Xon, Is het niet wachten op je ei, ongi dan dus die screening... dubbel op wachten! Das onwijs balen zeg! Dat van dat slijm dat klinkt wel logisch natuurlijk en wat je nu niet wil is een mk dus dan moet dat toch wel iets gemakkelijker zijn om je er bij neer te leggen? Je hebt iig genoeg afleiding vanwege de 'hormoondate' en weet je, dat doen we graag voor je, hihihi....lol Salcia, ben jij nog steeds op vakantie of kun je al weer van je kleinzoon genieten??? Jes4, Wat onwijs leuk bedacht zeg met die washandjes en tshirts. Had bij de pfaffs ook al een dat gezien met die shirts en das echt hartstikke leuk. Die meiden van je zullen door het dolle heen zijn. Hebben ze straks een echte baby(pop).... Je kan het idd een soort van met oppassen noemen maar het is meer ontstaan omdat we 3 jaar geleden niet op vakantie konden dat mijn nicht toen aanbood om daar te slapen. de omgeving is namelijk super, je kan de weg over en zwemmen en heerllijk wandelen maar uit eindelijk is het ook tuinman zijn en boer zijn want ze hebben ook kippies en zo... Dus even een change of omgeving en zei hebben oppas voor het huis. Daar komt nog eens bij dat ik een echte poetsmiep ben en denk dat ze dat ook goed is bevallen toen ze de vorige keer weer thuis kwamen. alles spik en span. Jeetje, Soms moet je ook niet alles willen begrijpen, is wel erg menselijk natuurlijk aangezien we op alles antwoord willen maar hier ga je denk ik geen antwoord op krijgen. Je kan dit niet naast je neerleggen natuurlijk maar gun je veel positieve gedachten voor de aankomende tijd. (k) Die kleine mag ook wel eens wakker gaan worden want wil zo weg en meneer ligt er al vanaf half 12 in. Wachten is niet één van mijn sterkste kanten.
Boudicca, wat leuk dat je dan toch ineens denkt van en nu moet ik toch maar eens laten weten dat ik er ook ben... Ik ben hier heel hartelijk ontvangen en dat zal met jou niet anders zijn. Welkom dus!
@Justme: zoals de anderen al zeggen, dat slapen zal de komende maanden idd wel minder zijn. Dat hoort er gewoon bij (ook vaak raar dromen enzo). En je kinderwens kan nog zo groot zijn, als je zwanger bent, komt er een enorme lawine aan emoties over je heen. Twijfel, angst of je het aankan, angst of de zwangerschap wel goed gaat. Heel herkenbaar en helaas niets aan te doen. En dat ongi gevoel zal ook nog even aanhouden, dus heel herkenbaar dat je daarvan schrikt, maar ook dat hoort er helaas nog heel eventjes bij. @Jes: wat leuk zo'n shirtje. Ik heb ook nog een t-shirtje klaarliggen voor mijn zoontje om het nieuws kenbaar te maken. Dus ik hoop dat ik nog een beetje snel zwanger mag raken, zodat hij het met 12 wkn zw.schap nog net even aankan om het nieuws kenbaar te maken. Nou ja, en anders maar een witte romper met lange mouwen eronder, dat zou ook nog kunnen, natuurlijk. Ben heel benieuwd hoe de meiden gaan reageren. Zal wel een enorme giechel-bende worden. Vermoeden ze echt nog helemaal niets? @Moedervan2boys: je zult nu wel op het punt van vertrekken staan. Ga je naar een landhuis in het buitenland? Waarschijnlijk heb je het wel gezegd, maar dan heb ik daar over heen gelezen.. @Jeetje: ik ben precies zo met inpakken. Vaak verzamel ik al wel het e.e.a., maar het echte inpakken doe ik ook meestal (veel te) kort van tevoren. Nu ik een kindje heb, merk ik wel dat ik daar voornamelijk heel erg mee bezig ben en daar al wel echt goed over nadenk wat ik mee moet nemen. Met als gevolg dat ik zo met hem bezig ben, dat ik steevast weer wat voor mezelf vergeet. Ik zou het er ook nog even van nemen voordat je naar Nederland gaat. Wij hebben die eerste maand wel gevreeen, maar toen even geen ovu-testen gebruikt. Zo van, even geen stress van die testen, maar wel met het idee, als ik zwanger mocht worden, is het goed, als het niet zo is, is het jammer, maar ook begrijpelijk. @Xon: goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Ik had begrip gehad voor beide keuzes die je gemaakt zou hebben, maar kan me voorstellen dat die twijfel ook slopend voor je was. Dus het zal inderdaad een klote gevoel zijn, maar ook rust geven (denk ik). Dus deze maand rondom je eisprong maar even heeel veel leuke andere dingen doen. Misschien een zw.broek passen bij de Prenatal. Je weet nooit waar het goed voor is. Ben ik nu nog mensen vergeten? Vast wel. Denk en leef met jullie allemaal mee, hoor! We hebben trouwens ook al lang niets meer van Secondlife gehoord. Zou leuk zijn als ze ook mee kan met ons uitje, maar misschien is ze met vakantie.
