Hoop, succes morgenochtend, houd ons morgen niet zo lang in spanning he? Jeetje, hoe kan het nu opeens zo koud zijn bij jullie? Ik bedenk me opeens een berichtje van jou dat je zei dat je naar die vriendinnen was gegaan en het zo warm had gehad en in het park had gelunched. En nu dan 8 graden, brrrrrr. Je zit echt op de verkeerde plek in Turkije hoor, volgens mij is het daar aan de kust nog prima toeven, of niet? Syl, ja weer bijna woensdag, hahahahahahaha. Het erge is dat vanmiddag de klusjongen van het huis hiernaast mij ook aansprak, onder het oranje stof zat hij, en stond zich voor de deur uit te kloppen. Ik moest vreselijk aan zo een mannenkalender denken (hij had alleen geen ontbloot bovenlijf dat was dan weer jammer). Mooie bruine krullen, fantastische lach met witte tanden. Hij was goddelijk! Maar nog jonger dan mijn fysio, hahahahahahahahahahahahahahaha. Maar kijken en een praatje maken, mag, toch???? Volgens mij heb ik ernstig gebrek aan een man in mijn leven hahahahaha. Hahahahahahahahahahahaha, ik kan er in ieder geval zelf om lachen. Ik ga maar gauw slapen want dit gaat nergens meer over.
Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen * Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) * Hoop denkt 26 oktober van een meisje * Niala denkt 24 oktober van een meisje *Sillysa denkt 25 oktober een meisje Barbeestenboel is officieel uitgerekend op 7 november. Maureen denkt 10 november Xon denkt 7 november Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Boudicca denkt 6 november Xon denkt 2 november Ricmar denkt 8 november Mees denkt 18 november Sillysa denkt 11 november Jeetje denkt 15 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje * Guapetona denkt 4 november van een meisje *Hoop denkt 18 november een jongen * Niala denkt 1 nov van een zoon *Sillysa denkt 8 november een jongen
Meiden, heb jullie erg verwaarloosd...ben erg moe laatste weken en ook ziek geweest en veel in huis geklust nog... zie dat er helaas geen nieuwe roze testen bij zijn gekomen, ik duim voor nog veel roze dit jaar hoor meiden!!
Ik doe ook maar een gokje mee! Wat is de prijs? Een miljoen? Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. *Mees denkt 1 november van een meisje *Maureen denkt 24 oktober van een jongen *Boudicca denkt 29 oktober van een meisje *Jeetje denkt 31 oktober van een meisje *Ricmar denkt 2 november van een zoon *Xon denkt 4 november van een meisje *justme denkt 29 oktober en een jongen * Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) * Hoop denkt 26 oktober van een meisje * Niala denkt 24 oktober van een meisje *Sillysa denkt 25 oktober een meisje *Impie denkt 23 oktober een meisje Barbeestenboel is officieel uitgerekend op 7 november. Maureen denkt 10 november Xon denkt 7 november Impie denkt 11 november Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Boudicca denkt 6 november Xon denkt 2 november Ricmar denkt 8 november Mees denkt 18 november Sillysa denkt 11 november Jeetje denkt 15 november Impie denkt 17 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november *Xon denkt 17 november een zoon *Jeetje denkt 11 november een zoon *Maureen denkt 11 november een meisje *Boudicca denkt 8 november een zoon *Mees denkt 9 november een zoon *justme denkt 21 november en een meisje * Guapetona denkt 4 november van een meisje *Hoop denkt 18 november een jongen * Niala denkt 1 nov van een zoon *Sillysa denkt 8 november een jongen *Impie denkt 16 november een jongen Nou, kom maar op dames! Dat gaat wel heel snel zo..... Hier vandaag een relaxed dagje... Nou ja, ik ga maar eens kijken wat voor winterkleren ik nog pas. Dat is nog wel frustererend van zwanger zijn... Gelukkig kan mijn winterjas nog wel dicht. Want zo'n zwangerschapsjas... VRESELIJK! En.. hachée, mmm lekker. Wij gister ook de eerste stampot weer gehad. groetjes!
