wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon mijn duimen draaien...

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: dat is nog eens een leuke verrassing. Alleen het stressen was even minder, maar het lijkt me prettiger zo dan dat je eindeloos op een ei zit te wachten wat maar niet wil groeien en springen. Nou, en de donor ook nog beschikbaar! Natuurlijk draaien mijn duimen nu op volle toeren! Go for it girl!!

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeetje hoe jij omschrijft hoe je je voelt in nieuw gezelschap. Dat ben ik!!! :)
    Bizar om te lezen dat een ander dat precies net zo voelt en dan ook nog eens mees en hoop die zeggen hetzelfde te voelen.

@Hoop sterkte morgen bij de crematie

@Xon wat een gedoe met je cyclus, ben je ineens veel verder dan je gedacht hebt en moet alles hals over kop geregeld worden! Gelukkig is alles nog voor elkaar gekomen!

Hier vandaag iui 5 gehad. Ging natuurlijk niet helemaal van een leien dakje. :p
    Omdat ze al maaaaanden bezig zijn met de verbouwing op de afdeling waar ik iui krijg word ik steeds via een andere afdeling naar het laboratorium gestuurd waar ik me moet melden. Dus ik vandaag weer braaf de omweg door het hele ziekenhuis genomen om me op tijd te melden. Het laatste stuk van de omweg gaat door een lange gang met aan het eind klapdeuren waar mijn afdeling dan begint….
    Zit er een A4 tje op die deur geplakt met een verhaal erop dat je pas kunt lezen als je zo’n beetje bij die deuren bent. Je raadt natuurlijk al wat daarop stond. “Via deze deuren geen doorgang i.v.m. verbouwing” KON IK WEER HELEMAAL TERUG! :$ Niemand die dat natuurlijk even doorgegeven had. Duzzz, ik weer terug dóór die lange gang, twee trappen af, gróte hal door, elders weer twee trappen op en dan denk je dat je goed bent… Nou,.. niet dus! Hebben die loeders het lab verplaatst! Aargh! Ik wàs mooi op tijd maar toen werd het krap of ik om 15:15 het lab gevonden zou hebben. Gelukkig is er een heldere geest geweest die een geïmproviseerde bewegwijzering gemaakt heeft, dus na enig zoeken (tussen bouwvakkers door die ALLEMAAL weten dat je daar komt voor een vruchtbaarheidsbehandeling (dat heb je nu eenmaal op een ivf afdeling) tòch het lab gevonden èn nog op tijd ook.
    Op dat lab heb je een meld balie met zo’n mooie bel die lekker galmt. Maar die lui zitten daar achter een glazen wand, dus ik dacht nog heel lief dat ik niet zo aso op die bel hoefde te hameren, want ze konden me wel zien staan.
    Nou NIEMAND die in beweging kwam hoor, dus toch maar op die bel geramd. En wat denk je… nog steeds geen reactie dus nog een keer op die bel timmeren en…. nog steeds geen reactie :x. Op de deur een bordje met dat je hem alléén mag openen in een noodgeval.
    Nu ja, ik sta niet in de brand, dus een noodgeval was ik niet maar irritant was het wel.
    Toen ging gelukkig de telefoon, “daar zullen ze toch wel op reageren”… nou als slakken! Maar toen konden ze gelukkig niet meer om mij heen :D
    Vervolgens werd ik naar de wachtkamer gestuurd maar tja….ook verplaatst. Zucht….Maar hier hadden ze wel humor getoond. Ze hadden van het lab naar de wachtkamer bordjes met zaad in de vorm van een pijl geplaatst haha, “volg het zaad” :p. Verder ging alles gelukkig wel vlot. Ik werd al snel opgehaald en de iui ging ook soepel dus vanaf vanmiddag weer op het wachtbankje. Op 28 oktober kan ik testen dus dat betekend dat mijn NOD een dagje eerder is dan op het lijstje staat.
    “Het grote duimen draaien is weer begonnen.”