Als het goed is zijn we heel goed in het verbergen....alleen mijn humeur, maar of ze dat met zwanger zijn associeren...
Jemig, zit ik mijn bericht in drie etappes te typen, verstuur ik het, zie ik dat er in de tussentijd weer ruim een bladzijde bijgekletst is door jullie. @Boudicca: welkom, hier! Leuk en lief dat je zo meeleeft met Maureen en Xon. Ook ik heb nog steeds enorm veel respect voor deze twee sterke meiden! En ook voor jou nu dus alle respect dat je er alleen voor gaat. Ik was dat ook van plan en had mijn eerste gesprek al gehad voor KID toen ik mijn man ontmoette. Omdat die relatie toen ineens zo snel ontwikkelde heb ik het KID gebeuren afgeblazen, en ben ik een jaar later zwanger van mijn man geraakt. Ik hoop voor jou dat het snel raak mag zijn! Lijkt me niet niets als je het al alleen moet doen en dan ook nog eens zo vaak teleurgesteld moet worden als een poging niet lukt. Dus veel succes voor de volgende ronde. @Jes: VIP-member. Ik vroeg me al af waarom sommige dat wel waren, en anderen niet. Nu snap ik het, je member-ship heeft te maken met het aantal berichten wat je geplaatst hebt (dus 1000). Nou, ik nog 185, dan volg ik jou ook op de maatschappelijke ladder van ZP.
@xon, balen dat je ronde over moet slaan, maar misschien wel beter. neem aan dat ze wel weten waar ze het over hebben. @moedervan2boys, ja dat van het geluk brengen lees ik ook steeds weer blij terug! @jes, pas als we een vroege echo kunnen regelen, die goed is, we het aan de familie verteld hebben, dan geef ik me op voor mvm (denk ik) en dat slapen, ik ben al geen beste slaper, zeker niet met stress...... dus tja, was wel te verwachten.
Boudicca...welkom en heel veel succes met de volgende poging!! Ik weet hoe zenuwslopend iui is, bij mij was de 2e raak die helaas mis ging en daarna in de nieuwe reeks de 6e dus hoop genoeg nog!!
Justme, dat onrustige slapen ook hier heel herkenbaar hoor, in het begin helemaal, nu ook maar nu vooral omdat ik veel moet plassen en dan weer slecht in slaap kom. MVM heb ik ook pas gedaan na eerste echo bij 7 weken.
