wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hè sneeuwmees da's ook niet echt wat je wilde horen en waar je op zit te wachten! Wat vervelend. Maar het komt vast wel goed, er zal altijd wel een mouw aan te passen zijn op een of andere manier. Er zijn toch ook antibiotica die te gebruiken zijn tijdens de zwangerschap? Of misschien net niet voor dit soort ontsteking?
    Dat zou wel een heel moeilijke beslissing zijn inderdaad om een maandje over te slaan (mocht je nu niet zwanger zijn) maar ja het is wel voor iets heel belangrijks natuurlijk. Ik heb ook geen idee hoe snel die ontsteking onder controle zou kunnen zijn. Heeft ze dat niet gezegd?
    Nu is het eigenlijk nog spannender of je ongesteld wordt of niet!
    Kan me voorstellen dat je er even helemaal beduusd van was.

Ik kan me vandaag weer eens helemaaaaal niet op mijn werk concentreren. Dit programma komt me zo langzamerhand ook de neus uit! Heb er nu denk ik al 20 afleveringen van gedaan. Volgende week de laatste en dan hoef ik het voorlopig echt niet meer te zien!

Ik heb de hele dag echt al behoorlijk last van mijn buik. Het voelt echt anders dan anders. Hij voelt heel opgezet en vooral als ik zit doet mijn rug ook zeer. Zou het iets zijn om me zorgen om te moeten maken? Zou er na drie maanden nog wat kunnen zitten van de miskraam wat maar niet loskomt, of zou ik daar dan al veel eerder last van hebben moeten krijgen?

We gaan straks naar mijn schoonmoeder dus ik moet toch nog even proberen door te werken...

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik kan me het goed voorstellen als je een maandje moet overslaan,dat je dat niet leuk vind.Heb je zel het idee dat er echt wat mis is met je tandvlees,want het is toch wel vreemd dat ze daar opeens over begint en dat jij zelf daar volgens mij geen klachten over had?

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Als je je zorgen maakt,dan zou ik toch even langs de huisarts gaan.Of ga je bij jullie direct naar het ziekenhuis? Misschien kunnen ze een echo maken binnenkort om te zien of alles schoon is vanbinnen? Hoe erg ben je overigens ongesteld?Is het toch een behoorlijke ongi of is het heel weinig?

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: ik zit er inderdaad over te denken om binnenkort een afspraak te maken bij die ene gyn misschien. Dat is dus niet stom? Ik moet eigenlijk dit jaar ook een uitstrijkje laten maken.

Ik verlies vandaag wel wat meer bloed dan gisteren maar het is gewoon alles bij elkaar weinig, maar dat heb ik altijd wel. Ik vind het vreemd dat ik meer buikpijn lijk te hebben en me gewoon slechter voel tijdens mijn menstruatie nu dan voorheen.
    Ik heb geen hoop meer hoor dat ik misschien toch zwanger ben daarvoor voel ik me toch echt te veel ongesteld!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: hoop dat je toch op tijd klaar bent om straks naar je schoonmoeder te gaan. Hoe gaat zoiets eigenlijk in z'n werk? Moet je zo'n programma ook echt gaan bekijken (met koptelefoon of zo). Ik vind het enorm interessant wat je doet, maar weet niet wat ik me erbij voor moet stellen. Als het een leuk programma is, kan ik me voorstellen dat het leuk is om te bekijken, maar als het programma niet zo leuk is, kan ik me voorstellen dat het een behoorlijke opgave is. Van die ene serie ben je dus gelukkig binnenkort verlost.
    En ja, verder zien we wel hoe het allemaal gaat lopen. Morgen weet ik meer. Ook ik moet nog steeds een uitstrijkje laten maken.
    Ik kreeg een oproep toen ik net zwanger was en kreeg daardoor uitstel. Na de mk wilde ik een afspraak maken, maar toen werd gezegd dat ik beter tot ca. een half jaar erna kon wachten. Dat is nu bijna zo ver. Dus als ik nu ongi word, dan moet ik ook daar een afspraak voor maken. Kortom, groot onderhoud aan alle kanten!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sneeuwmees: ik heb speciale software voor die bestanden en daarop krijg je de video te zien met de tekst die gesproken wordt al onderverdeeld in ondertitels zeg maar en die moet ik vertalen (en inkorten/samenvatten). Ik moet dus wel kijken en luisteren (want die Engelse tekst die iemand erin heeft gezet klopt vaak niet!)
    Dit programma waar ik nu mee bezig ben heet Unsolved Mysteries. Het gaat vaak over moord, ontvoering, paranormale dingen. Op zich best wel interessant maar toch, na 20 afleveringen van ongeveer 40 minuten heb ik het wel gehad! Misschienj binnenkort een paar kookprogrammaatjes of zo! Morgen heb ik ook nog een aflevering van Ugly Betty te doen, dat vind ik wel erg leuk! Ik heb die hele serie gezien maar of het vertalen ervan makkelijk is dat betwijfel ik, want die mensen praten zooooooo snel en veel!

