@Mees:bedankt voor je tip! Ik ga dat zeker proberen! Ik kan beter half zittend slapen als helemaal niet toch.Dus als er weer pijnlijke nachten komen dan ga ik dat doen! Bedankt! Wat een gedoe vanmorgen voor jou! Jammer hoor dat je niet even kon blijven slapen! Ze hadden je weer nodig van je werk en dan die tuinman nog.Maar wel lekker dat het gras weer gemaaid is! @Lyannae hond is 1 dag ziek geweest.Verschillende keren gekotst.Gelukkig is het weer over! Ik moet eerlijk zeggen dat de franse bulldog die we gehaald hebben kort geleden,een beetje puberachtig gedrag vertoond momenteel.Ik word af en toe helemaal gek van haar.Ze luisterd slecht.In het begin ging het toch beter.Ze is 1,5 jar,zou ze in de pubertijd zitten? Ik dacht dat dat met 10/11 maanden was? @Xon: tweelingen komen niet in onze families voor,maar als je ouder bent is de kans groter toch? Wat apart dat jij zo,n open boek bent voor je fysio! En hoe dat hij je verwelkomd! Leuk hoor,ik kan goed begrijpen dat het je in de war brengt.Hoe jong is die man dan? Is ie echt zo jong? Of is zijn leeftijd voor jou wel ,,mogelijk,,?
@Sillysa; Die kies is getrokken ja,maar ze wist toen niet heel zeker of ze de goede kies had,omdat ze geen foto kon maken .En kiespijn straalt vaak door naar andere kiezen.Maar het hele gebied daarom heen doet zeer.Ook mijn verstandskies en de kies naast de getrokken kies.Het gat waar de getrokken kies zat doet ook nog zeer.Maar eigenlijk det die hele kant van mijn gezicht zeer,ook mijn neusholte,dus misschien zit daar wel een ontsteking.Ik ben jaren een KNO patient geweest. Dus beetje moeilijk te zeggen waar het nu vandaan komt. Vannacht ging het gelukkig goed!
Het is rustig aan ons front! @Hoop: het is voor jou te hopen dat ze snel de goede locatie te pakken hebben. Ik heb het ook gehad, toen ik bij de tandarts was en enorme kiespijn in een onderste kies had. Later voelde ik ook de kies erboven. De tandarts noemde dat weerpijn. Het is dan lastig te ontdekken welke kies het precies was. Ik heb ook een keer een wortelkanaalbehandeling gehad en toen zat er ook een ontsteking onder. Toen heb ik een paar dagen antibiotica moeten slikken. Misschien dat dat bij jou ook wel nodig zal zijn. Lukt het niet te stomen of zo, om in ieder geval die holtes rondom heen los te krijgen. Dan kun je dat al uitsluiten dat die het niet zijn. @Lyanna: succes bij je FM (grappig al die afkortingen, maar ik vind het een onmogelijk woord om uit te spreken, laat staan typen). Komt nu allemaal wel dichtbij, of niet? Wanneer moet jouw man in dit proces 'zijn bijdrage' leveren? Gebeurd dat vlak voor de IUI, of al eerder omdat ze de zaadjes toch gaan wassen? Mijn man is nu naar de tandarts (toch maar iets sneller dan hij van plan was een afspraak gemaakt ivm mijn tandvleesprobleem). We kunnen het elkaar nl. doorgeven, dus vandaar dat hij het ook wilde laten checken. Mijn zoontje ligt nu in bed. En ik zit weer met mijn laptop op schoot. Moet nog van alles, maar goed, even bijkomen. M'n zoontje wil nu niet meer in de buggy zitten als we boodschappen gaan doen, maar meneer wil zelf lopen. Dat is dus best een hele kluif, want bij iedere auto en wieldop gaat hij staan en moet ik zeggen welk automerk er is. Door ieder bergje met bladeren wil hij heen rennen. En het liefst dus nog door iedere plas. Daarnaast vind ik het spannend met de auto's en moet ik hem aanleren met oversteken. Heb nu het 'stop-spelletje' bedacht dat ik af en toe stop roep en we allebei stil moeten blijven staan. Hij vindt het vaak zelf ook leuk, dus ook hij roept af en toe stop en dan blijf ik ook (zogenaamd verschrikt) staan. Tot groot plezier van hem. Zo probeer ik hem spelenderwijs maar aan te leren om hem op tijd te laten stilstaan. Maar ik had het zweet op m'n rug, want even opschieten is er dan niet meer bij. Ja, er is geen betere manier om te leren onthaasten dan door een kind te krijgen.
