Ricmar, 11-11-11 zou ook leuk zijn en nog net voor je schoonzus weer weggaat! En ik denk bij jou een zoon!
11 11 is ook leuk maar dan is ze er maar kort bij... denk zelf echt dat het eerder komt of gehaald gaat worden, suikers liepen laatste week toch wat op zonder aanleiding en ondanks dieet. Mensen die met 38 week aan de insuline zijn daarvan wordt baby gehaald, ik hoop dat ik de 38 weken zonder insuline kan halen, maar ze zullen vast niet op 37 en 3 dagen insuline gaan starten en dan met 38 weken baby alsnog halen. Ik denk zelf als suikers wel verder oplopen dat ze aktie gaan ondernemen. Bloeddruk blijft wel netjes. nog even een laatste foto van onze smurf. hij/zij kijkt ons aan met bolle wangen..
Ik kom niet meer aan lijstjes dus ik ga mezelf daar niet meer tussen proppen, maar ik denkt Ricmar: 8 november een jongen!
Boudicca, hahaha, en het is zo eenvoudig!!! Nee Ricmar, dan zel het wel eerder komen. Maar ik laat mijn datum toch staan, want dat was wat mijn eerste gevoel zei. Lyanna, nu maar even afwachten weer, we zitten lekker naast elkaar op dat fijne houten bankje. En ja, misschien een goed idee om t.z.t. idd dit bankje dan maar in de fik te steken en ons een fijne mooie luxe loungebank cadeau te doen. POOLTJE!!!!!!! jEUHHHHHH!! Doen we Ricmar er ook meteen bij !!!! Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Boudicca denkt 8 november een zoon
POOLTJE!!!!!!! jEUHHHHHH!! Doen we Ricmar er ook meteen bij !!!! Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon
Hi dames, @Lyanna: IUI zit erop en nu op de wachtbank. Ik duim ook voor jou. Heb wel echt een goed gevoel erover bij jou. Gewoon 1 IUI en raak. En aangezien we de wachtbank of willen vervangen of oppimpen zul je toch echt snel moeten verhuizen naar de roze bank Wat grappig een pool . Ik zal mijn vermoedens er tussen zetten. Fantastisch toch, dat we straks babies mogen bewonderen (op de foto's en in 't echt bij onze volgende meeting ) En dat uit ons eigen clubje. Fijne avond dames, Liefs
POOLTJE!!!!!!! jEUHHHHHH!! Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon
POOLTJE!!!!!!! jEUHHHHHH!! Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje
POOLTJE!!!!!!! jEUHHHHHH!! Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen * Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje * Guapetona denkt 4 november van een meisje Echt te grappig dit! Ik moest zo lachen, dat jullie ook zo enthousiast ermee aan de slag zijn gegaan! Eerlijk gezegd ben ik heel lang bang geweest dat ik te vroeg zou bevallen, de laatste weken had ik steeds meer het gevoel dat ik overtijd zou gaan, naar zo'n 41wk, dus 5 november (mijn vader's verjaardag). Maar nu het zo rommelt, begin ik zelfs te denken dat het elk moment deze week kan gaan gebeuren. Ik weet het echt niet hoor.... Ricmar, ik snap de echofoto niet helemaal, ik zie helemaal geen gezichtje, hoe moet ik kijken??? Ik hoop voor je dat je schoonzus je baby mag ontmoeten! Xon, over de jongensnamen hebben we in principe wel een beslissing genomen, maar ik blijf twijfelen... Maar ik moet het echt loslaten, want de kans is minstens even groot dat ik een dochter krijg (en misschien wel groter als ik Fabian moet geloven ), en eigenlijk ben ik daar nu veel te weinig mee bezig, realiseer ik mij. De meisjesnaam hadden we al voordat ik zwanger was van Fabian en daarover hebben we nooit getwijfeld. Wél kwam er spontaan een 2e optie in mij op een paar weken geleden, maar die wordt het toch niet denk ik. Met Fabian hebben we eerst een nachtje naar hem gekeken, en toen een keus gemaakt, op basis van wat wij toen bij hem vonden passen. Hoewel het destijds niet mijn favoriet was, heb ik er geen seconde spijt van gehad. Het past gewoon bij hem. Dus bij twijfel, kijken we het gewoon weer een nachtje aan, en dan maken we vast de juiste keus! Morgen weer naar de VK. Begin wel aardig nerveus te worden, vandaag weer een komen en gaan van harde buiken en vanavond rond etenstijd leek het er zelfs even op dat het beginnende voorweeen waren, want de harde buiken kwamen om de 20/30 minuten. Nu weer even wat rustiger. Ga maar even lekker ontspannen met "grenseloos verliefd" en "de bachelorette" (vindt mijn man zo leuk, haha). Kan hij mooi mijn voetjes even masseren voor de nodige ontspanning. Ben gewoon doodmoe van al die harde buiken vandaag. Fijne avond allemaal!
