wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    het wordt nu straks spannend wie van de bovenste namen als eerste weer op rood mag.
    kunnen we plaats maken voor de andere dames..

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel MEES!
    En ook ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!!:)

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: fijn te weten dat ik bij jullie altijd terecht kan en dat jullie me door die 12 weken heen slepen!:)

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Net thuis van de schoonfam en hartstikke laat al dus hou het even kort.

@Sil: hè wat ontzettend balen weer zeg meid! Dikke knuf!

@Jes: ik duim voor je dat er niets aan de hand is. Wel goed dat je het laat nakijken!

@Xon: vervelend dat je die pilletjes nog zo lang moet nemen en dan nog afwachten, pffff. Duurt lang dan hè. Succes meid! Hoop zo dat het raak mag zijn deze maand voor je.

@Hoop: o, jee, kan me voorstellen dat je erg onzeker bent, maar bruinverlies hoeft echt niet te betekenen dat het niet goed zit lees ik overal. Hou moed hè meid, we gaan gewoon voor een ontzettende plakkerd!!

@Lyanna: och arme, je kleine mannetje gestoken. Veel beterschap!

Het was gezellig vanmiddag met die twee meiden en kleine meid. We hebben lekker gekletst en ik ga zeker proberen wat meer contact met ze te houden. Jammer alleen dat ze niet echt dichtbij wonen maar dat heb je toch al snel in zo'n megastad als deze.

O, ja, nog vergeten te vertellen. Mijn man heeft morgen een tweede gesprek voor een baan! Dus duimen allemaal om twee uur, o nee 13.00 uur bij jullie!

Slaap lekker (voor wie nu nog wakker is!)

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja Maureen, sorry vergeet jou helemaal! Fijn dat het vloeien wat minder is en je je blik weer vooruit kunt richten! Ben benieuwd wat ze zeggen over meteen weer proberen maar luister vooral naar je eigen gevoel ook daarin!

6. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Gefeliciteerd Hoop! Ik ga ook voor jullie duimen voor een plakbeeb!

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, gelukkig had zoontje er vandaag niet echt veel last meer van. Alleen zo nu en dan zag je hem even handje tegen oor houden, dus denk dat het nog een heel klein beetje gevoelig was. Hij zei dat het niet meer au deed.
    B12, onthoudt het maar. Gewoon even meenemen volgende keer bij bloed prikken. Ik las ook nog tip van iemand (weet even zo snel niet wie en ik zit op de laptop) van floradix. Dat heeft mij in het begin van zwangerschap van zoontje ook erg geholpen toen ik zo moe was. (maar kreeg toen ook al B12 in die tijd, dus zal combi zijn geweest)
    Weer druk aan de klusserdeklus en bijna positieve ovulatietest, ben benieuwd of die morgen knal is.

Hoop, nog maar een keertje zeggen dat ik zo blij ben. Hier vanmiddag ook kippenvel en tranen in de ogen.
    Vervelend dat je nog zo'n pijn hebt, ik hoop dat je snel de stap durft te zetten om ermee heen te gaan. Knuff!!!

Jes, ik hoop dat al die hobbelbobbels je melkklieren zijn en dat je donderdag een goede echo hebt.

Sill, dikke knuff!!! Wat k@t dat je weer op die rode duivels op bezoek hebt, ook al had je het wel een beetje verwacht.

Just, alweer 14 weekjes. Lekker druk op het werk, maar wel lekker dat je wat werk af kan schuiven op anderen. Jij wat meer rust!!!

Xon, succes in het AMC. Kan me voorstellen dat je het erg spannend vind.

Boudicca, gelukkig weet ik zeker dat kleine nu niet allergisch is. Heeft vandaag weinig tot niet geklaagd over zijn au. Als ik hem ernaar vroeg zei hij dat hij ook geen au had, alleen zo nu en dan legde die het handje wel op het oortje. Denk dat het waarschijnlijk nog een klein beetje irriteerde. Maar was weer normaal van dikte en ook niet meer rood. Maar omdat ik ook allergisch ervoor ben was ik wel heel erg op mijn hoede hoor.

Maureen, fijn dat het vloeien lijkt te zijn gestopt en ik hoop dat je nacontrole allemaal goed is. Ben benieuwd wanneer je weer mag beginnen. Ik had na curettage pas controle na 6 weken en ik mocht er gelijk weer voor gaan zeg maar, maar toen was ik alweer een keertje ongi geworden.
    Sterkte verder nog, denk veel aan je en ik heb respect voor je dat je dit allemaal alleen moet verwerken.