@Mees: ik ben nu een paar keer per dag mijn neusholtes aan het spoelen met zout water.KNO-artsen dwepen daarmee. Dus wie weet helpt het wat. Wat je kleine man betreft:dat zijn altijd moeilijke dingen!Altijd heel erg eng als ze wegloperig zijn.En ze moeten dingen natuurlijk leren.Het zal veel energie kosten,maar uiteindelijk leren ze het wel.En vaak spelenderwijs! In het topic van juni 2012 is er iemand met een miskraam en nog iemand anders bloed weer.Ik word er altijd zo bang van als ik dat weer lees.Je voelt het verdriet dan weer en tegelijk word je bang.Ben blij dat ik as dinsdag de echo heb! Ik krijg net een smsje van Lyanna:,,links eitje van 16 mm en slijmvlies 7 mm. Morgenavond Pregnyl en zondagochtend IUI,, Dus heel goed nieuws voor Lyanna en man!! Spannend weer!
Hoop had het al verteld in vorig berichtje, dank je wel nog voor plaatsen. Vanochtend dus FM gehad in zkh., links zat een eitje van 16 mm, rechts zat niks en baarmoederslijmvlies was 7 mm. Dus morgenavond mag ik Pregnyl spuiten om 20.00 en zondagochtend de IUI om 9.30.
@maureen, ik hoop dat je je snel weer fit voelt. je lichaam heeft wel aardig wat meegemaakt hoor, vergis je er niet in. @xon, die fysio van jou raakte je wel als ik dat zo lees..... is ie vrijgezel??? @lyanne, nog even dus en je follikels zijn startklaar. spannend hoor! ik weet niet precies hoe dat spul heet, ik heb het voor mijn winterjassen. ik weet niet zeker of het ook geschikt is voor een katoenen jas, moet ik nog even opzoeken. als ik het weet, zet ik het wel ff op het forum. hier heerlijk weekend! morgen naar de fysio, ben benieuwd wat ze gaan doen. ik denk oefeningen, zal vast wel helpen. net heerlijk gegeten, paste met tomaten saus en heerlijk verse groenten. en zo toetje, yoghurt met muesli. ik eet geen grote porties meer en heb dus vrij snel weer trek. dus maar ff een iets gezonder toetje.
Goedenavond iedereen Vandaag nog niet vel geschreven zie ik. @Lyanna had een FM zag ik en dat ziet er goed uit hoor. Leuk dat jij dit weekend ook iui krijgt. We lopen inderdaad haast gelijk. Zou mooi zijn als het voor ons allebei raak zou zijn! @Hoop die hond van jullie is dus een laatbloeier! Dat ie nu pas begint te puberen! SUCCES! @Mees wat een goed idee om het stilstaan van je zoontje in een spelvorm te gieten. Als je dit voorlopig op zon manier blijft toepassen heb je grote kans dat hij het inderdaad spelenderwijs oppakt. Ik hoop voor je dat dit vrij vlot gebeurt want het lijkt me inderdaad erg spannend met zon kleine hummel over straat te moeten. Ik heb al vaak bij mijn leerlingen dat ik mijn hart vasthoud bij het oversteken. En die zijn al 9, 10 en 11 jaar. (weliswaar met gedrag van kinderen van een jaar of 4, 5 en soms nog jonger, maar toch ) @Justme lekker jij hebt al weekend! Ga er van genieten. Ik hoop dat je fisio inderdaad morgen met handige oplossingen komt voor je rug.
