wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hoop, zou de tandarts niet iets kunnen zien zonder meteen een foto te nemen? deze pijn is ook niets zeg.

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Wat een heerlijk weer was het vandaag.
    Lekker gebbqd.

Jeetje, is juist leuk toch, die nieuwe meiden.
    En bang dat ze je niet leuk vinden, vind ik echt onzin!
    Kom op meid, daar hoef je toch niet bang voor te zijn?
    Komen ze uit Nederland?
    Misschien voor jou ook wel even lekker om wat nieuwe mensen te ontmoeten.

Mees, de was klaar?
    Ben ook benieuwd naar de foto's.
    Weet je, je moet niet raar opkijken als er hele mooie foto's tussen zitten.
    Fotografen zijn echt getraind in op het juiste moment een foto nemen.
    En die maken niet heel veel foto's zoals wij dat doen omdat we denken dat het toch digitaal is.
    Zij gaan meteen voor de goede foto.
    Ik denk daarom dat het nog wel eens mee zou kunnen vallen.
    Krijg je ze als foto, of krijg je ze op een cdtje zodat je zelf kunt kiezen?

Syl, je weet het niet he?
    Gewoon nog even lekker afwachten.
    Ik duim voor je hoor.

Morgen weer werken, beetje jammer met dit mooie weer.
    6 weken vrij, en dan ben je weer aan het werk en dan is het opeens mooi weer.
    Oke mag niet klagen, want het had natuurlijk ook dit hele weekend kunnen regenen.

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, ik zie dat je nog 2 daagjes tot je nod zit, spannend!!! de duimen draaien hoor!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: nog gefeliciteerd met je ouders :)

@Just: dat is moeilijk,want de laatste keer toen ik er was toen heeft ze tegen 3 kiezen staan tikken en op dat moment was het in alle drie niet zo pijnlijk.Toen ging ze met haar vingers over de zijkant van mijn tandvlees en flink duwen en toen voelde ik echt pijn bij de kies die nu getrokken is.Ik wist ook zeker dat die het was.Maar de wond van die kies doet nog erg pijn en volgens het informatie bladje wat ik meekreeg,moest dat na 3 dagen over zijn en anders moest ik bellen.Maar ook mijn slaap doet pijn en mijn neusholte(heb ook aan die kant een verstopte neus) Dus nu weet ik het echt niet meer.Vroeg me af of ze geen foto mogen maken als ze zo,n loden schort over je heen leggen,want dit hou ik niet lang meer vol.Eten gaat ook niet geweldig.

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hoop, wat vervelend toch die pijn.
    Weet je, ik heb afgelopen week natuurlijk ook die mammografie gehad. Die arts zei dat het echt geen kwaad kon omdat het niet in de buurt van je baarmoeder komt.
    Maar hij noemde het een lichte weke manier van rontgenstraling.
    Misschien is dat wel hetzelfde voor foto's van je mond/neus/kaak. Ik zou er zeker een telefoontje aan wagen, dan hoef je met die pijn niet te wachten tot je weet of je wel of niet zwanger bent.
    Sterkte meis.
    En je mag best wat paracetamol slikken hoor dat kan niet zoveel kwaad, dus ik zou maar even een lekkere stoot innemen voordat je gaat slapen.

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nee, zoals ik al eerder vertelde, was mijn eisprong heel laat.
    En ik heb hormonen die mijn menstruatie uitstellen (zit nu pas op 7 dpo), dus ik kan niet over twee dagen testen.
    Hoogstwaarschijnlijk pas eind van de week of nog later.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Owja..dat is waar ook! Jij hebt natuurlijk ook die rontgen gehad.Kan je toch zien dat de ene of de andere arts een verschil is .Ik ga het morgen idd nog maar eens vragen.Zou ik beter naar mijn huisarts kunnen gaan om het hele verhaal uit te leggen?Ik weet niet of ze in het ziekenhuis ook mijn kiezen op de foto,s krijgen als ze ook een foto van mijn neusholten maken?
    Paracetamol neem ik af en toe wel,maar ook dat durf ik niet zo goed in te nemen.Maar dat kan dus niet veel kwaad?

Vind het fijn dat jullie met me meedenken,dat lucht al op:)

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: wat vervelend zeg die pijn!! Maar inderdaad, ik zou gewoon wat paracetemol nemen hoor. Je mag er geloof ik best 6 op een dag of zo, ook als je zwanger bent. Misschien zou ik wel naar de huisarts gaan omdat je ook vermoedt dat je neus er misschien iets mee te maken heeft. Ik hoop dat je er snel meer duidelijkheid over hebt en dat de pijn wat minder wordt.

