@Syl: niet alle HCG opvangen, hoor! Laat je ook wat over voor mij? Ja, het is inderdaad goed weer om een kindje te maken. Hier nog in de laatste dagen van mijn ongi, maar ben er ook wel klaar mee nu. Eisprong valt hopelijk redelijk gunstig ivm mjn man's rooster. Aankomende week maar weer ovu-testen kopen. Zal er maar niet teveel over nadenken hoeveel geld ik al aan zw.schap en ovu-testen heb besteed het afgelopen half jaar. Geniet nog even van je vakantie (op welke manier dan ook..hihih). Ben erg benieuwd naar foto's van dat kleine dikkopje van je.
Tjonge, wat een geklets alweer vandaag, hahaha. Gisteravond werd er nog geklaagd dat het zo rusitg was, maar vandaag doen jullie weer aardig je best. Jes4, sorry. Niet alle dames kunnen mee. I'm sorry, stom van mij. Hoop de volgende keer dat je wel mee kunt, en we maken wel foto's goed? Dames, ik denk toch dat het zondags gaat worden. Ik ga morgen op internet even kijken of ik iets kan vinden wat leuk is en wat op zondag open is. Als dat lukt dan wordt het dus zondag. Ricmar is very busy, dus dat gaat helaas niet lukken. En Salcia stuur me nog even pbtje dan laat ik je onze plannen weten. Niala, goede reis, en ik hoop je in Nederland te zien !! Boudicca, welkom! Ik had je naam al wel eens onderaan bij gebruikers zien staan. Wat betreft die inschrijving, ik ben al bij hen geweest voor een intake. En ik zou binnen een paar weken horen of ik er door ben en wanneer dan het volgende gesprek is. Het wachten is al min of meer geweest voor het intakegesprek, ook al viel dat eigenlijk ook wel mee (een half jaar, dit was eerst veel langer). Overigens is deze kliniek niet per telefoon bereikbaar, alleen per mail. Dus bellen is geen optie. Ik wacht dus nog even rustig af, het is ook vakantietijd, en ze moesten mijn medische dossier ook nog bij het ziekenhuis opvragen. Wel leuk dat we er nog een Bammer bij hebben nu. Pimmetje was ook een bammer maar schrijft helaas niet meer mee (dames, dat blijf ik overigens best raar vinden, heb er al vanf het begin een naar gevoel over). Boudicca schrijf lekker wanneer je er zin in hebt, we hebben hier altijd een luisterend oor, een knuffel en een welgemeende mening !!! Leuk idee die t-shirtjes voor de dames. Laat je ze dan ermee rondlopen en kijken wanneer de eerste iets ziet en er wat van zegt? hahaha Uit jouw verhaal maak ik in ieder geval op dat ze niet verwachten dat er nog een nummer 4 komt? Het zal dus wel een enorme verrassing zijn. Nou veel plezier morgen. Volgens mij is mijn vakantie nu een 6 weken lang durende herfstvakantie geworden!!! Ik zeg pepernoten en warme choco met slagroom.
Syl, je moet niet zitten balen in die caravan van je.... Jij moet nu, op deze dag en op dit moment met hele andere dingen bezig zijn, hahahahaha. You go girl!!!
@Xon: ik blijf het ook raar van Pimmetje vinden. Zo af en toe check ik nog wel eens bij haar profiel, maar ze is maanden geleden voor het laatst ingelogd geweest. Ik weet dat ze toen wel erg druk was, maar ben ook benieuwd of ze nog steeds bezig is voor een kindje. Ga ervan uit dat als ze zwanger zou zijn het zeker zou laten horen. Dus ook ik vind het vreemd. Dat is weer het jammere van zo'n forum. Als iemand de stekker eruit trekt dat je dan ook gelijk het hele contact kwijt bent. Net als Dominique. Zou zo graag weer eens van haar horen hoe het nu met haar gaat. De opkomst voor ons uitje is in ieder geval behoorlijk groot. En wie weet wie er nog meer mee kunnen gaan. Heb er zin in!
Xon: zag in ieder geval dat Hoog Catharijne koopzondag heeft op de 7e. Ga er dus vanuit dat er zeker wel ergens wat open moet zijn. Ben benieuwd of je nog wat leuks gevonden hebt.
