@Almika: ze krijgt vandaag een echo van haar borsten omdat ze zich zorgen maakt. Ze heeft mastopathie en veel hobbels en bobbels in de borsten zo heb ik begrepen... Fijn dat je bijna met verlof gaat!
Stiekum vanaf het werk; Jeetje: bedankt voor je heldere samenvatting; klopt precies. Meiden bedankt voor jullie sterkte wensen; lief van jullie. Tot straks!
@Almika: zat toevallig gisteren aan je te denken en hoe het met je zou zijn. En inderdaad al bijna met verlof! Wie had dat begin dit jaar kunnen bedenken toen we allemaal vollop aan de klus waren. Nu gaan onze zwangeren al met zwangerschapsverlof. Wel lekker, hoor! Ik heb zelf toen doorgewerkt tot 36 wkn, maar in combinatie met mijn bekken was dat toen best pittig. Ik zou ook niet weten wat ik nu zou doen als ik weer zwanger zou zijn, zeker omdat er nu ook nog een kleine handenbinder rondloopt. @Jes: we blijven aan je denken en voor je duimen! Het komt goed, hoor!!
Goedemorgen meiden. Ik kom zo nog even reageren, maar voordat ik het vergeet wil ik eerst Jes even heel veel succes wensen. Duim voor je dat alles goed is!!! Ga nu eerst nog even bakkie koffie drinken en zo nog even met zoontje naar buiten. Denk dat ik als hij op bedje ligt even uitgebreid weer kom reageren.
Hi dames, @Jes: Je bent al aan 't werk maar ook ik wens je succes en sterkte voor straks. Hoop dat je eindelijk gerustgesteld wordt. Om 14.40u zal ik nog eens extra aan je denken. @Hoop: Wat een gedoe zeg. Geen behulpzame dienstverlening. Nou ik hoop dat je de juiste mensen treft die naar je luisteren en dat er 't beste voor je moeder uit voortkomt. @Almika: Gelukkig weer beter. En al bijna met verlof, wow. De eerste 'wie nog meer 35+ babies' worden binnenkort geboren. Voordat ze er zijn is er al zó veel over ze gepraat hier en zo naar ze verlangd. Leuk hè? Geniet van je laatste stukje zwangerschap. @Mees: Lekker een dagje naar je vriendin, goed idee. En ik las dat je toch wel vaak weer met je mk zit. Sterkte meid. Hoop dat ze erachter komen wat je nou steeds zo moe maakt en zo vervelend laat voelen. En dat 't te vermijden is of snel op te lossen. Fijne dag dames (ik kom nog wel even buurten verspreid over de dag ) Liefs.
Ongeveer 15 telefoontjes verder,weten we uiteindelijk dat mijn moeder toch naar huis komt.Ze word vanmiddag thuis opgevangen door de thuiszorg.De verpleging zal dan contact opnemen met de arts die de morfinepleisters voorgeschreven hebt.Ook zal er extra zorg ingezet gaan worden,omdat ze zo in de war is en duf.Waarschijnlijk zal ze ook wat afkick krijgen als ze stopt met de morfine..en hoe gaat het dan met de pijn? Maar ben blij dat ik alles heb kunnen regelen. @Almika: fijn dat je bijna verlof hebt meis! Dan kan je lekker relaxen en een beetje bijkomen tot de baby komt. @Jes4: Hoop dat alles goed is xtraks in het ziekenhuis,dan kan je ook weer optimaal van je zwangerschap genieten. @jeetje: wat vervelend dat ze laks zijn met je loon uitbetalen deze maand.Ik weet wat het is om zonder geld te zitten.Toen ik alleenstaande moeder was had ik het financieel ook erg zwaar. Hopenlijk krijg je snel je loon meid! @Lyanna: lekker poosje naar buiten,tis zo lekker weer,en dit geven ze nog dagen op.Lekker hoor! @Maureen: voel je je nog erg verdrietig?Of kan je nu zeggen dat je het ergste gehad hebt? Het zal altijd wel blijven.Het ene moment gaat het prima en het andere moment niet.Maar heel fijn dat je toch al vooruit kunt kijken. @Xon: hoe is het met je? Ben zo benieuwd of je ook zwanger bentHoofdpijn kan ook een zwangerschapsverschijnsel zijn.Wist ik eerst ook niet.Ik duim heel hard voor je! @Mees: lekker van het weer genieten! Bakkie doen bij je vriendin,lekker relaxen! Dat heb je wel nodig meis.Neem het er lekker van! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Ik heb vanmorgen nadat ik de telefoontjes gepleegd had voor mijn moeder,nog een testje gedaan.Eigenlijk tweeEentje van de kruitvat: de streep kwam er al toen ik er nog urine aan het opdruppelen was!! En ik had nog een clearblue digitaal,heb ik ook gelijk gedaan.Kon het niet laten.Na 30 seconden kwam er al ZWANGER te staan,terwijl het 1 tot 3 minuten kan duren. Dus ben erg blij.Geen vuiligheid meer in mijn slip gehad.Dus voel me best rustig momenteel Ik moet die testen gewoon ff aan jullie showen,dus bij deze: Bekijk bijlage 186487 Bekijk bijlage 186488
Wauw Hoop, da's nou echt een KNALLER!!! Leuk hoor en ook die met zwanger erop, kan niet meer missen hè? Hoop zo dat het ons snel allemaal gegeven is om zo'n test te hebben! Ben net klaar met mijn werk, nu even relaxen en wat eten, weg bij die computer! Tot straks!
