Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen * Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) * Hoop denkt 26 oktober van een meisje * Niala denkt 24 oktober van een meisje Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Boudicca denkt 6 november Xon denkt 2 november Ricmar denkt 8 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje * Guapetona denkt 4 november van een meisje *Hoop denkt 18 november een jongen * Niala denkt 1 nov van een zoon
Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen * Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) * Hoop denkt 26 oktober van een meisje * Niala denkt 24 oktober van een meisje Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Boudicca denkt 6 november Xon denkt 2 november Ricmar denkt 8 november Mees denkt 18 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje * Guapetona denkt 4 november van een meisje *Hoop denkt 18 november een jongen * Niala denkt 1 nov van een zoon
Hoi dames, Weer heel wat afgekletst hier hahaha..... Hoop, meid ik vind het echt heel vervelend voor je dat je zo'n pijn hebt. Ik hoop dat je morgen een mooie echo hebt dan gauw naar de tandarts en dan genieten!! Het komt vast allemaal wel goed en natuurlijk snappen we je angst heel goed, net als de rest zal ook ik niet rustig kunnen zitten hoor tot ik de 12 wekengrens bereikt heb. Heel veel s6 morgen, knufffff Mees, wat een geld zeg!! Ik zou idd toch ook maar eens bij een andere tandarts gaan vragen, want het scheelt echt heel veel per tandarts. En ja flossen en spoelen helpt natuurlijk altijd, wel goed idd om een kweekje te laten maken om te zien wat het is.... Impie, fijn dat alles goed met je gaat meid!! Super, je gaat ook alweer snel zeg! Xon, lekker zeg een weekje vakantie, heb ik ook wel zin in eigenlijk, maar helaasssss. Bijna woensdag weer hahaha... Boudicca, hopelijk brengen je steentje geluk meid!! Hier hebben ze nog niet echt geholpen, maar ze zijn wel mooi.. Jeetje, inmiddels alweer warm water meis?? Haar wassen met koud water brrrrrr.... Lyanna, ook op de wachtbank nu?? Alles goed gegaan zondag?? Nou hier nog een paar dagen tot NOD ppffff, tis toch al wel weer spannend, voel vanalles maar durf nix te denken, voel me ook echt anders dan normaal zo'n dag of 5 voor NOD dus tja wie zal het zeggen???? Ga zo nog ff meeraden naar de bevallingsdata van onze dames, leuk hoor! Allemaal een fijne avond nog en veel liefs, Sillysa
Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen * Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) * Hoop denkt 26 oktober van een meisje * Niala denkt 24 oktober van een meisje *Sillysa denkt 25 oktober een meisje Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Boudicca denkt 6 november Xon denkt 2 november Ricmar denkt 8 november Mees denkt 18 november Sillysa denkt 11 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje * Guapetona denkt 4 november van een meisje *Hoop denkt 18 november een jongen * Niala denkt 1 nov van een zoon *Sillysa denkt 8 november een jongen
@Xon: hoop dat je sterke zin in hachee een goede reden heeft (zw.kwaaltje bijv??) Je brengt me wel op een idee, want het is inderdaad lekker (en er ook wel weer voor). Ja, dat soort gerechten (stamppotten, hachee, hete bliksem) laat ik ook graag door mijn moeder koken. Wat ik ook probeer, het lukt me niet die smaak te pakken. @Boudicca: lachen dat zelfs het koken niet zonder hindernissen bij je gaat. Hopelijk is je ovenschotel inmiddels klaar en was hij lekker. @Impie: fijn dat je even wat van je laat horen. We gaan ervan uit dat bij de zwangeren geen bericht een goed bericht betekent, maar toch altijd fijn als jullie het even zelf bevestigen. Zo over een ruime 9 weekjes jij ook al weer met verlof. Straks ben ook jij aan de beurt in onze pool. Ik heb ons lijstje weer even aangepast. Ertussenin zat ook nog Barbeestenboel die op 5 nov. uitgerekend is. Dat weet ik zo goed, omdat wij dezelfde uitgerekende datum hadden. Ja, als alles goed was gegaan was ik nu gewoon met zw.verlof geweest en de weken aan het aftellen geweest. Heel bizar. Nu mag ik blij zijn als ik volgend jaar rond deze tijd een kindje heb of met verlof ben.
Xon het lijstje staat op blz 302 en ja de spruitjes waren lekker. Mooi dat jou hachee ook goed gelukt was. Ik heb ook nog een heleboel over dat handig de vriezer in kan verdwijnen.