Oh, je kunt dus het beste een half jaar wachten met een uitstrijkje na een miskraam? Dan kan ik daar in ieder geval nog beter mee wachten. Ik kijk het nog wel even aan denk ik hoe het morgen gaat.

Nou, succes nog met afwachten. Morgen weten we meer!

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Justme gefeliciteerd met je moeders verjaardag.
    Ik zou me er niet al te druk om maken waar die pijn ineens vandaan is gemomen hoor. Belangrijkste is dat het al weer minder erg is. Het is misschien wel gewoon dat je ’s nachts verkeerd gelegen hebt. Ik heb een paar jaar terug mijn rib gekneusd gehad en snapte niet waar dat vandaan kwam. De ha vertelde mij toen dat dit al kan komen van hoesten als je verkouden bent!! Op het moment zelf heb je helemaal niet door dat er wat “gebeurd” maar een tijdje later kun je vergaan van de pijn terwijl je al vergeten bent dat je “iets bepaalds” gedaan hebt. Het is bij jou misschien ook wel zoiets simpels dat je niet door had dat er zoiets venijnigs achter weg kon komen.

@Mees, ik zeg second opinion, want ik denk net als jij dat jou tandarts nu met zijn nieuwe praktijk wel ineens snel doorverwijst. Laat je niet in de luren leggen door die gasten hoor. De tandarts is al duur genoeg en je moet al een héél uitgebreid verzekeringspakket hebben wil je alles vergoed krijgen dus niet zomaar alles slikken wat ze zeggen! En ontstoken tandvlees is volgens mij met een goede tandpasta en veel vitamines goed in toom te houden. Ga eens op struin op het internet wat je erover kunt vinden. Dit klinkt allemaal wel een beetje overdreven. Waarom zien ze nu wel dat je ontstoken tandvlees de oorzaak is en de vorige keer niet?
    (Je hoort zeker wel dat ik niet heel veel vertrouwen heb in tandartsen, sorry hoor maar die van mij weet ook altijd wel iets te bedenken wat extra geld kost. Wanneer ik dan een keer geen foto wil laten nemen omdat er naar mijn idee niets veranderd is t.o.v. de vorige keer zijn ze gepikeerd. Als het aan die gast lag had ik al heel wat kiezen moeten laten trekken want ik zou er ooit eens last van kunnen gaan krijgen. Als ik dan zeg dat ik ze wel laat trekken als ik er daadwerkelijk last van krijg, kijken ze je aan alsof je gek bent, maar een andere tandarts heeft me een keer gezegd dat ik rustig mijn eigen tanden zonder problemen kan behouden tot mijn 80e , dus ik doe het lekker op mijn tijd en manier)

