wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Just, tja ik weet het niet kan ook een misse innesteling zijn denk ik, ik zou het echt niet weten, 1 of 2 dagen verschil dat kan nog weleens maar 5???

Vervelend he die bandenpijn?? Alles rekt op en doet zeer zo'n ukkie neemt natuurlijk behoorlijk wat ruimte in beslag. En emo tja dat hoort er een beetje bij he?? Wel fijn dat je je nu weer wat beter voelt.

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Syll wat naar dat je nu bloed, kan het geen innesteling zijn? En misschien een beetje dommig van mij maar wat is BHK? In ieder geval iets naars te oordelen aan je verhaal en de reacties van Maureen en Jeetje. Ik hoop dat het allemaal meevalt meid. Sterkte

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: 5 dagen eerder vloeien is inderdaad wel veel. Heb je de indruk dat het doorzet? Hoop nog steeds op een innesteling, zeker omdat je je ook in het algemeen anders voelde. En BHK gehad. Jemig, wat voor een behandeling heb je ervoor gehad? Een dikke knuffel, meid.
    @Justme: bandenpijn ken ik zelf niet goed, maar uit de verhalen moet dat inderdaad niet prettig zijn. Net zoals die vervelende druk op je maag en darmen. Ik heb toen vooral veel last gehad van maagzuur. Ik sliep ook vaak half omhoog en had altijd rennies binnen handbereik. Hoop dat de kleine uk snel iets anders gaat liggen zodat jij je weer beter voelt. Hoe is het met de rugpijn?
    @Hoop: je kan misschien ook een latere innesteling hebben gehad, waardoor je wat minder ver bent dan je dacht. Maar daar zou ik maar helemaal niet druk om maken. Je bent hartstikke zwanger en die termijn zal de komende weken nog wel eens bijgesteld worden.

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nee he Syl!!!
    He getverdemme.
    Is het teveel voor een eventuele innesteling?
    Wat erg dat je al een keer bmk hebt gehad.
    Sta je dan niet nog onder controle met uitstrijkjes?
    Nou hoe dan ook dikke knuf van mij, want het is wel erg k*t.

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    God syl ik heb het inmiddels zelf uitgknobbeld wat je bedoeld met BMK en ik hoop toch niet dat je dat weer bij de hand hebt. Inderdaad meer even langs de gyn want jemig zeg dat hoop ik toch niet voor je. Hoop dat je snel gerust gesteld kunt worden. Sterkte meid.

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Tja ik heb erge krampen dus niet echt het gevoel dat dit een innesteling kan zijn. Het is nu roze maar aangezien de kramp denk ik dat het wel door gaat zetten helaas.

Vorig jaar voordat ik werd gerefertiliseerd hebben ze een uitstrijkje gedaan toen had ik alweer PAP2, maar dat kon geen kwaad zeiden ze. Vandaar dat ik nu dus een nieuwe afspraak moet gaan maken en ik ben dus bang dat mijn PAP weer omhoog is gegaan en het daarom niet wil lukken.

Mees, ik ben geconiseerd ofzoiets, ze hebben een driehoek zeg maar uit mijn baarmoedermond gebrand, daarmee was het tumorweefsel verwijderd maar heb nog wel 4 chemo's gehad voor de zekerheid, moet nu nog steeds elk jaar op controle, maar omdat ik zo bezig ben met zwanger worden heb ik er niet meer bij stil gestaan dat ik alweer had gemoeten, dus morgen maar even bellen weer, kan ik gelijk over mijn cyclus beginnen. Wie weet wat er allemaal weer uitkomt.

Het klinkt misschien heel somber maar ik denk eigenlijk niet dat het ons nog gaat lukken om zwanger te worden met die medische achtergrond van mij. Ik hoop echt dat ze ons kunnen helpen want op deze manier hou ik het niet lang meer vol, dat weet ik wel.
    Sorry voor mijn sombere bui meiden, veel liefs van mij...

7. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #3147 Guapetona, 18 okt 2011
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
    Syll, ik zou ook maar een afspraak maken met de gyn! (wat is een bmk trouwens:()

Ik heb wat foto's eindelijk in mijn album geplaatst, voor wie al vriendjes is, kan ze zien, anders moet je me ff een verzoekje sturen ;) dan maak ik dat in orde. Er staat ook een nieuwe supermooie foto van Fabian in :D het album "Guapetona". Onze boef & trots!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Meiden allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes!Super,ik word er warm van....laat het mijn man ook lezen.

@Sillysa: ik schrik van je berichtjes,ten eerste dat je al ongi geworden bent,maar ook van dat bhk! Ik zou idd maar snel een bezoek brengen aan de gyneacoloog.
    Kan me voorstellen dat je zo rot in je vel zit op het moment.

@Just: je buik is erg aan het groeien nu he,dan voel je van alles.
    Je moet je niet ongerust maken hoor.Ik weet nog wel dat ik het ook altijd aan alle kanten voelde trekken in mijn buik.De ene keer meer aan de zijkant maar ook aan de bovenkant.
    Hopenlijk gaat het morgen beter!

Ik wil nog veel meer reageren op iedereen,maar ben bek af! Ik zal morgen alles op mijn gemak nog eens overlezen en verder reageren op jullie!

Welterusten allemaal en hoop dat jullie gelijk krijgen wat het slapen betreft! Ik zal vast geweldig slapen nu.Napijn valt mee..enkel wat stij in de kaak,maar de andere pijn is er dus niet..dus wie weet hebben we toch de goede kies gehad.

liefs

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Guape, BMK of BHK is baarmoederhalskanker

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Wat een leuke kamer is dat geworden zeg!! Super!! En grote broer is er ook klaar voor??

11. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Oh sillysa, ik had echt geen idee! Is dat al lang geleden? Tjaa, ik kan mij voorstellen dat je dan extra bezorgd bent... Maak maar gewoon een afspraak dan kunnen ze je hopelijk geruststellen, anders blijf je er ook maar mee rondlopen in je hoofd.

Dankje, ik liet net nog even aan mijn man de voor en na foto's zien, en we zijn er zelf ook wel trots op :D. Fabian vind het helemaal te gek. Hij heeft zelf die pop in het ledikantje gelegd, en toen ik vroeg hoe die heette, zei hij ; "Zusje" , echt te cute :). Volgens mij is hij er meer klaar voor dan wij, want hij vraagt nu bijna elke dag of de baby er al uit is/komt... Haha.

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guap het is inderdaad een mooie kamer geworden. Haast niet voor te stellen dat het voor en na foto's zijn van dezelfde kamer! Kun je met recht trots op zijn. Laat die baby nu maar komen ;). Schattig hoor dat je zoontje zo overtuigd is dat hij een zusje krijgt.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Guap...wat een mooie kamer geworden zeg!!

Sill....snel een afspraak maken hoor!

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden.

Hier even wat reacties van mij, doe even vanaf zondag!!!

Boudicca, bedankt nog voor je succes wensen van mijn 1ste IUI.
    Dus gisteren een kleine maansteen kunnen scoren, waarschijnlijk zal die ongeveer dus net zo groot als die van mij zijn. Ik heb hem ook bij de tuinen weg en die kun je aan een ketting doen. Maar omdat ik dus een mooie moeder-kind ketting heb en wel een bedelarmband heb ik die daaraan bevestigd. Binnenkort wil ik ook nog eens gaan kijken waar ik een grotere kan krijgen, maar hier zit niet iets in de buurt volgens mij.
    Die spruitjesschotel lijkt mij ook wel lekker, dus denk dat ik die ook wel een keertje ga maken.
    Hoe was je dagje met je neefje? Heb je je heerlijk kunnen vermaken?

