wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon, wat super dat alles goed is! En dan ook nog een knappe dokter! Jammie!

Mees, gefeliciteerd met je kleine man! Hoop dat je een gezellige dag hebt meid.

De meiden die het zwaar hebben, ik hoop dat jullie snel alles weer wat positiever zien. Ik snap het heel goed, zeker met dit trieste weer. Ik ben er zelf ook wel gevoelig voor hoor. Zeker nu ik me steeds zo beroerd voel. Tuurlijk, ik weet dat het voor een heel goed doel is. Maar ben al dik 4 weken de hele dag misselijk en dat is wel erg slopend hoor. Hoop dat het met een week of 2 wat minder wordt. Dikke knuffel voor jullie. Geniet van elke zonnestraaltje dat er nog te zien is. Dan komt het wel goed.

Verder is hier alles wel goed hoor. Was alleen aan het begin van de week ziek. Snotverkouden en grieperig. Ben lekker thuis gebleven. Voel me dan altijd zo schuldig. Maar kon echt niet naar mijn werk. Lag de trillen in mijn bedje. Voor de zekerheid maar even de huisarts gebeld om te vragen wat ik mocht gebruiken aan neusspray enzo. Maar heb uiteindelijk maar niks gebruikt. Alleen af en toe een paracetamolletje. Gelukkig gaat het nu weer beter. Morgen nog even een dagje werken (1e dag deze week) en dan een rustig weekend.

Dikke kus voor iedereen.

xxx

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, ik ga heel hard voor je zoon duimen dat ie toch wordt aangenomen op school. Het is gewoon belachelijk dat ze mensen weigeren hierdoor, maar net wat je zegt is het wel goed dat hij nu naar school mocht zodat ze konden zien dat het geen herrieschopper is.

Ik was zeker nog laat wakker, maar ik had eerder op de avond al op de bank liggen slapen. Was zo moe door mijn verkoudheid, dus kon later niet slapen. Vandaar dus om 1.30 nog een berichtje van mij.

En ik ga mijn best doen om snel berichtje te plaatsen, maar hangt echt even af van hoe laat wij aan de beurt zijn in zkh.
    Als ik iemands 06 had van hier dan zou ik wel een smsje sturen. Ik heb wel die van Sal en Jes, maar aangezien die niet elke dag hier zijn heeft dat volgens mij niet zoveel zin. En ach....het is natuurlijk geen echo. Dus dan kunnen jullie vast nog wel even wachten.

Fijn dat je iets minder pijn hebt, voor de rest zal het toch even zijn tijd nodig hebben.
    Heb je kapper al gebeld en kan je snel terecht? Zoon en ik moeten begin oktober weer, meestal 1x in de 2 maand.

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx voor je knuff, ik voel me vergeleken met vorige week al een klein beetje beter. Ik slaap nu in ieder geval wel wat beter en vaster, dus heb ook het gevoel dat ik uitgeruster wakker word. Maar er hoeft nog niet zoveel te gebeuren en ik barst weer in huilen uit, maar ik denk wel dat ik nu weer op de goede weg zit.

Vervelend dat je iedere keer zo misselijk bent, maar voor zo'n wondertje heb je alles over en ja.....je hebt ook geen keus hè? Ik hoop dat het snel beter gaat, volgens mij is normaal de grens zo'n beetje 12/13 weken.

Jij dus deze week ook al lang niet fit en snotterig, is wel goed dat je even thuis bent gebleven. Even wat uitzieken, knap je vaak sneller van op dan maar doorlopen.

X

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: dank je wel voor het duimen:)Ik hoop ook dat hij er snel naar toe mag.Gaat het een beetje met je verkoudheid? Als je savonds slaapt op de bank,dan ben je later op de avond natuurlijk niet zo moe.Veel plezier ook met de receptie in de feesttent!

@Secondlife: misselijk zijn in je zwangerschap is best vervelend...ik ben het ook bij alle zwangerschappen geweest.Het ging over rond week 14/15 bij mij.
    Neem jezelf in acht hoor!Doe lekker rustig aan!:)

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2345 Lyanna, 22 sep 2011
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
    Hoop, graag gedaan hoor en is maar kleine moeite.
    Hier gaat de verkoudheid redelijk, het niezen is gelukkig een stuk minder en kan zo nu en dan weer ademen door de neus. Maar me hele hoofd zit nog erg vol en ik ben nog wel erg snel moe.
    Je hebt ondertussen mijn nr, stuur je zodra het kan een sms en kan je meiden hier op de hoogte brengen. Dan kom ik mocht ik tijd hebben voor de tijd en anders vanavond nog even uitgebreid verslag doen. Thnx alvast!!!

