wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou meiden, zie mijn banner... :( Het is nog niet echt doorgebroken maar zag net toch echt een beetje bloed toen ik naar het toilet ging.

Maar goed, hoef ik in ieder geval niet meer in spanning te zitten en kan ik me nu even op mijn werk gaan concentreren.

En volgende maand wacht ik dus maar braaf af tot en met dag 33!!

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    En mijn duimen draaien volop nu voor jou sneeuwmees!

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    OOOOOOhhhh neeee Jeetje!
    He bah! Getverdemme!
    Ondanks de negatieve test heb je toch zoiets van het kan nog.
    Maar zo gauw er rood om de hoek komt kijken.....
    He bah, bah, bah!
    Sterkte hoor!

Guap wat een mooi fotootje heb je bij je berichtjes staan!
    Ik neem aan dat dat jouw buik is?

Mees, ik ga niet op relatieplanet of iets dergelijks kijken, wacht wel weer op woensdag dan krijg ik weer een heerlijke massage van die fijne fysio.
    Dat is iets fysieker dan een fotootje op een beeldscherm hahaha.
    We hebben hele leuke gesprekken en toen ik wegging vroeg hij wanneer ik een afspraak wilde.
    Toen ik zei dat de woensdagmiddag wel goed uitkwam (ik was eerst altijd bij een ander op een andere dag) zei hij 'ja dat vind ik ook!'.
    Hahaha, vond het een beetje vreemde uitspraak maar niet erg!
    Ik heb hem even gegoogled, maar hij is echt nog héél jong, dus écht geen optie. Hhahahaha.
    Maar alle aandacht is aandacht, toch?

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, balen zeg! knuf meid

@mees, alle ogen zijn nu op jouw gericht ;)

@maureen, verstandig dat je even een ronde afwacht, rust voor je lichaam is ook belangrijk

hier hele vervelende pijn in mijn zij...... leek wel een soort spierkramp ofzo. heel raar, is nu wel afgezakt gelukkig maar voel mijn zij nog wel. als het aanhoudt maar even langs de huisartsenpost.

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Xon: dank je! Het heeft nu nog elke maand anders gevoeld na mijn miskraam dus er is geen pijl op te trekken, heel vervelend. Nu dus veel meer last van mijn liezen en bovenbenen. Stiekem zit ik ook te denken, zou alles wel echt helemaal goed schoon zijn geweest na de miskraam? Ik heb toen nog 1 keer een controle gehad en toen was niet alles helemaal weg. Daarna heb ik geen controle meer gehad. Maar ik ben wel netjes weer na 29 dagen toen ongesteld geworden, dus zou je verwachten dat er geen problemen zijn of wel? Alleen wordt mijn cyclus nu dus wel steeds ietsje langer, heel irritant. Hoop dat het bij 32 dagen blijft.

Ik zou eerlijk gezegd ook niet op relatieplanet gaan als je er niet echt iets mee gaat doen. Dat zou bij mij alleen maar spanningen opleveren denk ik (in de negatieve zin) Gewoon genieten van de fysieke aandacht van je fysio zou ik zeggen hahaha! En jammer dat hij zo jong is!

@Guap: ik heb nog eens gekeken en zag nu ook je fotootje. Wat mooi! (of is dat niet jouw buik met jullie handen?)

Zit er trouwens over te denken om een thermometer te gaan kopen of ga ik mezelf dan helemaal gek maken? En anders om toch eens ovulatietesten te proberen maar moet even gaan uitzoeken hoe ik daar aan kom hier. Zijn ook vast wel via internet te krijgen.
    Wat zouden jullie doen? Of het maar eens even wat meer los laten misschien (als me dat lukt!) Maar dan moet ik ook echt een stuk minder op ZP komen denk ik en dat wil ik eigenlijk niet want wil julie toch wel allemaal blijven volgen.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Justme: dank je meid!
    En, is het misschien geen bandenpijn in je zij?

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    En de laatste post van mij voorlopig vandaag, zit hier het hele topic vol te spammen, maar mijn eerste pendel zegt positieve test in november dussss..........................

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, ovu testen kun je heel makkelijk via internet krijgen. ik haalde ze via zwangerenkids.nl. niet door en bevielen mij prima. een pendel voor november, das een mooi vooruitzicht!

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Jeetje, wat jammer en vervelend meid!! We hadden allemaal zo'n goede hoop voor jou, sterkte en een dikke knuffff meid..