@Sillysa: ik duim toch ook nog even voor je hoor, al is je gevoel niet goed, toch weet je maar nooit! Jij hebt dat dus ook gehad, blaasontsteking zonder de typische klachten? Bij mij was dat vorig jaar de eerste keer dat het zo was en ze kwamen er toevallig achter. De keren daarvoor als ik blaasontsteking had voelde ik dat wel goed aan pijn en kleine beetjes plassen. Toch gek hoor. Maar misschien als het aanhoud laat ik het toch maar even onderzoeken.

@Xon: wat mooi zeg dat je ouders al zo lang bij elkaar zijn!! En zo te horen een lekker dagje gehad. Ik weet wel dat ik niet moet denken dat ze me niet leuk vinden (want waarom willen ze anders langs komen hè?) maar dat is gewoon mijn onzekerheid. Ben echt een beetje nerveus voor hoe het zal gaan morgen, maar het zal heus wel loslopen.
    Slaap lekker en werk ze morgen!

Het zijn trouwens geen NLse meiden die morgen komen. De een is Amerikaans en de ander Roemeens en zij brengt haar dochtertje mee van 3. Zij heeft ook wel wat meegemaakt op zwangerschapsgebied en toen ik mijn miskraam kreeg heeft ze me een paar keer gebeld. Ze is zelf een kindje verloren met 20 weken en heeft ook een MA gehad met een curretage. Dus was wel fijn om er met haar over te praten.

@Mees: jemig wat een dagje! En dan die sleutelbos, pff zag het helemaal voor me! Gelukkig toch nog gevonden! En dan wil je even rustig gaan zitten, komt het er niet van! Nou ja, andere keer maar weer.

Iedereen, slaap lekker en tot morgen ergens tussendoor in mijn drukke dagje! ('s morgens een deadline, 's middags bezoek, 's avonds naar schoonfam.... pff, ben ik niet gewend!)

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hoop de tandarts weet er denk ik niet zoveel van. Waarschijnlijk zijn de mensen van de KNO afdeling in het ziekenhuis veel kundiger en kunnen jou daarin beter adviseren.
    Als jij al eerder bent geopereerd aan je neus, heb je een dossier in het ziekenhuis en kunnen ze nakijken wat er de vorige keer is gebeurd. Daarom zou ik niet naar je huisarts bellen maar gewoon naar die afdeling in het zh en daar je probleem uitleggen.
    Waarschijnlijk heb je dan alsnog een verwijzing van je huisarts nodig, maar dat is dan natuurlijk zo geregeld.
    Maar dan weet je in ieder geval wel of het kan of niet.
    En paracetamol kan echt geen kwaad.
    Mocht je zwanger zijn, de eerste weken is er nog geen bloedband tussen moeder en kind, dus die paracetamol komt helemaal niet bij je mogelijke ukkie.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: ik ben er erg moe van idd.Hoop dat ik er snel vanaf ben!
    Succes morgen met je deadline!:)

@Xon: Bedankt voor je advies.Ik ga morgen gelijk bellen,dit is niet leuk meer:(

Ik ga mijn bedje opzoeken meiden.

Slaap lekker allemaal:)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: heftig die pijn. Ik zou er inderdaad niet langer mee blijven lopen. En als je uitlegt dat je mogelijk zwanger kan zijn, houden ze daar gewoon rekening mee, hoor. Bovendien komt dit soort ingrepen ook voor met vrouwen die al verder in hun zwangerschap zijn. Deze pijn is ook niets zo, dus het wordt tijd dat er echt goed naar gekeken wordt.
    @Xon: fijn dat de barbeque leuk en lekker was. En je ouders zijn inderdaad al een lange tijd samen. Ook ik ga dat niet meer redden. Lastig dat je nog een weekje moet wachten met testen. Maar ja, het is voor het goede doel. Hoe weet je nu vanaf wanneer je wel kan testen?
    @Syl: hoop dat je ernaast zit en dat je zo afgeleid bent door alle shit om je heen, dat je niet in de gaten hebt dat je zwanger bent. Knuffel voor je!
    @Justme: lekker gewandeld? Mijn ramen zijn weer mooi schoon en glimmen me weer tegemoet. Mijn zoontje heeft ze nog niet ontdekt, dus ik hoop dat ik nog even van mijn inspanning mag genieten.
    @Jeetje: fijn dat je zo goed met die vriendin hebt kunnen praten. Je ziet dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt, dat dit soort vreselijke dingen in alle nationaliteiten voorkomen. Fijn dat je veel steun aan haar hebt gehad. Ben benieuwd hoe de ontmoeting geweest is. Zo te horen heb je een hectisch dagje voor de boeg, dus ik denk dat we lang moeten wachten tot je wat van je laat horen.

