wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    He Jes, wat fijn!
    Het is goed, lekker he die opluchting.
    En nu idd van de boobies afblijven.
    Ik heb ze ook niet meer aangeraakt, nou ja behalve dan voor het afdrogen e.d., maar geen intensieve 'ik geloof dat ik iets voel'-sessies meer!
    Geniet van de opluchting!

Jeetje al iets gehoord van de evt baan van je man?
    Het is idd wel heel vervelend als je zo afhankelijk bent van jouw inkomen en zo stipt moet leven om rond te komen, en op een houtje moet bijten als er wat later gestort wordt.

Hier nog steeds hoofdpijn, zwaar buikgevoel, maar geen frutsje rood. Rare pillen! Denk af en toe dat ik iets voel lopen maar dan toch bij elk plasje verbaasd dat er nog geen rood is, hahaha. Kan noooiitt lang meer duren!

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees en Secondlife: 6 juni uitgerekende dag,jullie trouwdag! Hoe toevallig:D Leuk hoor!!

@Jes4: wat fijn dat alles goed was in het ziekenhuis!!:) Dat zal een hele opluchting zijn!Nu niet meer ongerust maken en lekker genieten van je zwangerschap meid!!
    Ik ben ook zo blij met die knaltesten.het geeft me een goed gevoel.Ook al ben ik soms nog steeds bang.
    Ik heb wel al een enorm opgezwollen buik,als het allemaal goed blijft gaan,dan kan ik heel snel mijn spijkerbroeken niet meer aan:)

@Xon: ben enorm nieuwsgierig hoe het gaat verlopen bij jou...ik weet niet maar,mijn gevoel zegt dat het dit keer wel eens RAAK kon zijn:) waarom weet ik niet.Je cyclus is deze maand anders als anders gelopen,misschien daarom juist wel.De tijd zal het leren.Het word wel erg spannend nu,ik hoop het zo voor je!!:)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jes: goed nieuws. Zo zie je maar dat het (achteraf gezien) toch fijn was dit te laten onderzoeken. Nu heb je het met eigen ogen gezien en eigen oren gehoord dat het allemaal goed is.
    @Xon: vervelend die onzekerheid dat je ongesteldheid uitgesteld wordt, maar dat je niet weet tot wanneer. Heb je voor jezelf al wel een dag in gedachten dat je evt. zou willen gaan testen? Het voelen lopen van alles, had ik ook toen ik zwanger was, maar ik had je beloofd je geen valse hoop meer te geven. Dus het is helaas nog even afwachten.

Hier een rustig dagje gehad. Mijn vriendin bleek niet thuis te zijn, dus ben toen maar even de stad in geweest met mijn zoontje. Later nog lekker in een luie stoel gezeten. Heb gisterenavond even lekker een potje zitten janken. De tranen zaten de laatste tijd hoog, maar kwamen steeds op het moment dat het niet uitkwam. Gisterenavond was ik toch even lekker alleen en dus kon ik mezelf even lekker laten gaan. Niet dat ik dat niet kan als mijn man erbij is, maar dan maakt hij zich weer zorgen. Heeft me goed gedaan. Nu weer proberen met frisse moed vooruit te kijken.

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Jes, fijn dat alles er goed uitzag meid!! Hoop dat je nu een beetje gerust gesteld bent....

Hoop, wat een nare situatie zeg met je ma en dat je dan zelf artsen moet gaan regelen echt belachelijk hoor!! S6 meid en wat een mooie testen toch weer!!!

Mees, nog een beetje uit kunnen rusten vandaag meid?? Ik hoop het wel want volgens mij ben je er echt aan toe. Ik weet wel dat je altijd voor iedereen klaar wil staan, maar soms moet je ook even een pas op de plaats doen en lekker ego zijn want dat houdt echt geen mens vol meid, je kunt jezelf niet altijd maar wegcijferen. Hopelijk helpt de accupunctuur je een beetje, knuffff....

