wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    #2761 JeetjeB, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    Even snel, ga zo uitgestrekt op de bank en kom morgen wat meer reageren, dat beloof ik!

Maar ik zie op die foto in het negatief ook niets eerlijk gezegd! :(

Nou ja, we gaan morgen inderdaad maar die testen halen waar ik een goed gevoel bij heb!

En helaas moet ik morgen toch weer werken inderdaad. Maar mijn man gaat 's morgens naar een cursus, dus dan werk ik dan en hebben we daarna toch samen weekend.

Denk inderdaad dat ik er toch de hele dag mee bezig zal zijn, want als er morgen geen bloed komt, heb ik er al veel meer vertrouwen in! Afgelopen maand kwam het 's morgens meteen toen ik opstond op dag 31 dus het zal al een opluchting zijn als het er morgenvroeg niet is.

Nou fijne avond nog allemaal! Liefs en ik hoop ook heeeeeel erg dat jullie zondag met mij kunnen meejuichen en aankomende week met Mees!

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje op het negatief van Lyanna zie ik nog steeds hetzelfde zweempje -of dezelfde hint- van een streepje. Ik durf er niets van te zeggen maar samen met die last van je liezen en de andere "klachtjes" heb ik wel heel goede hoop voor jou hoor.

Mees dat je het idee hebt dat je wat meer energie hebt dan een week geleden zou best eens aan die acupunctuur van je kunnen liggen. Gelukkig voel je je op dat gebied iets beter.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Allemaal bedankt voor jullie felicitaties!:)

Boudicca:spannend allemaal! Gaat het prikken een beetje? of vind je het nog een beetje eng?

Jeetje: je klachten van steekjes in je liezen zijn toch echt zwangerschapsklachten.Ik ben erg benieuwd meis!

Mees: voor jou word het ook spannend.Zal geweldig zijn als er dit keer meerdere zwanger zijn.:)

Ik gun het iedereen...hoop echt dat het wachtbanklijstje helemaal rose word!:)

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop nee hoor, het prikken vind ik niet eng. De eerste keer was het wat onwennig maar nu ik het een paar keer gedaan heb vind ik het mengen van de beide vloeistoffen lastiger dan het prikken zelf. Bovendien......het is voor een goede doel!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat is zeker!Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn:)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Zo daar was ik ook weer even. M'n zoontje ligt inmiddels op bed, en ik zit even uit te hijgen. Het is een enorme chaos nog hier in huis, maar dat doe ik straks wel even als de voice is afgelopen.
    Ook ik ben voor even baas over de afstandbediening, dus een heerlijk gevoel naar hartelust te kunnen zappen.
    Verder geen nieuws. Had vanavond ineens rugpijn en enorme ongikrampen. Dacht echt dat het einde oefening was. Maar tot nu toe niets. Zou ook veel te vroeg zijn, dus kan nu in ieder geval zeker geen ongi gebruiken.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: dus het kan nog!:)

Wat zou er met Xon zijn? Heb haar al vanaf gisteren hier niet gezien.

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me ook al afgevraagd waar Xon is. Ik hoop dat ze een leuke reden heeft om niet te komen buurten. Ben benieuwd of haar ongi al doorgezet heeft of nog steeds niet....?

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hi ladies,

Hoop, gefeli met je zoon meid!! Mijn zoon is bijna 14 trouwens...

Mees, fijn dat je bloeduitslagen goed waren, misschien toch gewoon wat stress, wie weet helpen die naalden wel. En wat lekker de zapper voor jezelf hahaha moet ik ook maar eens regelen hier:p

Jeetje, duimen draaien hier hoor!!! Heb goeie hoop hier, kan niet wachten tot zondag!! S6 meid..

Second, fijn dat alles goed is met de kleine spruit, heerlijk toch?? S6 met het aan iedereen vertellen, leuk!!

Boudicca, bijna eng zeg dat alles alweer goed is gegaan daar!! Hahaha, maar eh nu gaan ze de boel verbouwen?? Dan moet je dus weer wachten?? Das dan wel weer kl*te...