Goedemorgen Wie wil mij op het poollijstje zetten voor barbeestenboel? Ik denk dat zij 9 november gaat bevallen. @Jeetje dit is het recept van de spruitjesovenschotel voor 4 personen: 400 gr. Penne, 500 gr. Spruitjes, 100 gr. Licht belegen kaas, 200 gr. Gekookte ham, ½ bosje peterselie, 250 gr. Kerstomaatjes, 200 ml. kookroom en zout en peper. Penne koken volgens de verpakking, spruitjes even ca 4 minuten beetgaat koken (niet langer want hoe langer die dingen koken hoe dominanter ze gaan smaken). Kaas en ham in blokjes, peterselie fijnhakken. Alles door elkaar mengen en op smaak brengen met zout en peper. Hele prutje over een ingevette ovenschaal verdelen en de kookroom erover schenken. Dan nog 15 minuten in een voorverwarmde oven van 200 ºC en je ovenschotel is klaar. @Hoop nog even volhouden meis, je mag bijna voor je echo! Ik ga me vandaag weer heel de dag met mijn neefje vermaken. Zus moet werken, neefje is bij opa en oma (die lekker bij mij in de buurt wonen) en ik heb vakantie dus ga ik daar maar eens de boel in het honderd laten lopen. Ik kom vanavond wel even lezen hoe het met hoop gegaan is vandaag. Fijne dag allemaal
Goeiemorgen meiden.... ik ben er klaar voor! Gedouched,aangekleed gegeten en bak kofie op.We gaan over 20 minuten weg.Ben zo benieuwd!!!Mijn man is zo opgetogen!!Hij heeft er alle vertrouwen in.Dat geeft mij rust. Heerlijk geslapen zonder pijn! Nu nog geen pijn en nu moet ik naar de tandarts en wat gaat mij dat opleveren...pijn!Heb echt geen zin,maar ja,zal wel moeten. Ik ga nu,zodra ik thuis ben laat ik het jullie weten! liefs
Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. Impie denkt 23 oktober een meisje Maureen denkt 24 oktober van een jongen Niala denkt 24 oktober van een meisje Sillysa denkt 25 oktober een meisje Hoop denkt 26 oktober van een meisje Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) Boudicca denkt 29 oktober van een meisje Justme denkt 29 oktober en een jongen Jeetje denkt 31 oktober van een meisje Mees denkt 1 november van een meisje Ricmar denkt 2 november van een zoon Xon denkt 4 november van een meisje Barbeestenboel is officieel uitgerekend op 7 november. Ricmar denkt 31 oktober Xon denkt 7 november Boudicca denkt 9 november Maureen denkt 10 november Impie denkt 11 november Mees denkt 14 november Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Xon denkt 2 november Boudicca denkt 6 november Ricmar denkt 8 november Sillysa denkt 11 november Jeetje denkt 15 november Impie denkt 17 november Mees denkt 18 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november Niala denkt 1 nov van een zoon Guapetona denkt 4 november van een meisje Boudicca denkt 8 november een zoon Sillysa denkt 8 november een jongen Mees denkt 9 november een zoon Jeetje denkt 11 november een zoon Maureen denkt 11 november een meisje Impie denkt 16 november een jongen Xon denkt 17 november een zoon Hoop denkt 18 november een jongen Justme denkt 21 november en een meisje Zo iedereen staat er weer bij en ik heb ze even op volgorde gezet.
Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. Impie denkt 23 oktober een meisje Maureen denkt 24 oktober van een jongen Niala denkt 24 oktober van een meisje Sillysa denkt 25 oktober een meisje Hoop denkt 26 oktober van een meisje Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) Boudicca denkt 29 oktober van een meisje Justme denkt 29 oktober en een jongen Jeetje denkt 31 oktober van een meisje Mees denkt 1 november van een meisje Ricmar denkt 2 november van een zoon Xon denkt 4 november van een meisje Barbeestenboel is officieel uitgerekend op 7 november. Ricmar denkt 31 oktober Xon denkt 7 november Boudicca denkt 9 november Maureen denkt 10 november Impie denkt 11 november Jeetje denkt 12 november Mees denkt 14 november Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Xon denkt 2 november Boudicca denkt 6 november Ricmar denkt 8 november Sillysa denkt 11 november Jeetje denkt 15 november Impie denkt 17 november Mees denkt 18 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november Niala denkt 1 nov van een zoon Guapetona denkt 4 november van een meisje Boudicca denkt 8 november een zoon Sillysa denkt 8 november een jongen Mees denkt 9 november een zoon Jeetje denkt 11 november een zoon Maureen denkt 11 november een meisje Impie denkt 16 november een jongen Xon denkt 17 november een zoon Hoop denkt 18 november een jongen Justme denkt 21 november en een meisje Zo, mezelf even toegevoegd bij Barbeestenboel.