Xon, we blijven voor je duimen dat het raak is deze maand hoor!!! Weet je al wanneer je ong. zou kunnen testen ivm die pilletjes??

Almika, lekker al met verlof, zo te horen heb je het ook echt wel nodig nu, nog maar een paar weekjes, s6 meid en geniet van je verlof, knufffff

Nou hier ook weer wat, had toch die artikelen meegestuurd naar die soos?? Krijg ik vandaag een zooi artikelen terug met daarin dat dat niet geld als de 18 jarige in een instelling verblijft, pppfffff. En dat ik toch echt wettelijk verplicht ben om haar te onderhouden, er stond de verblijfkosten van de instelling, nou die betaal ik al jaren dat heb ik haar ook gezegd en de bewijzen meegestuurd. Ze zei toen dat dit daar los van staat, nou ja dan breekt toch je klomp?? Ik heb er echt zo genoeg van, bah bah bah!!! Ik heb wel besloten dat als ze mijn salaris gaan inpikken ik gewoon ga stoppen met werken dan hebben ze nix te pakken want van mijn man mogen ze nix innemen omdat hij de vader niet is en het in ons samenlevingscontract staat. Je zou er gek van worden echt waar....

Verder hier ongi weer bijna voorbij, dan weer op naar de klusdagen, zelfs daar heb ik op het moment nog maar weinig zin in.........

Liefs sillysa

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, goedzo meid, gooi het er maar allemaal uit, opkroppen heeft maar weinig zin, knuffff

Jeetje, ik hoop echt vor jou dat je man die baan gaat krijgen want volgens mij gaat het met jou ook niet best zo, s6 meid, knufffff

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: inderdaad wat een k-zooi. Als het echt zo is, zou ik ook per direct stoppen met werken. Hoe gaat het nu met jou op het werk? Als de sfeer nog steeds niet optimaal is, zou het bijna ook nog geen straf zijn voor jou om te (moeten) stoppen.
    Hoop dat het allemaal niet nodig is. Je hebt in ieder geval aan die soos laten zien dat je niet op je achterhoofd gevallen bent en goed voor jezelf opkomt. Hopelijk heeft Guap nog een goede tip voor je! Waar ZP al niet goed voor is, hè?

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Jemig Sillysa, wat een ontzettende rotsituatie zeg!! Kan me indenken dat je je er heel k*t onder voelt. Ik zou inderdaad ook meteen stoppen met werken als ze toch bij je komen aankloppen. Dikke knuf van mij meid!

Hier, ja, ik voel me echt gespannen wel. Ben zoveel aan het werken en waarvoor? Om alsnog op een houtje te bijten. Vorige maand hadden ze ineens belachelijk vroeg het geld overgemaakt en nu zijn ze niet te laat (nog niet) maar ja, de maand is wel heeeeel lang geworden zo. Maar ze gaan ervan uit dat je meerdere werkgevers hebt denk ik en die heb ik ook wel, alleen werk ik weinig voor de andere. Ook werk ik al jaaaaaren voor hetzelfde belachelijke lage tarief. Ik heb een keer zowaar gedurfd om opslag te vragen, maar nee, dat konden ze helaas niet doen!! En een andere werkgever heeft de tarieven zelfs verlaagd vorig jaar!

Nog niets gehoord over de baan. Misschien morgen. Ik hoop het! Uiterlijk maandag zei mijn man vandaag ineens. Maar hopelijk wachten ze niet tot het laatste moment.

@Mees: goed van je om even lekker alles eruit te gooien! Zou soms voor mij ook wel goed zijn denk ik. Voel ook vaak de tranen hoog zitten en soms komt het wel maar op een verkeerde manier (kwaad worden op mijn man bijv.) Klinkt toch alsof je een lekker dagje hebt gehad vandaag, mooi zo!