Xon, jemig meid klinkt niet best allemaal zeg! En als een ibu al niet helpt dan is het wel heel heftig, kan me best voorstellen dat je je kl*te en alleen voelt helemaal in dit soort tijden, we blijven voor je hopen dat je niet lang meer alleen bent, een dikke knuffff..

Mees, geniet maar lekker van het weer en de blaadjes met je zoontje, heerlijk toch?? Duim heel hard voor jou dat het raak is nu!!

Just, wat vervelend zo'n pijn in je zij, kan het niet zijn omdat je baarmoeder aan het groeien is?? Hoop dat het niets ernstigs is en als het blijft aanhouden dan idd maar even langs de HApost, knuffffff

Jes, verdelend dat je er zo'n last van hebt nu, hopelijk ga je je toch weer snel wat beter voelen, s6 meid...

Almika, nog maar 5 weekjes, doe maar even lekker kalm aan meid, s6 nog even!!

Hoop, jij ook nog gefeli met je trouwdag meid, heb je een leuke dag gehad??

Boudicca, lekker druk al zo op de zondagmorgen?? Hahaha ja mijn man ook hoor die gaat nu hardlopen ppfff moet er nie aan denken..

Hier gisteren een leuke verjaardag gehad, niet te druk alleen goede vrienden en familie, leuke cadeautjes gekregen helemaal leuk!!
    Vandaag toch nog even stiekem aan de klus hahaha kan het toch niet laten, je weet nooit waar het goed voor is toch??
    Nog bedankt voor jullie felicitaties!!

Nou ik ga me zo maar eens douchen en aankleden:p heb ik nog nie gedaan zit nog steeds in mijn badjas hier, een beetje bij te komen van gisteravond, fijne dag allemaal.

Liefs Sillysa

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: dat meen je niet!:( Wist niet wat ik zag. Vanmorgen zitten we nog hoopvol mee te duimen en amper een uur later toch ineens een begin van rood. Een dikke knuffel, want nu het rood uitbleef, begon je toch hoop te krijgen.
    En ovu-testen zou je inderdaad eens kunnen proberen. Het kan soms verrassend zijn wanneer je ei echt valt. Na mijn miskraam heb ik ook dat ik iedere maand meer voel. Weet ook niet of het lichamelijk is of geestelijk. Maar het kost even tijd blijkbaar dat je lichaam weer 'ge-reset' is, blijkbaar.
    @Xon: oh ja, die leuke fysio.:) Leuk dat je die woensdag weer ziet. En voor een leuke behandeling en een beetje genieten van het uitzicht, mag hij toch best lekker jong zijn. Nou, een paar daagjes aftellen nog. En ik zou voor volgend jaar maar vast een heeeel uitgebreid pakket van de verzekering nemen met heeel veel fysio in het pakket.;)
    @Syl: zo te horen heb je een leuke verjaardag gehad. Nu nog even lekker nagenieten. Heeft je dochter nog wat van zich laten horen, of heeft ze de bokkepruik nog op.
    @Justme: vervelend die pijn in je zij. Heb je niets geks getild of zo? Bandenpijn kan natuurlijk ook. Het groeien van de kleine uk gaat nu eenmaal erg snel en alles moet opgerekt worden. Mocht het niet prettig voelen of je er niet gerust op zijn, idd even langs de huisartsenpost. Sterkte ermee, meid!
    @Guap: inderdaad mooie foto! Is dat een nieuwe? Ik dacht die ook eens gezien te hebben van je zoontje's zwangerschap. Mooi, hoor!

Hier lekker opgefrist van een boswandeling. Heb mijn vader ook even meegevraagd. Ik ben zo'n topografisch wonder dat ik in een bos nooit weet waar ik ben en niet weet hoe ik dan weer terug moet.:) Mijn zoontje vond het fantastisch. Lekker door de modderplassen, door de bladeren en vollop takken en dennenappels om lekker tegenaan te schoppen. Zeker een aanrader om vaker te doen.
    Ga hem zo naar bed brengen en dan maar eens beginnen aan mijn achterstallige huishoudelijke werk. Morgen weer een nieuw begin van de werkweek, dus wil met een schone lei beginnen.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    NOD-WACHTBANKJE:
    03-10 Lyanna 36 - ronde 21- 2e kind (16-09 HSG)

11-10 Sneeuwmees 40 - ronde 5 :x na mk - 2e kind
    22-10 Sillysa 37 - ronde 14 - 3e kind
    29-10 Boudicca (BAM) 37 - ronde 5 d.m.v. IUi - 1e kind
    ??-?? Xon (BAM) 38 - ronde 15 d.m.v. ZI - 1e kind
    07-11 JeetjeB 35 - ronde 4 na MK - 1e kind

..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) jongetje
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) jongetje
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)meisje!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    18-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-06-2012, Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind (ZWANGER!!!)