Guapetono je moet de echo zien als of het kindje ons recht aan kijkt. ik heb er wel wat dingen bij gezet plusje staat bv op de kin je ziet 1 van de 2 ogen heel duidelijk en de neusbrug. helaas hebben ze in het refaja geen 3 d, dus moeten we het nog met oud materiaal doen Hopelijk heb je en rustige nacht zonder te veel gerommel. Bij mij komen de krampen die ik soms weg moet puffen om de 6 minuten, maar ze zetten niet door...
Ik denk dat Guapatona bevalt op 26 oktober van een meisje! En dat Ricmar bevalt op 18 november van een jongen! Wil iemand dat op het lijstje zetten?
@Lyanna: ging de IUI voorspoedig? Nu duimen dus ook voor jou!Ik hoop echt dat jullie allemaal op rose gaan!
Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen * Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) * Hoop denkt 26 oktober van een meisje Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje * Guapetona denkt 4 november van een meisje *Hoop denkt 18 november een jongen
Dank je Xon!! Even een vraag hier: ik kreeg in het verleden altijd een echo bij de gyneacoloog zelf.Nu moet ik dinsdag bij de afdeling echoscopie zijn en dat doet volgens mij je eigen gyneacoloog niet.Dat word volgens mij door een ander gedaan.Maar weten jullie ook of zo,n echoscopist ook inwendige echo,s doet? Ik ben dinsdag bijna 7 weken zwanger en als ik een normale echo krijg ben ik bang dat er nog niet genoeg te zien is. Ik heb dus geen ervaring met een echo van een echoscopist. Tis ook al 12 jaar geleden Ik ga nu mijn bedje in....ik lees jullie morgen weer. Welterusten meiden!
Ricmar, zou je niet Z.S.M. je gynaecoloog bellen??? Zou ik wel doen als ik jou was, je bent nog niet eens 36 weken, en dan al krampen om de 6 minuten??? Ik zeg bij twijfel bellen!!!
Goedemorgen allemaal! Nou gisteren weer getempt en was het wéér zo laag! Ik begon me al zorgen te maken maar toen heb ik later eens op een andere manier getempt en was het meer dan een graad hoger! Gewoon 36,5 dus. Nu vanmorgen dus maar zo getempt en was het (gelukkig) 36,5. Moet ik wel opnieuw beginnen denk ik vanaf vandaag, maar het lijkt me nog wel op tijd, toch? @Hoop: ik heb geen idee van zo'n echoscopiste, maar het lijkt me dat die toch ook wel inwendige echo's kunnen doen? Ik hoop van wel voor je, want dan is het toch duidelijker te zien allemaal nog zo vroeg. Spannend hoor meis! @Ricmar: dat klinkt inderdaad heftig! Ik weet ook niet of ik dat zou blijven aankijken, maar je voelt denk ik zelf wel of het wat is of niet. Maar even bellen kan misschien geen kwaad. Verder weinig nieuws hier. Zo even mijn werk afmaken en dan een rustig dagje verder (lijkt het op, heeeerlijk!) Vanavond naar de schoonfam. Hoe is het met jullie? Fijne dag allemaal!