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: graag gedaan!:)Vervelend die verkoudheid,spoel je met zout water?Dat is heel goed voor je holtes.

Ik ga even kijken of de kapper een plekje heeft.Er zit hier zo,n zelfde kapper als bij Xon,even kijken hoe druk het er is.:)

Fijne dag !! X

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, ja ik spoel met zout water. Ik ben bijna nooit verkouden, normaal maar ongeveer 1x per jaar en dan heb ik het ook echt heel zwaar te pakken en kan het zo 2 weken duren bij mij voordat het weer weg is.

Succes met het maken van afspraak, zou een heel stuk in de prijs schelen als je daar terecht kan. Kun je dan wel 2x voor naar de kapper.

Juarno en ik zijn hier voor knippen en föhnen samen €30 kwijt.

Nu ga ik ervan door, nog tas klaar maken voor zoon en zo nog even douchen.

Tot later meiden. X

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Ik heb een paar dagen geleden, nog eens geprobeerd bij te lezen. Daarna wou ik ook reageren maar het was zo veel en ik had geen fut om toen nog te typen.

Maar ik ben dus wel redelijk op de hoogte. Net ook weer veel gelezen. Ja je kan 't bijna niet bijhouden als je niet elke dag leest. We zijn wel een stel kippetjes bij elkaar zeg. :p Maar wel erg leuke en lieve kippetjes, dat dan weer wel.

Het lukt me niet om op iedereen te reageren. Maar ik ga weer meelezen en ik heb wel iets onthouden. Ik type nu in willekeurige volgorde wat er zoal is blijven hangen.

@Xon: Dat is goed nieuws! Wat een geruststelling voor je want je had het hier al eens eerder verteld inderdaad, dat je je toch wel zorgen maakte. En ik was helemaal blij dat je zei dat die arts dat aan je vroeg; of je op zoek was naar een donor. Maar toen ik de zin weer over las, begreep ik dat de 'nee hoor' sloeg op dat hij het niet vroeg. Toch? Toen voelde ik een lichte teleurstelling bij mezelf :D Maar gelukkig hoef je je geen zorgen meer te maken.

@Just: O jee wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig was alles goed. Of nouja ik bedoel met de uk en relatief ook met jou. Hoewel je dus wel pijn hebt? Hoop dat 't snel overgaat dan. En zaterdag lekker babyspullen kopen. En voor een nieuwe auto kijken.

@Jeetje: Gaat het met je? Ik heb wel nog meegekregen vorige week dat je niet lekker in je vel zit. En net toen ik aan het bijlezen was zag ik reacties van de dames en ik ben het wel met ze eens. Je wil het echt niet laten sudderen tot je eraan onderdoor gaat. Hoop dat je erover kan praten. Sowieso hier. Maar natuurlijk thuis zelf. Wat je 2 maanden geleden meegemaakt hebt is je natuurlijk ook niet in je koude kleren gaan zitten. Je wordt gedwongen door te gaan maar het is niet eens zo lang geleden. En ik kan me voorstellen (ook wat de andere dames betreft die dit hebben) dat dan het slechte nieuws van Dominique en mij toch weer naar boven haalt wat je weggestopt hebt of dacht te hebben. En vaak komt dan ook al 't andere wat je probeert weg te stoppen of te negeren, ook naar boven. Sterkte in ieder geval met alles.

@Dominique: Hoe gaat het met je? Heb zo vaak ook aan je gedacht. En werkelijk elke keer werd ik verdrietig en boos omdat het jou zo vaak is overkomen. Dat is echt teveel. Word er weer verdrietig en boos om. Maar ik vind je wel een sterke vrouw. En je hebt voor jezelf besloten nu zo verder te gaan. Weet zeker dat het je gaat lukken. En dat jullie een gelukkig gezin vormen. Sterkte met alles.