Dit was de laatste lijst die ik kon vinden. Alleen Lyanna is nog niet geupdate zie ik.
    Nou, ik dus maar weer opgeschoven een maandje. Heb mezelf maar op 7 november gezet (=over 30 dagen) maar dat is dus ook maar een gokje nu.
    Ben wel weer over de eerste grote teleurstelling heen merk ik.
    We gaan maar weer vol goede moed verder (en nu eerst aan een groot stuk chocola!!)

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aargh, Jeetje wat balen zeg. Ik had zo’n goede hoop voor je. Heel jammer!
    Ik denk trouwens dat je aan ovulatietesten meer hebt dan aan een thermometer. Met een thermometer kun je zien wanneer je eisprong geweest is. Is een leuke bevestiging maar klus technisch ben je dan te laat!
    Enne….loslaten? Succes! Dat gaat niet zo gemakkelijk hoor! Zelfs als je zp een poosje links zou laten liggen, zal dat nog knap moeilijk worden denk ik.

Justme nog steeds pijn in je zij of is dat inmiddels over? Ik hoop dat laatste want lijkt me geen pretje.

Dat fitnessen van mij valt wat fanatisme betreft wel mee hoor dames. Ik heb hier, heel decadent, zelf een crosstrainer en een roeitrainer staan en ook nog eens tijdelijk een of ander oefenbank (in opslag voor mijn broer, maar waarom niet gebruiken als ie er toch staat). Ben jaren naar een sportschool geweest met een vriendin, maar ik ben iemand die een stok achter de deur nodig heeft om te gaan bij dat soort dingen. Toen zij er twee jaar geleden mee ophield duurde het bij mij niet zo lang voor ik er ook de brui aan gaf. Ik merkte toen dat de kilo’s er weer aanvlogen en om dat een halt toe te roepen heb ik van mijn kerstbonus vorig jaar zo’n apparaat aangeschaft. De drempel om nu wat te gaan doen is zo laag (hoef alleen maar de trap op ;)) dat ik nu weer regelmatig (toch in ieder geval 2 keer per week) even een half uur à 3 kwartier bezig ga. Voor mij echt een uitkomst om die handel gewoon zelf te hebben. Niet gebruiken vind ik zonde van de investering dus doe ik het toch wel.

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Boudicca: ooh da's wel lekker zeg van die toestellen thuis. Dan zou ik inderdaad ook eerder geneigd zijn wat te doen. Een sportschool is toch al een brug verder.
    En ja, loslaten... Nee dat gaat echt niet lukken ben ik bang. Heb net even zitten zoeken op internet naar ovulatietesten en welke hier in Turkije goed zijn en verkrijgbaar enzo. En ik heb ook websites gevonden waar ze te bestellen zijn (helemaal niet duur trouwens!) maar ik las dat ze ze ook verkopen bij de apotheek. Dus denk wel dat we die maar eens gaan aanschaffen. Ben toch wel heel benieuwd wanneer mijn eisprong nu écht is. Maar denk dat ik er wel een beetje hulp bij nodig heb, maar daar is dit dan weer een handig forum voor!

@Sneeuwmees: klinkt heerlijk zeg lekker door de bossen struinen in de bladeren. Dat is altijd zo lekker in de herfst. Hier mis ik dat wel hoor. Wij hebben dan wel de kust vlakbij, maar het is niet zoals jullie je voorstellen denk ik. Er is geen strand waar je op kunt lopen. Het is gewoon een weg langs het water, maar toch ook wel mooi hoor.

@Sil: fijn dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad en inderdaad nog even klussen kan zeker geen kwaad!

Nou, ik heb intussen mijn werk nog niet af ;) Net even mijn zusje gebeld want die was ook nieuwsgierig. En waarschijnlijk gaan we dalijk naar mijn schoonmoeder dus of dat werk nog af gaat komen vandaag? Maar ja, ik voel me ook niet echt op en top dus even een dagje wat minder moet kunnen. Echt last van mijn rug nu en nog steeds moe in mijn benen.