Dank voor het welkom dames VIP wordt je dus bij 1000 berichtjes? Dan zal het bij mij nog wel hééél lang duren eer ik VIP wordt, haha. Reageren op een forum als dit is voor mij zo iets tegen natuurlijks dat ik het gewoon dood eng vind. Ben erg van de privicy en bovendien ben ik niet iemand die makkelijk praat over mijn gevoelsleven. En een kinderwens is nu eenmaal iets heel persoonlijks. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik klets iedereen met gemak de oren van het hoofd (aldus familie en vrienden) maar als het op persoonlijke zaken aankomt ben ik een betere luisteraar dan een prater. Neemt niet weg dat ik erg met jullie allemaal mee leef. Bij verdrietig nieuws van jullie pink ik vaak een traantje weg en bij blij nieuws loop ik te stuiteren door de woonkamer. Compleet gestoord moet dat voor buitenstaanders lijken maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Maar goed, de eerste stap is gezet en jullie welkom geeft een goed gevoel. Wie weet zal ik langzaam over mijn schroom heen stappen en mettertijd een volwaardig lid van jullie club worden. Ik ben een nuchter persoon met een gezonde dosis zelfkennis en weet dat ik bij onbekenden nu eenmaal tijd nodig heb om te ontdooien. Ik ben dus nu zogezegd net uit de vriezer gekomen maar lig nog niet voor de kachel hihi.
Hoi Boudicca, welkom! Ik herken dat wel een beetje, eerst heel erg de kat uit de boom kijken. Dat doe ik ook en als ik mensen beter leer kennen kan ik wel wat meer van mezelf laten zien. Ik moest er hier ook wel 'inkomen'. In ieder geval, leuk dat je de eerste stap hebt gezet!
@Boudicca: heel herkenbaar, hoor. Je zou eens moeten weten hoe lang ik eerst gegluurd heb, voordat ik zelf ook een keer ergens op reageerde. Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt. En je moet ook vooral kwijt waar jij je prettig bij voelt. Oorspronkelijk zijn wij ook zo begonnen om ervaringen te delen van iemand die 35+ was en een kinderwens had (en het verhaal dat het veeel langer zou duren als je boven de 35 was, om zwanger te raken). Uiteindelijk is daar een beetje een harde kern uit voortgevloeid die elkaar door dik en dun steunen. Voel je vrij daarin mee te kletsen, als je daar de behoefte aan hebt. Niets moet, alles mag!
@Boudicca, herkenbaar hoor! ik ben ook erg op mijn privacy en hou dingen over mijn werk enzo om die reden wat vaag. kan hier heerlijk mijn onzekerheden en blijheden kwijt en meeleven met de anderen. je leert ons vanzelf kennen hoor! hier net een dure clearbleu aangeschaft! ben benieuwd hoe veel weken die aangeeft morgen!
Boudicca welkom! Dames, ik neem ff afscheid, ga morgen in een hotel zitten met de kids omdat de verhuizers komen en dan maandagnacht naar NL! ben dinsdag of woensdag weer online denk ik! Heel fijn weekend allemaal en tot snel!
Yesssssssssss Justme!!! Supergefeliciteerd meid!! Wat een mooie test!! Een dikke knuffel van mij!!!! Heb er tranen van in mijn ogen, manlief kijkt me een beetje raar aan nu hahaha!!!!
Hoi dames, Moest eerst Justme nog ff feliciteren hoor!! Geweldig he?? Bouddicca welkom hier, doe lekker gewoon waar je zin in hebt, lees mee en als je zin hebt klets lekker mee.... Mees, ik heb al aan Xon doorgegeven wanneer ik kan hoor Al komt mij zondag wel het beste uit, heb ik toch nix beters te doen hahaha. Yomi, heb je pb gelezen hoor, tot ziens en s6, jammer dat het zo snel alweer voorbij was meid, veel sterkte, knufffffff..... Niala, fijne reis naar ons herfstige weer, bah bah zit de hele dag in de caravan hier, beetje balen maar oke we proberen er wat van te maken, knufffff..... Verder alles rustig hier, probeerde dus deze maand niet te denken aan zwanger worden maar lekker vakantie te vieren, maar door het vieze weer toch maar bezig met kindje maken hahahaha, tja je moet wat doen om warm te blijven he??? En wie weet waar het goed voor is?? Hoop wel op wat mooier weer de aankomende week hoor, met dochter en kleinkind alles inorde, hij groeit lekker die dikkop hahahaha, zal binnenkort weer wat nieuwe foto's in mijn fotoalbum doen kunnen jullie meekijken... Nou meiden tot gauw weer, allemaal een dikke knuffffff, denk aan jullie hoor, liefs sillysa