@Xon: nog niet ongesteld geeft toch een piepklein beetje hoop... Maar ik weet, we zijn realistisch (maar duimen stiekem toch:p)

Nou meiden, ik duik zo mijn bedje in. Hoop maar dat de kat me een beetje met rust laat. Probeer hem te negeren maar valt niet mee.

O, ja, Justme je zei klinken omhoog zetten, maar het is niet dat hij de deuren echt opent, hij springt er alleen tegenop (en heel soms krijgt hij ze wel open:$) Heeeeeel irritant dus! Maar hem negeren werkt nog het beste, dan beloon je het gedrag niet. Ik weet dus hoe het moet, maar soms............... :x

Nou, welterusten!! O, ja, had vandaag de hele dag een soort menstruatieachtig gevoel, nu al op dag 22 :$:$ Zal toch niet ineens veel eerder ongesteld gaan worden?

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: misschien zwanger meis?:)

@Sillysa: echt heel oneerlijk hoe het hier in Nederland in elkaar steekt.Groot gelijk: gelijk stoppen met werken!!
    Sterkte ermee hoor!

Ik ga mijn bedje in,reageer morgen wat uitgebreider.:)

Truste:)

9. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo dames,

Het weer! O wat heerlijk was het vandaag weer. Herfst in de zomer en zomerse nadagen aan het begin van de herfst;)

@Jes: O gelukkig! Nou ben je tenminste, voor nu, gerustgesteld. Herinner jezelf er maar steeds aan als je vanuit gewoonte je weer zorgen maakt.

@Mees: Goed hoor om af en toe te huilen. Zou ik ook moeten toelaten. Hoop dat je je snel beter zal voelen.

@Jeetje: Moeilijk wel soms. Ik hoop toch zo dat je man die baan krijgt. En liefst ook dat ze het voor het weekend nog laten weten.

@Syll: Wat is dit nou weer voor regel/wet. Ik snap waarom zo'n regel in het leven wordt geroepen maar ze moeten hier toch goed naar de situatie kijken? Niet normaal. En gelijk heb je; gelijk stoppen met werken. Sterkte ermee.

@Xon: Dat van iets voelen lopen en niets zien...ik wil niet veel zeggen maareh... Je weet dus niet meer wanneer je NOD is maar tot zondag slik je de pillen? Dan kan je misschien vanaf zondag testen? O wat heerlijk zal het zijn als het raak blijkt te zijn. Succes met wachten.

@Iedereen: Welterusten dames. Tot morgen.

Liefs

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ga nu naar bed. Kom als zoon naar psz is even uitgebreid reageren weer.

Welterusten allemaal.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen dames...

Ik ben er vandaag niet,vanavond wel.Ik ga zo naar mijn moeder toe.Ze is gisteren uit het ziekenhuis gekomen,maar er is nog steeds geen reactie van enig arts die haar morfine pleisters gaat veranderen in andere pijnstillers of de dosering verlaagd.Ik ben gisteren bijna de hele dag ermee bezig geweest en ik ben het nu zat,dus ik ga er heen om eens even korte metten te maken:D
    Ff zonder dollen: bij mijn moeder vandaan is het makkelijker en kan ik de thuiszorg zelf aanspreken zodat er wat meer vaart achter komt.

Ik ga tegen negen uur weg,want ik ga nog even snel een trui halen bij Bristol die ik gisteren had zien hangen en waar ik spijt van heb dat ik het niet gekocht had:p Dus toch maar even halen.

Allemaal een hele fijne dag met WEER heel mooi WEER!!!

Spreek jullie vanavond!

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ha Dames,
    Even snel, want zit gewoon op mijn werk!!