@Syll: Wat een vervelende situatie is het toch ook. En 't kan nog erger zo te horen. Ik las net Guaps reactie ook. Dan lijkt het er inderdaad op dat je dochter iets in het traject weigert. Het is toch ook zo'n opvang waar ze een heel traject ingaat van 1 jaar of langer? Nee ik zou het er toch niet bij laten zitten hoor. Dit kan helemaal niet. Hoe zit het dan met het welzijn van de andere gezinsleden; hoe zien die mensen dat? Hoe kunnen ze nou bepalen dat je zoon en je man en jij het kunnen opbrengen 2 huishoudens draaiende te houden. Dat kan helemaal niet. Ik hoop dat je juridsche hulp kan krijgen. Er zijn vaak van die instanties waar je naar inkomen een klein bedrag betaalt voor rechtsbijstand. Ik hoop dat het opgelost wordt voor jullie. Liefs

@Mees: Hartelijk gefeliciteerd met je zoontje! Ja dat hoor je zo vaak dat ouders denken 'waar is de tijd'. Ik heb het zelf ook bij de kinderen van m'n broertjes en zusjes. Dan kan ik echt naar ze zit te kijken en luisteren alsof het onderzoeksobjecten zijn. En verwonderd terug denk aan de tijd dat ze als verse babys aan me werden voorgesteld. Hoop dat het een leuke dag is voor je zoontje. En natuurlijk dat er snel een brusje (ik vind dit zo'n afgrijselijk woord :D, toch gebruik ik het nu) voor je zoontje bijkomt. Liefs

@Boudicca: Thanks, het gaat wel hoor. En er was bij jou ook iets. Maar ben 't vergeten. Hè...er was iets goed gegaan ofzo. Schiet me zo wel weer te binnen. Liefs

Pfff dames. Al typende komen inderdaad jullie berichtjes en nieuwtjes in me op. Maar het is niet te doen om op iedereen te reageren haha. Wordt wel erg lang verhaal zo. En dan heb ik nog niet eens gezegd hoe het met mij gaat. Maar het gaat eigenlijk wel. Ik hoop in ieder geval dat het goed gaat met iedereen. Er zitten er weer een paar op de wachtbank. Klusperiode is er (bijna) voor anderen. Er waren een paar zieken; beterschap. Met de preggies gaat het over het algemeen wel goed ondanks de kwaaltjes of kwalen.

Goedzo dames. En ik heb er wel vertrouwen in hoor wat betreft het roze nieuws rond NOD dagen.

Liefs

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Maureen, goed om even van je te horen! (lezen) Het is ook geen doen om op iedereen en alles te reageren, zeker als je een aantal dagen moet bijlezen en reageren. Ik heb er af en toe al moeite mee en kom hier wel iedere dag ;)
    Je hebt wel gelijk dat door jullie nieuws bij mij wel weer wat naar boven kwam, maar ik kan er wel redelijk mee omgaan denk ik hoor.
    De stress zit bij mij meer bij mijn relatie op zich denk ik en de twijfels die ik heb en het vele werken daarnaast. Vorig jaar hebben we ook al in een zelfde situatie gezeten (zat mijn man ook thuis) en ging het ook slecht met me, maar ben er toch weer bovenop gekrabbeld. Maar dit soort situaties moeten zich niet te vaak gaan voordoen want dan hou ik het inderdaad niet vol op den duur.

Maar hoe is het nu met je gegaan de laatste dagen? Misschien wil je er niet veel over kwijt, dan respecteer ik dat hoor! Maar ben eigenlijk wel benieuwd of er al iets gebeurd is en wat je hebt beslist, of dat het misschien uit zichzelf is gebeurd?
    In ieder geval geef ik je nogmaals een dikke knuffel! Liefs.

@Mees: hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat vond ie van zijn cadeautje? Ik wens jullie een hele leuke dag toe!

@Hoop: goed dat je je wat beter voelt, het komt helemaal goed hoor! En nu langzaam richting je NOD zie ik, ben heeeel benieuwd. Ik hou trouwens helemaal niet zo van de markt, dus ga meestal recht op de kramen af waar ik wat wil halen en dan meteen weer naar huis! Het is hier ook altijd zo druk op de markt, vreselijk! En je krijgt allemaal van die karretjes tegen je schenen want iedereen komt hier met van die tassen op wieltjes naar de markt. Op zich wel handig, moet ik toch ook eens overwegen aan te schaffen.