@Jeetje als je onzeker bent over je menstruatie en of alles na je mk wel weg is, dan kun je denk ik toch het beste even naar de gyn gaan om gerust gesteld te worden.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: ik heb ook niet al te veel vertrouwen in een tandarts en heb ook altijd wel wat gedoe met die van mij. Die mondhygiëniste kwam op mij wel redelijk betrouwbaar over. Wat ik wel verdacht vond is dat ik met een sonicare tandenborstel moest gaan poetsen, want andere tandenborstels waren niet goed voor mijn 'situatie'. En die sonicare tandenborstels waren daar toevallig te koop. Dat voelde voor mij een beetje als 'Eigen huis en tuin' en dat soort programma's.
    Mijn man was ook erg cynisch en vond ook dat ik me niet zo bang moest laten maken. Hij vond het een beetje lullig, omdat ik zo graag een kindje wil, ik natuurlijk extra gevoelig was voor hun angstaanjagende verhalen en daardoor me natuurlijk gemakkelijk van alles liet aansmeren, omdat het allemaal voor 'het goede doel' beter was. Dus hij wilde dat ik het vooral met een korreltje zout zou nemen.
    Aan de andere kant heb ik het op gezocht op internet en dat paradontitis wat ik dan schijn te hebben is echt niet zo onschuldig. Al las ik wel dat je er ook last van kon krijgen juist als je zwanger was. Dan schijn je er sneller last van te kunnen krijgen door de hormonen. Maar daar stond gewoon dat het dan behandeld werd met extra reinigen e.d. Dat stelde me wel weer wat gerust.
    Toen ik net daar in de stoel lag en zij zo negatief was, had ik bijna het idee, van stel dat ik straks zwanger ben. Moet ik dan mijn zwangerschap soms afbreken? Zo ver zat ik al te denken en zo angstig was ik. Ik vroeg naar de problemen met een kinderwens ivm de antibiotica waar ze het over had. Maar toen ik haar zo verschrikt zag kijken. Dacht ik. Oh jee, ik durf nu bijna niet te zeggen dat er zelfs al een (kleine) kans is dat ik zwanger ben. Gelukkig was ze daarna weer wat genuanceerder. Zo van, als je zwanger ben, feliciteer ik je van harte, en dan pakken we het gewoon anders aaan.
    Dus ik flos er maar even lustig op los. Ik moet volgende week maandag terugbellen (ze werkt er maar een dag per week) en dan moeten we bekijken hoe en wat, want als ik zwanger mocht zijn, dan moet alles anders, dan dat ik dat niet ben. We zullen zien, maar ik blijf zeker alert en als ik het idee heb dat ik het niet vertrouw, dan ga ik zeker voor een extra second opinion.
    Einde ego-verhaal. Hoe was je follikel meting??

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja ik was vanmorgen naar het zh geweest :$. jemig ik kom er momenteel zo vaak dat het niet eens meer bijzonder is. Ik was het alweer vergeten! Moet je na gaan!:D
    Alles ziet er tot nog toe prima uit. Er waren wel nog steeds 4 follikels te zien maar twee zijn toch echt kleiner dan de andere twee dus de gyn gaat er nog steeds vanuit dat er deze ronde wel iui kan zijn. (zeg ik dat zo goed, het klinkt zo stom) Woensdag moet ik weer komen en dan hoopt ze dat we een afspraak kunnen maken voor de iui. Ik denk dat die dan vrijdagmiddag zal zijn maar ik mocht er van haar nog niet op vooruit lopen. Ik wilde gelijk al een tijd afspreken maar daar was madam niet van gediend. Leek mij wel handig omdat ik graag zo laat mogelijk wil i.v.m. werk maar kreeg nu nog geen poot aan de grond hoor. Dat wordt dus woensdag weer 'zeuren' ;)

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, das inderdaad schrikken bij de tandarts! komt vast goed, ook als je zwanger bent kun je ontstekingen krijgen die ze kunnen bestrijden

hier weer terug van de verjaardag, gaan graag overdag, is het wat minder druk..... nu lekker kopje thee met honing en vroeg onder de wol. morgen gaat de wekker weer veel te vroeg....

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Mees, wat een gedoe weer! En paradontitus is goed zelf te bestrijden hoor, flink poetsen met paradontax en met van die borsteltjes werken voor tussen je tanden en kiezen en dan naspoelen met antibacteriele mondspoeling. Ik ben er ook erg vatbaar voor omdat ik een laag afweersysteem heb en dit is wat mij er altijd vanaf helpt. Dus nix tandartsen en wat weet ik ervan die willen alleen maar geld uit je zak kloppen, nergens voor nodig. Ik zou het gewoon eens een tijdje proberen, de tandpasta is erg goor hahaha (zout) maar helpr ontzettend goed. Baat het niet dan schaad het niet denk ik maar. S6 meid....En we duimen nog steeds hier:):):)

Jeetje, als je het niet vertrouwd meid gewoon naar de gyn gaan en er even naar laten kijken. Kan zowiezo geen kwaad.