Impie, fijn dat alles goed met je gaat en nu lekker een weekje vakantie hebt. Dan nog 9 weekjes werken en dan al je verlof. Gaat snel allemaal.
    Lees lekker mee en laat zo nu en dan even horen hoe je het met je gaat. Is altijd even fijn om te horen!!!

Xon, jij ook nog bedankt voor je succes wens voor mij 1ste IUI.
    Nu zitten samen met boudicca op wachtbank. Houten bank moeten we zeker snel opknappen, vooral na die overuren dat die gedraaid heeft met al die zwangeren. Dan verdienen we ook wel wat goeds ipv van zo'n afgedankt versleten ding. ;)
    Was je vanochtend weer zo vroeg wakker als gisteren of heeft je lichaam zich nu aangepast aan je vakantie?
    Ik heb een thermometer met 2 cijfers achter de komma, volgens mij was die tussen de 5 en 10 euries. Is zeker wat duurder, maar ik vind het in ieder geval wel prettiger op FF dan met 1tje achter de komma.
    Erica Terpstra is zeker een leuk mens, mag ook altijd haar wel graag zien. Wij hebben gisteren het niet gezien, wij hebben Wie is de Mol gezien met Guus Meeuwis. Is ook best leuk!!!

Ricmar, fijn dat jullie uit de namen zijn en zelf samen gesteld is altijd leuk. Ik heb die van onze zoon ook bedacht en alleen maar leuke reacties gehad, maar spannend is het dan wel hoe de mensen erop gaan reageren. Hebben jullie ook namen die verder eigenlijk tot niet hier voorkomen?
    Ik hoop dat je gaat bevallen als je schoonzus hier nog is en die ook nog even kan genieten van de kleine. Wel mooi dat je broer hier nog tot eind november blijft.
    Hoe staat het er nu voor met je bloeddruk en suikers? Ik hoop dat het nog een beetje binnen de marges blijft.
    Leuke echofoto van jullie smurf!!!

Mees, wat een goed idee die bevallingsdatum en geslachtspoule. Ik zal me er straks ook nog even tussen wurmen. ;)
    Eindelijk stap gezet om afspraak te maken voor het uitstrijkje, maar gaat vast goed komen. En dan ben je er weer zo'n 5 jaar vanaf als alles goed is en waar we natuurlijk vanuit gaan.
    Vervelend dat die mondhygiëniste iedere keer zo op je weet in te praten, €900 is niet niks en ik hoop dat alles op een goede zo goedkope manier kan worden opgelost. Hoop dat je wat aan de tandarts van je man hebt en zo een goede behandeling kan krijgen.
    Hoe gaat het met je zoontje en zijn klamboe?

Maureen, dank je wel dat je ook hard voor me gaat duimen en er een goed gevoel over hebt. Ik hoop echt dat je gevoel uit gaat komen!!!

Guapetona, wel leuk dat je kan lachen om om de poule, ben benieuwd wie er allemaal goed zitten.
    Vervelend dat je ondanks jullie een beslissing hebben genomen nog steeds twijfelt over de namen. Hoop dat jullie op het moment zelf er geen twijfel meer over hebben, maar dat zal vast wel goed komen.
    Hoe is het gegaan gisteren bij de VK en hoe is het met je harde buiken?
    Lekker nog even heerlijk genoten van de pedicure die je vandaag nog even lekker in de watten heeft gelegd. Lekker hoor!!!