sorry dames ik kan helaas niet mee, heb 1 aug controle gyn en 2 aug de internist en op 5 aug dagje vrij ivm pretecho die we kado hebben gekregen. dus wordt erg krap want tussen door draait onze eigen toko wel door.. en ik moet wel om mijn rust denken,
Hey meiden; Wanneer hebben jullie nu uiteindelijk afgesproken? Vandaag ons nieuws wereldkundig gemaakt $; doodeng), veel hele mooie reacties. Onze meiden, tja onze meiden; zo divers als ze zijn; zo divers hun reacties. De jongste onvoorwaardelijk blij, 'ik kan ook flesjes geven en helpen', het maakt d'r niks uit waar ze moet slapen...de middelste vraagt zich af of ze de baby al kan horen, of die het eten wel lust wat ik eet, gaat ook zeker helpen (zelfs de poepbroeken); maar dat op een kamer slapen met de jongste moesten we toch wel even goedpraten met een hoogslaper (die ze dan tzt met haar verjaardag krijgt), toen was het goed. De oudste (om een beeld te vormen kijk ff naar mijn foto's) die maakt zich vooral zorgen; of deze baby niet ook dood zal gaan, 'en kan die baby ook gehadicapt zijn?' (8 jaar ); tja dan kun je niet zeggen dat dat niet kan. Na wat snel hersenwerk heb ik haar verteld dat als er 100 kindjes geboren worden er 1 gehadicapt is maar dus 99 gezonde kindjes geboren worden. Het leek haar gerust te stellen. De t-shirtjes waren erg mooi geworden. Ze hebben ze de hele dag vol trots gedragen; kregen ook erg leuke reacties! Schoonouders en moeder ook voorzichtig enthousiast. M'n moeder moest het wel even laten bezinken. Maar geen negatieve reacties. Tranen van mijn man bij de vraag aan zijn broer of hij peetoom wilde worden (en ik natuurlijk ook in tranen); broer van man heeft een hersenbloeding en 3 infarcten gehad en is nooit meer zichzelf geworden (en nog maar 41 jaar). Vrienden belde zelfs vanuit Italie, kortom een zeer geslaagde dag. Maar het maakt het wel extra spannend (wat als het nu nog mis gaat). Sorry voor mijn lange verhaal; wilde het even met jullie delen. Veel liefs!
@Jes: wat een mooi nieuws. Ik vroeg het me vanmiddag toevallig af of je het al verteld had en hoe de meiden hadden gereageerd. Ja, kinderen kunnen zo direct en puur reageren. En je zwager, heel ontroerend idd, en ik ken jullie en hem niet eens, maar kon me de lading er helemaal bij voorstellen. Nou, nu is het wel ineens heel echt, hè, nu je meest dierbaren het weten. Geniet lekker van al die aandacht! Zeer waarschijnlijk zal onze date de 7e aanstaande gaan plaatsvinden. Dat lijkt tot nu toe de datum waarop de meesten kunnen.
Oh dat klinkt goed, Jes4. Grappig he hoe die kinderen kunnen reageren? Hoe dat allemaal gaat in die koppies. Het is stil hier vandaag. Heb zojuist de knoop doorgehakt voor zondag 7. salcia gaat ook nog even kijken of ze meekan. Ik ben vanmiddag even met de auto weggeweest, en ik heb voor het eerst met mijn autootje door een joekel van een plas gesjeest, hahahaha. De hele straat was ondergelopen en ik moest afslaan, het was echt een fontein van water. Had echt de neiging het nog een keer te doen, hahaha. Tja, als je pas je rijbewijs en een auto hebt is dat nog erg leuk !!!
Boudicca, welkom meid! Justme, wat geweldig meis! Gefeliciteerd met je knaltestje. Ze zien er prachtig uit. Geniet er lekker van. Mees, hoe is het met jou? Ben er weer helemaal bovenop? Xon, hoe gaat het nu na de operatie met jou? Lekker hè door de plassen scheuren. Hahaha! Maar wat een petweer zeg. Het lijkt verdorie wel herfst! Jes4, wat heerlijk om het goede nieuws te kunnen delen hè. Geniet ervan meis. Hier is het rustig. Had vandaag mij ei al! Dus vanmiddag geklust. Hihi! Naughty hè. Kunnen we nu morgen weer klussen of overmorgen? Of heeft dat helemaal geen zin meer? Heb het nog even met mij man gehad over toch nog even doorgaan na dit jaar. En hij staat er gelukkig nog wel voor open. Ik kan me er gewoon nog niet bij neerleggen. Ik wil het nog een tijdje blijven proberen. Zo oud ben ik nog niet. Sorry dat ik hier zo weinig ben hoor lieverds...maar ik denk wel vaak aan jullie. Maar het komt er gewoon niet van. Leuk dat jullie een date hebben gepland met elkaar. Ik moet bekennen dat ik het eigenlijk wel lekker vind zo anoniem. Ik hoop dat het een gezellige dag wordt en we zien hier vast wel wat foto's verschijnen. Fijne avond nog allemaal. Dikke zoen.
@Xon: het is inderdaad stil hier. Had al een paar keer gekeken vandaag, maar vond het ook zo zielig en wanhopig staan als ik hier met mijn eigen geleuter hele pagina's zou vullen. En lekker door een plas sjeesen. Ja, ik heb dan wel 20 jaar het rijbewijs $ oeps, ik word oud), maar zelfs ik kan af en toe die verleiding niet weerstaan.
