wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: zoo die groeit al goed!

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop: De kansen in een hormoon gestimuleerde cyclus zijn inderdaad groter dan in een gewone cyclus. Hoeveel groter schijnt van vrouw tot vrouw te verschillen en daar willen ze dus liever geen uitspraak over doen. Wat ook beter is is dat ze beter kunnen bepalen wanneer je follikel(s) groot genoeg zijn om te springen en dit ook nog eens goed kunnen timen met Pregnyl. Al met al zijn de kansen dus gewoon een stuk optimaler dan wanneer je iui zonder hormoonbehandeling krijgt.

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Hoop dat is al een hele buik zeg!

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, he bah zeg, dat was niet de bedoeling! knuf meid

@hoop, vervelend hoor die kiespijn. hopelijk kan er snel wat op een veilige manier aan gedaan worden

@jeetje, misschien kun je een kat uit een asiel op proef krijgen. kun je zien hoe jullie kat er over denkt zeg maar

@boudicca, wat een zooi daar zeg. dat weten ze toch en hadden ze je toch moeten vertellen! gelukkig kun je mooi verder

hier helaas naar de fysio, last van de rug wat waarschijnlijk mede van de zwangerschap komt..... hopelijk helpt de fysio!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat klinkt goed! Wat fijn dat de kansen dan een stuk groter zijn! Spannend hoor! Ik hoop dat de IUI gelijk RAAK is!:)

Mijn buikje groeit behoorlijk,vind het erg leuk:)

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: buikje groeit lekker he:) vandaag ben ik 6 weken.Nog even en dan de echo:) We zijn zo benieuwd!

@Just: ik hoop het ook want deze pijn hou ik niet lang meer vol.
    Jij al naar de fysio? Hopenlijk kan hij/zij de pijn verminderen,want je hebt nog wel wat maandjes te gaan.

@Xon: hoe was je bezoek aan de fysio???;):p Dat was toch vanmiddag?

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hoop, dat hoop ik ook! mijn aanrijding heeft hier ook mee te maken hoor, maar gezien mijn zwangerschap ga ik mensendieck therapie doen, helpt vast wel.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja,dat is waar.Je hebt ook die aanrijding nog gehad! Dat zal er ook best mee te maken hebben!
    Hopenlijk gaat het snel beter!:)

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: jemig wat een buik al, dat belooft nog wat. Zo'n buik had ik met 4 maanden zwangerschap nog niet eens.
    @Justme: vervelend die rugpijn. Hopelijk helpt de fysio. Zwemmen schijnt ook goed te zijn, dus misschien is dat nog iets voor je. Bij ons zwembad had je toen ook zwangerschapszwemmen in verwarmd water.
    @Boudicca: spannend die IUI nu met die hormooninjecties. Ben benieuwd. Al missen we natuurlijk wel heel veel grappige zkh-belevenissen van jou als je zwanger mocht raken. Maar ik ga ervan uit dat je op andere plekken ook altijd wel het nodige mee maakt.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik vind mijn buik ook al behoorlijk dik! Ben benieuwd hoe dat straks is over een paar maanden:)

Hoe gaat het met jou? Nog zo erg ongi?

11. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo dames,

@Mees: Ik voel je teleurstelling en angst eigenlijk. Gaat het nu al weer? Dikke knuffel.

@Boudicca: O wat goed dat je vrijdag toch wel IUI krijgt. Hoop dat het lukt met het regelen en jullie uitstapje. En hoop natuurlijk dat het meteen raak is nu je ook pregnyl gebruikt hebt. Ga jij als eerste bevallen als bammer uit ons clubje? ;) En wij er vlak achteraan natuurlijk ;)

@Just: Gelukkig ga je naar de fysio Hopelijk helpt 't snel want je moet nog een tijd steeds meer gewicht dragen. Toch die aanrijding waarschijnlijk hè? Is 't al wat rustiger op 't werk? Of gewoon 'n hectische periode? Rust lekker uit.