@Lyanna: ben benieuwd hoe het is gegaan bij de gyn.

@Second: wat vervelend, zo misselijk! En tuurlijk, het is voor een goed doel, maar toch niet fijn natuurlijk. Hopelijk gaat het gauw over! Hier trouwens zon genoeg maar toch somber af en toe. Helpt dus ook niet altijd. Ik verlang soms heel erg naar het NLse weer (ja ongelooflijk hè?)

Vandaag een keer geen deadline, wel lekker zeg, beetje rustig aan doen! Morgen wel weer een deadline en volgende week drie tot nu toe, dus....
    Gisteren toch nog geklust. Man is weer beter (al was ie natuurlijk echt waar doodziek ;)) en ik voel me gelukkig ook iets beter weer. Maar die pijn in mijn borsten is er nog steeds! Heel gek is dat. Of het is nu vanwege een aankomende ovulatie? Maar echt weg is het niet geweest sinds mijn NOD. Ach ja, we zien het allemaal wel.

Zo meteen even erop uit naar een winkelcentrum, dus tot vanavond!

10. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Nog een stuk tekst. Even een update voor jullie en egomodus staat aan.

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Vrijdagmiddag besloot ik eerst voor de pillen te kiezen en had recept al mee. Toen bleek ik €32 euro te moeten betalen voor 1 van de pillen. Toevallig had ik dat op dat moment niet bij me. Voor curretage moet je ook betalen. Zo'n anderhalve uur later wist ik namelijk ineens dat ik tóch maar voor curretage zou kiezen. To get it over with. Zo voelde het. En omdat de mogelijkheid bestond dat je na die pillen alsnog curretage moest. Liefst had ik voor de natuurlijke weg gekozen maar ik had geen zin om nog eventueel weken rond te lopen op deze manier. Toen ik belde voor een afspraak voor curretage, was degene die ingrepen en operaties inplant om 14.30u naar huis gegaan en was ik dus net te laat. Toen moest ik maandag na 't weekend opbellen. En zaterdag zag ik ineens bij 't naar de wc gaan licht bruinverlies op het toiletpapier (ja sorry dames). Dus ik was eigenlijk blij dat 't misschien zelf op gang kwam. Dit bleef zo op zondag en maandag had ik dan ook echt bloedverlies en alles wat er uitkomt aan stolsels enzo (ja weer sorry dames). Dinsdag echter, kreeg ik me toch een ontzettende pijn. Weeën eigenlijk zijn 't. Natuurlijk maar een fractie van barensweeën maar toch zó pijnlijk. Ik kon niet meer. Het duurde ook zo lang dus heb ik de verloskundige gebeld om te vragen of dit normaal was. Die dus ook zei dat het erbij kon horen en dat m'n baarmoeder best nog wat er uit moest persen. En dat die samentrekkingen daarom ook heftiger waren en 't naar buiten stuwen ofzo. Het waren een soort weeën en was dus normaal zei ze. Nou ik was er al klaar mee. En ook elke keer na zo'n pijn een vloedgolf aan bloed enzo. Nee ik vond 't niets hoor. Zeker omdat je de hele tijd je bewust bent van wat er eigenlijk gaande is. En volgens mij dus ook dinsdagavond het vruchtzakje verloren. Of nouja wel haast zeker. Heb er niet een te erg moment van gemaakt. Tja ik heb wel even gedacht en ook gedacht aan dat ik moest denken ;). Maar emotioneel was en is dit hele proces toch wel. Het is een proces van verwerken en rouwen. Eerst incasseren, dan door laten dringen, dan steeds die pijn weer voelen om alles wat je gefantaseerd en gewenst had (zeker wij vrouwen die er zo bewust mee bezig zijn), dat het echt over is en onomkeerbaar. Maarja. Door de teleurstelling en het verdrietig zijn heen, voelde ik ook wel de opluchting dat mijn lichaam het zelf afgestoten heeft zonder hulpmiddelen. En sinds 2, 3 dagen voel ik zelfs iets van dat als het niet goed zat met het vruchtje dat het dan zo maar beter is.