Hoi meiden, Ik was een dagje weg, net pas thuis en helemaal kapot! Ik was naar een afscheidsfeestje van een meisje dat teruggaat naar Amerika met haar (Turkse) man. Ik ken haar ook van die Facebookgroep en die andere meiden waren er dus ook. Het was gezellig maar ik vind het ook altijd erg vermoeiend, omdat ik me onzeker voel in zo'n groep. Ik weet wel dat het niet nodig is, maar het is nu eenmaal zo. Ik hoop dat dat langzaam aan toch een keer minder zal worden. Met sommigen heb ik wel iets meer, dus misschien dat ik die eens vaker kan bellen/zien. Ook was de weg erheen weer erg vermoeiend. Ik wist niet precies waar het was en heb eerst heel eigenwijs meer dan een uur lopen zoeken tot ik uiteindelijk iemand de weg heb durven vragen! En het was ook behoorlijk confronterend, want het meisje dat weggaat is even lang zwanger als ik nu geweest zou zijn. In het begin was ze ook bang dat het bij haar niet goed zat want ze was met 6 weken naar het ziekenhuis geweest en er was geen hartje te zien. maar toen een week later wel gelukkig voor haar. Toen wist ik van mezelf nog niet dat het bij mij niet goed zat. Ik hoorde ook dat een ander meisje uit de groep (die laatst bij mij was maar er nu niet was) ook zwanger is. Dat riep ook wel even behoorlijk wat emoties op bij mij. En daarnaast waren er ook nog eens drie meiden met kleine baby's. Al met al dus behoorlijk confronterend allemaal, maar ook wel leuk hoor om ze allemaal te zien. Beetje dubbel dus. @Mees: wat goed van je hoe je dat aanpakt met je zoontje! En vervelend zeg als je wilt uitslapen en het gaat niet! (ik ken het!) @Lyanna: wat fijn dat je zondag voor je IUI mag! Heel veel succes en ik ga voor je duimen nartuurlijk! @Boudicca: jij ook succes en voor jou ga ik natuurlijk ook hard duimen. Het zou zo fijn zijn. @Xon: spannend hoor met die fysio @Hoop: fijn dat je beter geslapen hebt afgelopen nacht. Hopelijk blijft het zo en ben je snel van die pijn af binnenkort. @Maureen: vervelend dat je je niet zo lekker voelde. Misschien toch nog deels door je miskraam, zou best wel kunnen denk ik. Hopelijk duurt het niet lang. Sorry voor wie ik nu vergeet, maar ben echt zo moe! Ik ga zo lekker op de bank liggen denk ik, of maar meteen naar bed. Morgen lekker nog een dagje vrij, maar moet nodig het huis onder handen nemen. Daarna ga ik misschien wel even ergens een thermometer kopen. Ik ben toch wel zo'n beetje standaard iedere ochtend om 6 uur wakker, dus eigenlijk dacht ik, waarom niet? Nou, tot morgen. Slaap lekker alvast!
O, ja, Mees, we zijn er nog niet uit over de kat. Misschien dit weekend maar eens bellen. Ik wist eigenlijk niet of er ook asiels zijn hier, maar het schijnt van wel, alleen heel weinig. Er zijn hier gewoon ontzettend veel straatkatten en honden. Die kun je ook wel in huis nemen natuurlijk, maar denk dat het best lastig is, zeker als ze al langer op straat leven. Dan hou je ze moeilijk binnen. Onze kat was nog heel klein toen we hem in huis namen, dus hij is nu niet anders gewend. Maar het is wel zielig hoor al die katten en honden op straat. Kan er soms echt niet goed tegen. Veel mensen denken hier niet goed na voor ze een dier in huis halen en ze zetten ze ook veel te makkelijk gewoon op straat :x Nou, nu ben ik écht weg! Tot morgen!