Nou, tot later maar weer!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: de regen heb je zeker onze kant op gestuurd. Zo liefelijk het vanmorgen eruit zag, hoe grauw en nat het nu is. Jakkes! Fijn dat je nu al weer vooruit kunt kijken (ik heb daar meestal toch wat langer voor nodig). En chocola helpt zeker, dus laat het je lekker smaken.
    Ook ik zou voor de ovu-testen gaan, als ik jou was. Je kunt deze ook makkelijk via internet bestellen, dus altijd handig. Ik hoor vaker verhalen over zwanger en kids. Dan heb je ook vaak van die 'pretpaketten' waar je dan gelijk een heleboel ovu-testen met een paar zw.testen erbij krijgt. En ik kan me niet voorstellen dat ze in Turkije niet te koop moeten zijn. In zulke landen weten ze vaak wel wat voortplanting is, en je maakt mij niet wijs dat dat allemaal maar toevallig gegokte verwekkingen zijn. Dus als je bij de apotheek bent, toch eens voorzichtig rondkijken.
    @Boudicca: knap dat je thuis die apparatuur hebt staan en ook nog de discipline hebt om daarmee aan de slag te gaan. Ik ben zelf ook iemand van de stok achter de deur en heb jarenlang met mijn zus bij een sportschool gesport. Inderdaad, toen zij er mee op hield, had ik iedere week wel een heel geldende reden om toch maar de week daarop te gaan. Toen heb ik ook thuis een hometrainer (typte homo:)) gekocht. Maar na een paar over-actieve weken, begon ook daar de klad in te komen.
    Ach ja, marktplaats heeft er weer baat bij gehad. Ik moet ook hoognodig wat aan sport gaan doen, maar het moet een sport zijn op de dagen of avonden dat mijn man thuis is, en dat is lastig, want hij heeft een wisselend rooster, die ook pas kort van tevoren vaak bekend is. Dan kom je dus al snel in de fitness-achtige sporten en ik ken mezelf dat ik dan bang ben na een tijdje weer allerlei redenen te hebben om weer niet te gaan. Dus petje af voor jou, hoor!:)

Hier het hele huishouden weer gedaan en ben weer erg trots op mezelf.;) M'n zoontje slaapt nog steeds. Wat wil je ook met zoveel verse boslucht en een mega-wandeltocht voor die kleine beentjes van vanmorgen. Nog een klein uurtje en dan kan ik weer aan het eten beginnen en is het weekend al weer grotendeels voorbij. Morgen weer werken en naar de tandarts.:( Brrr.. heb er nu al de kriebels van.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, wie weet brengt je verjaardag je geluk!

@mees, lekker he in het bos lopen. hier zijn we helaas nat geregend..... nu met droge kleren op de bank

@boudicca, lux hoor die toestellen thuis!

ben toch maar ff langs de ha geweest, urine was schoon en ze denkt aan spierpijn..... hoe ik daar nu weer aan gekomen ben :( maar voor bandenpijn was het te hoog, zeker met mijn termijn. kalm aan doen en lekker warm houden. ben in ieder geval weer gerust!

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Justme gelukkig is het “maar” spierpijn. Lastig maar niet ernstig.

Mees ik ben ook wat je noemt een luie sporter :D. De wil en hoop om zwanger te worden is bij mij ook dè drijfveer om steeds weer op die apparaten te klimmen. Ik denk dat zodra ik eenmaal zwanger ben ik die dingen ook weer met liefde links laat liggen ;). Maar buikvet schijnt wel een belemmering te vormen voor het zwanger worden. Ik heb eens ergens gelezen dat elke kilo die je afvalt (als je overgewicht hebt) de kans om zwanger te worden met meer dan een procent vergroot. Ik ben al met al nu een kilo of tien kwijt met dat gedoe dus tel uit je winst! Ik ben nu bezig aan de volgende 5 kilo en als je die weegschaal langzaam terug ziet lopen motiveert je dat wel moet ik zeggen. Ik zet gewoon de radio aan en ga al doende fantaseren over babynamen etc…Zodoende houd ik het wel vol en ga ik ook makkelijker vaker in de week. Heb wat gas terug genomen toen de iui’s gingen beginnen want ik wilde koste wat kost niets in gevaar brengen maar merkte dat ik toch weer zwaarder werd :(. Nu ik een maand in de wacht moest na die HSG ben ik weer wat fanatieker gaan bewegen en ik zie de weegschaal weer terug lopen. In het zh hebben ze me verzekerd dat het geen kwaad kan om te sporten na een iui dus ga ik nu maar gewoon door. Ik voel me er ook nog eens prettig bij dus al met al een win-win situatie ;).