Hoop, ik zou me niet teveel zorgen maken dat je niet misselijk bent hoor, ik ben van mijn dochter geen dag misselijk geweest of wat dan ook maar, terwijl ik van mijn zoon 6 maanden ziek ben geweest, dus ja zegt niet veel. Komt allemaal goed nog een weekje tot je echo...

Just, nog gefeli met je moeder, nu lekker met een theetje op de bank heerlijk, lekker even bijkomen, alvast truste meid...

Maureen, weet jij al wanneer je weer verder wilt gaan met proberen?? Of wil je nog wachten??

Boudicca, mooi dat je iig deze maand weer een IUI kan krijgen, en ff geen gedoe weer in het ZH, tis haast een wonder hahahaha:p.

Nou verder weet ik het ff niet meer hahaha was wel weer veel te lezen, maar denk aan jullie allemaal hoor.

Liefs
    Sillysa

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: je stelt me inderdaad weer wat meer gerust. Heb ook allerlei speciale stokertjes mee gekregen waar ik dan tussen mijn tanden (en vooral kiezen) moet flossen. Die zoute tandpasta (jakkes:() had ik laatst al gekocht. Ik dacht ook, alle beetjes helpen. En ook zij had het over mondwater met zuurstof of iets dergelijks. Kortom, een dagtaak erbij, maar goed, ik zal wel even moeten doorzetten. Jij weer een beetje bijgekomen van je verjaardag??
    @Justme: klinkt lekker, een kopje thee met honing op de bank. Als je overdag kunt gaan is dat toch lekker. Ook voor je moeder, omdat als het drukker is je nooit echt lekker kunt praten. Is je moeder nog steeds door het dolle heen dat ze oma gaat worden?:)
    @Boudicca: fijn dat je deze maand weer IUI (inderdaad niet teveel nadenken hoe je het zegt, anders kom je er niet meer uit:D) krijgt. Is de vrijdag gunstig voor jou ivm de schooluitjes? Snap die mensen niet dat ze niet wat mee kunnen denken met iemand die voor zulke dingen toch weer vrij moet plannen. Afspraken kunnen toch altijd weer gewijzigd worden als dat nodig mocht zijn. Dat is een van de redenen dat ik er tegenop zie weer naar een gyn te gaan als ik zwanger mocht zijn. De vorige keer had ik meerdere afspraken in het voren gemaakt, zelfs maanden later en dan kwamen ze nog met van die onmogelijke keuzes voor een dag of tijd. Ik hoop dus maar dat als ik zwanger mocht raken ik toch weer naar een vk-praktijk zou kunnen. Maar goed, eerst zwanger raken natuurlijk.;)

Morgen is het mijn thuiswerkdag, maar ik moet toch naar het werk ivm een overleg. Dit gaat over onze financiële situatie en o.a. dus waarom onze collega ontslag gaat krijgen.
    Dat wordt dus even haasten, want niet alleen ikzelf moet me klaarmaken, maar ook mijn zoontje met aankleden en eten en alles erbij.
    En verder is het natuurlijk mijn NOD, wat dat ook zal gaan worden.
    Ik word ook meestal pas eind van de middag ongi, dus ik moet lang wachten om evt. echt zenuwachtig te kunnen worden. We zullen zien, maar dames, reken maar nergens op (dan probeer ik dat ook niet te doen ;)).

13. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo dames,

Ik probeerde een paar uur geleden ook iets te posten hier maar kreeg ineens een blauw scherm dat er iets niet goed was. Vervolgens reageerde m'n (nog nieuwe laptop want van 17 juni j.l.) alleen nog op batterij eruit en dan ook alleen zonder adapter. Nouja alles is weer oké maar wat 't nou was weet ik niet. Durfde toen zp niet te openen. Maar dat red ik niet hoor zonder zp :p

@Mees: Jeetje dat is inderdaad even schrikken. Gelukkig weet je 't nu te relativeren en helpt je man daarbij. Nou morgen een spannend dagje voor je wat testen betreft. O wat gun ik je van harte dat het raak is. Ik kom morgen lezen. Je test 's avonds zei je hè?