Hoi meiden, Rustig hier vandaag. Xon, klinkt toch aardig volwassen dat broekie van een fysio van jou!! Knap dat ie je zo goed kan aanvoelen en zo te horen is ie toch wel een beetje met je aan het flirten hihihihi... Lyanna, mooi meid zondag je eerste IUI!! Heel veel s6 meid, we gaan voor je duimen! Hoop, das wel erg vervelend ja als ze niet weten of ze de goeie er wel uit hebben getrokken, mijn tandarts heeft daar een heel gemeen trucje voor, een wattentipje met stikstof, ppoeeehh nou als ie die op de kapotte kies drukt ga je echt door de grond hoor!! Maar dan weet ie wel dat ie de goeie heeft en zonder foto te maken, dus ja misschien toch even vragen aan de tandarts, s6 meid. Mees, verstandig hoor om het hem nu al te leren, je kunt er niet vroeg genoeg bijzijn denk ik altijd maar!! Jeetje, fijn dat je een leuke dag hebt gehad al was het dan erg vermoeiend en confronterend met al die zwangeren en baby's, maarja ik maak mezelf ook maar steeds wijs dat dat er nou eenmaal bij hoort helaas... Hier alles rustig niet veel te melden, Dikke knufffff voor allemaal, Sillysa
@Jeetje: ik kan je zo goed begrijpen..ik heb ook altijd moeite om me in zo,n grote groep te begeven.Voel me dan erg onzeker.Ik heb daar zelf ook erg veel last van en begrijp dat jij er ook graag vanaf wil van dat onzekere gevoel.Moeilijk hoor,maar wel blijven gaan hoor! @Sillysa:ik weet niet of de tandarts het daarmee otdekt had,want ik had al 2 keer een wortelkanaalbehandeling gehad in die kies.Ze heeft wel lopen tikken tegen alle kiezen,maar toen deden ze eigenlijk allemaal even zeer.Ik robeer het vol te houden tot dinsdag.Dan heb ik de echo en dan kan ik gelijk overleggen met de gyneacoloog en smiddags naar de tandarts gaan.Mijn man is dan ook thuis en die kan dan mooi mee. @Boudicca: dank je! Ik moet wel geduld hebben met de hond inderdaad,lijkt wel of ze het voelt dat ik zwanger ben en minder energie heb! Vanavond weer erg veel last van mijn kies/kaak of neusholte of wat het ook zijn mag.het is bijna niet uit te houden.Vandaag overdag ging het eigenlijk wel goed.Zo vreemd! Ik ben heel erg moe..dus ga lekker mijn bedje in,Hopenlijk weer een goede nacht. Ow...mijn zus zit sinds gisteren in een blijf-van-mijn-lijf-huis! Ze heeft het erg moeilijk,maar ben erg blij dat ze daar beschermd zit..en ze word daar aan alle kanten geholpen. Welterusten meiden!
Meiden, ik lees jullie wel steeds, maar heb niet gereageerd, sorry! Ik ga zo lekker naar de kapper, eindelijk! Heb er zin in! Vanmiddag zal ik even tijd voor jullie maken en op jullie reageren. Kinderkamer is ook bijna klaar, zal dit weekend een foto maken. Tot zo!
