@Sneeuwmees: nee niks gehoord vandaag helaas! Dus toch afwachten tot maandag. Hier ook barstende hoofdpijn de hele dag al, dus duik ook snel mijn bedje in! Welterusten!
Hoi dames, Guape, bedankt weer meid, ga het even rustig allemaal nalezen maar ik ben bang dat ik er echt niet onderuit kan. En dat van de belastingaftrek weet ik wel hoor, ik weet dat ik een klein deel van de belasting terug kan krijgen. Dankjewel lief van je. Grappig trouwens he die kerels?? Hahaha maar zeuren over elk pijntje en jij loopt daar met je dikke pens en moet die kleine er straks ook nog even uitpersen hahaha, maar wel lief dat ie een lekker geurtje voor je gehaald heeft... Jeetje, meid ik hoop echt dat deze crisis gauw voorbij is hoor, volgens mij hou jij dit zo ook niet lang meer vol. Weet je al wat meer van die baan van je man??? Dikke knuffff Mees, fijn dat je al minder moe bent, maar pas op hoor want ook in tijden van overspannenheid heb je weleens een opleving en voel je je een stuk beter maar dat is helaas vaak niet van lange duur, ik blijf erbij een beetje gas terug is geen gek idee op dit moment ( zei stresskip hahaha) Nee maar serieus pas goed op jezelf meid, knuffffff Boudicca, wat een bedoeling toch weer daar hahaha, zoals jij het verteld is het echt te komisch gewoon hahaha, kan me best voorstellen dat het frustie is als je daar bent hoor maar je verhaal is geweldig!! Hopelijk maandag meer geluk bij de meting meid, s6...En euuhh neem nog een kop koffie hahahaha Meiden weer erg bedankt voor jullie medeleven, het doet me echt goed. Weet je wat het is?? Heel veel mensen begrijpen het gewoon niet, die denken wat doe je nou toch moeilijk het is toch je kind??? Ja ja dat is ook zo maar zij kennen de situatie niet waar ik met haar inzit, als zij gewoon hier had gewoont en had gedaan wat er van haar gevraagd was was dit niet gebeurd. Echt hoor het huilen staat mij ook nader dan het lachen, maar ik moet ook aan mijn gezin hier denken, ook nu ik dit zo schrijf zit ik alweer te huilen ik wou dat het voorbij was...... Heel veel liefs sillysa
Hallo meiden...ik heb alles weer gelezen! Ik heb jullie gemist vandaag! Een drukke rommelige dag geweest.Ik ben vanmorgen met spoed naar mijn moeder gegaan omdat ik een telefoontje kreeg dat het echt niet goed ging.Mijn zus is ook van haar werk af gekomen.Dat was wel fijn. De huisarts is geweest en het blijkt dat mijn moeder meer mankeert als dat ze vermoedelijk dachten.Ze is volkomen verward en lijkt te hallicuneren.Volgens de arts lijkt het of ze onder invloed is! Dat kan heel goed bij een teveel aan morfine.Haar hartslag was niet goed,was veel te snel,terwijl die van morfine juist laag moet zijn.Dus conclusie: overdosis morfine! Dus morfinepleister eraf!! Zoals ik en mijn broer en zus al riepen! verder een paar andere medicijnen er ook af die een wisselwerking gaven.Ook had ze een zware bronchitus en vermoedelijk nierbekontsteking.Ze krijgt antibiotica die voor beiden dingen werken.Ze maakt ongecontroleerde bewegingen,kon haar neus niet aantikken met haar vinger,wist niet hoe dat moest.Te hoge bloeddruk en veel vochtvast houden! Al met al: algehele malaise! Hoe kan dit als iemand gisteren uit het ziekenhuis ontslagen is???? Ze mocht thuisblijven met zeer intensieve hulp van de thuiszorg. Maandag komt de arts terug en als ze niet beter is gaat ze alsnog naar het ziekenhuis. @Jeetje: lekker slapen meid..is je hoodpijn morgen weer over! @Xon: ik hoop het zo voor je meis! Ik heb toch goede hoop voor je! Ik ben ook vaak niet misselijk zo vroeg in de zwangerschap en ook luchtjes komen later pas.Dus je weet nooit he!! @Mees: ook al hoofdpijn! Maar lekker vroeg je bed in ook. @Boudicca: jij moet schrijfster worden,wat kan jij toch geweldig vertellen!! Ik lach me altijd rot om jou verhalen,zie het ook helemaal voor me. @Guapatona: welk luchtje heb je gehad van je man? @Just: ik kijk ook heel vaak naar mijn testen!