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo dames,

Even kort. Heb bijgelezen maar zit tv te kijken eigenlijk.

@Jeetje: Ook voor mij herkenbaar wat je schrijft. Wel leuk dat je 'n netwerk opbouwt daar ver van 'huis' en vrienden maakt waarschijnlijk.

@Xon: Oe dan werd het ineens nog heel spannend voor jou. En kijk, toch is 't gelukt. Net alsof het zo moest zijn... Ik duim voor je.

@Boudicca: Weer een ziekenhuisperikel. Maar je zit op de wachtbank, Hmm nu met Xon die vandaag ook ZI gedaan heeft zitten 2 bammers lekker dicht bij elkaar zo. Leuk! Ook voor jou duim ik.

@Hoop: Gecondoleerd. Gelukkig lijkt het iets beter te gaan met 't slapen en je pijn, of heb ik dat verkeerd?

@Guap: Nog even meid. O ik vind het zo leuk :D. Ik één dezer dagen ook je album checken voor de foto van de babykamer. Geniet, rust uit, geniet, rust uit....

@Iedereen: Fijne avond,

Liefs

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: wat zou ik graag een keer vlieg willen zijn als jij je weer naar het ziekenhuis begeeft. Maar na vele hindernissen kan het witte goud zijn werk weer doen. Krijg je per maand 1 x een IUI of moet je nog een keer. Het zijn wel drukke dagen. Xon, Lyanna en jij allemaal weer al op de wachtbank (of bijna). Duimen draaien ook weer voor jou, hoor!!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Jeetje Xon, da's ineens een gestress!! En da's ook wat dat ze dan ineens wel weer pregnyl hebben! Gelukkig toch allemaal gelukt, zelfs donor regelen. Nou mijn duimen draaien ook!

Boudicca: goh dat jij je ook zo voelt! Dan hebben toch meer mensen dat dan je denkt en dat stelt ergers wel een beetje gerust.
    En ook voor jou draaien mijn duimen volop hoor!
    Wat een toestand weer in dat ziekenhuis. Dat ze dan niet even een bordje vooraan ergens neerzetten zodat je niet die hele gang voor niks heen en weer hoeft zeg!

Ik heb een thermometer gevonden dus morgen begin ik! Ben benieuwd!

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2967 Boudicca, 14 okt 2011
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
    Mees ik krijg één keer per cyclus een iui. Wit goud is kostbaar hè ;)

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden.

Mees, wat vervelend dat je zoontje wakker schrok toen je man uit de nachtdienst kwam
    . En nee, lekker slapen doe je dan zeker niet als je weet dat hij nog wakker is. Fijn dat je zoontje nog even lekker geslapen heeft 's ochtends, maar als je dan nog naast een man die een bos om zaagt eigenlijk verbannen wordt om op de bank je rust te krijgen is toch wat!!! Dan ook nog een collega en een tuinman die je niet de rust gunnen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je een zwaar hoofd had.

Meiden, wilde zo reageren. Maar krijg net even een heel naar berichtje en ben even van slag.

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Boudicca, wat een belevenis weer hahaha wel grappig idd om de zaadjes te volgen hahaha. Nou meid op de wachtbank, duimen draaien weer hier hoor.

Xon, ook jij weer voorzien, mooi zo, dus ook jij beentjes aan elkaar en op de wachtbank maar, ook voor jou gaan we duimen!!

Nou dan Lyanna ook nog na zondag op de bank, het wordt nog druk op de wachtbank hahaha gezellig, jij s6 zondag misschien kom jij ook nog met spannende ZH verhalen!! Dus voor jou gaan we ook duimen..

Guape, jeetje nog maar 3 weken meis, lekker dat je nog even geniet van wat "ik" tijd, altijd lekker...

Second, logisch dat je zo moe bent meid, rust maar lekker uit je hebt het hard nodig..