Xon, waar ben je meis?? Normaal ben je hier elke dag, dus je wordt gemist, ik hoop om een leuke rede, knufffff

Nou hier alles in huis voor mijn verjaardag morgen, gaat vast wel gezellie worden, zo niet dan toch. Even iets leuks aan mijn hoofd, behalve mijn leeftijd dan hahaha.

Nou lieverds allemaal een hele fijne avond en tot later,

Liefs Sillysa

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: bij mij is het 1 min. over twaalf. Dus nu mag het: Van harte gefeliciteerd, meid!! Een hele fijne dag toegewenst en hoop dat het een gezond, rustiger, maar vooral ook een vruchtbaar jaartje voor je mag worden!
    @Lyanna: ook voor jou nu officieel: gefeliciteerd met jullie trouwdag! Is het gelukt iets leuks te vinden om het te vieren?

Heb alles weer aan kant en weer een uur met mijn man aan de telefoon gezeten. Zo'n avondje 'alleen' vliegt altijd weer voorbij.
    Nou, iedereen ligt volgend mij al op een oor. Ga jullie voorbeeld maar eens volgen.

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee ik ben nog wakker!

Sill van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop net als mees dat dit een heel vruchtbaar jaar voor je wordt en dat je bij je volgende verjaardag een kleine muis van jezelf in je armen mag hebben!

Lyanna jullie ook gefeliciteerd met jullie trouwdag. Maak er (ondanks de regen) maar een mooi dagje van.

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Syll: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag; dat het komend jaar al je mooie wensen mogen uitkomen!!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Goeiemorgen dames!

Allereerst natuurlijk

@Sillysa: van harte gefeliciteerd!! Ook ik hoop dat het een heel mooi, vruchtbaar jaar wordt voor je met minder zorgen dan het afgelopen jaar. Fijne dag vandaag. Wordt vast gezellig hoor meid!

@Lyanna: gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hopelijk heb je iets leuks kunnen vinden om het te vieren. Ben benieuwd. Fijne dag ook!

Hier.... nog geen bloed te zien! Dus het wordt een heeel spannend dagje verder. Heb 's morgens eigenlijk het minst last van een menstruatiegevoel nu en het is wel frappant dat het dus ineens wat minder is geworden. Gisteravond lag ik al om half elf op bed en sliep bijna meteen. Voor mijn doen erg vroeg!
    Nou, morgen gaan we het zien!

Moet alles weer even teruglezen om wat meer te kunnen reageren of gewoon vanaf hier weer inspringen. Heb soms het gevoel dat ik te veel over mezelf praat en te weinig reageer. Sorry! Ik lees wel alles maar als ik dan wil gaan schrijven merk ik dat ik het niet goed heb onthouden allemaal. Maar ik leef met iedereen mee dat weten jullie wel hè?
    Beetje overwerkt (en zwanger misschien :p)

Fijne dag allemaal!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: je maakt het wel spannend voor ons, hoor. Denk dat we morgen allemaal aan het beeldscherm gekluisterd zitten in afwachting van nieuws van jouw kant. Dus rustig aan vandaag en vooral het rood buiten de deur houden, hè?
    Moest je nu nog werken vandaag? Je man moest naar cursus, toch? Nou, heb je alle tijd om enorm grof in te slaan met zwangerschapstesten. Ik duim voor je, hoor!
    En je hoeft je niet te verontschuldigen, meid! Je bent altijd zo attent om op iedereen te reageren of een hart onder de riem te steken. Dus helemaal niet denken dat je het alleen over jezelf hebt. Is niet zo en voel je vooral vrij om lekker van je af te kletsen als je daar behoefte aan hebt. Zo'n forum is toch ook een beetje een uitlaatklep (voor mij wel in ieder geval). Dus ik lees ook graag wat jullie allemaal bezighoudt!

Het zonnetje schijnt nog heel liefelijk, maar er zou veel regen komen. M'n man slaapt nog tot een uur of 1. M'n zoontje gaat rond half 2/2 uur naar bed toe, dus veel tijd om er met elkaar op uit te gaan is er dus niet vandaag.