Hoop wat een toestand rondom je moeder! En dan te bedenken dat ze haar in het ziekenhuis gewoon naar huis hebben laten gaan. Natuurlijk omdat het weekend in aantocht was. Dat scheelt weer voor al dat weekend personeel. Misschien wel wat kort door de bocht maar zo komt het op zijn minst over. Schandalig! En ik een schrijfster! Ha een heel boek vol kwaken met die onzin lijkt me heerlijk, maar om dat allemaal te moeten lezen... Och arme, dat is alleen maar steeds meer van hetzelfde en gaat vast vervelen Nee ik houd het wel gewoon bij af en toe een stukje, dan blijft het ook leuk! Hoewel het allemaal wel razend irritant lijkt als het opgeschreven staat heb ik dat nu ook weer niet als zóó beroerd ervaren hoor. Ben vanmezelf errug laconiek bij dit soort dingen dus ik rol er wel gewoon door
Goedemorgen ladies, Ik kwma gisteravond thuis na een avondje uit eten en toen was er nog niets bijgeschreven dus lekker de computer uit gedaan. Maar stiekem zitten jullie daarna gewoon nog van alles te tikken! Syl, meis wat een gedoe toch met die dochter. Natuurlijk ben je haar moeder en voel je je verantwoordelijk, maar dit is natuurlijk belachelijk. Ze is 18, ze is zelf zwanger geworden op zo een jonge leeftijd en ze weet wie de vader is! Dus ze heeft zelf de keuze gemaakt om volwassen te zijn, dan moet je ook de andere dingen van 'de grote mensen wereld' accepteren. En dan die flapdrol (lees vader van haar kind) zou een enorme schop onder zijn hol moeten krijgen en haar financieel moeten ondersteunen. Nou meis, kijk of de tips van Guap je nog een beetje verder kunnen helpen en probeer een beetje te genieten van het mooie weer (het is zo weer voorbij). Boudicca, wat een ellende weer in dat ziekenhuis. Het is ook écht overal enaltijd het zelfde liedje! Dat prikken, wat een verhaal! In het AMC gaat het idd ook zo. Knopje, kassabon, scherm en er waren 27(!!!!!) cabines waar bloed werd geprikt!. Gelukkig ben ik het afgelopen half jaar zo vaak geprikt dat het me volledig koud laat en ik tegenwoordig kan kijken hoe de naald erin gaat en hoe ze de buisjes wisselen. Afgelopen dinsdag bij buisje 5 (van de 6) wilde het niet meer, kwam niets meer uit, moest ze een beetje wiebelen, naald een stukje terug en dieper in de ader. Ach het levert je weer een interessante leuke paars/blauwe plek op !!! Nou hopelijk heb je maandag meer geluk, en ben je nog op tijd om met je hormonen te beginnen, al denk ik van wel! Denk idd dat je het er wel uit kon kijken hahahahaha, maar dat je gewoon iets te enthousiast was! Hoop, wat naar van je moeder. Gek dat ze haar weer naar huis hebben gestuurd. Belachelijk dat jullie zelf al riepen dat het die morfinepleisters zijn en dat ze daar dan zelf pas later achter komen. Weer een stukje van niet luisteren naar mensen! De medici denken het altijd zelf allemaal zo goed te weten! Maar er wordt gewoon niet goed geluisterd. Sterkte! He bah, jeetje nog geen duidelijkheid. Wel inmiddels je salaris gehad, of zit je nu aan een oude boterham? Hoofdpijn lijkt wel de rode draad van afgelopen dagen. Misschien heeft het met het warme weer te maken (alhoewel dat in het geval van Jeetje een beetje raar is!). Hier nog geen rood, maar denk dat het niet lang meer duurt. Het wordt echt door de pillen tegengehouden. Vanochtend temperatuur 1/10 lager, nog niet zo laag dat het onder de streep komt, maar er zit een daling in, en dat betekent eigenlijk gewoon 'over en uit'. Voel ook gewoon niets wat niet met die hormoonpilletjes te maken zou kunnen hebben. Hmmm, gezien de mammografie op 3 dpo misschien toch maar beter, ook al zei die 'leuke tieten-dokter' dat het écht géén kwaad kon. Nu nog maar 1 poging met eigen donor , en een lastige beslissing voor de