Die pillen moet ik idd tot en met zondag gebruiken.
    Overigens slik ik die niet, die moet ik elke avond als ik in bed lig er van onderen instoppen, zover mogelijk in de buurt van mijn baarmoeder.
    Overigens is dat progesteron, en dus niet HCG.
    Ik zou dus al kunnen testen.
    Maar dat doe ik niet!
    Weten jullie of je met een zwangerschapstest altijd 's ochtends moet testen?
    Ik wil eigenlijk zondag testen, tenzij ik natuurlijk eerder ongesteld wordt, maar ik moet zondagochtend/ begin van de middag naar een workshop en ik wil niet met een heel blij (dat ik het tegen niemand kan vertellen) of juist met een kutgevoel daar zitten. Dus ik wil het eigenlijk 's middags doen, kan dat?
    Denk zelf overigens dat ik niet zwanger ben, heb wel alle verschijnselen die bij progesteron horen, maar niet die bij HCG horen. Voel me niet misselijk, boobies doen wel pijn maar zijn niet groter, geen rare geuren enz.
    Gisteren hoofdpijn, vandaag gelukkig nog niet!
    Wel een beetje raar wiebelig hoofd, alsof ik er niet helemaal bij ben.
    Nou ja, in ieder geval geen touw aan vast te knopen!!
    Fijne dag dames, ik ga gauw de kids weer wat leren!

13. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon, je hoeft niet altijd 's ochtends te testen hoor. Denk dat je het met een Kruidvat testje overdag ook prima kunt zien. Ik heb mijn eerste test pas om 17.00 gedaan en toen zag ik een heel licht streepje. Succes lieverd! Ik ga voor je duimen.

x

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: succes met je moeder en alle toestanden eromheen. Als je de thuiszorg eenmaal mee hebt, kunnen ook die behoorlijk wat doorduwen als het moet.
    @Xon: je hoeft inderdaad niet in de ochtend te testen, hoor. Ik heb bij mijn zoontje 's avonds om een uur of 7 getest. Wel zou ik, als je later op de dag gaat testen, er even op letten dat je niet teveel drinkt. Het wordt dus een spannend weekend voor je! We duimen mee, hoor!!
    @Jeetje: hoop ook voor jou op goed nieuws van je man vandaag! Hoe schat hij zelf zijn kansen in? En belachelijk dat ze zelfs de tarieven verlaagd hebben. Dat is het nadeel van voor een internationaal bedrijf werken, dat je natuurlijk niet een CAO hebt, zoals wij gewend zijn.

Nou, ik ga eens even aan de slag. Vanmorgen al vroeg op om bloed te laten prikken. Schrok van zoveel buisjes en zwarte hokjes die aangevinkt waren. Had, toen ik er zat, al weer spijt dat ik het gedaan had (schijtlijster die ik ben).
    Maar goed, het is gedaan, dus hopelijk valt het mee de uitslag. Voel me overigens wel al wat minder moe, dus mogelijk was het gewoon een combinatie van menstruatie, te laat naar bed en te veel stress.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, mijn collega's weten het inderdaad al en waren heel blij voor ons! wel een beetje verbaasd..... wel grappig, ik dacht dat het al weken op mijn voorhoofd geschreven stond maar dat viel dus wel mee.

@boudicca, fijn dat je nu verder kunt meid!

@hoop, wat een gedoe zeg, je moet zelf tegenwoordig zo goed opletten in ziekenhuizen. heel jammer. hopelijk gaat het snel beter met je moeder. enne, weer een knal test meid!

@almika, geniet van je verlof

@jes, fijn dat alles goed is

@sil, wat een situatie meid! is er geen rechtswinkel die je kan adviseren?

@jeetje, ik duim hard voor je meid!

@xon, 's ochtends testen geeft het beste resultaat, maar het kan ook later op de dag. concentratie in de ochtend urine is het hoogst.

hier lekker dagje vrij! straks weer auto's kijken en lekker van de zon genieten!

16. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #2576 Guapetona, 30 sep 2011
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
    @ Syllisa, wat een gedoe, en balen dat het niet geldt als je dochter in een instelling verblijft! Ik vrees inderdaad dat je dan tot 21 onderhoudsplicht hebt (tenzij ze uit die instelling gaat, en zelfstandig gaat wonen). Ik zou wel even goed informeren of ze inderdaad niet bij je partner beslag kunnen leggen, voordat je je baan opzegt. De enige tip die ik nu nog kan verzinnen is dat je misschien recht hebt op extra kinderbijslag i.v.m. kind inwonend in instelling. Moet je even op de site van de SVB kijken, of hun bellen. Ik weet dat mijn moeder dat kreeg toen ik in het buitenland woonde, maar dat is alweer eeeeeeeuwen geleden :cool:. Of misschien ook andere toeslagen, of dat je het van de belasting kan aftrekken. Misschien is het verstandig er een financieel adviseur bij te halen?

Hier iig wat linkjes die ik voor je vond:

Aftrek kosten van levensonderhoud kinderen | Financieel: Belasting

Aangifte 2009: Kind als aftrekpost - Belastingaangifte - Economie algemeen - Algemeen - Brabants Dagblad

http://www.hetcak.nl/public/Bestanden/Internet/ZmV%202011_2.pdf

https://www.regelhulp.nl

Succes Syllisa!

@ Xon, spannend zeg. Nou, je kan 's middags of 's avonds ook een goede uitslag krijgen, maar als hij negatief is moet je het sowieso nogmaals 's ochtends proberen. 's ochtends heb je de meeste kans op een betrouwbare uitslag, vanwege een hogere concentratie HCG. Ik zou dus zeggen doe het zondagochtend, en als dat geen optie is 's middags. Zelf had ik 1 dag voor nod een positieve test om 18 uur 's avonds, dus het kan wel.

@ Hoop: sterkte met je moeder!

@ Almika, geniet van je verlof, je hebt het verdiend!

@ Jeetje: oh, ik hoop zo voor je dat je man die baan krijgt! Zou jij het eindelijk ook iets rustiger aankunnen doen. Ik begrijp jullie situatie heel goed, mijn man zit ook al maanden zonder baan, maar ook daarvoor was ik al kostwinnaar. Ik vind dat niet erg, maar er blijft daardoor wel weinig tot geen tijd over om dingen voor mijzelf te doen, en een carierreswitch zit er al helemaal niet in, wat ik best zou willen... Maargoed we hebben elkaar, en een prettig goedkoop huis, onze gezondheid ed, dus we tellen onze zegeningen maar steeds.

@ Jes, fijn dat de uitslag goed was. Probeer het maar een beetje los te laten, ik heb ook nog een echo gehad, aan het begin van mijn zwangerschap, maarja die boobies doen gewoon raar door de hormonen en melkklierontwikkelingen. Gelukkig werden ze bij mij in de loop van de zwangerschap rustiger. Hoop dat dat voor jou ook zo zal blijken te zijn. Overigens beginnen ze nu weer raar te doen, te lekken 's nachts enzo, maar dat 'rare' is gelukkig normaal....

Nou wij zijn bijna klaar met geld uitgeven wat we niet hebben :D, voor de aanstaande nieuwe aardebewoner/bewoonster. Nu moet ik vooral gaan opruimen en inrichten... en eerlijk gezegd, heb ik vandaag helemaal geen kracht! Maarja, nog maar een week of 4 (of minder, you never know), dus ik moet doorgaan.....:). Manlief zit te klagen over éénofander pijntje in zijn rug, hij denkt gelijk dat het vast iets heel ergs zal zijn/worden. Nou hij mag mijn extra 16 kilo derbij! Weet zeker dat ik het toch echt zwaarder heb dan hij !!! Maargoed, hij ging vanochtend wél met rugpijn stiekum een heerlijk parfum voor mij kopen bij de dolle dwaze dagen, dus ik vergeef het hem maar, en zal hem straks wel even masseren....;):cool:.

Ohja en ik moet niet vergeten ook nog een verjaardag te plannen voor mijn zoontje!!! pffffffffffffff.
    Ik zal een dezer dagen eens een foto posten van de nieuwe kamer.