@Secondlife: wat fijn weer van je te horen. We hebben je gemist! Met mij gaat het wel weer, cyclus is weer redelijk op peil. Nu nog zwanger worden. Had je vandaag een positieve ovu-test? Ik heb wel eens gehoord dat bij een positieve ov-test ze adviseren om dan 3 dagen achter elkaar te klussen...? Dus dan hebben jullie nog 2 dagen te gaan. En ja, grappig, hè op andere tijden klussen. Dat maakt het zwanger worden dan toch ineens weer een stuk leuker! En gelukkig dat je man er nog even mee door wil gaan. We kunnen je nog niet missen, hoor!
Jes, wat fijn om te horen dat de reacties goed waren! Ik voel het helemaal mee zoals je alles opschrijft! Hier druk nog zo voor mijn vertrek vandaar even weinig reactie. Moet nog veel werk afmaken (gaat me dus toch niet lukken!) en ben dus enigszins in de stress. Ben altijd blij als ik eenmaal in het vliegtuig zit en als dat vliegtuig veilig is opgestegen. Ben altijd zo zenuwachtig! Nou, welterusten alvast allemaal! Heb ook al zin in de date!
Trouwens sneeuwmees, van mij mag je hier zoveel 'leuteren' als je wilt hoor, vind ik altijd wel gezellig om te lezen!
Ha Secondlife, daar ben je weer. Fijn om weer iets van je te horen. Natuurlijk snap ik goed dat je lekker anoniem wilt blijven, maar kan niet ontkennen dat ik je graag een keer had willen ontmoeten. Je bent altijd zo lief en betrokken. Sneeuwmees, 20 jaar je rijbewijs hahaha, nou ja ik ben gewoon een trage, blijkbaar. Maar het gaf idd een heerlijk gevoel, die plas, Alleen verfoei ik altijd die auto's als ik fiets/loop en ze hetzelfde doen (vaak expres), dat zou ik zelf ook nooit doen. Truste, ik ga lekker slapen.
Jeetje, ik ben vooral altijd weer blij als het veilig geland is, hahahah, anders heb je er niet zoveel aan als het veilig is opgestegen. Ik hou ook helemaal niet van vliegen. Ik doe het wel, omdat je anders nergens komt, maar het is niet mijn favoriete vervoersmiddel. Ga jij nou morgen vliegen? Of overmorgen? Als het morgen is, alvast fijne reis. En ik vind het ook superleuk om je te zien over twee weken.
Xon, ja inerdaad, ben helemaal opgelucht als we weer veilig zijn geland inderdaad! Maar ik vind dat gevoel van het opstijgen zo vreselijk, dat je voelt dat het zo hard gaat en dan dat gvoel dat je de lucht ingaat, brrrrrr! Ik zit altijd met klamme handjes en heb zelfs wel eens overwogen om maar met de trein te gaan, alleen doe je er dan een paar dagen over en is het niet goedkoper. Ik vertrek overmorgen dus nog een dagje stressen morgen. Slaap lekker!
Hmm weer verdacht stil hier! Ik dacht toch even spieken, maar helemaal niets meer geschreven! Hoe is het met iedereen? En waar zijn jullie? Ik ben hard aan het werk, maar heb me net voorgenomen dat als niet alles afkomt, ik de rest toch maar in NL doe. Mijn laatste deadline is namelijk eigenlijk pas vrijdag! Maar ik wilde liever mijn laptop niet meenemen. Sinds gisteravond verlies ik trouwens ineens toch weer een klein beetje bruinig bloed. Had een paar dagen helemaal geen bloedverlies meer en nu dus wel weer een piepklein beetje. Vreemd! (of niet?) 'Klussen' is er nog niet van gekomen dus misschien slaan we het zo alsnog over deze maand. Hoewel nu ik twee weken wegga, komt er misschien toch nog wat 'actie' vandaag Nou, ik ga maar weer verder. Fijne dag en een knuf voor iedereen!
Hé Jeetje, inderdaad stil hier. Ik wilde je nog vragen of je echt vakantie had, of dat je in Nederland ook nog moest werken. Ja, dus! Hopelijk heb je daarna wel je handen vrij, om lekker je familie weer op te kunnen zoeken en om ons te gaat ontmoeten, natuurlijk. Ik had na mijn mk ook ineens nog 2 dagen bloedverlies. Alleen was dat bij mij na het klussen. Blijkbaar was het toch allemaal nog gevoelig daarbinnen. Je lichaam is toch een beetje van slag. Ik merk wel (onsmakelijk detail zo voor de lunch) dat de laatste 2 keren dat ik ongesteld was, het wat slijmeriger bloed was. Ik kan me dat van daarvoor niet herinneren dat dat zo was. Blijkbaar vind er dus nog steeds een soort van opruiming plaats daar binnen. In ieder geval goed, dat het bruin is, dan is het nog wat oud bloed, wat ergens rondwaarde? Ik zou de actie er in ieder geval niet door laten schieten.