boeg. Zie er echt een beetje tegenop om een goede keus te moeten gaan maken. Vannacht heel vervelend gedroomd, over alleen in een donker ziekenhuis, met toch de mededeling dat ik geopereerd moest worden aan mijn borst, een telefoontje naar de dokter waarom dan wel, en waar ik geen contact mee kon krijgen. Niemand om mij heen, het was echt heel naar. Gewoon natuurlijk een nachtelijke verwerking van de mammografie, leuke dokter, nog steeds niet kunnen geloven dat mijn borsten ok zijn, en de grote beslissing die voor de deur staat. Maar ik werd echt met een vreselijk naar gevoel wakker! Pfffff! Ga ook maar een beetje proberen te genieten van het lekkere weer, ook al heb ik niets gepland. Misschien even een boekje lezen aan de waterkant. Fijne dag vandaag!
En Guap, tja die mannen met hun pijntjes, ach je kunt er beter een beetje om lachen. Ze zouden zelf eens een poosje vrouw moeten zijn , dan piepten ze daarna wel anders. Maar goed, dat parfummetje is wel een fijn goedmakertje hahaha. En Mees, wanneer krijg je dan de uitslag van je bloedtest? Of is het zo dat als alles goed is, je niets meer hoort? Maak jezelf niet gek he (zei degene die 6 maanden lang dacht dat er iets in haar linkerborst zat )!!
Jemig Hoop wat een toestand met je moeder! Wat vervelend dat er nu ineens wel actie ondernomen kan worden als het helemaal dreigt fout te gaan! Terwijl jullie al lang hadden aangekaart dat het aan de morfine lag. Maar ja, nu is er gelukkig wat gedaan en gaat het hopelijk de goede kant op met je moeder! Maar zo'n ziekenhuis begrijp ik echt niet, om iemand maar naar huis te sturen in die toestand. Veel beterschap gewenst voor je moeder! Heb je trouwens al verteld dat je weer zwanger bent? En aan je kinderen? Vast wel of niet? @Boudicca: ik moest ook lachen om je stukje, je schrijft echt zo meeslepend! Wel balen dat je nu maandag weer moet terugkomen. Hopelijk is het dan goed en kun je beginnen! @Xon: hè bah wat een vervelende droom! En het kan zo levensecht zijn dat wanneer je wakker wordt je dat vervelende gevoel houdt. Je geest moest het blijkbaar nog even verwerken. En je denkt dus echt dat je ongesteldheid eraan komt? Balen zeg! @Sil: meid, ik leef zo met je mee. Hoop echt dat er een manier is om deze situatie wat beter te maken, want dit is voor niemand goed. En ik begrijp je dochter echt niet hoor!! Als ik haar was zou ik in ieder geval mijn moeder niet meer 'tot last' willen zijn en mijn eigen boontjes willen proberen te doppen. Maar ja.... Ziet ze wel in hoe moeilijk het voor jou is? En krijgt ze wel financiële steun van die lapzwans van een vader? Hoe is het eigenlijk met de kleine muis? Heb je nog wel foto's gehad en zo? Dikke knuff voor jou ook! @Guap: jeetje meid, nog maar vier weekjes!! Gaat hard. En mannen.... Ik zit nog net niet aan een oude boterham, maar mijn salaris is nog niet gestort! Begrijp er niks van. Als het er maandag niet is ga ik maar eens aan de bel trekken. Zit weer het hele weekend met een hoop werk en de aankomende week ook erg druk. Ik heb wel nog iets leuks in het vooruitzicht. Dinsdag ben ik uitgenodigd voor een Engelse tea party! Een Engels meisje dat ook hier woont heeft wat meiden uitgenodigd (ook die meiden die pas hier waren) om bij haar te komen voor een tea party. Het is ver weg voor mij maar ik ga er toch naar toe en maak er gewoon een heel dagje vrij van! Ben ik wel aan toe. Wie ziet er verder nog vlak voor NOD? Lyanna geloof ik hè? Hoe is het met jou meid? Temp nog hoog of niet? Ik nog bijna een week, wil me echt gaan inhouden om niet eerder te testen. Ik wil niet te veel hoop hebben, zoals vorige maand. Probeer er maar vanuit te gaan eigenlijk dat het niet raak is. Nou, fijne dag allemaal en tot later!