Hé lieve meiden, Ik dacht ik waai even weer langs. Nog steeds flink misselijk af en toe. Vooral 's avonds en lig dan ook op tijd in mijn mandje. Hoop dat het binnenkort een beetje afneemt. Gisteren wel het hartje gehoord. Prachtig geluid blijft dat toch. Probeer wel bij te lezen hier maar jullie kletsen zoooooooooo veel! Echt niet bij te houden hoor. Zag wel dat het bij Mees weer rood is. Hè meid, wat balen weer zeg. Dikke knuffel voor jou. En las dat Xon een lekker fysio heeft? Jammie! Altijd leuk zo'n momentje de week. Geniet ervan meid Lyanna, zondag de eerste IUI. Spannend meid! Hoop, al ruim 6 weekjes. Ben zo blij voor je! Geniet ervan. Maureen, zag dat jij ook weer actief bent hier. Knap hoor. Hoop dat lichaam snel weer helemaal de oude is meis. Dikke knuff. Alle andere meiden die ik vergeten ben. Ik denk wel aan jullie hoor. Dikke kus, Secondlife
Zo meiden, daar was ik ook weer even. Zat gisteren eigenlijk een heel lekker-wegkijkende film te kijken en viel (zoals gewoonlijk) vlak voor het eind weer in slaap. Durfde mijn man niet weer te vragen hoe deze film afgelopen is, want dat is meestal mijn standaard vraag na afloop als we samen een film kijken. @Jeetje: ik dacht al dat je een dagje uit zal zijn. Je werd al gemist (door mij). Heel herkenbaar, hoor dat je je ongemakkelijk voelt in een grote groep. Ik heb dat ook voor mijn werk dat ik dan vaak tussen een hele groep cursisten moet staan en ik ben nu eenmaal ook niet een type die zichzelf naar voren laat springen. Met hallo, hier ben ik. Meestal dus een beetje aarzelend erbij gaan staan in de hoop dat je een aanknopingspunt voor een gesprek kunt vinden. Maar ik blijf het lastig vinden en ik werk al 22 jaar tussen zulke groepen mensen. En ja, die zwangere buikjes. Heel confronterend. Het kan misschien ook zijn dat ik er nu op let. Laatst was ik ook eens ergens en dacht nog, of het de landelijke zwangere-dag was, want ik zag overal dikke buiken. En zeker op een dag dat je je zelf even wat minder voelt, komt het nog iets harder binnen. Maar in 2012 lopen wij ook met onze zwangere buik in grote groepen, hoor!!! Deal?? @Hoop: hoe jij beschrijft hoe de tandarts even test welke kies het is, geeft me nu nog kippenvel. Brrr.... En, erg triest dat er in het juni-clubje al weer het nodige rood gesignaleerd is. Ja, het blijft altijd erg spannend. Ik merk wel dat zo'n forum (zeker ons clubje) me erg veel plezier en steun geeft, maar ook ik lees (te) veel andere topics hier op het forum (en vooral de ellende wat er allemaal kan gebeuren), dat ik ook nooit meer onbevangen zwanger zou kunnen zijn. Maar bij jou gaat het gewoon hartstikke goed! Ik houd jou maar als voorbeeld dat zelfs met een 4 in de leeftijd, het nog steeds allemaal kan (en goed kan gaan). @Secondlife: logisch dat je bekaf af, en gelukkig heeft dan een heel leuke reden. Nog even een paar weekjes doorbijten en dan heb je hopelijk je ergste moeheid achter de rug. Ja, zwanger zijn is hard werken! Knuffel van mij terug. @Guap: veel plezier bij de kapper! Ik heb nog over je gedroomd bedacht ik me net, maar ik weet niet meer precies hoe het ging. Maar het was iets dat ik op kraamvisite bij jou kwam. Zelfs in mijn dromen laten jullie me niet los. @Boudicca: ja, spelenderwijs is denk ik voor kinderen het meest leuk (en voor jezelf ook) en volgens mij komt het dan ook beter aan als dat je gaat staan te schreeuwen. Maar het is een langlopend proces, want meneertje heeft natuurlijk niet altijd zin in dat spelletje. Ja, kan ik me voorstellen als je een mega grote plas ziet waar je heel graag heel hard in wil stampen. Ja, dan zou ik ook schijt hebben aan zo'n stop-spelletje met je moeder. Nou, ben net op mijn werk. Moest vanmorgen al vroeg op locatie zijn. Wat viel dat tegen een uur eerder opstaan, zeker als het dan nog donker is. Voor mijn gevoel heb ik er nu al uren opzitten (is ook wel zo), maar is het vroeger dan ik steeds denk. Moet nog een hoop doen, maar heb dat vaker, hoe meer ik doen moet, hoe moeilijker ik het vind te bedenken waar ik ga beginnen.