Hoop, de IUI ging gelukkig allemaal voorspoedig. Moesten wel even iets langer wachten en de IUI was dan ook om 10.00, maar zo achter de rug en kwartiertje liggen en weer op naar huis. Had alleen een beetje last van lichte krampjes en ben dus lekker thuis gebleven en niet naar de familiedag gegaan.
    Fijn dat je zoon eindelijk naar school mag, wel eerst een tussenschool waar hij even geobserveerd wordt. Maar als alles goed gaat hij toch naar de school mag gaan die die graag wil. Jammer dat hij waarschijnlijk hele jaar over moet doen, maar het is jammer genoeg dan niet anders. Belangrijkste is dat ie weer naar school mag!!!
    Wat fijn hè? Een goede echo en hartje zo mooi klopt van frummel, dus iets minder ver dan je denkt, maar is ook allemaal nog vroeg. Het kan best zo zijn dat je over 2 weken die week er weer bij hebt met de termijnecho.
    Nu in ieder geval verstandskies getrokken en ik hoop dat je nu ook van je pijn af bent op de pijn van het trekken na dan. Maar dat je nu ook weer beter kan slapen. Knuff!!!
    Die onzekere en bange berichtjes zullen nog wel vaker komen, maar blijf vooral lekker je verhaal hier doen. Lucht echt op en wij willen je graag steunen hierin.

Jeetje, houdt je de temperatuur ook nu bij bij FF of niet? Anders wil ik zo nu en dan wel even mee gluren. ;)
    Heb je trouwens alweer warm water en weet je nu ook hoe je het moet resetten voor de volgende keer? Zou denk ik wel handig zijn en dan hoef jij je haartjes niet meer met koud water te wassen.
    Heerlijk even foto's kijken op de pc en leuke herinneringen ophalen, zo lekker is dat en lekker ontspannen.

Niala, fijn dat alles goed gaat en je echo vorige week goed was. Hoop dat je bloedsuikertest uitslag en de bloeddruk goed zijn/blijven en ben benieuwd hoe het 2 november lijkt.
    Lees jij maar lekker mee en laat gewoon zo nu en dan horen hoe het met je is en wij zijn blij!!!

Sillysa, hier zit ik nu ook op de wachtbank en de IUI is gelukkig allemaal goed gegaan en erg mee gevallen.
    Jou NOD is bijna, ben heel hard voor je aan het duimen en hoop dat omdat je je anders voelt dan anders dit een goed teken is.......lees nu dat dat niet een goed voorteken was. :(. Ik denk dat het zeker een goed idee is om een afspraak te maken met de gyn. Want zo heb je wel hele korte cycli ertussen zitten. Temp jij ook? Want zou zomaar kunnen dat je gyn dat graag wil zien, misschien zou je er dan mee kunnen beginnen. Maar ik zou zeker afspraak maken bij de gyn. en kijken of je een cyclusanalyse kunt krijgen. Knuff meid!!!
    BHK (wist even niet wat je ermee bedoelde, maar nu wel) gehad, jeetje meis toch. Nu zou ik zeker toch die afspraak maken en hier niet te lang mee door hoeft te lopen. En natuurlijk dat dat nu niet weer het geval is, maar wel snel uit die onzekerheid weg gehaald gaat worden. Want dit is niet fijn. Nogmaals dikke knuff!!!

Just, vervelend dat je vandaag een off day had. Vervelend die hormonen en pijntjes die je bij de zwangerschap kan hebben. Fijn dat het in ieder geval al wat beter gaat. Alweer 17 weekjes en de 20 weken echo komt al in zicht, gaat snel zeg!!!

Nou meiden, geloof dat ik alles zo'n beetje gehad heb. Maar mocht ik nog wat vergeten zijn, sorry!!!

Hier gaat het aardig goed, lekker druk hier. Morgen met zoontje een uitstapje met de psz, ze hadden afgelopen weken thema kleding en morgen gaan we naar Shoeby's met alle kids. Zoontje heeft er in ieder geval zin in.

Donderdagmiddag naar de boerderij waar schoonzus, zwager en de kleinste de oudste dochter weer komen halen en natuurlijk kunnen we even bij kletsen. Schoonzus heeft de 2e dochter ook gekregen met behulp van IUI, Puregon en Pregnyl, die weet dus precies in wat voor traject we zitten.

