wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lyanna: ooh gelukkig dat het goed is verlopen. Hoop dat het verder ook goed gaat komen!

Slaap lekker allemaal alvast!

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hihi Maureen, ik kan het me helemaal voorstellen! Ik ben ook zo'n gelukspoppetje kwijtgeraakt en had ook meteen het gevoel van o, jee.... Maar ben niet meer gaan zoeken zoals jij.
    Maar het komt vast wel hoor, ons geluk!

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo daar was ik ook weer even. Vriendin en haar zoontje kwamen vanavond “even” langs en aangezien het joch (10 jaar) gek is op spelletjes en zijn moeder en ik daar ook wel lol in hebben, hebben we een Catan variant gespeeld. Was erg gezellig. Ze zijn net weer weg en ik ga nog even lekker op de bank hangen met een boek. Morgen een heerlijke luie zondag in het verschiet na een echt klusdagje hier. Heb een rolgordijn opgehangen (die natuurlijk niet paste en op maat gezaagd en geknipt moest worden, wat een gedoe zeg :$) en een stoel die ik bij de Karwei gekocht heb in elkaar gezet. Als je wilt weten wat voor stoel moet je even in de folder van vorige week kijken. Een soort hangend gevaarte. Ik wil hem t.z.t. op de babykamer hebben. Vond hem zo leuk toen ik hem zag dat ik ‘em ook meteen gekocht heb. Hoezo impulsief? Maar hij zit inderdaad wel lekker. ’t Is een echte schommel! :p

Over klussen gesproken, ik lees dat jullie hele plannen hebben om de wachtbank op te pimpen als we geen NOD lijst meer hebben. Wat een leuk idee. Even schuren, verven, lakken leuke kussens erop en voetenbankjes erbij. Ik ben vóór en dan inderdaad op een lommereik plekje lekker “uitbuiken” met zijn allen maar dan niet van het eten ;).

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Zo wat is er veel gekletst! Ik weet even niet waar ik beginnen moet.Maar ik ga mijn best doen.

Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie condoleances.
    Het zijn altijd zware dagen.Ik kon deze tante zelf niet,maar met een crematie of begrafenis komt ook eigen verdriet weer boven.Vooral het verdriet van mijn vader die plotseling overleed.Ik bedacht me daar ook dat het zo apart was: je neemt afscheid van iemand en je draagt nieuw leven in je.Daar was ik ontroerd van!

@Xon:Wat fijn dat je donor al kon komen en nog geweldiger dat hij misschien IUI wil gaan doen met jou! Ik ben echt heel blij voor je:)

@Guapatone:wat spannend word het voor jullie nu! Ik weet nog van mijn andere bevallingen hoe spannend ik het vond en hoe ik naar de baby verlangde.Probeer je toch wat te ontspannen,want voor je het weet is het alweer voorbij.Het gaat allemaal zo snel!

@Lyanna: Gaat het spuiten eigenlijk een beetje? Vond je het eng?

@Sillysa:ik heb ook aan kaakontsteking gedacht,maar ik weet het echt niet meer.De pijn is ook erg wisselend.Vandaag was het weer knudde,erg veel pijn..als ik lach voel ik ook dat die kant van mijn gezicht toch beurs of zo is.Ben erg blij als er duidelijkheid komt.Op momenten dat de pijn zo fel is,dan zal ik het liefst met mijn gezicht tegen de muur lopen.Dan weet ik me echt geen raad.Ik neem alleen 2 paracetamol als ik naar bed ga.
    Voor jou is het ook aftellen nu he! Spannend hoor! Ik duim voor je!

@Maureen: ik schreef het hier boven al,maar het zit niet goed in mijn kaak.De linkse kant van mijn gezicht is enorm pijnlijk...van zeurende pijn tot zeer felle steken.Het is echt zo,n zenuwpijn.De ene dag gaat het redelijk,maar de andere dag is het niet uit te houden.

@Boudicca:hahaha...volg het zaad! Geweldig...nu maar wachten of het zaad z,n best gedaan heeft.Spannende dagen volgen nu!

@Jeetje:en jij ook een fijne dag gehad vandaag?

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben...het was ook zoveel en ik kan me momenteel zo slecht concentreren.
    Ik ben er inmiddels achter dat ik wel degelijk een zwangerschapstic heb: ik eet het liefst fruit uit blik: mango of perzik En anders een pot kwark.:D Voor de rest heb ik weinig trek.