Goeiemorgen lieve dinnetjes zo,dat moest ik even zeggen! Ik vind het zo fijn dat iedereen zo meeleeft met elkaar!Ik word er gewoon emotioneel van. @Jeetje: ik heb mijn moeder al verteld dat ik zwanger ben,ze was er erg blij om!De kids weten het ook al: die zijn ook echt heel blij! Ze vinden het zo leuk allemaal. Hoe is het met jou? Nog hoofdpijn? En heb je je loon al binnen?Of moet je het hele weekend op een houtje bijten? @Xon: wat balen dat je denkt dat je ongesteldheid er toch echt aankomt.Ik hoop echt dat het niet zo is ! Geniet lekker van het weer...goed idee,met een boekje aan de waterkant te gaan zitten!! @Boudicca; ja,ik vind dat ze in het ziekenhuis beter naar de mensen zelf moeten luisteren,dat zal een hoop ellende schelen! Ik kijk uit naar je volgende geschreven stukje over het ziekenhuis! Ik heb vanmiddag 2 verjaardagen,ben vanavond weer online. Fijne dag allemaal!
dag meiden, gaan jullie ook zo lekker genieten van de zon? das wel mijn planning voor vandaag! lekker kalm aan ontbijten en douchen en straks maar eens naar buiten. misschien even naar de kapper, als ik zin heb..... het auto zoeken staat ff op laag pitje hebben we besloten. zolang mijn lief geen werk heeft redden we het zo prima en ik zie ook ff door de bomen het bos niet meer.... welke auto nu groot genoeg is en nog betaalbaar en niet te oud vloog me gister allemaal ff aan, hoe dat nu moet allemaal straks enzo...... schijnt iedere vrouw te hebben, en zal vast niet de laatste keer zijn.
@Jeetje wat leuk een high tea! Zo leer je meteen ook nog weer wat nieuwe mensen kennen daar. Kan alleen maar van pas komen als je kring daar wat groter wordt. Heel goed dat je het dinsdag gaat zien als een dagje uit. Geniet er maar van dat heb je wel verdiend naar al dat bikkelen van de laatste tijd. @Xon wat naar dat je zo vervelend gedroomd hebt maar je kunt het zelf wel goed relativeren zeg. Nu maar hopen dat dat ook helpt om dat nare gevoel dat je aan je droom overhield van je af te zetten. @Hoop ik mag maandag weer dus wie weet komt er dan een vervolg verhaal. Maar ik doe geen toezeggingen hoor. Stel je voor dat het allemaal gewoon goed gaat @justme Komt tijd komt raad meid. De kleine is er ook nog niet dus een auto uitzoeken hoeft ook niet vandaag. Genieten van de zon wel dus je hebt je prioriteiten wel goed op een rij haha! Op weer online heeft het weer hier vandaag het cijfer 10! En dat op 1 oktober. Wauw! Mijn ouders zijn vandaag 40 jaar getrouwd en hebben vanmiddag/vanavond een restaurant afgehuurd in het bos aan een waterplas mèt een strand. Kun je een dag met zulk mooi weer op een betere plek doorbrengen? En dan ook nog eens in het gezelschap van vele dierbaren! Ik vraag het me af. Heb er dus erg veel zin in! Weet niet hoe helder ik vanavond ben als ik weer thuis kom dus kan nog niet zeggen of ik vanavond weer van de party ben hier. Ik ben voor de verandering eens niet de bob, dus word ik niet dronken van de drank dan toch minstens van de zon vandaag Joehoe! Fijne zonnige dag allemaal!