Vrijdagochtend ga ik ook meehelpen op de psz, de kids hebben dan een modeshow om thema af te sluiten en dat kan mooi voor de herfstvakantie. Wat wel raar is...we zitten normaal bij noord met vakantie, maar hebben nu volgende week dus tegelijk met zuid vakantie....rara :(
    Als zoontje uit is dan gaan we gelijk door naar mijn moeder, die is vrijdag jarig nml en zondag gaan we nog met z'n 3tjes ernaar toe en met de rest van de familie het te vieren.

Dus zoals jullie lezen redelijk drukke dagen voor de boeg, maar zal proberen om even iedere dag even wat te laten horen.

Voor nu nog even mezelf op poulelijstje zetten en dan lekker naar bed.

Welterusten allemaal!!!

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ok, ik zie dat ik wel een heel verhaal heb getypt. Ben er dan ook wel de hele avond onder het tv kijken mee bezig geweest.

Ach...hebben jullie in ieder geval wel wat leesvoer. :D

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober.

Impie denkt 23 oktober een meisje
    Maureen denkt 24 oktober van een jongen
    Niala denkt 24 oktober van een meisje
    Sillysa denkt 25 oktober een meisje
    Hoop denkt 26 oktober van een meisje
    Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi)
    Lyanna denkt 28 oktober van een jongen
    Boudicca denkt 29 oktober van een meisje
    Justme denkt 29 oktober en een jongen
    Jeetje denkt 31 oktober van een meisje

Mees denkt 1 november van een meisje
    Ricmar denkt 2 november van een zoon
    Xon denkt 4 november van een meisje

Barbeestenboel is officieel uitgerekend op 7 november.

Ricmar denkt 31 oktober
    Sillysa denkt 5 november
    Xon denkt 7 november
    Lyanna denkt 8 november

Boudicca denkt 9 november
    Maureen denkt 10 november
    Impie denkt 11 november
    Jeetje denkt 12 november
    Mees denkt 14 november
    Guapetona denkt 14 november

Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken;).

Xon denkt 2 november
    Boudicca denkt 6 november
    Ricmar denkt 8 november
    Sillysa denkt 11 november
    Lyanna denkt 11 november
    Jeetje denkt 15 november
    Impie denkt 17 november
    Mees denkt 18 november
    Guapetona denkt 18 november

Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november

Niala denkt 1 november van een zoon
    Lyanna denkt 3 november van een meisje

Guapetona denkt 4 november van een meisje
    Boudicca denkt 8 november een zoon
    Sillysa denkt 8 november een jongen
    Mees denkt 9 november een zoon
    Jeetje denkt 11 november een zoon
    Maureen denkt 11 november een meisje
    Impie denkt 16 november een jongen
    Xon denkt 17 november een zoon
    Hoop denkt 18 november een jongen
    Justme denkt 21 november en een meisje

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden...

even een kort berichtje: ik heb lekker geslapen vannacht!
    De pijn is ook echt van het trekken en niet de pijn van wat ik hiervoor had.Dus er is goede hoop dat de goede kies getrokken is!
    Verstandskiezen zijn geen lekkere dingen,dus ben blij dat ik ze kwijt ben!
    Ik ga nu lekker even terug naar bed....ik kan zelfs weer op die kant van mijn wang slapen....dat kon ik dus niet meer van de pijn in mijn slaap(naast mijn oog)
    Dus ik ga nog even lekker tukkie doen.....heerlijk:D

Spreek jullie later!

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Guap is officieel uitgerekend op 28 oktober.

Impie denkt 23 oktober een meisje
    Maureen denkt 24 oktober van een jongen
    Niala denkt 24 oktober van een meisje
    Sillysa denkt 25 oktober een meisje
    Hoop denkt 26 oktober van een meisje
    Guapetona denkt 27 oktober van een meisje, of een jongen (hihi)
    Lyanna denkt 28 oktober van een jongen
    Boudicca denkt 29 oktober van een meisje
    Justme denkt 29 oktober en een jongen
    Jeetje denkt 31 oktober van een meisje
    Mees denkt 1 november van een meisje
    Ricmar denkt 2 november van een zoon
    Xon denkt 4 november van een meisje

Barbeestenboel is officieel uitgerekend op 7 november.