@Hoop: Wat verschrikkelijk om zoveel pijn te hebben zeg. Bah. Hopelijk helpen ze je er van af en ze weten dat je zwanger bent dus zullen vast voor de veiligste behandeling kiezen. Sterkte. En ik ga zo natuurlijk ook naar je buikje kijken. Verschilt toch per vrouw hè? Ik had ook al snel 'n dikke buik vond ik (maar ik heb zelf al 'n buikje). En je echo is alweer over 6 dagen. Ik hoop dat je straks rustig kan slapen zonder pijn.

@Niala: Jij hebt vandaag een echo toch? Eerste keer daar? Vast alles oké. Ik lees later wel hoe je het ervaren hebt en of je blij bent met je gyn.

@Xon: Ik was 't al weer vergeten maar las het net in 'n bericht van iemand anders; je 'FF' oftewel: 'fysio-flirt' :p

Ben ik iemand vergeten? Ik lees en leef mee hoor. Had gisteravond laat nog gelezen dus misschien vergeet ik te reageren op wat er gisteren gepost is. Met mij alles goed. Vandaag had ik dat zuigende lege gevoel niet. Gelukkig. En ik weet niet meer wie het vroeg maar ik moest ook bloed laten prikken een aantal weken geleden. Op die dag van de eerste echo. En alles was goed. Dus denk niet dat ze daar iets vinden. Tenzij 't in de tussentijd nog veranderd is. Maar gelukkig vandaag dus 'n normale dag. Al voel ik me soms wel licht in m'n hoofd ofzo. Morgen bel ik wel om te vragen of het wel oké is om te vertrouwen op dat mijn lichaam dat laatste beetje zelf 'regelt'. Wat ik zelf eigenlijk ook wel geloof. En te zeggen hoe ik me gisteren voelde.

Fijne avond dames. Ik kom straks nog even langs om te lezen of reageren.

Liefs

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, erg vervelend he die zwangeren om je heen op het werk?? Heb ik ook hoor 1 is al 36 weken en de ander 26 weken, tja dan slaat mij de jaloezie ook weleens om het hart hoor. Das toch heel menselijk?? Ik gun het ze wel hoor, maar mezelf ook!!

Hoop, wat een gedoe met die kies van jou!! Ik dacht dat ie getrokken was ofzo?? Of heb ik het nu mis?? Waar komt die pijn dan toch vandaan??

Boudicca, nou hopelijk gaat het nu goed werken meid en ben je nu gauw zwanger!! We gaan weer voor je duimen vanaf vrijdag!!

Justme, wat rot dat je zo'n rugpijn hebt, ik hoop voor je dat de training gaat helpen, mij hielp het helaas niet. Dat is ook wel waar ik een beetje bang voor ben hoor, dat ik verschikkelijk last ga krijgen van mijn rug mocht ik zwanger raken. Veel s6 met het trainen van je rug...

Hier eigenlijk niet zoveel te vertellen vandaag, gewoon de normale dingen, werken huishouden nog ff zumba en nu lekker bekaf hahaha..

Dames allemaal een fijne avond,
    liefs Sillysa

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: nu lijkt het de kies ernaast.Maar mijn hele kaak doet pijn,ook mijn slaap.Als ik ga liggen dan is het op z,n ergst.Dan huil ik soms tranen met tuiten...zo heftig en fel is de pijn dan.:(

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jemig Hoop!!!
    Wat een buik, hihi, zometeen is het een tweeling.