Nouja al die overwegingen en emoties wisselen elkaar de hele tijd af. Het is gek want ik heb hier in mijn huis altijd alleen gewoond. Maar ik kon soms de afgelopen weken bijvoorbeeld van de keuken naar de kamer lopen en ineens bedenken dat er op den duur 'n kleintje rond zou kruipen naast me. Of dat ik voortaan naast mezelf niet meer tv geluid of muziek zou horen, maar ook 'n stemmetje. En hoe dat stemmetje dan wel niet zou klinken. Of dat ik dan dus moest denken aan eten, niet alleen voor mezelf zoals nu maar voor nog iemand. Ook had ik al rondgekeken naar wat er allemaal anders kon of moest voordat de baby geboren werd. En ik voelde me in mijn eigen huis alsof er iemand weg was gegaan. Die er nooit geweest is eigenlijk. (Nou eigenlijk wel, maar niet in mijn huis bedoel ik...). Maar ik verlies mezelf niet hoor. Waar ik vorige week of eind vorige week nog bang voor was. Volgens mij heb ik 't ergste al gehad. Ben alweer "naar boven aan het klauteren" of zelfs al "boven" denk ik. Ik ben nu wel zover dat ik weer vooruit kijk. Het is niet zo dat ik denk dat dit de laatste keer was dat ik zwanger raak. Ik ga er gewoon van uit (ondanks 'n stemmetje binnenin mij die de angst uitspreekt) dat het weer een keer raak is. Hopelijk snel. En natuurlijk ga ik dan nog banger zijn dat alles niet goed gaat dan ik al was. Dat is begrijpelijk. Als het maar goed gaat.

Nou dames. Dat was 't wel weer hè? Sjongejonge zeg :p Maar heb in één keer antwoord gegeven op iedereen die de afgelopen tijd aan me vroeg hoe het gaat. En 't gelijk van me afgeschreven. Wil het jullie toch vertellen. Fijne dag /avond dames. Ik zal weer regelmatig meelezen en posten. Denk aan jullie allemaal. En bedankt voor jullie steun en dat we er voor elkaar zijn hier. Ben blij met jullie

Liefs

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Maureen: wat fijn voor je dat het toch nog vanzelf is gegaan (alsof het zo moest zijn eigenlijk als ik het zo lees over die pillen en curretage) Ik sta er wel van te kijken dat je zoveel moest betalen voor die pillen trouwens! Wat naar dat het zo pijnlijk was! En was je helemaal alleen op dat moment? Lijkt me wel een beetje angstig. Goed dat je de verloskundige hebt gebeld. Heb je nog een controle echo gehad eigenlijk om te zien of alles echt weg is?

Ik kan me je gedachten en gevoelens erbij zo goed voorstellen allemaal.Ik besef nu na een tijdje pas veel beter dat ik toch ongemerkt ook al een heel toekomstbeeld met dat kindje in mijn hoofd had (alhoewel niet zo gedetailleerd als jij) en daar moet je toch afscheid van nemen.

Fijn dat je een beetje vooruit durft te kijken weer. En zeker weten dat we nog wel een keer zwanger raken hoor meid!! En logisch dat het dan allemaal nog veel spannender wordt, dat zal ik ook hebben.

En tuurlijk zijn we er voor je!! Ik was wel een beetje bezorgd om je en vroeg me echt af hoe het met je zou zijn, dus goed om van je te horen!

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Jeetje: Wat lief dat je aan me dacht. Ja ik heb dinsdag 27 sept. een afspraak voor nacontrole. Nu vloei ik ook gewoon nog. Ben benieuwd of alles er tegen die tijd uit is. De vleesboom die ze zagen zitten bij de eerste echo schijnt nogal groot te zijn. Maar toen ik vroeg of ik er iets aan kon doen zei hij dat het kan maar liever niet als ik bezig ben zwanger te worden.

Ja ik was wel alleen. De verloskundige zei dat ik op dat moment liever niet alleen kon zijn. Maar ik heb het bellen naar m'n zusje toch steeds uitgesteld. Ze woont hier zo'n 5-7 min. vandaan. Dus als het echt nodig was zou ik haar bellen.