Mees mijn eten was lekker en tja die hindernissen, dat past ook wel een beetje bij mij. Ik ben soms een enorme chaoot maar zie er gelukkig zelf meestal ook wel de humor van in als dingen weer eens anders lopen dan 'normaal'. Ach het houdt me flexibel denk ik dan maar .
Mees, nou die spontane trek in hachee dat zal gewoon wel echt wintersespontane trek zijn geweest aangezien ik nu 1 dpo zit, hahaha, dat zou wel heulllll snel zijn. Ik zit nu Erica terpstra in afrika te kijken op ned 1, ik lach me helemaal gek, wat een grappig mens is dat toch, die trekt zich ook echt nergens iets van aan.
Oke, hier weer even andere lijstje. NOD-WACHTBANKJE: 22-10 Sillysa 37 - ronde 14 - 3e kind 29-10 Boudicca (BAM) 37 - ronde 5 d.m.v. IUi - 1e kind 30-10 Lyanna 36 - ronde 22 d.m.v. IUI1- 2e kind 02-11 Xon (BAM) 38 - ronde 15 d.m.v. ZI - 1e kind 07-11 JeetjeB 35 - ronde 4 na MK - 1e kind 09-11 Sneeuwmees 40 - ronde 6 :x na mk - 2e kind ZWANGER: 28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) jongetje 13-11-11 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) jongetje 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje! 13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)meisje! 01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!) 28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!) 18-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-06-2012, Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind (ZWANGER!!!)
@Xon: 1 dpo. Wie weet, misschien zat er toch een Vd Hoogenbandje tussen...hihihi... @Syl: jij bent inderdaad de eerstvolgende, dus de ogen zijn de komende dagen weer op jou gericht. Spannend dat je je anders voelt dan anders. @Hoop: duimen draaien voor jou morgen! Hoop dat je een beetje kan slapen, is het niet door de zenuwen, dan is het wel vanwege de pijn dat je weinig zult slapen. Hoe laat moet je er morgen zijn? @Jeetje: is de ketel weer gemaakt? Vervelend, hoor als zoiets uitvalt (ondanks dat je nu waarschijnlijk heel mooi glanzend haar hebt). @Boudicca: blijf vooral lekker jezelf (en dus chaotisch). Ik geniet met volle teugen van jouw chaos!
Hi dames, @Hoop: O ik kan me zo goed voorstellen dat je bang en onzeker bent. Maar het klinkt toch echt alsof je al heel snel allerlei zwangerschapskwaaltjes had. Dus ik geloof ook dat je morgen een goede echo krijgt die je op de roze wolk rond laat zweven. Een geruststelling. En vast dat er daarna nog meer momenten zullen zijn waarop je ongerust zal zijn. Hoop dat het voor je gevoel lekker snel gaat. En ik hoop dat ze je bij de tandarts van je pijn af kunnen helpen. Spannende dag morgen. Hopelijk slaap je goed. Dikke knuffel. Ik zal even de datum erbij zetten waarop ik denk dat Almika gaat bevallen. Die ligt wel 10 dagen voor haar uitgerekende datum. Kan dat? Ja 't kan maar ik bedoel is 't dan erg? En ik lees net dat Mees zegt Barbeestenboel nog eerder uitgerekend. Ik moet het lijstje maar eens erbij zoeken. Maar dan wel morgen Iedereen slaapt nu vast al. En anders: welterusten. Liefs
Mmm ik zie hier allemaal lekkere gerechten voorbijkomen! Mooi dat het gesmaakt heeft. Ik mis soms wel Nederlandse gerechten zoals stamppot en hete bliksem! Alhoewel hete bliksem zou ik wel gewoon kunnen maken natuurlijk. En spruitjes zie ik hier ook wel eens dus die ovenschotel zou ik kunnen proberen. Wat doe je daar allemaal nog meer bij dan? Xon, het is hier inderdaad koud!! Zag net ergens dat het 8 graden is! Het probleem hier is dat de herfst zo'n beetje wordt overgeslagen! We hebben nog geen warm water, maar mijn man is aan het kijken hoe we het kunnen oplossen. Volgens mij moet er water bijgevuld worden maar ik heb dat nog nooit gedaan en heb geen idee hoe dat moet en hij ook niet. Hopelijk gaat het toch nog lukken. Hij hangt nu met mijn zwager aan de lijn, die is wat technischer ingesteld dan mijn man Sillysa: klinkt spannend meid dat je je anders voelt dan normaal voor NOD!! Ik duim voor je hoor. Impie: leuk om even van je te horen! Gaat inderdaad hard zeg! Ik zal nog even mijn gokje erbij zetten voor Almika en dan ga ik maar eens naar bed. Morgen staat mijn wekkertje weer naast mijn bed om 6 uur, als het niet eerder is pffff. O, ja, Hoop: succes morgen, ik hoop zo dat alles goed is en je een supermooie echo zult hebben! En hopelijk niet al te veel kiespijn vannacht. Slaap lekker allemaal!
Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen * Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) * Hoop denkt 26 oktober van een meisje * Niala denkt 24 oktober van een meisje *Sillysa denkt 25 oktober een meisje Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Boudicca denkt 6 november Xon denkt 2 november Ricmar denkt 8 november Mees denkt 18 november Sillysa denkt 11 november Maureen denkt 3 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje * Guapetona denkt 4 november van een meisje *Hoop denkt 18 november een jongen * Niala denkt 1 nov van een zoon *Sillysa denkt 8 november een jongen
Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen * Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) * Hoop denkt 26 oktober van een meisje * Niala denkt 24 oktober van een meisje *Sillysa denkt 25 oktober een meisje Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Boudicca denkt 6 november Xon denkt 2 november Ricmar denkt 8 november Mees denkt 18 november Sillysa denkt 11 november Jeetje denkt 15 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje * Guapetona denkt 4 november van een meisje *Hoop denkt 18 november een jongen * Niala denkt 1 nov van een zoon *Sillysa denkt 8 november een jongen
@Syll: O wat spannend zeg. Voel je je anders dan normaal zo voor NOD? Maar ik snap dat je daar niet teveel op wil letten want de teleurstelling heb jij ook al veel te vaak gehad. O meid ik duim voor je. @Jeetje: Ik had helemaal geen idee dat het nu al zo koud is daar. @Impie: Leuk weer van je te horen. En alles gaat goed gelukkig. Geniet van je vakantie.
Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen * Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) * Hoop denkt 26 oktober van een meisje * Niala denkt 24 oktober van een meisje *Sillysa denkt 25 oktober een meisje Barbeestenboel is officieel uitgerekend op 7 november. Maureen denkt 10 november Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Boudicca denkt 6 november Xon denkt 2 november Ricmar denkt 8 november Mees denkt 18 november Sillysa denkt 11 november Jeetje denkt 15 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje * Guapetona denkt 4 november van een meisje *Hoop denkt 18 november een jongen * Niala denkt 1 nov van een zoon *Sillysa denkt 8 november een jongen
Meiden..wat is er veel gebabbeld...ik ben al een tijd online,maar word iedere keer afgeleid,mijn zus belde net,mijn moeder en ik maar proberen te lezen hier. Ik word helemaal blij van jullie berichtjes,dat doet me erg goed! Dank je wel allemaal,dat jullie zo meeleven. Ik zal het morgen zo snel mogelijk laten weten als ik thuis ben.Ik heb om 10.50 uur de echo en daarna naar de tandarts.Ik vermoed dat ik halverwege de middag thuis zal zijn. We zijn zo benieuwd! Ik heb vanmiddag nog even gebeld naar de gyneacologie,want ik dacht dat ik er half 11 moest zijn,maar dat was dus iets later.Heb gelijk gevraagd of ik een inwendige of uitwendige echo krijg...Het word dus inwendig,vermoede ik al. Ik heb heel veel lekkere recepten voorbij zien komen,ben te moe om alles nog terug te zoeken. Ik ga mijn bedje in en hoop dat ik wat slapen kan. bedankt voor jullie lieve berichtjes! liefs
Hoewel ik barbeestenboel eigenlijk alleen maar van haar naam op het lijstje ken zal ik toch een gokje wagen ehmm.. ik zeg 9 november. Jeetje ik zal morgen het recept van mijn spruitjesschotel even opschrijven. Ik ga nu eerst maar eens mijn bedje in. Hoewel ik vakantie heb deze week zit ik zo in het ritme van op tijd opstaan dat ik waarschijnlijk morgen ochtend gewoon om half 7 wakker ben. Als ik mazzel heb een uurtje later en dan noem ik het uitslapen Hoop heel veel succes morgen. Je krijgt vast een fantastische echo en daarna hupsakee naar de tandarts en van je pijn af. Wordt een topdag voor jou morgen!