Hahahaha, ja je hebt het goed onthouden vanmiddag was fysio.
    Ik kwam binnen en het eerste wat hij zei was haaa daar is de leukste juf van (en noemde mijn woonplaats), hahahaha.
    En verder hadden we het er over dat het weer morgen beter wordt en toen zei hij nou als de zon schijnt zal ik even aan je denken goed?
    Broehaaaaa, hij weet zijn opmerkingen goed te plaatsen.
    Maar vervolgens werd het wat serieuzer en raakte hij met het gesprek bij mij precies de gevoelige snaar.
    Hij zei gewoondat hij dacht dat ik eigenlijk heel gevoelig ben, en door altijd maar door te gaan, dat maskeer (schrijf je dat zo?) en dat dat vast kwam door iets wat in de liefde was gebeurt.
    Poeheeee, dat was een rake( ik ben natuurlijk wel zo realistisch dat het onderwerp de liefde natuurlijk 9 van de 10 keer de boosdoener is, dus het kon ook een goeie gok zijn).
    Ondertussen lagen zijn handen alleen maar stil op mijn rug en hij zei dat ik ook gewoon eens de rust moest zien te vinden! Pfff geen idee hoe hij dat zo snel heeft weten op te vangen en te doorgronden, voelde me net een open boek. Ik ben normaal ook altijd wel heel open en maak van mijn hart geen moordkuil, maar er zijn maar weinig mensen die echt weten hoe het diep van binnen écht zit. Ik vond het intens en heftig maar ook eigenlijk heel intiem. En nu, mixed emotions!!!

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poehee Xon, die fisio van jou is dan misschien wel jonger maar maakt hem dat ook tè jong? ;) Hij klinkt namelijk nogal veelbelovend! Hihi, Misschien is het wel een jonge god met een oude ziel. Ik zou zeggen laat je vooral heerlijk door hem verwennen en wie weet….Leeftijd zegt ook lang niet alles ;)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ik had de hele dag ook al zoiets dat er met een van ons vandaag iets was. Natuurlijk Mr Fysio!! Hoe kon ik dat vergeten. Het mag dan wel een broekie zijn (volgens jou), maar hij komt toch erg volwassen over als hij iemand zo kan doorgronden. Ja, kan me voorstellen dat dat veel indruk op je gemaakt heeft. En de opmerkingen die hij maakte, over de leukste juf van....
    Nou, daar krijg je toch wel kleine vlindertjes van en maken je dag toch weer helemaal goed! Ja, nu mixed emotions. Logisch, kan ik me helemaal voorstellen. Volgende week weer same time, same place???
    @Hoop: heb je al geprobeerd een kussen extra onder je hoofd te leggen. Het schijnt zo te zijn dat, als je plat ligt, het bloed naar je hoofd stijgt en daarmee dus ook de druk op je kies toeneemt. Wist ik ook niet, tot ik zelf 2 jaar geleden ook een keer geen oog dicht gedaan heb door de pijn. Dacht er ook goed aan te doen door te gaan slapen, maar toen was de pijn niet te houden. Probeer het maar eens vanavond. Paracetamolletje erin en een beetje overeind slapen (als je dat kan tenminste).
    @Maureen: ja, het gaat wel weer, hoor! Vooral omdat ik me al een beetje in bescherming had genomen dat ik er al niet veel vertrouwen in had, heeft me deze keer er aardig doorheen gesleept. En ja, nog maar een pendeltje erbij aangevraagd. Sorry, kon het niet laten.
    Die zegt december 2011, een jongetje. Weer een erbij voor mijn verzameling (en weer iets om naar uit te kijken).

Mijn zoontje ligt inmiddels in bed. Mijn man is aan het werk. Vanavond werd er ineens op het voorraam geklopt (deurbel is kapot) en ik schrok me rot. Durfde niet open te doen, maar het bleek (gelukkig) de overbuurman te zijn. Ze hebben 4 kinderen, waarvan kind 3 bijna net zo oud is als ons zoontje (ze spelen ook wel eens samen) en de jongste bijna een jaar oud is. Die jongste had al dagenlang zo enorm hoge koorts dat ze vanavond toch nog maar even naar de huisartsenpost hadden gebeld en konden komen.
    Of ik even de babyfoon kon hebben, zodat ik de overige kinderen in de gaten kon houden. Natuurlijk, geen enkel probleem.
    Ze waren pas tegen 10 uur terug. Kleintje bleek een fikse keelonsteking te hebben en de verwachting was dat het met een dag of 2 beter zou gaan. Zij kunnen weer rustig slapen en ik ben blij dat ik ze even heb kunnen helpen op deze manier. Ze wonen hier nog niet zo lang en ze hebben dus ook geen familie (of vrienden nog) hier in de omgeving.