@Boudicca: bedankt voor het recept! Wat apart spruitjes met penne! En die ham zal ik maar vervangen door iets anders, kan denk ik wel. Maar ik ga het zeker een keer proberen! @Hoop: ik wacht ook met smart op je berichtje! Vanmorgen beetje uitgeslapen, want door al die toestanden met de combiketel lagen we pas om half een op bed geloof ik en we hebben dus nog geen warm water @Xon: ik woon inderdaad in een heel verkeerd gedeelte van Turkije! In het zuiden is het nog best lekker nu. Maar of ik daar in de zomer zou willen wonen weet ik eigenlijk ook weer niet. En heerlijk hoor jouw verhalen over die lekkere mannen! hahaha Ik zie het zo voor me. Veel plezier weer bij je fysio deze week Nou, fijne dag allemaal! Ik ga eens aan het werk. En straks maar eens even naar buiten, het regent in ieder geval niet.
Goedemiddag meiden. Ik kom straks nog even reageren als zoontje op bed ligt, maar eerst even wat anders. Kreeg het volgende smsje van Hoop: De echo was goed, het hartje klopte...ik ben wel minder ver. Ik ben ongeveer 5 weken en 5 dagen, maar alles klopt volgens haar. Over 2 weken terug! We zijn erg blij. Hoop, hartelijk gefeliciteerd met je goede echo!!! Nu lekker genieten van het kleine wonder in je buik.
Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober. Impie denkt 23 oktober een meisje Maureen denkt 24 oktober van een jongen Niala denkt 24 oktober van een meisje Sillysa denkt 25 oktober een meisje Hoop denkt 26 oktober van een meisje Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi) Boudicca denkt 29 oktober van een meisje Justme denkt 29 oktober en een jongen Jeetje denkt 31 oktober van een meisje Mees denkt 1 november van een meisje Ricmar denkt 2 november van een zoon Xon denkt 4 november van een meisje Barbeestenboel is officieel uitgerekend op 7 november. Ricmar denkt 31 oktober Sillysa denkt 5 november Xon denkt 7 november Boudicca denkt 9 november Maureen denkt 10 november Impie denkt 11 november Jeetje denkt 12 november Mees denkt 14 november Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken. Xon denkt 2 november Boudicca denkt 6 november Ricmar denkt 8 november Sillysa denkt 11 november Jeetje denkt 15 november Impie denkt 17 november Mees denkt 18 november Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november Niala denkt 1 nov van een zoon Guapetona denkt 4 november van een meisje Boudicca denkt 8 november een zoon Sillysa denkt 8 november een jongen Mees denkt 9 november een zoon Jeetje denkt 11 november een zoon Maureen denkt 11 november een meisje Impie denkt 16 november een jongen Xon denkt 17 november een zoon Hoop denkt 18 november een jongen Justme denkt 21 november en een meisje
Mooi om te horen dat Hoop een mooie echo heeft gehad!! Super!! Nu nog ff die tandarts! Xon, hahahaha volgens mij heb je gelijk, te kort aan een man in je leven hahaha, beetje flirten is wel leuk toch?? Houdt het spannend en wie weet vind je je grote liefde nog weleens sneller dan je denkt!!! Voel me echt vreemd hoor, normaal ga ik nu kapot van de zere borsten heb ik altijd zo'n 5 dagen voor NOD. Nu nix alleen een strak gevoel in mijn onderbuik. Maarja zoals gezegd we lopen maar niet op de zaken vooruit aangezien ons lichaam erg goed is om ons in de maling te nemen. ( Zou niet de eerste keer zijn ). Kom straks nog wel ff neuzen hier, liefs Sillysa
Hoop fijn dat de echo goed was, echter ik denk dat je wel net zo ver bent als je denkt anders zou je 4 a 5 dagen na je ei al positief getest hebben. Misschien hebben ze het vruchtje niet goed gemeten, 1 millimeter er naast kan een verschil zijn van 1 week of meer. belangrijkste is dat hartje klopt!! en nu wanneer mag je weer gluren??
Wat lekker Hoop! Het hartje klopt. Dan kun je toch haast niet minder ver zijn, bij 5 weken klopt het hartje toch meestal nog niet? Nou ja, maakt ook geen drol uit, hij of zij doet het, en dat is het belangrijkste. Syl, wie weet!!!! Zou toch leuk zijn, maar wacht gewoon rustig af. Ik ben altijd een beetje van het lauwe, en niet te enthousiast, want als het dan niet zo is, dan valt het zo tegen.