Fijne dag allemaal, en knuffels voor iedereen, en voor iedereen die ik vergeten ben te noemen. xxx

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hoop mooie testen hoor. Heerlijk om steeds die bevestiging te zien lijkt me.
    Wat een rare reacties van het verplegend personeel in dat ziekenhuis van je moeder. Het lijkt wel de nieuwe standaard van ziekenhuizen om gewoon geen of weinig info te geven :x.
    Hoe gaat het nu met je moeder en heb je de mattenklopper nog moeten gebruiken om mensen dat te laten doen wat ze eigenlijk horen te doen? :D

@Jeetje wat vervelend om elke maand het gevoel te hebben dat er aan het eind van je salaris nog te veel maand over is. Ik hoop echt heel hard voor jullie dat je man snel werk heeft.

@Jes fijn een goed echo! Ben echt blij voor je!

@Mees goed dat je je even hebt laten gaan in een huilbui. Als het opluchting biedt hebt je het gewoon even nodig gehad om dat er allemaal uit te gooien. Fijn dat het (even) geholpen heeft. Ik maak me wel een beetje zorgen om je hoor. Je klinkt echt een beetje overwerkt/overspannen. Zo iets komt je sneller aanwaaien dan dat je er weer vanaf bent, dus neem - waar je kunt - alsjeblieft wat gas terug meid! :(

@Sill ik heb helaas geen verstand van die juridische zaken waar jij nu mee te maken hebt, maar vind het wel allemaal vreselijk onrechtvaardig klinken. Voor mijn gevoel moet zoiets toch niet mogen. Het zou heel jammer zijn als jij hierom je baan op zou moeten geven maar daar dwingen ze je op zo’n manier bijna toe. Gelukkig dat jullie een goed samenlevingscontract hebben. Mocht je besluiten te stoppen met werken dan ben je, lijkt mij, wel van het hele gesodemieter af, maar ik hoop echt voor je dat er nog een andere oplossing blijkt te zijn. Sterkte met het hele gedoe.
    (De tip van Justme lijkt me een heel verstandige, zoek een rechtswinkel bij je in de buurt. Het schijnt dat daar toch heel kundige mensen werken en je betaalt, meen ik, naar vermogen, dus het wordt niet schreeuwend duur zoals een chique advocaat)

@Xon ik duim niet stiekem hoor (zoals jeetje hihi ;)) maar heel openlijk en vreselijk hard. Heb al bijna blaren op mijn duimen dus hoop dat het ergens goed voor is ;) Zolang je een uurtje of twee maar geen liters thee of zo gaat drinken kun je best met middag- of avondurine testen. Als je het opvangt voor bijv. een dipstick test kun je vaak al zien of het niet te verdund is. Als je urine héél licht is kun je beter nog een uur niets drinken en dan weer eens proberen.

@Almika het einde is in zicht. Fijn dat je met verlof kunt. Ga nog even een paar lekkere rustige weekjes tegemoet meid. Straks moet je weer hard genoeg vliegen en rennen en regelen met, om en voor de kleine! :)

@Guap jij ook nog maar vier weekjes. Wat gaat het dan hard ineens. Fijn dat jullie klaar zijn met kopen. Dat is al een heel ding. En mannen……..die kunnen zóó zielig doen. Toch lief dat het met zóó’n zere rug toch voor je naar de dolle dagen is gegaan. Bijna dapper! ;)

@Justme hoe gaat het met zoeken naar een nieuwe auto?

Gisteren was ik om 12:00 uur al vrij omdat ik naar de bull uitreiking van mijn broertje wilde. Daarna heerlijk met elkaar een terrasje gepakt en ’s avonds uit eten tot láát, dus geen computer meer gezien. Vandaag ook weer hele dag gewerkt dus ik heb wel aan je gedacht Jes maar zie nu pas dat je gelukkig een goede uitlsag had bij je echo.
    Mijn belevingen bij de gyn, van vanmorgen, zet ik wel in een volgend bericht want dat is natuurlijk weer een hele lap tekst en ik zwam nu al zoveel bij elkaar! :$