Hoop, heb je niet een kaakontsteking ofzo?? Omdat die hele kant zeer doet, jemig voel met je mee hoor ik vind zelf dat er geen ergere pijn is dan kiespijn omdat je daar bijna niets aan kunt doen en ook pijnstillers minimaal helpen, nou hopelijk dinsdag naar de tandarts meid..S6

Nou straks waarschijnlijk lamme duimen van het duimendraaien voor iedereen incl. mezelf hahaha, maar das niet erg, ik hoop echt dat er deze maand weer iemand van ons met roze nieuws komt.

Liefs, Sillysa

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

goeiemorgen dames:

we kregen gisteren onverwachts bezoek,dus kon helaas niet online meer komen.Ik mis dat gewoon....gek he.:)

Nu naar de crematie...ik lees en reageer vanavond op jullie.

Fijne dag allemaal! Het zonnetje schijnt weer!

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Boudicca wat een verhaal weer in dat ziekenhuis!
    Ik moest vooral erg lachen om de bordjes in de vorm van zaad, volg het zaad! Degene die dat bedacht heeft heeft wel humor.

Jeetje, ik herken ook wel veel in jouw verhaal hoor.
    Bang om niet leuk gevonden te worden en je ongemakkelijk voelen in groepen die je niet kent.
    Denk toch dat veel mensen dat wel hebben.
    Ik moet wel zeggen dat dat bij mij de laatste jaren wel erg verbeterd is, mede misschien door mijn beroep waar ik in de meest ingewikkelde gesprekken en ouderavonden terecht kom. Wat niet wegneemt dat het op persoonlijk gebied toch net even anders is. Word dus verschrikkelijk onzeker van een flirtende 26 jarige(jaja, ik gooi het er nu maar uit, volgens mij is dat zijn leeftijd, veel te jong dus!!!) fysio!
    Maar ook afspreken met al die onbekenden via die site vond ik in het begin best een beetje spannend, vroeger had ik dat gewoon écht niet gedaan, maar nu wel en het is de beste keus sinds tijden! Ik doe zoveel nieuwe dingen en ontmoet zoveel leuke mensen. Soms denk ik wel eens, jammer dat ik dat niet 20 jaar eerder durfde, het maakt het leven zoveel makkelijker.

Lyanna, hoop niet dat het al te vervelend nieuws is?
    Maar jij ook weer een poging morgen, spannend, mijn eisprong is ook morgenochtend (dat weet ik vanwege de pregnyl die ik gisteravond heb gespoten).
    En Boudicca en Syl, jullie ook weer in de wachtstand.
    Misschien wordt de herfst wel een mooie tijd!!!
    Ik hoop het zo.

Jeetje heb je een digitale aangeschaft?
    Met 1 of 2 cijfers achter de komma?
    Maakt volgens mij niet zoveel uit hoor, je temp stijgt na je eisprong gemiddeld toch met 2/10 en dat kunje prima aflezen op een thermometer met 1 cijfer na de komma.
    Ik zou ook gebruik maken van fertilityfriend, echt heel handig.
    Ik heb je via mijn account een uitnodiging gestuurd. Het is gratis, als het je niets lijkt hoef je er niets mee te doen.