Boudicca: wat leuk, veel plezier!! Lekker van genieten! Gelukkig is het mooi weer bij jullie (voor de verandering!) Hier vandaag regenachtig, ook lekker (als je niet weg hoeft) Justme: kan me voorstellen hoor dat het je soms aanvliegt. Gelukkig houd je lief de prioriteiten in de gaten. En dat autootje komt er wel. Rustig aan meid! Hoop: leuk dat ze allemaal zo enthousiast zijn! Fijne middag! Ik heb gelukkig vandaag geen hoofdpijn meer. Wel slecht geslapen weer. Pfff, hoop dat dat binnenkort wat beter gaat. Ga even wat bakken in de oven, iets nieuws uitproberen. Ben benieuwd of het wat wordt! Een soort Turkse broodjes. Tot later weer!
Hoi dames, Wat een heerlijk weer hebben we toch deze week he?? geweldig!! Ga vandaag lekker naar mijn vriendin gaan we de laatste bbq van het jaar doen, lekker genieten en nergens aan denken, borreltje erbijjjj hhhmmmm...... Boudicca, veel plezier op het feest!! De locatie klinkt geweldig idd. kan haast al niet meer stuk!! Just, idd meid autootje komt er wel weer, nu even andere dingen verzorgen, jij ook genietze vandaag... Jeetje, wat leuk zo'n hightea, vind het ook altijd erg gezellig om te doen. En wat lullig idd dat je nog steeds je loon niet hebt zeg, wachten duurt dan altijd erg lang. S6 met bakken!! Hoop, wat een idioterie idd met je moeder zeg!! Schandalig!! Maar het is dus wel wat ik ook al dacht, een overdosis aan morfine en daarbij dan ook nog ziek, ja dat wil wel zeg. Erg raar dat ze haar naar huis gestuurd hebben, sterkte meid.... Xon, wat een droom toch weer!! Maar gelukkig was alles goed met je borsten dus hoef je je geen zorgen meer te maken daarover. Hopelijk gauw mooiere dromen, roze dromen dat zou toch te gek zijn?? Nou meid jij ook genietze van de heerlijke dag, lekker met een boekje aan de waterkant.... Nou allemaal ik ga zo lekker weg, ook lekker genieten van het mooie weer, vanavond pas laat thuis en waarschijnlijk ook niet helemaal helder Dus tot morgen maar weer en een fijne dag iedereen!! Liefs Sillysa
Nou, meiden, ondanks het mooie weer en velen van ons met hoofdpijn is er toch weer een hoop gekletst. Ga mijn memory-spelletje maar weer doen in de hoop dat ik niemand vergeet. @Xon: vervelend van die nare droom. Gelukkig kon je het vanochtend al weer wat luchtiger zien. Ik had het laatst ook zo'n nare droom, maar ik heb er toen wel een dag of 3 last van gehad. Voor het bloedprikken moet ik over over een week bellen (dus a.s. vrijdag). Er is ook op B12 geprikt en vitamines bepalen, duurt wat langer, dus ik moest een week aanhouden. Brrr... Misschien vergeet ik wel per ongeluk expres te bellen. En de beslissing om door te gaan met je donor of via een anonieme donor. Ja, misschien is het gewoon de moeite waard eens om het via die kliniek te proberen. Mocht het niet lukken, of niet goed voelen, dan kun je toch misschien weer een beroep doen op je 'vertrouwde' donor? Zeker na zoveel pogingen (en al evenzoveel teleurstellingen) zou ik het (denk ik) nu via die kliniek willen proberen. Ook omdat je dan minder stress hebt rondom een inseminatie. En omdat het via IUI gaat (toch?). @Hoop: jemig, wat een gedoe met je moeder. Kan er geen blaasonsteking bij zitten. Dat hebben oudere mensen wel vaker en ook daar kunnen ze compleet van in de war raken en hallucineren. Misschien dus ook even haar urine laten nakijken (of hebben ze dat toen ook al gedaan ivm de nierbekkenontsteking). Sterkte er weer mee! Ze sturen zulke mensjes wel makkelijk naar huis, maar zadelen nu jullie met die enorme zorg op. Als het niet meer houdbaar is, gewoon nog een keer aan de bel trekken zodat ze dit weekend al weer opgenomen