hoor dat je er nu nog zo’n last van hebt.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden, hier ben ik ook weer even.

Sorry dat ik maandag niet meer heb gereageerd, maar sinds maandagavond ben ik zo verschrikkelijk verkouden, hoofdpijn en spierpijn. Heb dus gisteren op me bezig houden met zoontje na ook helemaal niks gedaan. Gisteren ik weet niet hoe vaak geniest, zo 6/7 x achter elkaar en dan wel een paar keer per uur. Voel me gewoon even lamlendig. Maar als het goed is, is dat wel over voordat ik een oud omaatje ben.

Vanochtend een temp van 36.66 en we hebben ondanks HSG en bloed- en bruinverlies (sinds gisteren niet meer) toch nog 2 keer kunnen klussen. Hopen nu het lekker schoon is gespoeld op een positief resultaat, al heb ik er een hard hoofd in hoor.

Morgenmiddag om 14.15 naar de gyn. en ben benieuwd wat eruit gaat komen en hoop zo dat wij nu ook voor IUI mogen gaan.

Zo meteen even een broodje eten en dan met de kleine man naar het land, hij mag even met papa mee op de trekker. Ze zijn nu aan het suikerbieten rooien en zoontje is helemaal weg van trekkers en zo. En dan ook nog met papa op de trekker kan zijn dag niet meer stuk.

Meiden, tot vanavond.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wat is er al veel geschreven vanmorgen!:)
    Mijn zoon is alleen naar de afspraak op school,want ik kreeg te horen dat het gesprek enkel met hem gevoerd werd.

Tis namelijk zo dat sinds we samenwonen er problemen zijn met een school vinden voor mijn zoon van 14.Hij zou naar dezelfde school gaan als de jongste van 12,maar mijn zoon van 14 is geweigert omdat hij op zijn vorige school een keer ruzie gehad heeft waarvoor die geschorst is.Daarvoor heeft de nieuwe school hem geweigert.Mijn zoon heeft nu een gesprek op school.Want hoe kunnen hun zo,n beslissing nemen terwijl ze mijn zoon nog geen eens gezien of gesproken hebben.Hij zit inmiddels al ruim 15 weken thuis(inclusief vakantie)Hij verveeld zich rot en wil naar school.Dus ik hoop dat er eindelijk schot in de zaak komt.

Ik voel me wat beter,ik heb nog wel een dikke wang en alles is erg stijf en pijnlijk,maar als ik achteraf denk dat ze wel een half uur bezig geweest zijn om die kies eruit te krijgen dan is het niet gek dat de hele boel geforceerd is!Dus ik ga zo maar even een doosje paracetamol kopen die natuurlijk op is.Ben vanmorgen nog even teruggeweest naar bed en dat heeft me wel goed gedaan!:)

@Lyanna: wat vervelend dat je je zo rot voelt! Het word weer herfst en alle kwaaltjes en griepjes komen helaas weer.Veel succes morgen in het ziekenhuis.Ben erg benieuwd wat eruit komt.Wij moeten 3 oktober ook voor intake IUI..dus ben daarom ook erg benieuwd:)

@Mees: je efteling daagjes er al weer op zitten!Wat gaat dat toch snel he.Maar je hebt toch nog best weer gehad!:)

@ Sillysa: wat een dram met je dochter! Ik kan je wanhoop zo goed aanvoelen.Ze zijn tegenwoordig heel krom wat betreft kinderen.Ik wilde een keer voor mijn dochter wat navraag doen bij de huisarts,want ik had het gevoel dat ze ergens over loog,maar ik kreeg geen antwoord van de huisarts want dat was prive!!Mijn dochter was toen pas 15!! Dat is toch niet normaal! Maar ze weten je wel te vinden als ze geld nodig hebben(de instanties) Dan zijn ze opeens niet volwassen meer,maar kan jij lekker voor haar opdraaien:xDat ze dan jou complete loon gaan inhouden,dat vind ik dus wel heel erg!! Ik zou bijna zeggen: neem ontslag,maar dan verhalen ze het waarschijnlijk bij je man.Wat een toestand zeg.Ze willen volwassen zijn door te n**ken,wat dat kunnen ze wel! En op zich zelf te wonen,maar jij kan betalen! Ik zou het geloof ik toch aanvechten meid.Wat zit jij in een vreselijke moeilijke situatie!

@Boudicca: ik voel me gelukkig iets beter,dank je wel hoor!

@Xon: ik duim voor je dat alles vanmiddag goed mag zijn hoor!!
    Wat die kapper betreft: die zit hier bij ons ook,ben er nog niet geweest,maar scheelt dus wel een heleboel.Ik betaalde voor knippen en verven 72 euro!!!!! Ik ga toch maar die andere kapper eens opzoeken! Dank je wel voor de tip:)

@Jeetje: lief van je,dat je benieuwd was hoe het met me ging!Het gaat dus iets beter.Ik juich niet te vroeg,maar ben al blij dat ik niet meer zo wiebelig op mijn benen sta.
    Hoe is het met jou vandaag? Ik heb met jou ook echt wel te doen hoor! Ga eens praten met je man om te verhuizen naar Nederland en zeg dat je veel heimwee heb.Misschien vind hij het geen probleem om te verhuizen.Zo kan je ook niet verder.Sterkte ermee meid!:)

Ik voel niet veel wat betreft eventueel zwanger kunnen zijn.Maar ja,ook dat zegt niks,want bij mijn laatste zwangerschap voelde ik voor het eerst allerlei kwaaltjes,terwijl ik dat bij de andere zwangerschappen niet echt had,voor NOD.Misselijkheid kwam later.Ook voel ik nog niks voor een naderende ongi.Dus afwachten maar.
    Het zonnetje schijnt hier nu,ik ga maar eens een wasje buiten hangen.:)

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, ik kan even niet reageren op iedereen (zit nog op mijn werk en druk, druk druk).
    Inmiddels behoorlijk zenuwachtig, mijn afspraak ik om 14.50 u.
    Hoop zo dat ze me gerust kunnen stellen.
    Wat zal ik opgelucht adem halen en meteen lichter door het leven gaan.
    In het verhaal van Jes las ik over Mastopatie. Toen ik dat googlede kwam mij dat heel bekend voor, en dat betekent niets kwaadaardigs.
    Dus ik hoop dat dat het gewoon is.
    Ik laat het jullie weten.
    Alvast bedankt voor het duimen!

Deel Deze Pagina