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Haha Boudicca, een jonge god met een oude ziel.
    Ik dacht precies hetzelfde.
    Voor een broekie kan hij toch aardig indruk maken.
    Truste dames!

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden.

Zo, even reageren vanaf maandagochtend.

Jeetje, wat fijn dat je van zondag op maandag goed hebt geslapen en je je daardoor een stuk beter door voelde. Hoe is het nu met buikpijn? Succes met je nieuwe ronde en lekker zo'n optimistische man.
    Ik ben altijd nog vrij laat op, ga meestal rond 0.00 en 0.30 op bed of ik lig nog even lekker met de laptop te internetten als ik niet kan slapen. Ik heb niet superveel slaap nodig en ik en kleine man liggen meestal tot 8.45 als hij niet naar school gaat. Dus kom ik best nog wel aan mijn rust toe.
    Alvast bedankt voor het duimen en ik ben benieuwd wat er morgen te zien is in mijn buik, hoop dat de eitjes al mooi gegroeid zijn.
    Ik temp om te kijken wanneer ik eisprong heb gehad en hoe mijn LF is, maar ovulatietesten gebruik ik niet meer omdat er dan voor mij veel meer druk op me komt. Ach, zo heeft iedereen zijn eigen manier.
    Hoe gaat het met je voornemen om minder te stressen. ;)
    Nog een paar afleveringen vertalen van dat programma wat je de keel uithangt en je hebt het erop zitten.
    Hoe gaat het nu met je buik? Ik hop dat alles van je miskraam wel weg is en geen last meer gaat brengen.
    Ik lees nu dat je vandaag een aflevering van Ugly Betty mocht doen, is even weer anders en is leuk. Fijn dat je je ook wat beter voelt vandaag.
    Ik kan me voorstellen dat je nog wel wat twijfelt om er nog een kat bij te nemen, maar ik heb zelf ook 2 katten gehad. Hadden het altijd wel gezellig met z'n 2tjes en wat stel aan elkaar als ik was werken. Waren huiskatten, liepen niet los rond buiten want ik had er een langharige pers bij zitten. Maar ik had ze als ik thuis was wel aan een tuigje met lijntje buiten en zo hadden andere mensen geen last van mijn katten.

Hoop, hoe is het met je hond? Is die nog ziek en geeft die nog over? Lijkt mij maar niks een overgevende hond 's ochtends vroeg.
    Vandaag ben je alweer 6 weekjes, nog even en je hebt je eerste echo. Ik hoop dat je die onzekere dagen tot de echo wat goed door kan komen.
    Vervelend dat je zo'n kiespijn hebt (weet er helaas van hoe erg dat kan zijn) en ik hoop dat je aankomende week de pijn kan uithouden met paracetamol. Knuff!!!
    Al zo'n last van zwangerschapshormonen en je daardoor al de ouderavond zou gaan vergeten. Maar gelukkig was het geen probleem om een halof uur later te komen.

Niala, drukjes dus en moeheid. Maar je bent alweer 26 weekjes, gaat snel allemaal. Hoe was je 1e echo gisteren?

Just, hoe gaat het met je rug?
    Nog gefeliciteerd met je moeder!!! Lekker overdag de verjaardag gevierd en 's avonds lekker vroeg onder de wol kunnen kruipen.
    Ik lees gisteren dat je rug nog wat opspeelt en je even lang HA zou gaan, maar dat lees ik zo nog wel denk ik.
    Wel fijn dat je winterjas binnen is en dat ie leuk is, dat wassen met dat spul ken ik niet dat je dan iets waterdicht maakt. Als je naam ervoor hebt zou ik het graag willen weten, misschien makkelijk voor werkkleding voor manlief en misschien nog wat dingen voor zoontje.
    Dus toch naar de fysio, hoop dat je er snel wat baat bij mag hebben en de rugpijn snel wat minder wordt.