wordt. @Jeetje: leuk zo'n high tea. Groots gelijk dat je er naar toe gaat en er een leuk dagje van maakt. Zo zie je maar hoe je van het een in het ander rolt door wat meer onder de mensen daar te komen. Was het brood lekker?? @Boudicca: een hele fijne dag vandaag en gefeliciteerd met je ouders. Zo'n locatie met dit weer en allemaal familie klinkt inderdaad niet als een straf. Hoop dat je vanavond nog 'aanspreekbaar' genoeg bent om ons verslag te komen doen. Geniet ervan! @Syl: ach, meid, heb zo met je te doen. Begrijp je heel goed dat het natuurlijk je kind is, maar er zijn wel grenzen. En nu niet in haar onderhoud gaan voorzien, betekent echt niet dat je niet om haar geeft en van haar houdt. Dus laat die mensen maar lullen. Die snappen het dan inderdaad niet. Ik blijf het nog steeds vreemd vinden dat de lapswans hier zo maar mee weg komt en blijkbaar niets gevraagd wordt. Moet hij niet een soort van bijdrage leveren voor kosten van zijn kind (alimentatie of wat dan ook). Wel je dochter zwanger maken en vervolgens achterover leunen en je schoonmoeder er voor op laten draaien. Komt tijd, komt raad. En in de tussentijd zijn wij er voor je om je te steunen! Dikke knuffel! Ik heb net de CD met foto's binnengekregen en ik moet zeggen dat er wel een paar leuke (en mooie) tussen zitten. Als ik eerlijk ben, vind ik die 125 euro wel aan de prijs voor een paar goede foto's. Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat ik het slechter (en minder foto's) had verwacht. Ben vanmorgen lekker mijn zoontje naar de stad wezen shoppen en heb lekker ongegeneerd veel geld uitgegeven. Moest al tijden een nieuwe tas hebben. Ik heb altijd zo'n enorme mand die ik mee naar mijn werk neem. Want ik wil altijd van alles bij me hebben en zeul altijd van alles mee. Maar die ging kapot van onderen en ik zocht nu een ruime tas maar wel een wat nettere dan mijn rieten mand-tas. Nu dan toch maar eens echt moeite gedaan om naar een goede tas te zoeken en onverwachts heb ik een leuke gevonden. Verder nog wat boekjes gekocht, o.a. voor een verjaardags-cadeau en op de terugweg nog even bij de prenatal naar binnen gegaan. Blijft leuk tussen al dat kleine spul rond te lopen. Mijn zoontje is officieel helemaal baby-af. Babykleertjes gaan tot maat 86 en hij valt daar nog net in, maar neigt al naar maat 92. En dus is hij officieel weer een stapje opgeschoven op de ladder naar een volwassen kerel. Ga zo even dweilen en strijken en dan lekker nog even buiten zitten. Volgende week is dit mooie weer al weer voorbij. En ik zal goed op mezelf passen (een ander doet het immers niet). Ik zat vrijdag nog om half 6 met mijn baas (de zakkenwasser). Hij ging naar huis en wenste me een prettig weekend. Dacht nog, wat ben je een lul. Je ziet dat iemand over half 6 nog zit te werken. Zou je dan niet eens vragen hoe het met die persoon gaat en of ze het werk allemaal nog aan kan? Nee, gauw een prettig weekend wensen en wegwezen, want stel dat je er dan iets mee moet. De lul! En dat terwijl collega's vorige week in een vergadering met elkaar (waar ik niet bij was) hadden aangegeven dat ze zich zorgen maakten of het voor mij niet te druk was en wie er verantwoordelijk voor was dat te 'bewaken'. Ze waren van mening dat dat onze baas was (die ook bij dat gesprek aanwezig was). Nou, het is duidelijk dat hij daar duidelijk niet mee zit en dat ook vooral zo wil houden. Dinsdag naar de accupunctuur, dus aan alle kanten word ik hopelijk een beetje geholpen, want als ik zwanger mocht raken is het ook weer een hele aanslag op mijn energie dus wil wel topfit zijn voordat ik zwanger mocht raken!