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou daar komt het dan :D

Vanmorgen naar de gyn geweest voor een echo op dag 3, althans ik had bedacht dat ik woensdag in de loop van de dag ongesteld was geworden. Volgens de gyn was echter aan mijn bmslijm te zien dat het nog echt moest beginnen. Was van mijn kant dus een typisch gevalletje van wishfull thinking. :) (Was er al bang voor, maar toen had ik al gebeld voor een afspraak). Als het vandaag inderdaad al dag 3 zou zijn dan is het zeer waarschijnlijk dat ik deze maand moet overslaan want het was nu nog te dik. Dat moet ik eerst nog “verliezen” want anders komt een goede innesteling in gevaar en als de kansen vooraf al zo klein zijn dan gaan de daar geen kostbare iui aan wagen. Wat ik dan ook wel weer snap. Afgesproken dus dat ik (jullie raden het al) maandag weer mag komen. Dat zou dan volgens de oude berekening dag 5 zijn en de laatste dag waarop ik eventueel mag starten met hormonen. Dit omdat je anders al te ver in je eigen cyclus zit om te gaan rommelen. Maar ik moet toegeven dat ze wat dit betreft gelijk heeft gehad (ja heus) want in de loop van de dag begon ik veel sterker te vloeien dus heb vandaag voor mijzelf maar als dag 1 bestempeld. (de gyn had me al op dag 2 ipv 3 gezet) ;)
    Toen dit alles besrproken was, zonder communicatie stoornis, werd het natuurlijk hoog tijd voor ve bijbehorende verwarring. :cool: Want tja wat heb je eraan als alles soepel gaat in een ziekenhuis. Dat zou te makkelijk zijn nietwaar. Dus kwam de opmerking dat ik vast wel van haar collega (altijd “de collega” die iets vergeet nooit de spreker van dat moment zelf natuurlijk) begrepen had dat ik nog even bloed moest laten prikken om mijn hormoon waardes te bekijken. Nou dat hadden ze dus niet gezegd en op mijn vraag waarvoor dat was kreeg ik weer zo’n “ach de stumper snapt het niet” blik.:x Dus mijn haren gingen al weer licht in de tegendraadse stand.:D Maar dat prikken moest dus nog omdat mijn vorige twee cycli zoveel langer waren dan anders. Nou dat vond ik op zich wel goed dus toen de haren maar snel weer glad gestreken :p Ze hadden er vorige keer niets van gezegd maar als er iets mis is weet ik dat graag, dus onderzoek daarna moet dan maar. Het prik gebeuren is sinds twee weken verhuisd en veranderd. Alles gaat nu “automatisch” Op mijn vraag hoe ik dat moest zien kreeg ik een wedervraag. Of ik haar dat maandag even wilde vertellen want ze wist het zelf ook niet :( Nou dan ga je vol vertrouwen naar zo’n priklab!:$ Zeker als je zo’n naalden angst heb als ik. Maar zoals bekend is moderne techniek geweldig. Tot……..er een computerstoring optreed…..en dat was natuurlijk precies wat er bij mij gebeurde. Zucht.:x:$:(
    Het semiautomatisch prikken gaat als volgt te werk:
    Je komt bij een paal en drukt daar op een wachtnummer. Dan rolt er een meterslange “kassabon" uit met daarop je nummer en een plattegrond. Vervolgens moet je naast de zuil gaan zitten wachten tot je via die paal wordt opgeroepen. In het beeldscherm staat dan waar je heen moet (dit bleek in mijn geval doodleuk op een andere afdeling te zijn :$) waar je dan door een paar aardige dames geprikt gaat worden.
    Op zich een mooi systeem en het liep ook vrij vlot. Vlak voor mijn stond een vrouwtje bij de paal en toen ik ging zitten was zij al aan de beurt. Ik dacht toen noch dat ik zo klaar zou zijn. Na een KWARTIER! (16 minuten om precies te zijn, tja zo’n paal heeft een klok) kwam er iemand aan. Dan denk je, goh, aardig ze komen me halen :) Nee dus. "Mevrouw de computer ligt er uit. NEEM MAAR EEN KOP KOFFIE!". Ik dacht nog, nee, ik loop gewoon mee want je weet dus al dat ik er ben, kun je toch gewoon bloed aftappen? Nou dat deden ze natuurlijk niet. (Belachelijk praktische gedachte natuurlijk) Als je dan, na 25 minuten, eindelijk aan de beurt bent word je ook nog eens doodleuk verteld dat je mazzel hebt. Wat nu mazzel, ik had al een half uur op mijn werk moeten zijn!:x Maar goed, dan word je eindelijk geholpen en dan is er een gezeur over rottige naalden...! Deed ook best venijnig zeer deze keer, maar weer niemand die daar wat aan kan doen, dat ligt aan de NAALDEN.:( Nou het zal wel. Maandagmorgen weer heen en dan hoor ik ook meteen de uitslag van dit onderonsje. (Moet er dan pas om 9 uur zijn, als er dan nog geen collega’s zijn met gerichte vragen over wat ik toch steeds aan het uistpoken ben, eet ik mijn schoenen geloof ik op. Kan me niet voorstellen dat dit goed blijft gaan haha ;))