Mees, ja...spuiten gaat boven verwachting. Maar is ook wel even een drempeltje wat je over moet. Gelukkig zijn de naaldjes echt zo dun en klein en vaak voel ik er helemaal niks van als ik prik. Dus dan is de angst in ieder geval bij mij snel weg. Ik denk ook dat je mocht je het ooit ook moeten gebruiken ook wel kan en anders lekker je man laten doen.
    Weet je waar ik voor in mijn broek sch@t, tandartsen en alles wat maar met m'n mond te maken heeft.
    Ik zou ook eerst gewoon met paradontax of zo gaan poetsen, probeer het eerst maar eens. Want als ik het zo begrijp dan kan je er zelf veel aan doen en hoef je met zwanger worden geen maand over te slaan. Wil het niet kan je over een paar maand altijd nog die behandeling doen toch?
    Heb je al een afspraak gemaakt voor een uitstrijkje?
    Kan me voorstellen dat het overleg ivm ontslag van je collega gisteren zwaar was en ik hoop dat je er wat van kunt maken met je notulen. Zoiets is altijd erg emotioneel, ik heb zoiets ook al eens zelf mee gemaakt dat mijn contract niet verlengd werd. Terwijl ik er al 2 jaar en 3 maand was, had anders een vast contract moeten krijgen. Maar door opdrachtverlies moest ik jammer genoeg vertrekken en meerdere die er nog geen jaar waren konden gewoon blijven omdat contract niet was afgelopen. Nou, daar hebben ook heel wat collega's en ik moeite mee gehad. Geluk was dat de baas al een goed woordje voor mij bij taxibedrijf in mijn dorp had gedaan en toen ik kwam vragen of er werk was eigenlijk gelijk na kort gesprek aangenomen met een vast contract. Hoop dat je collega ook snel weer wat werk kan vinden.
    Heerlijk dat je gisteren even met je zoontje weer boswandeling hebt kunnen maken en hij zich lekker kon uitleven in de modderplassen.
    Kan me voorstellen dat het pijnlijk is om anderen nu zwanger te zien, is niet makkelijk als je alweer een poosje bezig bent en het niet lukt.
    Ook weer ongesteld geworden, dus weer een ronde verder. K@tzooi, dikke knuff voor jou!!!

Boudicca, maandag dus ook naar zkh geweest voor een FM. 4 follikels te zien en gelukkig wat kleinere waardoor het toen al leek dat de IUI waarschijnlijk wel door kan gaan.
    Gisteren dus wel een hele leuke natte dag gehad in het pretpark, kinderen geven niks om het weer. Maar lekker geëindigd met chocolademelk op de bank.
    Meid, weer hele belevenis zeg in het ziekenhuis. En dan moeten testen, hahaha ben ook wel benieuwd. Ze hebben mij ook niks over testen gemeld, straks zit ik ook op de wc met een potje. ;) :D
    Maar spannend, je pregnyl vanavond en vrijdagmiddag IUI. Wij zullen niet zoveel schelen denk ik. Ik verwacht misschien zondag/maandag wel IUI, ivm vroege eisprongen op dag 12/13/14 en morgen is het al dag 10. Ben benieuwd.

Sill, jij lekker bij gekomen van je verjaardag?
    Alweer plaats genomen op de wachtbank, ik ga weer heel hard duimen. ook al verwacht je er niet veel van, maar ze draaien voor je.
    Wat een sh@tzooi ook dat je nog niks van die uitkering hebt gehoord van je dochter, ze zijn vaak niet zo snel met uitkeringen.

Maureen, vervelend dat je maandag iets probeerde te posten en je een blauw scherm kreeg, maar gelukkig geen gekke dingen en kon je er weer gewoon op zp.
    Hoe voel je je vandaag, voel je je wat beter als gisteren? Knuff!!!
    Ik lees net dat je je vandaag al wat beter voelt en da tzuigende lege gevoel niet hebt. Gelukkig maar. Wel goed dat je morgen toch even belt om te vragen of het allemaal oke is, soms heb je gewoon even die bevestiging nodig.