@Guapatone:laat je maar lekker verwennen bij de kapper hoor! Even een verwenuurtje voor jezelf.Het word wel erg spannend nu voor jou he...tis bijna zover! @Secondlife:Ik ben de 6 weken idd al gepasseerd! Ik ben iets rustiger nu..ik vond het tussen de 5 en 6 weken heel erg eng.En natuurlijk nog wel.Aanstaande dinsdag hebben we de echo.We zijn zo benieuwd!Met jou ook alles goed? @Mees:Ik kan een film ook vaak niet afkijken...of ik val in slaap of mijn aandacht zit hier op zp Die topics hier,daar word je soms echt angstig van.Ik weet nog van mijn andere zwangerschappen: toen was ik een stuk jonger en een computer hadden we nog niet.Dan ben je ook wat rustiger omdat je niet zoveel kon lezen wat er allemaal mis kan gaan en wat je allemaal kan voelen.Nu kan je veel meer lezen en weet je veel meer.Maar ik weet niet of we daar blij mee moeten zijn. Ik ben vandaag 6 weken en twee dagen en moet eerlijk zeggen dat ik wel wat rustiger ben nu de 6 weken gepasseerd zijn.We leven heel erg naar de echo toe.Gelukkig schiet dat nu echt op! Ik vind het fijn te weten dat jij (en meerdere hier die 40 zijn of net wat ouder) door mijn zwangerschap hoop hebben dat het toch allemala nog kan en ook goed kan gaan.Wij als ,ouderen, hebben meer risico maar het kan gelukkig ook erg goed gaan.Mijn moeder was 43,toen ze zwanger werd van mijn jongste broertje en mijn man zijn moeder was zwanger van hem toen ze 46 was! Dus zijn wij eigenlijk nog piepjong! Nog even volhouden op je werk meis,tis bijna weekend! heb vannacht lekker geslapen.Toen ik naar bed ging veel pijn.Maar ben toch in slaap gevallen tot vanmorgen 6 uur.Ben om half 8 terugegaan naar bed.Ik heb het momenteel echt nodig.Kan soms zo moe zijn. Morgen onverwachts een crematie van een tante van mijn man. Zijn tante is gisteren overleden en word morgen al gecremeerd.Erg snel vind ik. Verder weinig gepland voor het weekend.
Haha Hoop, piepjong! Maar inderdaad, jullie moeders waren zelfs ouder, dat is wel hoopgevend eigenlijk moet ik zeggen! Gelukkig dat je beter slaapt, dat scheelt al. En nog maar even en dan heb je je echo. Spannend meis, maar ook fijn. Jij hebt dat dus ook die onzekerheid? Ik vind het echt vervelend. En zo groot was die groep gisteren nog niet eens en ik kende sommigen wel al een beetje, maar dan toch. Ik denk dan altijd dat ik minder ben dan de rest of zo (hoewel ik wel weet dat het nergens op slaat!) Maar dat gevoel zit blijkbaar heel diep. Ik hoop echt dat ik daar een keer overheen kom. En ik blijf zeker gaan hoor naar die mensen! De eerste stappen zijn nu gezet. @Mees: voor jou dus ook herkenbaar die onzekerheid? En dat terwijl je al zo lang met groepen moet omgaan! Maar het is gewoon ook een stukje ons karakter denk ik, van niet op de voorgrond willen treden. Daar leg ik me ook wel bij neer. Maar ik hoop dat ik een keer van de negatieve gedachten af kom. En die deal, daar hou ik je aan hoor!! Ik mis jou hier trouwens ook als ik je een dagje niet lees. Grappig is dat hè? @Secondlife: wat vervelend dat je nog zo misselijk bent. Hopelijk is dat gauw afgelopen meid! Gelukkig gaat het verder goed. @Guap: ooh nog maar heel even hè! Laatste dingetjes dus gedaan en nog lekker even naar de kapper. Da''s wel fijn. Ben benieuwd naar je foto van de babykamer. Ik heb net het hele huis