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD-WACHTBANKJE:
    03-10 Lyanna 36 - ronde 21- 2e kind (16-09 HSG)

11-10 Sneeuwmees 40 - ronde 5 :x na mk - 2e kind
    22-10 Sillysa 37 - ronde 14 - 3e kind
    29-10 Boudicca (BAM) 37 - ronde 5 d.m.v. IUi - 1e kind
    02-11 Xon (BAM) 38 - ronde 15 d.m.v. ZI - 1e kind
    07-11 JeetjeB 35 - ronde 4 na MK - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) jongetje
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) jongetje
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)meisje!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    18-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-06-2012, Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind (ZWANGER!!!)

Ik ben zo vrij geweest om Alice en moedervan2boys van het lijstje af te halen. De gegevens waren allang niet meer up to date. Mochten ze zich weer melden kunnen ze zich natuurlijk weer op het lijstje zetten.
    Hoe zou het met Alice gaan?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: een mooi lijstje weer en zo ziet het er toch weer heel erg hoopvol uit t.o.v. het onderste lijstje.;) Ik zat er de vorige keer ook al aan te denken om ze van het lijstje af te halen. Uiteraard zijn ze nog steeds van harte welkom weer aan te schuiven. Ik ben ook erg benieuwd naar Alice. Ga ervanuit dat ze in de tussentijd weer de nodige grappige gebeurtenissen heeft beleefd.
    @Justme: gelukkig alleen maar spierpijn. Goed dat je toch even bent gegaan. Ja, hoe dat komt is lastig te zeggen. Misschien tocht, verkeerd gelegen of gedraaid. Inderdaad maar lekker warmhouden. En als je zo'n lieve vriend hebt, neem ik aan dat hij je rug ook wel even lekker wil masseren.;)

Zo avondmaaltijd zit er weer in. Ik heb zelf een pizza gemaakt (n.a.v. berichtje van Jeetje een paar dagen geleden). Was lekker, hoor. Dus Jeetje, bedankt voor de tip. Waar een forum al niet goed voor is.;)

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Als jij je anders voelt,dan is er zeker nog kans meid! Geduldig zijn is erg moeilijk in deze situatie.Ben blij te horen dat het beter gaat tussen je man en jou!:)

Ik ben nog snotverkouden,slaap er slecht door!
    Vandaag een vergadering gehad,4 uur lang, van de motorclub.
    Darna bij mijn moeder langs geweest en bij mijn schoonzus.
    Nu lekker lui op de bank!

20. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Ja meiden, die foto is van mijn buikje nu. Afgelopen dinsdag zelf gemaakt met de zelfontspanner. Sneeuwmees, dat klopt, wat heb jij een olifantengeheugen zeg! Van de buik met Fabian erin hebben we dit ook gedaan, die hebben we toen ook gebruikt voor zijn geboortekaartje. Juist daarom wilde ik het nu weer doen. Anders komt kindje nummer 2 gelijk tekort... Ik weet dat mijn jongere zus dat altijd heel frustrerend heeft gevonden, dat er veel minder foto's van haar waren dan van mij. Dus zal mijn best doen om kindje nummer 2 niet tekort te laten komen!

Nou hier in huis is nu echt bijna alles klaar. Donderdag komt mijn moeder met de laatste spullen, dan zal ik een foto maken om het jullie te laten zien. Vandaag hebben we samen met Fabian zijn ledikantje omgebouwd voor de baby (matras omhoog en hekje er weer op) en ik heb hem zelf laten kiezen welke knuffels de baby mocht hebben. Dat ging echt prima! Hij is helemaal trots!

Van de week zei Fabian ineens over een neefje van hem: "Milan's zusjes zijn er al uit, maar zusje van Fabian nog niet!" Hij is écht 100% overtuigd dat hij een zusje krijgt, ik hoop dat hij niet teleurgesteld wordt als het toch een broertje blijkt te zijn....

Deel Deze Pagina