@Just: Gefeliciteerd nog met je moeder. Al is 't nu zo laat dat jij vast al in bed ligt. En voel je je al wat beter?

@Syll: Nee ik heb nog niet gepland. Ik wacht eerst een normale menstruatie af. Als ik zou tellen vanaf eerste dag dat ik bloedverlies had zou het aankomend weekend moeten zijn volgens mijn oude cyclus. Dat zou betekenen dat ik eind van deze maand misschien al weer met de ovutesten aan de slag mag. Hoe gaat het met jou?

@Boudicca: Gelukkig ziet het er naar uit dat de IUI door gaat. En weer 'n normale gang van zaken in 't ziekenhuis?:$

@Jeetje: Inderdaad maar je gerust laten stellen door de gyn. Ik zou zelf wel maar 'n paar dagen licht ongi willen zijn. Maar iedereen is anders natuurlijk. Gelukkig weet je wel dat je zwanger kan worden ondanks dat.

Ben ik iemand vergeten?

Fijne avond dames/slaap lekker straks,

Liefs.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: het is niet stom om een afspraak te maken bij de gyneacoloog hoor.Daar zijn ze voor!.Ik zou het gewoon even doen.Uitleggen waarom je je onzeker voelt en dat je gewoon graag wilt weten of echt alles weg is van je miskraam.Gewoon omdat je het niet vertrouwd!

@Maureen: ik ben benieuwd hoe je cyclus zich hersteld.Hoop echt voor je dat je snel weer,aan de bak,(gek gezegd haha) kunt.

@Mees: ik zal gewoon idd lekker zelf thuis aanrommelen met je tandvlees (volgens mij is mijn nederlands niet echt perfect vanavond haha)Goed flossen en paradontaxtandpasta en zeker die mondspoeling is erg goed! Ik denk dat je dan al een eind komt hoor!
    En nog een tip: als je geld teveel hebt dan kan je altijd nog een elektrisch flossaparaat kopen inclusief met waterstraaltje,waar je tussen je tanden kan spuiten.Is pas nieuw volgens mij.Ik vond het wel erg handig,maar zal niet goedkoop zijn.
    Ik duim voor morgen meis!!!:)

@Sillysa: hoe is het met jou? Nog wat gehoord over het loonbeslag van jou voor je dochter?

@Boudicca:altijd leuk: die ziekenhuisverhalen van jou!:D
    Ik hoop dat je vrijdag je IUI mag hebben meis! Ik vind het zo spannend voor je!

Hier had ik vanavond een ouderavond van school.Was ik natuurlijk helemaal vergeten want ik zit natuurlijk met mijn hoofd in de babywereld:D Ik vergeet alles,kan me slecht concentreren en ben moe dus wie denkt eraan een ouderavond:p Maar we zijn toch geweest,alhoewel we een half uur te laat binnen kwamen,want ook de tijd was ik vergeten;) Nu hoef ik tenminste niet de smoes te gebruiken dat ik BLOND ben,maar dat ik ZWANGER ben:D
    Gelukkig doen dan veel mensen opeens niet moeilijk:)

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, even snel.
    Voor mijn doen erg laat, maar kom net uit de kroeg haha, ja op een maandagavond. Bij een pubquiz vandaan, erg leuk!
    Georganiseerd door die site waar ik wel eens over heb verteld laatst.

Mees, wat vervelend van je tandvlees bah, ik zou idd ook even goed met de huis tuin en keuken middeltjes aan de gang gaan.

Jeetje, ik ben overigens erg enthousiast over temperaturen. Ik vind het heel fijn om te zien wanneer mijn eisprong is geweest, dat geeft een soort van zekerheid.
    Het kost me nauwelijks moeite, het ding ligt naast mijn bed en wanneer ik wakker word hoppakee meten en later op de dag invullen bij fertilityfriend. Zo krijg je prachtig je cyclussen in beeld. En ook al vergeet je het af en toe dat maakt niet zoveel uit.