Mijn ticker zegt dat ik op dag 8 zit maar volgens mij zit ik toch echt op dag 9. De eerste dag van mijn menstruatie was 9 oktober namelijk. Wat raar!
Jeetje, bij tempen moet je de thermometer altijd op de 'ouderwetse ' manier gebruiken. Elke andere manier is niet nauwkeurig genoeg. Is dat wat je nu anders doet? Ik zie trouwens op je ticker gewoon dag 9 staan maar dat je nog 8 dagen moet wachten op je ovulatie. Ik heb vakantie maar lig 'ladieladieaala' alweer heel lang wakker! Dus maar even ZP-en.
@Xon: ooh lekker vakantie! Maar wel irritant dat je dan toch op je gewone tijd wakker wordt! In ieder geval kun je lekker rustig aan doen. Inderdaad dat is wat ik nu anders doen Mijn man zei, neeee dat doe je toch niet??!! Zijn moeder schijnt dat vroeger dus nooit zo bij hem gedaan te hebben (nou de mijne wel hoor!) Hier meten ze koorts dus op onder de oksel of in de mond. Nou nu heb ik dus maar even bewezen aan hem dat het echt niet nauwkeurig is! Op de thermometer stond dat je hem dus inderdaad ook onder de oksel of in de mond kon gebruiken. Hij vond het ook 'vies' als ik het op die ouderwetse manier deed, maar ik zei, ik koop voor jou wel je eigen thermometer hahaha! Hé wat gek, nu zie ik inderdaad ook dag 9 staan op mijn ticker. Ik moet nu steeds denken aan jou, dat je ineens zo'n vroege eisprong hebt. Dan denk ik, stel dat die bij mij ook ineens veel vroeger komt. En daar heb je dan geen weet van zonder van die metingen. Nou ja, vanavond misschien maar vast aan de klus Just in case. Maar ik merk meestal wel een beetje wanneer het eraan zit te komen (denk ik, HOOP ik) Nou, fijne dag. Ga je nog wat doen in je vakantie?
Goeiemorgen meiden... hier weer een slapeloze nacht gehad....wat een vreselijke pijn! Dit heb ik echt nog nooit eerder gehadStraks een nieuwe tandarts bellen hier in de buurt.Is een angst-tandarts en schijnt erg goed bekend te staan.Ik zal hun bellen en alles uitleggen en vragen hoe snel ik bij hun terecht kan omdat mijn dossier nog opgestuurd moet worden naar hun.Dit hou ik echt niet lang meer vol.Ben zo bang dat foto,s maken en verdovingen slecht zijn voor de zwangerschap en dat het daardoor verkeerd gaat. @Jeetje: fijn dat je vandaag een rustig daagje krijgt.Dat is ook wel eens lekker.Over het temeraturen: ik heb wel altijd getemperatuurd in mijn mond,want als je dat elke dag doet op hetzelfde tijdstip dan moet dat volgens mij niet uitmaken,want je ziet je temp dan toch evengoed oplopen met je eisprong? @Xon: lekker vakantie! Wat gaat de tijd toch hard he.Zo zit je nog middenin je zomervakantie en zo weer in de herfst. Misschien kan je toch nog even verder slapen als je lekker blijft liggen...al dromend over je fysio Om 12 uur eindelijk laatste gesprek op school voor mijn zoon!Wij hebben volgende week hier herfstvakantie.Dan kan mijn zoon waarschijnlijk na de vakantie naar school.Dan is ie thuis geweest vanaf begin juli.Bijna 4 maanden dus! Gelukkig is ie niet zo moeilijk,maar zal blij zijn als alles weer normaal is. Vanmiddag even de stad in om te kijken naar een meegroeibh. Ik barst uit mijn andere bh,s Hopenlijk blijt de kiespijn vandaag houdbaar. Fijne dag meiden!