Nou hier gisteravond donor geweest.
    Was een heel bijzonder moment.
    Eerst na dat gestress van gisteren erg blij dat hij zo snel kon komen (;) ).
    Ik had hem natuurlijk wel gemeld dat ik bezig ben in het AMC en dat dit mogelijk de laatste keer is, of misschien hierna nog 1 keer. En toen vertelde hij gisteravond toen hij vanaf het station naar mijn huis liep, het eigenlijk zo jammer vond dat het nog niet gelukt is. En hij toch ook meer betrokken is dan bij de eerdere dames die hij heeft geprobeerd te helpen.
    Dat hij ziet hoeveel moeite het mij allemaal kost en wat ik er voor over heb.
    En dat hij er misschien toch wel open voor staat om me te helpen met IUI.
    HUH?????
    Mijn mond viel bijna open van verbazing.
    Ik wist écht niet wat ik hoorde.
    Had hem wel eens voorzichtig gepeild, maar dat zag hij toch echt niet zo zitten, en nu begon hij er zelf over.
    Hij zei, we kennen elkaar tenslotte ook al anderhalf jaar en ik zie eigenlijk geen reden om dat niet nog te proberen.
    Dat zou gewoon betekenen dat ik dat nog kan doen in mijn eigen ziekenhuis, en dus niet naar het AMC hoef elke keer.
    Ik heb gezegd dat ik daar heel erg blij mee zou zijn, maar dat er van hem wel wat regelmaat wordt verwacht en hij komt opdraven wanneer dat nodig is.
    Ik heb gezegd dat ik van de week even een afspraak maak met de leuke fertiliteitverpleegkundige en me even laat inlichten hoe dat allemaal in zijn werk gaat.
    Nou!!!! Is dat geen goed nieuws?????????????
    En vanavond komt hij weer, voor de tweede keer!
    Het gaat niet altijd helemaal gesmeerd, maar hij doet nu toch echt vreselijk zijn best. I'm happy.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: veel sterkte vandaag. Blijft vreselijk als iemand overlijdt! En leuk toch, onverwachts bezoek (als het tenminste leuk bezoek was). Maar ik herken het wel. Soms kan ik ook door omstandigheden een hele dag niet op ZP. Dan krijg ik ook een bepaalde onrust. Zouden we verslaafd zijn??:)
    @Xon en Boudicca: inderdaad nu handstand met de beentjes bij elkaar. Dit witte goud mag niet ontsnappen!;)
    @Syl: bij jou weer alles rustig thuis? Ik begrijp dat je nog geen antwoord van de instanties hebt. Nou ja, zo lang ze aan het uitzoeken zijn, dan kun je ook nog niet beginnen met betalen (als je dat al zou moeten). Jij ook weer succes op de wachtbank. Ben het met je eens dat een van ons toch zeker op roze moet deze maand.:p
    @Lyanna: al weer een beetje bijgekomen van het slechte nieuws? Hoe gaat het nu met je buurmeisje?

Wilde vanmorgen weer uitslapen, maar dat lukte weer niet. Dacht dat het donderdag was, maar het was dus zaterdag :(. Hoe dan ook, wel lekker dat je weet dat je niet hoeft te haasten. Mijn man is weer aan het werk. Hij zou vroeg thuis zijn, maar belde net op dat er in de fabriek waar hij naar toe moest een storing was en hij nu naar een andere fabriek wordt gestuurd die veel verder rijden is. Dus ja, dat is minder als je denkt een kort dagje te hebben en het pakt ineens toch weer anders uit (maar goed alle uurtjes vandaag tegen 150%, dus het heeft natuurlijk ook weer voordelen).
    Ik moet nog even gaan bedenken wat ik ga doen vandaag. Maar het zonnetje schijnt, dus we zullen ons prima vermaken.:)

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @boudicca, wat een amateurs daar zeg! blij dat je toch nog op tijd was. de duimen draaien hoor

@xon, das goed nieuws van je donor!!

@mees, met dit heerlijke weer vermaak je je vast wel!