wow hoop wat leuk!!! van harte en dan eerst ons hele verhaal laten lezen en dan onderaan egens ..o ja ik ben echt zw......muts vind helemaal leuk. maar wat heeft je moeder dat ze in zhuis ligt. ik zit hier op werk beetje te niksen, zo goed als alles overgedragen, maar dat zitten werkt voor geen meter meer, steken in doos, harde buiken. als ik dan thuis ben en lig is het weer weg ben zo blij dat bijna op zit @ maureen....heb je draad weer beetje opgepakt. gaat weer beetje? al weer plannen gemaak tmet donor
@ lyana...hoe is het? met down/dipheid? @mees...dagje vrij...zou vooral niks doen in de tuin met boekje in bikini zoontje geef je zand, schep emmer @wachtbank...wie zitten erop en voor wie is het spannend? ik heb weer eens hoofdpijn...ga maar molletje nemen en ja dames ik had ook hoofdpijn voor ik moest testen en moe moe en nog eens moe
nou ja ik zie dat mjn verhaal naar jes er niet eens op staat..................... succes meid! en ik ga duimen dat mastopathie blijft, want dit is toch wel iets van goedaardig in de zin van o.a. cystes. verbeter me als ik fout heb.
@Almika: zal zo eens het lijstje ergens opzoeken, kunnen we zien voor wie het nu echt spannend wordt! Ik zit ook op de wachtbank, nog 9 dagen tot testen (officieel) en ik voel natuurlijk van alles, maar dat had ik vorige maand ook en toen bleek ik niet zwanger dus ik probeer geen waarde te hechten aan evt kwaaltjes. Heb wel al dagen last van mijn buik, een hoop gerommel en pijn in mijn borsten, maar dat heb ik dus al de hele maand, dus ik weet het niet.... Kan me ook wel voorstellen dat je het op een gegeven moment een beetje zat bent. In ieder geval goed dat je bijna met verlof gaat, lekker thuis op je gemakje. En hopelijk wordt het inderdaad geen 10-ponder! Nou nu ga ik echt even eten! Oja en die lijst even opzoeken.
NOD-WACHTBANKJE: 27-09 Xon (BAM) 38 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind 03-10 Lyanna 36 - ronde 21- 2e kind (16-09 HSG) 07-10 Boudicca (BAM) ronde 5 d.m.v. IUI - 1e kind (deze ronde in de wacht i.v.m. HSG) 07-10 JeetjeB 35 - ronde 3 na MK - 1e kind 11-10 Sneeuwmees 40 - ronde 5 :x na mk - 2e kind 22-10 Sillysa 37 - ronde 14 - 3e kind ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind ZWANGER: 28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) jongentje 13-11-11 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) jongentje 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje! 13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)meisje! 01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!) 28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!) 16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-06-2012, Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind (ZWANGER!!!) Zie trouwens dat ie nog niet helemaal up to date is.... Maar hier is ie. En zo te zien zijn Xon, Lyanna en ik als eerste aan de beurt op de wachtbank! @Boudicca, al ongesteld geworden toch? Fijn dat het deze maand een kortere cyclus was! En nu op naar het zelf spuiten, brrrr! Veel succes!!!
Dank je wel hoor! Ik dacht dat iedereen het al wist,maar denk dat het jou net ontglipt is We zijn er erg blij mee!
NOD-WACHTBANKJE: 27-09 Xon (BAM) 38 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind 03-10 Lyanna 36 - ronde 21- 2e kind (16-09 HSG) 07-10 Boudicca (BAM) ronde 5 d.m.v. IUI - 1e kind (deze ronde in de wacht i.v.m. HSG) 07-10 JeetjeB 35 - ronde 3 na MK - 1e kind 11-10 Sneeuwmees 40 - ronde 5 :x na mk - 2e kind 22-10 Sillysa 37 - ronde 14 - 3e kind ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind ZWANGER: 28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) jongentje 13-11-11 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) jongentje 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje! 13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)meisje! 01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!) 28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!) 18-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-06-2012, Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind (ZWANGER!!!) Heb even mijn uitgerekende datum aanpast.
Jes, meid, is alles goed?????? Heb de hele tijd aan je gedacht. Duim nog steeds voor goed nieuws. Knuf
Hey meiden, Nou ik heb goed nieuws hoor; er zijn wat cystes en wat lymfeklieren in mijn beide borsten gevonden. Maar alles zag er volledig goedaardig uit. Geen zorgen voor nu, als ik weer iets nieuws voelde moest ik maar weer aan de bel trekken. Zeg ik: 'tja dan sta ik hier volgende maand weer', dat vind ik een beetje lastig, hoop dat ik de komende tijd mezelf gerust kan stellen hierin. Ik denk dat ik maar van de statistieken uitga waarin staat dat de kans op het ontstaan van borstkanker in de zwangerschap minimaal is, dat zei de huisarts ook. Zij adviseerde me zelfs de zwangerschap niet meer te voelen; maar ja in de praktijk was je ze ook en smeer ik ze ook in. Maar goed, ik ben wel heel blij dat ik nu opgelucht kan ademhalen. Bedankt voor al jullie medeleven. Wat fijn is dat toch; weet niet of ik dit bij mijn eigen vriendinnen ooit zo heb ervaren. Veel liefs...
@Jes: goed om te horen meid!! Wat een opluchting (voor even in ieder geval!) Toch maar proberen zo min mogelijk in paniek re raken als je iets geks voelt en je bedenken idd dat de kans op borstkanker heel klein is als je zwanger bent (dat had ik nl ook wel eens eerder gehoord) Liefs!