Xon, lekker uit geweest in de kroeg met nieuwe vrienden van de site. Fijn dat het erg leuk was!!!
    Gisteren dus ook weer je uitgangsecho gehad en weer aan de hormonen. Vervelend dat de pregnyl niet verkrijgbaar was en het je €52 zo gaan kosten. Maar gelukkig na telefoontje met verzekering wordt het gelukkig wel vergoed en is het niet een rib uit je lijf.
    Wat een leuke fysio heb je toch, dat ie je nu al zo weet te doorgronden. Kan me voorstellen dat je mixed feelings nu hebt. Waar gaat dit de next time naar toe? Welterusten en geniet nog maar even lekker na van je jonge god!!!

Nou, ik geloof dat ik nu aardig weer bij ben.

Hier morgenochtend om 11.00 de FM, ben benieuwd of er eitjes al mooie grote hebben. Ook zal ik dan wel horen of ik na morgen nog verder moet met Puregon spuiten.
    Ik hoorde net van mijn schoonzus (hebben zelfde traject gehad) dat zij meestal Pregnyl op dag 17/18/19 kreeg, maar ik verwacht het bij mij eerder ivm dat ik normaal eisprong op dag 12/13/14 heb. Ik denk niet dat ze het dan zolang kunnen uitstellen, dus ben erg benieuwd.

Meiden, voor nu welterusten en nu nog stukje van Lord of the rings kijken.

Tot morgen.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal...

ik kom straks even reageren want er komt zo iemand praten voor mijn dochter ivm haar werken/leren.
    Ik heb vannacht goed geslapen gelukkig! Weinig pijn!

Spreek jullie straks!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: fijn te horen dat je goed geslapen hebt. Had je nog wat aan mijn tip?
    @Xon: jij ook lekker gedroomd van je jonge god?
    @Jeetje: ben je er al uit over de kat?

Hier schijnt gelukkig het zonnetje. Had vanmorgen even uit willen slapen, maar als ik het van plan ben, lukt het dus niet. :(
    Vannacht was ons zoontje wakker geschrokken toen mijn man uit de nachtdienst kwam. Hij heeft hem toen even beziggehouden (zodat ik kon blijven slapen) en weer terug in bed gelegd. Maar ja, dat voelt altijd ongemakkelijk en echt goed slapen doe ik dan toch niet als ik weet dat mijn zoontje wakker is. Vanmorgen was ik ook al weer vroeg wakker. Mijn zoontje sliep nog lekker door, vanwege zijn nachtelijke avontuurtje. Mijn man was inmiddels weer een heel bos aan het omzagen en ik ben dus maar naar beneden gegaan en ben op de bank verder gaan slapen. Tot mijn collega me al vroeg weer wakker belde, omdat ze een vraag had hoe ik iets geregeld had. Dus daarna weer proberen verder te slapen, maar werd wakker van de tuinman die lekker vroeg ons gras wilde gaan maaien. (Klinkt overigens heel decadent, maar het is een gepensioneerde man bij ons in de straat die tuintjes opknappen als hobby heeft, dus dat komt goed uit, omdat wij geen groene vingers hebben).
    Ben toen ook maar opgestaan en heb nu een zware kop. Had achteraf dus beter gewoon om 7 uur eruit kunnen blijven.
    Hier al een beetje werk gedaan. Was wel lekker omdat mijn zoontje dus lekker lang sliep. Toen hij wakker was wilde ik het laatste beetje nog even afmaken, maar dat was niet zo'n goed idee, omdat hij mij (op zijn manier) wilde meehelpen. NOT dus!:x
    Gelukkig nu alles klaar en toch een voldaan gevoel. Ik zat al langer tegen deze klus op het werk aan te hikken en dan is het lekker als je er weer een dikke streep door kunt zetten!
    Het zonnetje schijnt dus, dus zo lekker naar buiten. M'n zoontje zal wel erg blij zijn na 2 dgn bijna alleen maar binnen gezeten te hebben. En ik kan de was weer lekker buiten laten wapperen!:)

Deel Deze Pagina