hier wakker gebeld, pfffff mensen moeten op zaterdagochtend niet voor 9 uur bellen!! zo maar even weer mijn bedje opzoeken. vanmiddag de stad in om een agaat steen te zoeken. schijnt wel goed te zijn tijdens de zwangerschap.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: nou, mijn mond viel open van (blije) verbazing! Wat ontzettend fijn als dat zou kunnen. Kan me voorstellen dat het voor hem ook niet prettig is om zo uit elkaar te gaan. Hij had jou natuurlijk heel graag dat kindje gegeven en als je (eigenlijk allebei) al zo lang ermee bezig bent geweest, kan ik me voorstellen dat dat frustrerend is. Ook voor hem.
    Dat zou wel super zijn als dat zou kunnen en dan heb je toch je vertrouwde donor, wat je graag wilde. Ben heeeel erg blij voor je.
    En moet hij zich dan ook gelijk met jou melden, of mag hij 'zijn bijdrage' op een ander moment dat het hem het beste uitkomt leveren. Dat zou voor jullie allebei wat meer rust geven dat jij je gewoon voor IUI kunt melden (en een afspraak kunt maken wanneer het jou het beste uitkomt) zonder ook nog over zijn beschikbaarheid in te zitten!
    Nou, dit gaat een hele mooie herfst worden, Xon! Daar ben ik van overtuigd!:D

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: vreselijk die mensen! Ik ken het. Het zou verboden moeten worden (net zoals enquetes die tijdens GTST bellen).
    Een agaatsteen ken ik niet. Maar ik hoop dat je je er beter door gaat voelen. Waar kun je van die stenen kopen?

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    in de stad hebben we in ieder geval 2 winkels waar je edelstenen kunt kopen, maar ook bij de tuinen bijvoorbeeld zijn ze wel eens. en op internet. maar ik wil ze echt zien voor ik ze koop.

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon wat een mooi nieuws van je donor. Toch fijn dat hij zo betrokken is. Ik hoop inderdaad dat hij met je dit iui traject ook wil doen. Maar ik hoop nog harder dat het helemaal niet nodig is. In ieder geval één van ons (en liefst wij allebei natuurlijk) is "gewoon" zwanger deze maand.

Jusme ik ben ook wel geïnteresseerd in het verhaal van de agaatsteen. Waar werkt/is het precies goed voor? Weet iemand of er ook stenen zijn die je zou kunnen dragen om zwanger te worden?

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2978 Lyanna, 15 okt 2011
    Laatst bewerkt: 15 okt 2011
    Goedemorgen meiden.

Hier toch wel spannend vandaag, die het willen weten zeg maar even dat je pbtje wil.
    Doe het liever even niet openbaar, ben ik te herkenbaar.

Xon, stuur jou vast even.
    En ik heb gisteravond ook Pregnyl gespoten, dus kunnen we wel een beetje vanuit gaan dat we dan zo'n beetje zelfde NOD hebben. Wanneer hou jij aan? Voor mij is het natuurlijk eerste keer met Pregnyl.
    En wat een goed nieuws van je donor, dat zou toch helemaal mooi zijn!!!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: 26 is niet heeel jong, hoor! Ik zou zeggen 'lekker jong'! hihihi... En hij een wat oudere ziel dan 26 en jij een wat jongere ziel dan 38, nou, dan valt het verschil toch al weer mee! Veel plezier a.s. woensdag.;)

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon, wat lief van hem dat hij dat voor je wil doen zeg!! Zo zie je maar weer, het zou te gek zijn toch als dat allemaal mogelijk is?? Ik kan me idd ook wel indenken dat hij het heel erg rot vindt dat het niet gelukt is na alles wat je ervoor over hebt gehad en nog steeds hebt, goed nieuws hoor kan me voorstellen dat je happy bent!! Natuurlijk hopen we ook deze maand weer dat het niet nodig zal zijn en dat het raak is deze keer!! En euuhh een oudere man kan toch ook met een jongere vrouw?? Dus waarom niet andersom?? Iig veel plezier weer woensdag hahaha...

Hoop, heel veel sterkte vandaag bij de begrafenis, blijft toch altijd naar...

Mees, nee ik heb idd nog niets gehoord en dat brengt wel even rust, weet natuurlijk niet voor hoelang maar ik geniet er maar even van. En geniet lekker met je zoontje van deze mooie dag meid!!

Nou dames maak er een mooie dag van vandaag we hebben schitterend weer, geniet ervan en tot later maar weer.

Liefs,
    Sillysa

Deel Deze Pagina