En die pillen, 1 die je oraal in moest nemen en 4 die je dan vaginaal in moest brengen, die ene die je oraal moest innemen kost dus 32 euro. Weet niet of het aan mijn verzekering lag maar de verloskundige reageerde op mij met 'nee dat wordt niet vergoed' toen ik het vertelde. Wat mij het idee gaf dat het helemaal niet vergoed wordt of gedeeltelijk. Curretage heb ik het bedrag niet van gehoord.

Ik hoop dat het goed gaat met je joh. Ik snap het wel hoor wat je vertelt. Hoop dat je man snel werk vindt. Zou wel mooi zijn als hij ook weer zo'n baan vindt als jij hebt. Dat had hij eerst toch ook vertelde je? Dan zou het hem niet noodzakelijk daar te hoeven houden. Misschien dan eens samen hier proberen voor een paar maanden? Dat stelde iemand hier al voor, weet niet meer wie. Behalve dat het een verandering van omgeving is voor jou en hem kunnen jullie ook kijken hoe het dan tussen jullie gaat. En kan jij kijken hoe je je dan voelt. Misschien kan je zo makkelijker scheiden welke gevoelens nou bij wat horen; dat het misschien ligt aan dat je misschien daar niet wil blijven wonen en niet aan je man alleen. Of wel. Nouja ik hoop het beste voor je zoals ik al zei. Liefs!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: fijn je naam weer te zien. En ook om te horen dat het vanzelf op gang gekomen is. Dat is toch het mooiste, al was het ook bij mij een zware lichamelijke en geestelijke uitputtingsslag. Dat die pillen zo duur waren, wist ik ook niet. Ik heb 3 van die kuren gehad (4 pillen per keer), maar heb niets bij hoeven te betalen (of de afrekening moet nog komen). Maar dat terzijde.
    Het echte herstel gaat nu komen. Lichamelijk weer op krachten komen en geestelijk proberen een plekje te vinden. Dat zal nog best met vallen en opstaan gaan. Ook overvalt mij zo af en toe nog wel eens het verdriet om wat niet had mogen zijn.
    Het is niet alleen een kindje verliezen, maar ook een toekomst droom. Dat zal dus vaak een paar passen vooruit zijn en soms weer achteruit. Het hoort er allemaal bij.
    Maar je bent een sterke vrouw en ik vind het goed te horen dat je wens zo diep zit, dat je er toch weer voor durft te gaan.
    En heel eerlijk, voor diegenen die het meegemaakt hebben zal een zwangerschap nooit meer zo onbevangen zijn. Dat is helaas de realiteit. Maar jij komt er wel. En wen er maar vast aan dat er een klein hummeltje door jouw huisje gaat kruipen! Is je ex inmiddels al wel op de hoogte, zodat hij je kan steunen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
    @Jeetje: fijn dat je je weer wat beter voelt. Voor jezelf goed de vinger aan de pols houden en op tijd aan de bel trekken. Knap dat je het toch met ons hebt willen delen. Het is lastig, maar het zou voor jou ook fijn zijn (en beter) als je wat meer vriendinnen of hobbies zou hebben, zodat je ook meer je eigen leven zou hebben in Turkije. Hebben ze niet een soort van sportschool, waar je iets zou kunnen gaan doen?
    @Lyanna: succes bij de gyn. Ben benieuwd of jullie nu verder mogen met IUI.
    @Secondlife: balen dat je zo misselijk bent. Het is inderdaad voor het goede doel, maar wel heel vermoeiend om steeds misselijk te zijn. Nog 2-3 weekjes en dan heb je hopelijk het ergste achter de rug.