Jeetje, wat fijn dat de meeting met de 2 meiden leuk was en voor herhaling vatbaar is.
    Ik ga verder heel hard om 13.00 duimen voor je man op een goed 2e gesprek.

Guap, nog een dikke week en je zou thuis mogen bevallen.

Ricmar, ben ook erg benieuwd wie het eerst is.

Meiden, ik ga nu snel slapen. Welterusten allemaal.

8. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Onze meiden zijn nu 5-6-8, de jongste is van mei, de middelste van december en de oudste van april. Mooi he die uitspraken.

Meiden: dank voor jullie medeleven, het overschaduwt even mijn blijdschap van de zwangerschap. Als ik dan dat ukje voel bewegen denk ik weer even; oja....Heb al heel lang mastopathie, hobbels en bobbels, maar nu groeit er natuurlijk vanalles. Had eigenlijk echt gehoopt dat de huisarts zou zeggen: "oh nee hoor, niks bijzonders", maar een keer goed nakijken is ook niet verkeerd. Als het dan goed is mag ik van de huisarts niet meer voelen, want de kans dat in de zwangerschap zoiets ontstaat is heel klein. Hoe vaak ik dan denk...klote tieten (sorry)....maar hopen dat ik straks heel erg van mijn borsten mag genieten bij het geven van borstvoeding voor de eerste keer....(de opvattingen omtrent medicijngebruik en borstvoeding zijn gewijzigd). Heh bah, kan er zo bang en onzeker van worden.

Xon: ik snap heel goed dat jij moet slikken bij een nieuwe zwangere, met jou vast ook Maureen, Dominique, Jeetje, sill, .....Jouw traject is natuurlijk behoorlijk heftig. Het komt je niet zomaar aanwaaien zoals bij sommige het geval is. Ik kan me daar ook altijd aan storen; zij die van de daken schreeuwen dat het al gelijk raak was...(zoals schoonzus)

Maureen: hoe is het nou meid? Ja onze echo van de beeb was super. Dat is weer een hele opluchting. Na donderdag hoop ik dan ook weer alleen maar te genieten.

Wel veel last van mijn buik bij inspanning; zaterdag weer hele dag gewerkt en dat is gigantisch tegen gevallen. Was helemaal kapot toen ik thuis kwam. Buik helemaal strak. Om 21 uur lag ik in mijn bedje. Ook de volgende dag nog veel last gehad. Pas gisteren werd het iets minder. Maar even naar school en etrug lopen bezorgd me al een harde buik....(5 min lopen) dus ik pak de fiets. Als het zo blijft zal ik toch echt genoodzaakt zijn halve dagen te gaan werken. Maar ik wil het eerst nog een paar dagen aankijken op het werk.

Andere dames die zo hopen op een positieve test; ik hoop dat jullie die snel in handen zullen hebben. Tot snel. Liefs

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden...

heerlijk geslapen vannacht!
    Het is zo heerlijk om te zien hoe blij mijn man is met de zwangerschap!Hij is ook helemaal niet bang dat het weer verkeerd gaat ofzo,hij is heel positief! Hij heeft altijd graag kinderen gewild,maar het is voor hem nog nooit zover gekomen.Daarom ben ik zo blij dat het op zijn 42ste/43ste jaar nog gaat gebeuren!Ik ben zo blij dat ik hem dat geven mag!:)
    Het is heerlijk om weer zwanger te zijn:)

@Jeetje:Ik heb ook goede moed wat betreft het bruinverlies,het is praktisch niks.Ook weinig gezien nog na gisteren.

Wat leuk dat je zo,n leuke middag hebt gehad met die meiden!Zou leuk zijn als je daar goede vriendinnen mee word!:)

@Guapatone: dank je wel voor je felicitatie!!:) We zijn er superblij mee!:)

@Lyanna: wat was je weer laat vannacht:Dnachtbraker!:D
    Heel lief van je,dat je zo blij voor ons bent! We zijn hier op het forum altijd zo blij voor elkaar,dat voelt zo goed!
    Fijn dat je eisprong eraan komt! Veel klussen meid! Hebben wij ook veel gedaan!!(iedere dag) En zie het resultaat!!
    Ik gun het jullie ook zo!
    Ik ga duimen voor je! dat jij ook niet met IUI hoeft te beginnen!

Ik ben blij dat ik momenteel geen werk heb.Nu kan ik alle rust nemen voor mezelf en de groeiende kleine in mijn buik.
    Ik ga lekker nog even een uurtje terug naar bed!:p

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jes4:mooie leeftijden van je meiden.Je zal het ook best druk hebben.Wat doe je voor werk dan meis? en hoeveel uur werk je momenteel? Neem jezelf in acht hoor!