Ik zit hier de hele avond al weer te gapen. Ga voor de afwisseling maar eens vroeg naar bed. Voel me zo futloos en labiel de laatste weken. Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt om mijn hb-waarde nog eens te laten prikken bij de huisarts. Na mijn mk was die te laag. Ik heb toen goed op mijn eten gelet en ging ervanuit dat het wel weer beter ging. Omdat ik nu weer zo moe ben, leek het mij goed dat ik het nog maar een keer laat nakijken. Aan de ene kant hoop ik bijna dat die waarde nog te laag is, want dan weet ik tenminste waar dat lamlendige gevoel van de afgelopen weken vandaan komt. Ben benieuwd.

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeidemorgen meiden....

vannacht gelukkig wel kunnen slapen!En vanmorgen nog steeds een hoge temperatuur!:)Als mijn temperatuur woensdagmorgen nog steeds hoog is,dan ga ik er een testje aan wagen.Dan ben ik 1 dag overtijd.

Verder vandaag niet veel bijzonders op de planning.Straks de dokter bellen(ziekenhuis) en verder rommel ik vandaag wat aan.Ik ben moe en heb weinig fut.

Fijne dag meiden.Tussendoor zal ik af en toe ff kijken hier:)

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh, dat klinkt nog steeds hoopgevend hoor Hoop! Ben heel benieuwd! Fijn dat je wel hebt kunnen slapen. Hoe is de pijn nu?

Ik heb echt totaal niet goed geslapen. Hoe voedt je een kat op???? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Hij slaapt tot een uur of 4 of zo en dan wordt ie wakker en gaat tegen alle deuren opspringen, tegen de klinken zeg maar. Als ie nou gewoon een beetje ging spelen zelf maar hij moet en zal tegen die deuren opspringen. Misschien is het een fase of zo, peuterpuberteit bij katten, bestaat dat? Ik hoop het! Want dan gaat het wel een keer over. Nou, ik moest er om 7 uur uit maar toen was ik dus al lang wakker.

@Mees: goed dat je je bloed even laat controleren. Hoop voor je dat het misschien toch je hb-gehalte is, misschien kunnen ze dat weer op peil krijgen en voel je je wat fitter.

Nou, ik probeer maar eens mijn deadline te gaan halen.
    Fijne dag allemaal dames!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: duimen blijven draaien hier! Klinkt inderdaad hoopvol! Hoe is het nu met de pijn?
    @Jeetje: ja, als ik wist hoe je een kat moest opvoeden, dan zou ik het je zeggen. Ook hier moordneigingen van een kat. Gisterenavond wilde ik op tijd naar bed gaan en eenmaal boven aangekomen had een van de katten op ons bed overgegeven (sorry, als je net zit te ontbijten). Kan daar zo boos over worden. Ik heb door het hele huis laminaat en echt overal mogen ze overgeven. Maar ze presteren het steeds te doen op het bed of op de bank. Grrr......:x
    Dus hele bed afgehaald. Gelukkig hebben we een 4-seizoenen dekbed, dus die konden we uit elkaar halen, want het dekbed zelf was natuurlijk ook niet schoon meer. Ik was gisteren zo blij dat ik bijna alle was lekker weggewerkt had, maar daar kwamen dus in no-time weer een dekbedhoes en een een dekbed bij.:( Dus de wasmachine draait al weer vollop.

Ben inderdaad benieuwd wat het gaat worden met mijn hb-waarde. Ben het zat om me steeds zo lusteloos en moe te voelen. Ben ook weer veel te veel bezig met mijn mk en de frustratie van waarom het zwanger worden niet wil lukken. Ze zeggen dat je vruchtbaarder bent na een mk, maar inmiddels zitten we al weer in ronde 5 (terwijl ik de eerste keer direct zwanger was en de tweede keer in ronde 4).
    Kortom, ik voel me wat gefrustreerd, onzeker omdat mijn lichaam anders is en omdat het zwanger blijven uitblijft (ondanks goede inspanningen van onze kant).;)
    Ik hoop dus maar dat mijn ijzer te laag is, want dan zouden gelijk mijn moeheid, hartkloppingen, hoofdpijn en duizelig zijn bij het opstaan verklaard zijn. En ik ben zo'n hypochonder dat als dat het niet is, ik natuurlijk weer in de stress schiet wat er dan wel aan de hand kan zijn. Eerst maar eens afwachten.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: Oooh kots op je dekbed is inderdaad heeeeeel vervelend (nog zacht uitgedrukt, helemaal als je net alle was aan kant had) dus snap het helemaal! Die van ons moest vannacht ook ineens overgeven en deed dat toch wel netjes op de vloer waar het makkelijk op te ruimen was. Maar je zou ze toch wat hè?