Jeetje wat leuk die high tea. Vorige week zag je er nog tegen op tegen die twee dames en nu ga je lekker een dagje weg. Good for you. Wat is in dit geval ver weg? Is dat een uur reistijd, of twee uur? Geen idee wat ik moet denken bij de reistijden in I (weet eigenlijk niet of je de naam hier op het forum noemt). Boudicca, gefeliciteerd met je ouders, had geen betere dag kunnen zijn toch? En geen bob, wat wil je nog meer? Kom je vanavond samen met de andere dronken lor Syl (die een BBQ heeft) nog even gezellig vertellen hoe het was? Mees, nou ja nog even wachten dus. En niet per ongeluk vergeten te bellen hoor, als jij niet belt en er is iets, bellen ze jou toch heus wel. Kun je beter zelf bellen, alhoewel er waarschijnlijk niets uit komt! Ik zei toch dat zo een fotografe wel weet wat ze doet en niet zoals wij gewoon een heleboel foto's maken en dan hopen dat er iets leuks tussen zit. Die fotografen zijn daar toch meestal wel heel handig in. Kun je niet wat leuke foto's in je album zetten??? Wat betreft die baas van jou, het is een man. Ik heb een keer precies hetzelfde aan de hand gehad. Voor mijn gevoel liep ik al maanden op mijn tandvlees, zag ik er doodmoe uit, had ik bergen werk en voelde ik me als een vaatdoek. Ik dacht dat alle mensen dat wel zagen, dus ook mijn toenmalige directeur. Ik vond het belachelijk dat hij helemaal niet vroeg of het nog met me ging of waarom ik er zo beroerd uitzag. Dus toen hij op een gegeven moment iets over iets heel anders zei barste de bom en kwam alles er uit. Toen vertelde hij dat hij wel had gezien dat ik er wat moeier uitzag, maar daar verder geen dingen bij had gedacht. Hij zei dat je dat bij vrouwen namelijk ook nooit echt weet en het altijd op het verkeerde moment komt (hahahaha, daar heeft hij natuurlijk gelijk in). En dat als je iets wilt, of als het niet goed gaat je dat zelf moet aangeven. Er lopen namelijk vele collega's rond, en hij ziet niet alles en wil niet alles vragen. En ik moest hem daarin eigenlijk wel gelijk geven, hij kan niet ruiken dat het niet lekker gaat, dat het even teveel is, dat er teveel werk is. Pas als je zelf aan de bel trekt kan hij er mogelijk iets aan doen. Terwijl ik gewoon dacht, wat een l*l waarom doet hij er niets aan, haha. Dus Mees ik hoop dat je er iets aan hebt, trek zelf aan die bel. Doe er iets aan, want daar komt misschien ook wel je vermoeidheid vandaan (en hoef je niet meer bloed te laten prikken ). Ik heb vanmiddag heerlijk een beetje door de stad gewandeld en daarna mij aan de waterkant gesetteld. Kom net pas binnen en heb een half boek uitgelezen, maar nu werd het door het windje wel wat fris. Goed zo eerst maar eens een hapje eten en misschien nog maar even verder in mijn boek (Déja Vu van Esther Verhoef, werdnet spannend!).
@mees, fijn dat er toch nog een paar leuke foto's tussen zaten. lekker he shoppen, is goed voor de mens. en inderdaad, je moet goed op jezelf letten meid! af en toe ff pas op de plaats hoor @xon, heerlijk he lezen! heb er momenteel niet super de rust voor, maar moet er ff weer wat tijd voor maken! vandaag nog ff langs een garage geweest, gewoon even kijken. we doen het kalm aan, als we iets supers tegenkomen gaan we die kopen en anders wachten we lekker af. over week of 2 gaan de glaszetters boven de dubbele beglazing zetten, wordt de babykamer goed geisoleerd. pa is al een heel eind met het wiegje, wordt heel mooi! als ie klaar is zet ik uiteraard hier een foto neer. en net een super heerlijke pastasalade gemaakt, echt smullen. life can be very good!