Gisterenavond nog lang bezig geweest (ondanks het goede voornemen op tijd naar bed te gaan) met het versieren, balonnen blazen en het fietsje in elkaar zetten. Het 3-wielertje zat nl. in een doos en moest nog helemaal in elkaar gezet. Dus dat wilde mijn man gisterenavond al doen, omdat ons zoontje anders niet zou snappen wat het cadeau nu echt was. Dat bleek nog een hele klus en om 1.15 uur was hij in elkaar en in gepakt. En konden we eindelijk naar bed toe.
    Vanmorgen kwam hij met grote ogen de kamer in, onder de indruk van de slingers en balonnen. Hij liep even naar het grote gevaarte onder cadeaupapier en trok er een beetje aan. Hij leek niet echt te snappen dat het een cadeau was en wilde toen al weer naar zijn eigen autootjes toe gaan om daar mee te spelen. Toen hebben we hem even iets op weggeholpen. Toen hij doorhad wat het was, was hij er erg blij mee.
    We hebben al visite gehad van de overburen. Dat meisje is 2 maanden ouder dan mijn zoontje en ze zijn stapelgek op elkaar.
    Die waren pas heel laat weg. Ons zoontje lag dus ook laat op bed, maar hij was ook zo moe dat hij er hard aan toe was. Het is inmiddels over 5-en en hij slaapt nu nog.
    Vanavond nog wat visite (ouders en zus van mij) en dan is deze dag ook weer voorbij. Morgen weer werken en dan is het al weer weekend.

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Mees: O wat leuk dat je zoontje zijn driewieler leuk vindt. Kan hij al fietsen? Of gaat hij dat nu leren? Of heb je dat al gezegd? En schattig dat hij vast onder de indruk was van de slingers en ballonnen. Veel plezier nog vanavond.

En ja had het mijn ex verteld. Die vond het heel erg voor me en leeft mee tot op zekere hoogte. Heel lief hoor. Maar echt met hem delen kan ik het toch niet. Is toch een vreemde situatie zo.

@Lyanna: Weten jullie al of en wanneer jullie mogen beginnen met IUI?

Fijne avond.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Even een berichtje van Lyanna!

Ik heb net een smsje van Lyanna gekregen.Ik zal het letterlijk hier neerzetten: ,Volgende cyclus gestimuleerde IUI met puregon en pregnyl,!

Dus dat is goed nieuws!Als ze vanavond thuis is zal ze hier ons verder inlichten.Ik ga snel ff eten nu,kom vanavond nog even de rest lezen!:)

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames

Allereerst Maureen, wat heb ik een bewondering en respect voor jou! De laatste weken heb je het zo zwaar gehad maar als ik jou verhaal lees straalt daar tussen de regels door toch zo’n kracht uit en klink je al weer zo positief. Ik vindt dat echt enorm knap, ook al zal het echt nog wel een lange tijd met ups en downs gaan denk ik.
    Ben blij dat je weer “terug” bent :)

Mees van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. Het was lekker weer vandaag dus ik neem aan dat de kleine man al heerlijk op zijn driewieler heeft rond gereden.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Maureen wat ben je sterk!!! en wat "fijn"dat je lichaam het zelf heeft geregeld.
    al blijf ik het raar vinden dat je voor een curretage en of pillen moest betalen, heb vaker een curretage gehad 4 keer in totaal waarvan 2 keer voor een mk en ik heb nooit hoeven betalen.

maar je bent weer terug en kan weer voorzichtig vooruit kijken, ik hoop snel voor je op blijvend positief resultaat.

ps foto van buikje voor liefhebbers in mijn album

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @maureen, fijn om wat van je te 'horen'. komt ook met jou helemaal goed meid! duurt even voordat zoiets een plekje heeft gekregen, maar dat komt wel goed volgens mij bij jou. dikke knuf meid!

hier gelukkig weer bijna de oude, nog een beetje stijf maar dat zal ook wel snel over zijn. zaterdag auto's kijken, ben benieuwd hoe ze allemaal rijden!

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Maureen, meid ik ben blij dat het goed met je gaat, naar omstandigheden. Je bent een sterke vrouw, wat goed dat je alweer vooruit kunt kijken en we hopen allemaal met je mee dat het gauw weer raak mag zijn, een hele dikke knuffel en zorg goed voor jezelf....Fijn dat je er weer bent:)

Guape, dankjewel wat lief van je dat je dat helemaal hebt uitgezocht!! Ik had het zelf ook al wel gelezen maar dat mens houdt maar vol dat het niet zo is. Maar ik heb het artikel uitgeprint en naar haar toegestuurd!! Ze zoeken het maar uit daar. En als ze moeilijk blijven doen, tja dan toch maar naar een advocaat, misschien wat drastischer maatregelen nemen.
    En hoe is het nu met jou zo met de laatste loodjes?? Nog een beetje uit te houden??