Alvast welterusten voor straks.

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hahaha..dat heb je nou heel goed gezegd: UITBUIKEN!!:D

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zoooo, hier weer de zwemploeg voor wereldkampioenschap borstcrawl naar binnen gelaten :) !!!
    Heb gezegd dat als ze de medaille willen winnen ze toch echt flink hun best moeten doen.

Eind van de middag met wat 'nieuwe' mensen naar de film All stars Old Stars geweest.
    Dames als je naar een film wilt waar je je een slag in de rondte lacht maar die aan het eind ook verschrikkelijk emotioneel is (vanwege Antonie Kamerling die op een hele speciale manier daarin wordt herdacht) maar waar je ook prima met je man naar toe kunt, is het deze film wel. Écht een aanrader!

Maureen wat jammer dat je poppetje weg is.
    Als ik je adres had stuurde ik je een nieuwe! Voor nu dan maar een plaatje, dat ze je maar opnieuw veel geluk mogen brengen.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: Dan kan het duimen nu beginnen Xon! We duimen of ons leven ervan af hangt!

Leuk dat je met nieuwe mensen naar de film geweest bent!Wie weet wat je nog eens tegen komt.:)

8. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hoi dames,

Alles weer rustig hier, alleen last van nestdrang momenteel. Net nog wat dingetjes in de verf gezet en nu de boef nog even laten toiletteren en lekker naar bedje toe. Hopelijk blijft het vannacht rustig, want manlief is aan het werk...

Xon, laat ze zwemmen hoor! Ik moedig ze aan vanaf de zijlijn!

Hoop, rustig aan doen met eten, is normaal. Je krijgt toch wel genoeg binnen over het algemeen. Sterkte met je kaak! Naar, hoor. Ik begin inderdaad steeds meer te verlangen naar mijn kindje, we zijn ook zo vreselijk nieuwsgierig of het nou een jongen of een meisje is. De laatste maanden ben ik zo druk geweest met jongensnamen, omdat we dat zo moeilijk vonden, dat ik bijna zou vergeten dat het ook een meisje kan zijn. Zoals zoonlief stug volhoudt :D.

Justme, lekker om zo op te ruimen toch, tja die fotoboeken, misschien toch maar ergens op zolder bewaren (van de leuke exen iig?) Die van mij staan geloof ik op zolder bij mijn moeder.... Hebben jullie al ideeën over hoe je de babykamer wil inrichten?

Maureen, dankje, en ik snap dat je je geluk graag opzoekt! Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan! Ik heb ook weleens een onyx gehad die mij kracht gaf, en toen ik hem niet meer nodig had, was ie ineens gebroken, apart hè. Ik geloof daar ook wel een beetje in...

Lyanna, succes met de IUI, superspannend deze maand voor jullie!

Syllisa, ook jou moedig ik aan! Bevruchting & innesteling, that 's what we want!

Nou moet nu echt naar bed, iedereen die ik niet genoemd heb, ik lees en volg jullie hier allemaal hoor! Dikke knuffel voor iedereen...

Ennuh ik help graag met het op- & ompimpen van de wachtbank, ben meubelstoffeerder geweest, dus kan vast wel wat betekenen ;)

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon mijn duimen draaien weer, wil een deal maken, jij over 2 weken een positieve test en dan mag jij mijn plekje op de lounchebank en mag ik op rood omdat baby geboren is Oke??

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lyanna jij hebt vandaag om half 10 je iui, dus als je dit leest heb je dat alweer achter de rug. Ik hoop voor jullie heel erg op succes! Dat je over twee weken maar positief mag testen.

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hahaha, die wachtbank, ja inderdaad ik heb weer plaatsgenomen.
    En nu is het idd zo een hard houten bankje wat erg ongemakkelijk zit, zo een waar je al snel pijn in je kont van krijgt (vooral na twee weken).
    Dus laten we hem snel voorzien van een leuk kleurtje, lekkere vrolijke relaxte kussens met voetenbankjes.