Ik snap je angst wat betreft je borsten.Daarom is het beter dat er even naar gekeken word.Proeer positief te blijven meid hoe moeilijk het ook is!:)

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh Jes, ik snap je zo goed.
    Het gekke is dat ik me eigenlijk altijd maar zorgen maak om 1 borst, de linker! In rechts voel ik nooit iets, en links altijd (kan natuurlijk ook psychisch zijn).
    Blehhhh, ik denk idd ook wel eens kl*te tiet, het geeft me zo vaak een onzeker gevoel. Het is echt niet fijn om met die angst te leven. Je bent je er ook zo bewust van omdat, wat natuurlijk héél erg goed is, er zoveel aandacht aan wordt besteed door pink ribbon. Als je dan in je familie op meerdere lijntjes borstkanker hebt meegemaakt, ben je extra allert.
    Ik heb dat masthopatie opgezocht, en ik denk dat ik dat ook in lichte vorm heb, ze zeiden dat niet in het ziekenhuis, maar alle symptomen wijzen ernaar. Het kan zelfs in 1 borst voorkomen, dus dat zou ook nog kloppen.
    Meid, ik wens je héél veel sterkte, ik ga niet zeggen maak je niet druk want dat doe je toch wel (I know), en ik duim driedubbel en dwars voor je!

Hoop, fijn dat je man zo blij is en je lekker hebt geslapen. Is je pijn als sneeuw voor de zon verdwenen of dat nog net niet?

Even geen tijd meer om op iedereen te reageren, ik moet zo naar AMC. Vind het best wel spannend, eerlijk gezegd.
    Ook zo een nieuw en vooral héél groot ziekenhuis (waar moet ik naartoe e.d.), waar kan ik parkeren (dat is nog tikkie mijn ik-heb-pas-mijn-rijbewijs-onzekerheid).
    Ik laat het jullie vanmiddag weten.

Fijne dag!

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    De meiden kunnen heel veel zelf; het is meer het er rond omheen organiseren (sporten, afspreken, van en naar school, etc) wat me energie kost. Ze helpen me best goed. Dus thuis kom ik weer tot rust, maar op het werk moet ik veel opstaan, staan, lopen, bukken, krom zitten; ik werk als dialyseverpleegkundige, tillen laat ik al aan collegae over. Ik werk 22 uur. (2 x 9 en 1 x 4) De dagen van 9 uur doen me een beetje de das om. Tot een uur of een gaat het prima, maar daarna begint het.

Ik probeer wel positief te blijven; de kans is toch het grootst dat het ontwikkeling van melkklieren is; maar het knaagt.....dus ik tel af, tot donderdag. En dan maar hopen dat het in een keer duidelijk is...

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Xon: wat fijn je verhaal; er komt zoveel herkenning uit. Ik heb vooral rechts de pijn, die is ook wat groter dan links, maar de huisarts vond dat er links ook veel hobbels en bobbels zaten; terwijl ik daar nog nooit echt pijn van heb gehad. Nu met mijn zwangerschap is de linkse ook wel gevoelig, maar dat is andere pijn. De mastopathie pijn geeft meer steken. En idd me druk maken doe ik toch; maar ik heb bij het kruidvat de gooise vrouwen film gekocht en die ga ik zo maar eens kijken tijdens het strijken. In de familie komt het ver weg voor; nicht van mijn moeder. Mijn moeder zelf had wel wat goedaardige cystes. (dus waarschijnlijk ook wel wat mastopathie)
    De mamacare verpleegkundige heeft een aantal weken hgeleden nog gekeken en voelde toen niks zorgwekkends; nu is er reachts dus in die weken wel wat bijgekomen, maar kan me ook weer niet voorstellen dat het in een zo korte tijd om iets kwaadaardigs gaat, maar toch.....
    Ik baal ervan dat ik mezelf niet kan geruststellen wanneer ik een nieuwe knobbel voel; als het donderdag goed is moet ik maar doen wat de huisarts voorschrijft; niet meer voelen....
    Dank voor je bericht en succes in het AMC!!