Wat een goed bericht, Hoop!! En inderdaad, het belangrijkste is dat het hartje klopt. Wat zullen jullie blij zijn! Maak je niet te druk hoor om hoe ver je precies bent, want zoals de rest al zegt is dat nog moeilijk te bepalen nu met een echo. En het lijkt me ook dat je wel ongeveer 6 weken moet zijn anders kan het hartje toch nog niet kloppen? Wanneer heb je de volgende echo? Hopelijk ging het een beetje bij de tandarts. Sillysa: spannend meid! Ik heb net een heleboel foto's op zitten zoeken die ik op de computer heb staan. Nog van onze bruiloft en dat mijn familie toen hier was. Roept een hoop emoties op zeg! Ook wel veel leuke herinneringen. Ik wil ze een keer laten afdrukken, dat is toch wat tastbaarder en makkelijker om af en toe eens naar te kijken. Nu maar eens wat productiefs gaan doen, zoals werken!
@Hoop: Inderdaad fantastisch nieuws! En ja, het gebeurd vaker dat ze je eerst terug zetten en dan later je toch weer op het oude schema zetten. Inderdaad een milimeter anders meten is maar zo een week, zoals Ricmar zegt. Belangrijkste is dat het hartje klopt. En nu op naar de volgende stress-klus, de tandarts. @Xon: lekker, toch, die mannelijke aandacht. Kreeg wel een beetje een coca-cola light reclame gevoel toen jij het over die leuke bouwvakker had. Lekker genieten van al het moois wat er rond loopt. En.... nog maar een nachtje slapen en je mag al weer naar Mr Fysio! Jouw week kan niet meer stuk....hihihi... @Boudicca: bedankt voor je recept. Ga het zeker ook een keer proberen! Waar een forum al niet goed voor is. @Syl: je maakt het wel erg spannend, hoor! Je maakt het mee dat nu je de gyn even vooruit geschoven hebt en weinig vertrouwen in het klussen had, je straks ineens positief test. Maar je hebt gelijk, ik zal je niet hoopvoller maken, want ook ik ken die flauwe geintjes van mijn lijf maar al te goed. @Jeetje: foto's roepen inderdaad veel herinneringen op. Waarom maak je er geen leuk fotoboekje van. Je kunt leuke programma's daarvoor downloaden met leuke effecten en achtergronden. Echt heel leuk en vooral heeeel verslavend om te doen. Nou, heb mijn zoontje net in bed gelegd, maar die ligt nog te spoken. We hebben sinds gisteren een klamboe boven zijn bed hangen en blijbkaar vindt hij dat toch wat spannend. Gisterenavond was hij te moe (denk ik) om het op te merken. Vanmorgen de tandarts gebeld om in ieder geval een afspraak te maken om die kweek te laten zetten (en zo nodig antibiotica te nemen). Dan ben ik die bacterie in ieder geval kwijt (als die er al zit) en dat geeft me in ieder geval weer een wat rustiger gevoel. Dat betekent dan wel dat we deze maand een verloren maand hebben, want de uitslag van die kweek komt net na de eisprong en dus is het te risicovol om te gaan klussen (denk ik). Zit er ook aan te denken om nog met mijn eigen huisarts te bellen om dat nog even te checken of dat werkelijk zo is. Maar dat is lastig te bepalen, omdat ik nog niet weet welke bacterie het evt. is en welke antibiotica ik dan zal krijgen. Ik las dat er sommige waren die zonder problemen tijdens een zwangerschap gebruikt konden worden, alleen zag ik bij de beschrijving geen antibiotica erbij staan met deze aandoening erbij. Maar goed, beter een maand even goed alles aanpakken, dan maar aan blijven klooien en steeds maar niet zwanger raken. Volgende week ga ik dan voor een second opinion naar de tandarts van mijn man (hopelijk heb ik dan de uitslag al van de kweek). En dan eens kijken wat hij ervan vindt. Neem de gemaakte begroting van mijn eigen tandarts in ieder geval mee. Hij onderschat mijn probleem niet, maar vindt wel dat de gedane begroting wel erg hoog is. Dus ik zie de komende weken de tandartsstoel helaas meer dan me lief is.