Hier ook vanochtend naar zh geweest voor uitgangsecho.
    Baarmoederslijmvlies was weer dun (jaaaaaaa, dat kan ook niet anders na de afgelopen dagen!)en een klein follikeltje zichtbaar van nog geen cm. Dus meteen vandaag weer aan de hormonen!
    Oh ja, weet je wat zo raar is, er is geen pregnyl meer verkrijgbaar, wordt niet meer geleverd, dus nu ben ik overgeleverd aan een ander iets (met dezelfde werking) alleen wordt dat niet vergoed, kost verdorie 52 euro! Vind het best veel geld.

Goed nu lekker slapen.
    Truste.

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    helaas woon je niet in de buurt xon maar ik heb nog 1 ampul pregnyl liggen, als ik hem terug breng wordt hij vernietigd..

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: jemig wat duur, 52 euro? Blonde vraag, maar is dat per keer (dus per maand)? Is ook bekend waarom pregnyl niet meer geleverd wordt?
    @Ricmar: 35 weken al. Wow! Hoe voel je je verder. Zijn de laatste loodjes ook voor jou zwaar?
    @Niala: vandaag je eerste echo in Oman, toch? Ben benieuwd hoe het gegaan is. Heb je een beetje vertrouwen in de gezondheidszorg in Oman?

Hier net terug van een overleg op het werk. Het is mijn thuiswerkdag, maar als ik kan, probeer ik er toch eens per maand bij te zijn. Zeker nu, want het zou gaan over onze financiële situatie en o.a. de onvrede, de schok dat een van onze collega's nu ontslagen gaat worden.
    Dat ging natuurlijk, zoals te begrijpen is, met heel veel emotie gepaard. Daardoor ook met een wat zware kop en gepieker naar huis gereden. En natuurlijk die hele film nog eens opnieuw beleefd. Ik moet er notulen van maken, maar ik ben, vooral op heel emotionele momenten, compleet vergeten te notuleren. Maar goed, dat zal me wel vergeven worden en ik brei er wel een eind aan.
    Nu dus weer even bijkomen. Heb de hele morgen al het idee dat er van alles draait en ik van alles voel lopen (sorry voor het detail). Denk dus niet dat het de vraag is of ik wel of niet ongi wordt, maar dat het meer is, wanneer ik dat ga worden vandaag. Ach, ja, dat kan er ook nog wel bij.

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: was het gezellig in de kroeg? Ik kan me herinneren dat je er toen wel een leuke mana tussen vond zitten,toen je dar de eerste keer heen ging?heb je hem weer gezien of gesproken?
    Wat veel geld zeg 52 euro!Maar tis voor het goede doel! Wel jammer dat het niet meer vergoed word.

@Mees:het was dus een heftig ochtendje voor je!En als je nu al het gevoel hebt dat je ongesteld gaat worden ,dan kan je dat er eigenlijk niet bijhebben.Probeer vandaag toch een eetje rustig aan te doen meis:)

@Ricmar: hoe is het met jou? Kan je het allemaal nog een beetje volhouden,de laataste loodjes?

Hier weer een slechte nacht gehad.Gisternavond toen stond ik mijn tanden te poetsen en toen dacht ik: gelukkig gaat het aardig de goede kant op met mijn kiespijn! Nou,had ik het maar niet gedacht,want ik heb zo,n kiespijn vannacht gehad,niet normaal meer.Ik zal toch een keer naar de tandarts terug moeten.:(

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    laatste loodjes gaan goed hoor, wel af en toe gerommel nog 3 dagen werken tot zaterdag en dan verlof.

ik ben er klaar voor...

pregnyl kan idd soms op zijn door te kort aan HCG hormoon. het wordt via moeders voor moeders verzameld..
    maar als er niet genoeg urine is kunnen ze het er niet uit halen en is er schaarste...

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Nog even volhouden dus,dan kan je lekker gaan relaxen!
    Wat doe je voor werk eigenlijk?

Deel Deze Pagina