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

De kiespijn is absoluut niet verdwenen,maar het is momenteel houdbaar.Ik heb nog even gebeld met de tandarts maar het kan ook een lange napijn geven omdat ik er ook al maanden mee gelopen heb.
    Ik probeer nu enkel paracetamol in te nemen voor ik naar bed ga.
    Heel veel succes in het ziekenhuis meid!
    Ben benieuwd!:)

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

wat fijn dat je kids je al zoveel helpen! Wat een mooi werk doe je.Ik wilde ook altjd graag in het ziekenhuis gaan werken,maar er is nooit wat van gekomen.Het lijkt me zo mooi werk!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: jullie zullen inderdaad heerlijk geslapen hebben na 2 van die knalstreepjes. Hier ook een knalstreep, maar dan een van de ovu-test. Dus zal mijn man straks even sms-en dat er werk aan de winkel is vanavond. ;)
    @Xon: ben benieuwd hoe het is afgelopen in het AMC. En de angst als je naar iets nieuws gaat, herken ik ook en ik heb dit jaar al 20 jaar mijn rijbewijs.:) Ik ga soms zelfs wel eens in een weekend voor ik ergens naar toe moet er alvast heen rijden, om te zien hoe ik het beste kan rijden en hoe ik ergens kan parkeren.
    @Jes: fijn dat er naar gekeken wordt, maar kan me voorstellen dat het spannend is. Ik ben zelf ook zo iemand die dan naar een dokter gaat (eigenlijk om gerust gesteld te worden). En als ze dan zeggen dat ze verder willen kijken, dan denk ik ook. Ja, maar dat was niet de afspraak. Je zal straks zien dat je je zorgen hebt gemaakt om niets en dan zul je nog trots en blij zijn op je 'tieten'.:)
    @Lyanna: ik heb vanmorgen gelijk de huisarts gebeld om te vragen of ik op B12 geprikt kan worden. De assistente mocht dat alleen niet beslissen, dus ik zit nu in afwachting van het tel.spreekuur dat de huisarts me hierover terugbelt. Alleen kan wachten lang duren (tussen 1-2 uur zou ze bellen).
    @Jeetje: fijn te horen dat het gezellig was met de meiden. Ik zou het ook zeker warm houden en ook al zie je elkaar misschien niet wekelijks, het is altijd nog meer als dat je steeds naar Nederland moet voor je vriendinnen.
    @Justme: bedankt voor de tip. Heb het gisteren gelijk even opgezocht. Ik wacht even het telefoontje van de huisarts af, wat daaruit komt en dan ga ik het zeker in mijn achterhoofd houden. Dank je!
    @Maureen: hoe is het afgelopen bij de nacontrole? Zijn inderdaad 'vreemde' bezoekjes dat je naar een echoscherm moet zitten te kijken en dat er voor de verandering niets te zien is. Sterkte!

Hier geen nieuws. In afwachting dus van een telefoontje van de huisarts. Ben dan ook weer zo'n schijterd dat ze misschien op allerlei andere dingen bloed wil laten prikken omdat ik zo moe ben (en heb dan al weer spijt dat ik gebeld heb). Vanmorgen naar de Intratuin geweest om nieuwe plantjes te halen. Die zal ik zo nog even gaan poten.
    Voel me moe. Het is vandaag officieel mijn thuiswerkdag, en er ligt ook nog een berg strijkwas en ik moet stofzuigen en dweilen. Maar ik denk dat ik maar een luie stoel opzoek met een boekje. Even aan mezelf denken. Moet over 2 uurtjes ook al weer werken, dus kan mijn energie wel gebruiken. De rest komt later wel.

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANKJE:
    27-09 Xon (BAM) 38 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind
    03-10 Lyanna 36 - ronde 21- 2e kind (volgende ronde IUI1)
    07-10 Boudicca (BAM) ronde 5 d.m.v. IUI - 1e kind (deze ronde in de wacht i.v.m. HSG)
    07-10 JeetjeB 35 - ronde 3 na MK - 1e kind
    11-10 Sneeuwmees 40 - ronde 5 :x na mk - 2e kind
    22-10 Sillysa 37 - ronde 14 - 3e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) jongentje
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) jongentje
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)meisje!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-06-2012, Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind (ZWANGER!!!)

Kom straks nog even reageren, even kleine verandering van mij. 16-09 HSG in volgende ronde IUI1.
    Trouwens, al een tijdje niks gehoord van Moedervan2boys en Alice.

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, even een ego-bericht, ik weet dat er geen ego-berichten bestaan ;), maar toch bij deze sorry.