Mees, meid nog gefeliciteerd met je zoontje!!! Een fijne avond, hoop dat ie helemaal uit zijn kleine dakje gaat met die driewieler hahahaha!!

Xon, fijn dat je goed nieuws gekregen hebt van MCDreamy hahahaha, zie het alweer voor me hoor, kwijl kwijl hahahaha.

Hoop, tja het is altijd wel weer wat met die kids he?? Maar wel raar trouwens dat verhaal van je zoon, hij moet toch gewoon naar school kunnen?? Ik ken het hoor heb hetzelfde gehad met mijn dochter toen ze 12 was, ze kon ( dan wel door haar gedrag hoor) ook op geen school meer terecht. Heel vervelend, ik hoop voor je dat ie dalijk naar deze school mag, s6...

Justme, gelukkig idd alleen je auto meid en nu zat.dag shoppen voor een andere? S6 met het kiezen van een nieuwe tuut..

Lyanna, wat een goed nieuws!! Nu hopelijk snel raak dan!! S6 meid...

Ik wil jullie allemaal nog wel even bedanken, het doet me erg goed om allemaal te lezen, zo heb ik ook het gevoel dat ik het niet alleen doe, misschien raar maar het is echt zo. Allemaal een dikke knuffff van mij........

Jeetje, wel fijn dat je je wat beter voelt, maar kun je er nu ook over praten met je man dan??

Preggies, s6 met de laatste loodjes!! Nog even volhouden hoor!!
    En second, jij veel sterkte met je misselijkheid, het is niet fijn maar hoort er helaas wel bij, nog even en dan kun je genieten en ben je als het goed is minder misselijk, knuffff

Hier nu echt wel het idee dat ik ongi ga worden ik denk zat of zon ik zie het wel. Volgens mij heb ik ook veel te veel stress op het moment. Ik denk zelf dat dat gewoon geen ideale omstandigheid is om zwanger te worden, maarja we zien het wel.

Liefs Sillysa ( Ook voor degenen die ik vergeten ben)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: mooie buik weer, hoor! En ik zag dat je baby overdwars lag. Hoop dat die snel een koprol naar beneden maakt. Maar je hebt nog een maandje de tijd, dus de kleine kan nog alle kanten op. Hoe is het nu met je harde buiken en oefenweeën? Is het weer rustiger geworden?
    @Syl: goed dat je die artikelen uitgeprint hebt. Daar moeten ze zich toch ook aanhouden. En anders inderdaad je advocaat er maar op zetten. Dat soort ambtelijke taal vind ik altijd zo lastig om te begrijpen en voor advocaten is dat gesneden koek. Ben benieuwd. Jammer dat je weer dat ongi-gevoel hebt. Op zich is ons zoontje ook verwerkt op een vrij stressvolle periode voor mij (dus het kan wel). Gaan jullie dan volgende ronde naar de gyn?
    @Justme: jammer dat je nog wat stijf bent. Gelukkig bijna weekend voor je. Maar rustig aan doen en veel warme douches nemen.
    @Lyanna: fijn dat je met IUI kan starten. Hopelijk snel op roze daarna!
    @Maureen: nogmaals mijn respect voor wat je de afgelopen dagen afgelopen hebt doorstaan en dat allemaal alleen hebt gedaan. Dat wilde ik gewoon nog even kwijt. Ga je, als je daar geestelijk en lichamelijk weer aan toe bent, weer met deze donor verder, of weet je het nog niet?

Hier zit ons zoontje met zijn knuffel op de bank even bij te komen. Hij is weer goed verwend. Hij is gek van autootjes en bussen. En hij heeft van mijn ouders een harmonica-bus gekregen. Ik vrees nu al dat die vanavond mee naar bed moet. De driewieler vindt hij ook fantastisch. Het trappen snapt hij (nog) niet, maar er zit een duwstang bij. Mijn ouders en zus zijn net weg. Hij is altijd heel druk met mijn nichtje (zijn grote liefde), dus als zij weg is, moet hij echt even bijkomen. We zitten zelf ook een beetje te bankhangen. Zometeen gaan we meneer maar bed-klaar maken in de hoop dat hij kan slapen met alle indrukken. En wij zullen hopelijk ook snel daarna naar bed te kunnen. Ben totall loss.

Deel Deze Pagina