Ik snap je gevoel heel goed hoor, over het nog niet zwanger zijn en ook dat je je afvraagt waar het aan ligt hoe je je voelt, als het geen aanwijsbare reden zou hebben. Ik ben precies zo dat ik dan ook daardoor in de stress schiet en daar wordt het natuurlijk ook weer niet beter van ;)
    Ze zeggen inderdaad dat je verhoogd vruchtbaar bent na een mk maar ik merk ook dat ik het moeilijker begin te vinden allemaal, nu ik ook 'al' in ronde 3 zit terwijl je 'overal' leest en hoort dat mensen in de eerste of tweede ronde na de mk weer zwanger zijn.
    Maar ja, onze tijd komt ook echt wel weer hoor!!

16. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn voor je Xon!

Hier alles goed, ik lees wel mee hoor maar zoals hier al gezegd is, te veel om op te reageren :)

Morgen de 1e afspraak hier in Oman! ben benieuwd en ik hou jullie op de hoogte!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Net terug van de huisarts. Hb-waarde was 8,3, dus netjes volgens de assistente. Dat kan dus mijn futloos-heid niet veroorzaken. Dus ja, wat is het nu? Heb net mijn accupunturiste (jemig wat een woord) maar weer eens gemailed. Ik heb zo'n 3 jaar geleden ook een periode gehad waarin mijn energiepeil heel laag was. En er is de afgelopen maanden natuurlijk best wat gebeurd met me op emotioneel en lichamelijk gebied. Hoop dat ik snel terecht kan, zodat ik me weer wat beter kan gaan voelen.
    @Niala: fijn je naam weer even voorbij te zien komen. Spannend je eerste afspraak morgen. We horen graag hoe het gegaan is (hopelijk minder hectisch dan je allereerste afspraak in de UAE). Hoe bevalt het in Oman??

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier vandaag een temp van 37.08 en dus wel aardig hoog. Mijn NOD zal denk ik zaterdag/zondag zijn ivm de eisprong. Maar ik ga hier ook niet testen, ik wacht het wel af. Want er is toch hele grote kans dat ik niet zwanger ben ivm maar 2x klussen door hsg onderzoek.

Verder een heel druk weekend achter de rug en ook heel gezellig, hebben het natuurlijk gigantisch getroffen en het was zaterdag ook gigantisch druk. Denk dat er meer dan 25.000 mensen waren met het dorpsfeest.

Gisteren om goed half 6 is ons zoontje door een wesp in het oor geprikt, helemaal bovenin de oorschelp en waar je dus niet uit kan zuigen. Wat heeft het manneke een pijn gehad en zijn oortje is nu nog wat rood.
    Wij stonden gewoon buiten te praten en er vloog een wesp om mij heen (ik ben allergisch), ik liep dus rustig weg en toen vloog die wesp voor zoon zijn gezichtje en die begon heel hard te huilen. Maar hij deed niks richting de wesp, die ging toen bij zijn oor zitten en prikte.
    We hebben een aantal uren gekoeld en verzachtende zalf erop gedaan en voor de rest heeft hij 2x een zetpil paracetamol gehad. Hij is toen eindelijk om goed half 10 rustig in slaap gevallen.
    Vanochtend psz af gebeld en hij heeft lekker geslapen tot half 10 vanochtend.

Ik had gisteren nog graag willen reageren, maar we hebben heerlijk liggen relaxen op de bank ;) en gisteravond nog druk gehad met zoontje en die wespensteek.

We gaan zo eerst even broodje eten en dan gaan we zo even manliefs horloge laten maken en dan even koffie drinken op de boerderij. Daarna kan zoon even met papa op de trekker.
    Maar ik beloof dat ik vanavond even op jullie allemaal kom reageren van de afgelopen dagen!

Fijne dag allemaal.

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, ben je ook al eens geprikt op B12?

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: wat zielig voor je zoontje. Het is zo'n venijnige rotpijn zo'n wespensteek. En dan in het oor van zo'n klein jochie.
    Ik ben overigens nog nooit op B12 geprikt. Ik heb er ooit wel eens van gehoord en heb de symptomen er wel eens van opgezocht, maar die had ik toen niet. Maar ik zal het eens onthouden.

Deel Deze Pagina