Ricmar denkt 31 oktober
    Sillysa denkt 5 november
    Xon denkt 7 november
    Lyanna denkt 8 november
    Boudicca denkt 9 november
    Maureen denkt 10 november
    Impie denkt 11 november
    Jeetje denkt 12 november
    Mees denkt 14 november
    Guapetona denkt 14 november
    Hoop denkt 10 november

Almika is officieel uitgerekend op 13 november en het wordt een jongen dus daar hoeven we niet meer op te gokken;).

Xon denkt 2 november
    Boudicca denkt 6 november
    Ricmar denkt 8 november
    Sillysa denkt 11 november
    Lyanna denkt 11 november
    Jeetje denkt 15 november
    Impie denkt 17 november
    Mees denkt 18 november
    Guapetona denkt 18 november
    Hoop denkt 16 november

Ricmar is officieel uitgerekend op 15 november

Niala denkt 1 november van een zoon
    Lyanna denkt 3 november van een meisje
    Guapetona denkt 4 november van een meisje
    Boudicca denkt 8 november een zoon
    Sillysa denkt 8 november een jongen
    Mees denkt 9 november een zoon
    Jeetje denkt 11 november een zoon
    Maureen denkt 11 november een meisje
    Impie denkt 16 november een jongen
    Xon denkt 17 november een zoon
    Hoop denkt 18 november een jongen
    Justme denkt 21 november en een meisje

Ik heb geprobeerd mezelf toe te voegen bij Almika en Barbeestenboel en zo te zien is het gelukt:D Weer wat geleerd!

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Nou afspraak voor uitstrijkje staat 11 nov. om 10.20u maar s even kijken wat daar uit komt en kan ik gelijk het 1 en ander vragen. Dan 8 dec. naar mijn andere gyn. die gaat over de fertiliteit, kijken wat we daar gaan doen na 14 rondes zijn we het wel een beetje moe dat er maar niets gebeurd. Dus dat horen jullie dan na de tijd wel. Ben benieuwd.....

Hoop, wat fijn meid dat je heerlijk hebt kunnen slapen en ze nu eindelijk de goeie te pakken hadden!! Kun je eindelijk gaan genieten!! Doen hoor! Knuffff
    En wat goed trouwens dat je zoon weer naar school kan gaan ook al is het dan eerst in een observatieklas, het belangrijkste is dat ie weer kan gaan toch??

Lyanna, een nieuwe w8bank?? Hahaha nee joh, al die HCG zit eraan geplakt hahaha kunnen we wel gebruiken hier!! Goed te horen dat de eerste IUI goed is verlopen, nu is het afwachten, spannend hoor.

Guape, het was in 2003 maar ik had vorig jaar alweer een PAP2 dus dat zat me al niet lekker maar ik hoefde me geen zorgen te maken volgens de gyn..Nou ja dan denk ik steeds, waarom raak ik dan maar niet zwanger?? Zou het er toch mee te maken hebben?? Je gaat toch denken he?? Maar het komt goed hoor...

Liefs, Sillysa

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    NOD-WACHTBANKJE:
    29-10 Boudicca (BAM) 37 - ronde 5 d.m.v. IUi - 1e kind
    30-10 Lyanna 36 - ronde 22 d.m.v. IUI1- 2e kind
    02-11 Xon (BAM) 38 - ronde 15 d.m.v. ZI - 1e kind
    07-11 JeetjeB 35 - ronde 4 na MK - 1e kind

09-11 Sneeuwmees 40 - ronde 6 :x na mk - 2e kind
    ??-11 Sillysa 37 - ronde 15 ppfffff - 3e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) jongetje
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) jongetje
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)meisje!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    18-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-06-2012, Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind (ZWANGER!!!)

Deel Deze Pagina