@Xon: wat grappig dat je ook Deja Vu zit te lezen. Ik heb het boek met mijn verjaardag gekregen en inmiddels uit. Las lekker weg, moet ik zeggen. Maar ik verklap nog niets! En ik zal zometeen wat foto's in mijn album proberen te zetten. Moet even kijken of dat lukt. Kwam vanmiddag een oud-collega van me tegen. Ze had laatst met mijn baas zitten lunchen. We hebben afgesproken dat we binnenkort ook een keer gaan lunchen. We stonden nu precies in de uitgang van de Albert Heijn, dus niet echt handig. Ze is een eigen coaching bedrijfje begonnen. Wie weet heeft ze nog wat tips voor me, hoe ik beter mijn grenzen kan bewaken en hoe ik met zo'n l.. van een baas om kan gaan. @Justme: lekker pastasalade! Hoe is het nu met het slapen? Gaat dat al weer beter? Hoe heette dat middel ook al weer wat je laatst als tip gaf, Flo.. Ik ben de naam even kwijt en anders moet ik vele bladzijdes terug door spitten. @Syl: jij ook lekker aan de zwier vanavond. Dat is weer het voordeel van (nog) niet zwanger zijn. Nou, meid, laat het je maar lekker even smaken vanavond. Hier geen nieuws meer. Het shoppen heeft me goed gedaan en mijn nieuwe tas is weer ingericht voor gebruik. Vanmiddag nog boodschappen gedaan en eten gekookt. De strijkwas is nog niet klaar. Was ik vanavond van plan, maar heb er geen zin meer in. Morgen weer een dag!
Het gaat met mijn moeder iets beter.Niet zoveel,maar ze is iets helderder.Daar ben ik wel blij mee. @Mees: altijd lekker, een flink shoppen! Een tas kopen vind ik ook altijd wel leuk.Ik heb ook voorkeur,er moet voldoende in kunnen en aparte vakjes hebben voor mijn mobiel,make-up en sleutels.Ik koop iedere keer een grotere,maar iedere keer blijkt ie te klein! Mijn moeder had idd ook blaasontsteking.Ik heb nooit geweten dat mensen daar van kunnen hallicuneren.Ze heeft antibiotica gehad voor haar bronchitus en blaasontsteking. @Xon: een heerlijk relaxed dagje gehad dus Lekker hoor! Hoe is het met de hoofdpijn? @Sillysa:tegenwoordig word je zo snel naar huis gestuurd! Ze hadden mijn moeder moeten houden daar,maar ja: ze houden geen kostgangers.Tis van de zotte toch. @Boudicca:Stel dat het allemaal goed gaat in het ziekenhuis dan zou het bijna saai worden Stiekem hoop ik dat je maandag weer wat grappigs te melden hebt! @Just:leuk hoor,dat het wiegje al een eind klaar is! Spannend allemaal he..de weken gaan snel voorbij. je bent al bijna weer 15 weken zwanger! @Jeetje: slecht slapen is idd erg vervelend! Was het weer door de kat? Je NOD schiet alweer op he....wie weet ga jij op rose!!Ik hoop het voor je meis! Hier enorme borsten,ook behoorlijk pijnlijk! Een buik zo dik dat mensen nu al kunnen zien dat ik zwanger ben! Ik ben erg emotioneel.Ik kan om het gekste beginnen te huilen of kan opeens zo vreselijk chagrijnig zijn,of boos! En naar de wc gaan vind ik nog steeds erg eng. Alleen al het moment dat ik mijn broekje omlaag trek en op de wc ga zitten,zo bang dat ik bruin of bloed zie! Het gaat goed hoor,maar ben soms best angstig.
@Hoop: fijn dat het met je moeder iets beter gaat. En ja, blaasontsteking kan mensen helemaal verward maken. Ze kunnen zelfs dementie-achtige klachten vertonen. Hoop dus dat ze er snel van hersteld. En de klachtjes klinken heel erg positief! Heerlijk, hoor! En ja, die angst zal nog wel een kleine 8 weken blijven tot je de eerste mijlpaal hebt gehaald. Daarna zullen er ongetwijfeld weer andere angsten volgen, want het blijft een enerverende bezigheid, een kindje krijgen. Nou, ik ga maar eens naar bed! Was het al een uur geleden van plan. Ik leer het ook nooit!