Vanochtend moest ik om half 11 in AMC zijn, en tot een kwartier van voren voordat ik weg moest, was ik ervan overtuigd dat ik alleen ging. Maar mams belde 'nóg' een keer op, of ze écht niet mee moest, en dan konden we erna toch iets leuks gaan doen samen. Oke, mams dus op stel en spring mee.
    Parkeren bij het AMC, wát een éllende!!!
    Een file aan auto's die via zo een schuin stuk naar de eerste etage staan wachten. Twee smalle banen naast elkaar, de rechterbaan bleek achteraf voor taxi's die mensen voor de ingang af kunnen zetten (dat stond alleen nergens aangegeven), dus ik stond idd niet heel handig.
    Een taxi-chauffeur achter me, die had dus zijn toeter uitgevonden, en besloot even zijn auto uit te stappen en verhaal te komen halen. Je kent ze vast wel van die amsterdamse taxi-chauffeurs die overal schijt aan hebben.
    Gelukkig liepen daar twee parkeerwachten die tegen mij zeiden, rustig aan hoor hij wacht maar even. Zat er ook nog zo een hysterische boze bejaarde(tenminste 80) naast hem die haar middelvinger opstak, hahahaha. Dus ik nog tegen die taxi, als je nou een beetje achteruit gaat dan ga ik dat ook en kan ik meer naar links, nou met veel gedoe kon ie er langs hoor. Pffff, dat was even staaltje hellingproef!!

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ok, ik begin gewoon maar een 2e berichtje dan lijkt het niet zo lang haha.
    Na twee balies om in te schrijven, kom ik bij de fertiliteitsafdeling, bedenk ik me dat tomtom nog in de auto zit, aaaarrggh, door alle stress vergeten. Mams zegt ik ga wel even halen, maar ik weet dat ze niet zo een goed richtinggevoel heeft, en het AMC is GROOT! Maar was ook bang om zelf te gaan en te laat te komen, dus ok.
    Ze komt terug met blij gezicht, zo van zie je wel ik kan heus wel de weg vinden hahaha. Maar haar gezicht betrok meteen weer toen ze er achter kwam dat ze de autosleutels niet meer in haar hand had. Pfffff, zei weer terug, nergens!!!
    Dus opgefokt ging ik dat gesprek in, en dan zou mams bij de auto wachten zodat hij in ieder geval niet gestolen kon worden haha.
    Leuke gynaecologe, aardig en begrijpend, ik vertelde haar het verhaal. Net in het begin ging mijn telefoon en zei mijn moeder dat ze ze had, en toen viel verbinding weg want die heb je niet daar in het zh.
    Maar goed, met het zweet op mijn voorhoofd luisterde ik naar het verhaal.

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    nr. 3!!
    Er kwam nogal wat over me heen.
    Er is zoveel waar ik uit kan/moet kiezen.

Ik kan het reguliere pad lopen: 6 x IUI daarna IVF.
    Of in het onderzoeksprogramma worden opgenomen.
    Dat bestaat uit IUI, IVF en een verzwakte vorm van IVF.
    Als je dat wil weet je niet welke van de drie je gaat krijgen, je hebt geen keus er wordt gewoon geloot, de opzet is alleen om hoe dan ook je zo snel mogelijk zwanger te krijgen.
    Ik denk dat het o.a. haar onderzoek is, want ze was er erg enthousiast over. Voor mij voelt het nog niet heel overtuigend eigenlijk!
    En als je in dat onderzoek dan IVF treft dan mis je dus de 6 kansen van IUI.
    Je hebt dan wel 4 i.p.v. de reguliere 3 'door de verzekering vergoede' IVF pogingen.
    Zij vertelde dat voor de IUI veel meer en andere hormonen gebruikt worden, en dat er overstimulatie van eitjes kan zijn en dat de poging dan niet door kan gaan.
    Bij de verzwakte IVF wordt er 1 eitje gestimuleerd, aangeprikt, bevrucht en teruggezet. En bij gewone IVF wordt je een soort broedmachine en wordt er geprobeerd zoveel mogelijk eitjes te produceren die prikken ze aan en bevruchten ze en plaatsen er 1 terug. De overige gaan in de vriezer voor evt volgende poging.
    Pffff, ik weet het even niet meer.
    Het komt in een keer zó heftig binnen!
    Ook dat AMC het lijkt wel een stad!
    Ik voelde me gewoon zo alleen (ondanks dat mijn moeder erbij was), het idee dat ik zometeen gewoon zo een belangrijke beslissing alleen moet nemen, ik voel me er ook een beetje verdrietig over.
    Toen moest ik als toppunt nog weer even bloed laten prikken (6 buizen!!!!!). Het derde uitstrijkje dit jaar, mocht dan met grote uitzondering ook wel bij de volgende afspraak!

Sinds gisteravond erge hoofdpijn, vandaag heel chagerijnig en zeer emotioneel, ook al paar dagen pijn in mijn borsten, ik ben bang dat ongesteldheid er aan zit te komen.
    Weet niet of de pillen het echt tegen houden, maar volgens mij dringt/dwingt er van alles! Blehhhggg

Pfffff, einde ego-bericht!

Deel Deze Pagina