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

@Syll: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat het een leuke dag wordt voor je. En natuurlijk dat je nieuwe leeftijd je ook geluk brengt.

@Lyanna: Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Nog wat gevonden gisteren? Veel plezier.

@Jeetje: Oei spannend hoor. Nou morgen ga ik in de startblokken zitten om te kunnen juichen :p Serieus, ik hoop het zo voor je. En meer op ons reageren? Huh? Dat doe je altijd al. En mocht het zo zijn dat het even niet lukt dan is dat niet erg hoor. Hebben we allemaal toch wel eens? Nou fijne dag gewenst, geen rood

Hier scheen het zonnetje nog aan het begin van mijn bericht. Ik had ook wel gehoord dat het dit weekend nogal vies weer zou zijn. En ik type mn verhaal en ja hoor, ook hier regent het nu. Nouja past bij de tijd van 't jaar. Ik moet toch naar buiten straks voor boodschappen helaas. Hoop dat ik tussen de buien door red. Tot vanmiddag op 't forum dames. Fijn weekend gewenst vast.

Liefs

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen dames...

@Sillysa:Gefeliciteerd met je verjaardag,dat je een hele leuke dag mag hebben met je gezin!!:)

@Lyanna: gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Ook voor jou een fijne dag gewenst met elkaar!

@Jeetje: het word steeds spannender!!!! We duimen hier voor je hoor!!:)

@Xon: Ik heb het idee dat je behoorlijk beroerd ben van je ongi,of zit ik er naast?

@Maureen: gaat het een beetje met je? Fijn dat je weer mee komt babbelen!:)

Hier regen,regen en nog eens regen.Vannacht was het helemaal erg.
    Superverkouden,dichte neus,kana amper normaal ademen.
    En vanmorgen met opstaan de kat heel de keuken onder gescheten en een van de honden op de bank gekotst!!!!:x
    lekker dan weer.

Alles verder goed:)

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: jij nog niet ongi?

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hè bah wat een triestig weer daar als ik het zo hoor. Hier is het weer zonnig (wanneer houdt het nou eens op? hihi) maar ik zit inderdaad te werken. Mijn man is alweer terug van de cursus want het was alleen introductie vandaag. Morgenvroeg begint het echt, moet ie er weer om 9 uur zijn dus meiden, ik zal vroeg zijn met testen en jullie niet lang in spanning houden!
    Vanmiddag gaan we er wel even op uit, naar dat winkelcentrum waar we in mei de testen hebben gekocht dus. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ik morgen ineens een duidelijke test zou hebben. Stom hè? Nou ja, zolang er geen rood komt vandaag zou dat toch een heel goed teken moeten zijn.

Nou, toch een fijne dag ondanks de regen daar!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Hoop, zie nu jouw berichtje. Getverderrie! Da's geen lekkere binnenkomer 's morgens zeg! Ik zag in eerste instantie in een flits gekotst staan in jouw bericht dus ik dacht dat je nu echt goed misselijk aan het worden was, maar het was dus je hond :D:$

En nog verkouden, nou beterschap hoor meis!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: jemig, dat was een verschrikkelijke verrassing die ze vanmorgen voor je in petto hadden. Ik ben nog niet eens zwanger, maar ik werd al misselijk van de gedachte. Hier nog steeds geen ongi. Moet nog 3 dagen wachten. Ben de laatste maanden steeds 28 dgn geweest, dus hoop maar dat het nu weer zo is (of liever niet natuurlijk). Gisterenavond dacht ik even dat ik al wel ongi geworden was, maar dat bleek gellukkig loos alarm.
    @Jeetje: succes met kopen van de testen. Het voordeel voor jou is wel dat je nooit bekenden tegenkomt als je testen gaat kopen. Ik kijk toch altijd nog even een keer extra om me heen als ik in de winkel ben.

Zit nog steeds met mijn zoontje met onze pyjama's aan. We hebben een lekkere off day. Hij zit lekker tv te kijken met zijn knuffel en duim. En ik zit natuurlijk weer op ZP :).

Deel Deze Pagina