En ricmar ik wil graag je plaats overnemen hoor ;)

Ik vind het zo leuk dat we binnenkort onze eerste zp-35+-baby's hebben.
    Guap, ben je er nu wel uit voor een jongensnaam?
    En ik dacht dat je toen al zei een meisjesnaam te hebben of vergis ik mij?
    En Ricmar? Jullie al uit de namen?

Lyanna, jij je eerste IUI.
    Succes.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon ja we zijn volledig uit de namen en we zij er trots op, stiekum hoop ik op een jongen omdat mannetje de 2 de naam voor een zoon zelf heeft gehusseld en ik vind het prachtig...

Meiden namen zijn ook mooi dus we wachten het af.
    wij zijn er klaar voor.
    van de week nog weer naar de drukkerij geweest voor puntjes op de i op de proefdruk..

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: nu maar hopen dat er deze maand een Vd Hoogenbandje tussen jouw zwemmertjes zit!
    @Ricmar: leuk dat jullie al bezig zijn met de babykaartjes. Het gaat nu hard en het aftellen is begonnen.

Ben het ermee eens dat we een goede bestemming voor ons NOD-bankje moeten verzinnen. Misschien ritueel in de fik steken en plaats laten maken door een lekkere lounge bank voor onze zwangere buikjes en vochtvoetjes.
    Bij ons werk deden we, toen we een zwangere collega, hadden een soort van weddenschap. Raden wanneer ze ging bevallen en het geslacht. We hadden toen een whiteboard op mijn kamer hangen, waar iedereen ineens mee ging doen een datum en geslacht erbij te zetten. Nu de eerste ZP-baby er aan zit te komen, begint het bij mij ook weer te kriebelen.
    Wanneer denken jullie dat Guap gaat bevallen en wat zal ze krijgen? Ik denk dat Guap op 1 november van een meisje gaat bevallen.

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees daar klopt niets van! Guapetona gaat bevallen op 29 oktober hoor. Ik denk wel dat het een meisje is ;)

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zeg dat Guap 31 oktober van een meisje bevalt!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Guap gaat op 2 nov bevallen van een zoon

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    POOLTJE!!!!!!! jEUHHHHHH!!
    Doen we Ricmar er ook meteen bij :) !!!!

Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober.

*Mees denkt 1 november van een meisje
    *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje
    *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje
    *Ricmar denkt 2 november van een zoon
    *Xon denkt 4 november van een meisje

Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november

*Xon denkt 17 november een zoon

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden.

Hier vanochtend de 1e IUI gehad om 10.00, dus laat de zwemmertjes maar goed hun best gaan doen. Mag op 30 oktober testen.

Verder volgende ronde niet op CD10 1e FM, maar op CD9 omdat follikel op CD10 al 16 mm was. Verder wel hetzelfde aanhouden, CD 1 bellen voor afspraak en vanaf CD5 beginnen met Puregon.
    Maar gaan er heel hard voor duimen dat dat natuurlijk niet nodig is!!!

We gaan nu even eten en ga daarna lekker rustig aan doen. Ga niet mee met familiedag, mag lekker van me mannetje thuis blijven. Vanmiddag komen mijn moeder en haar man nog langs (zouden anders oppassen), dus lekker relaxed.

Kom vanavond als ze weg zijn weer even kletsen en reageren.

Liefs. X

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon ik hoop dat jet mis hebt haha, geslacht is wel oke hoor maakt me namelijk niet uit, maar schoonzus is van 30 okt tot 12 nov in nederland en moet dan helaas weer terug naar Canada, mijn broer blijft wel tot eind nov , maar ja zou leuker zijn als ze er beide bij kunnen zijn..
    zelf denk ik dat ik op 1-11-2011 ga bevallen...

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANKJE:
    22-10 Sillysa 37 - ronde 14 - 3e kind
    29-10 Boudicca (BAM) 37 - ronde 5 d.m.v. IUi - 1e kind
    30-10 Lyanna 36 - ronde 22 d.m.v. IUI1- 2e kind
    02-11 Xon (BAM) 38 - ronde 15 d.m.v. ZI - 1e kind
    07-11 JeetjeB 35 - ronde 4 na MK - 1e kind

09-11 Sneeuwmees 40 - ronde 6 :x na mk - 2e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) jongetje
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) jongetje
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)meisje!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    18-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-06-2012, Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind (ZWANGER!!!)

Even NOD op 30-10 gezet!!!

Deel Deze Pagina