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: sorry, het is natuurlijk triest genoeg dat het zkh-bezoek weer niet vlekkeloos ging, maar moest toch weer vreselijk lachen. Ik geloof inderdaad dat als het een keer helemaal vlekeloos zou gaan, jij steeds maar af zou vragen waar dat addertje onder het gras toch zit. En misschien zou je zelfs wel teleurgesteld naar huis gaan omdat het te saai is.
    Wat een supersonische manier van bloedprikken, zeg. Maar ja, dan moet het wel werken, natuurlijk.
    Hoop dat maandag alles in orde is, zodat het deze maand weer geen verloren maand is.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, lekker, zit nog vollop te typen en ineens klik, reactie al geplaatst. Nou, dan gewoon nog maar een vakje vol kletsen.

@Guap: wat lief van je man dat hij inderdaad met zere rug en al, toch parfum voor je is gaan kopen. Dat doet die van mij nooit en die heeft nog niet eens last van zijn rug.
    @Justme: morgen weer op auto-jacht? Hoop dat je snel weer kunt rijden. Het is een geluk bij een ongeluk, dat je nu gelijk ook voor een gezinsauto kunt kijken.
    @Hoop: hoe is het nu met je moeder? Al vooruitgang?
    @Syl: Guap heeft weer haar best gedaan voor jou. Hoop dat er bij die links wat nuttigs zit.
    @Jeetje: heeft je man nog wat gehoord vandaag? Of wordt het toch wachten tot maandag.

Hier weer weekend. Mijn man moet werken morgen, dus moet mezelf met mijn zoontje gaan vermaken. Het wordt mooi weer, dus dat zal wel lukken. Er was nog een kans dat hij zondag ook had moeten werken, omdat zijn baas bij een uitje gebleseerd was geraakt en mijn man voor zijn baas in moest vallen, maar nu gaat die baas toch zelf werken. Hebben we toch nog een dag weekend samen.
    Ga zo eerst even een paracetamol innemen. Heb behoorlijke koppijn. We hadden vanavond visite, dus er werd veel en hard gepraat, de televisie stond nog eens erbij aan en toen viel mijn zoontje ook nog eens van de bank op zijn achterhoofd. De schrik zit er bij mij goed in. Ik heb hem pas naar bed gedaan toen ik er helemaal van overtuigd was dat alles goed was.
    Maar door de schrik en drukte heb ik toch koppijn gekregen. Bah!Wat kan je je een zorgen maken over zo'n klein kindje als die wat overkomt.
    Verder geen nieuws. Ga op tijd naar bed, maar eerst een slagveld hier in de woonkamer opruimen.

Deel Deze Pagina