onder handen genomen, het was zo'n bende! Vanaf nu probeer ik het wat rustiger aan te doen de rest van de maand wat werken betreft, kan ik me eindelijk ook eens op wat andere dingen richten. ik heb een cursus liggen die ik graag wil doen, wat met mijn werk te maken heeft, maar ben er gewoon nog niet aan toegekomen. Ook besef ik steeds meer dat ik écht mijn Turks moet verbeteren. Als er straks een kindje is, is het nog belangrijker dat ik wel Turks spreek. Dus da's ook iets waar ik me meer op wil gaan richten. Ik spreek het wel, maar zo gebrekkig. Echt zo hoe sommige Turken Nederlands spreken volgens mij hahaha. Nou, ik ga zo even lekker op pad. Toch dus maar een thermometer kopen heb ik besloten. Maakt het nog uit wat voor een? Als ik dat antwoord lees heb ik er waarschijnlijk al een gekocht haha! En dan vanaf morgen temperaturen. Ben benieuwd hoe het me bevalt. Fijne dag allemaal en werk ze nog even voor wie aan het werk is.
@Hoop: oh da's zeker snel dat die tante morgen al gexremeerd wordt! Helemaal voor NLse begrippen. Hier begraven ze mensen nog dezelfde dag, da's echt helemaal apart. In ieder geval, sterkte, want zoiets is toch altijd triest.
@Jeetje:Jij omschrijft het precies zoals ik het ook voel.Tis net of ik het zelf geschreven heb! Ik denk ook dat het in je karakter zit,aar tis erg lastig voor jezelf.Hopenlijk gaat die onzekerheid bij ons ook eens over meis! Ik vond temperaturen altijd erg makkelijk,zo krijg je zelf wat overzicht over je cyclus.
Aaargghhh, heb ik net een heel verhaal getikt, gaat mijn comp opeens spontaan opnieuw opstarten. Nou even kort nu maar (sorry). Vandaag voor follikelmeting naar zh blijkt dat ik op dag 9 een joekel van een ei heb (vorige maand dag 18!). Stressssss, want dacht pas dinsdag/woensdag mijn donor nodig te hebben. Dus bellen, mailen enz enz. en gelukkig komt hij vanavond langs en kijken we even wat de volgende keer wordt. Snel langs apo hadden ze dat vervangende middels voor pregnyl niet, dat kon wel besteld worden, tja daar had ik niets aan want ik moet vanavond spuiten. Blijken ze wel pregnyl te hebben!!! Nou jaaaaa!!!! Moest eerst zh weer gebeld worden of dat wel mocht worden meegegeven. Raar opeens allemaal dat geregel terwijl ik me er nog totaal niet op had voorbereid. Mijn cyclus was dus een beetje veranderd door die utrogestan waardoor mijn menstruatie pas veel later kwam, maar blijkbaar trekt mijn cyclus toch weer gelijk. Het enige nadeel is een beetje dat mijn baarmoederslijmvlies nog niet heel dik was. Hoop wat snel dat die tante wordt begraven! Jeetje heb je een thermometer kunnen vinden? Mees, ik val ook altijd in slaap op de bank, en niet alleen bij films!!! Nou dames ik meld me vanavond na ZI misschien nog even en anders morgen weer. Duim maar voor snel zwemmende zaadjes. Go, go, gooooo!!
@xon, de duimen draaien hoor! @hoop, gecondoleerd meid @mees, een uur eerder op, dan is het inderdaad nog wel aardig donker. hier vandaag lekker eind gefietst. naar de fysio, gaan volgende week met oefeningen beginnen. heb er al 2 mee gekregen om thuis te doen. daarna naar de andere kant van de stad gefietst voor de kapper (weer meer richting huis, de fysio is aan de andere kant van de stad) en daarna door naar huis. nu last van achterwerk..... en heerlijk op de bank in slaap gevallen