wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: goed dat je de afspraak gemaakt hebt. Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn, maar nu blijf je er toch ook maar mee in je kop rond spoken (en dat is ook geen prettig gevoel, lijkt me). Ik moet volgende week vrijdag voor mijn uitstrijkje. Iedere 5 jaar als ik die uitnodiging krijg, schrik ik ook weer even. Omdat ik zwanger was mocht het begin van het jaar niet, maar omdat dat zwanger worden ook niet erg wil lukken, dan toch maar (ondanks dat ik in mijn broek ervoor sch..t) dat uitstrijkje laten doen. Is de ongi nu ook echt doorgezet? Een dikke knuffel voor je, gewoon omdat je hem verdiend!
    @Hoop: jij ligt waarschijnlijk nog op een oor. Ja, gelijk heb je, nu kan het nog en je hebt de afgelopen nachten genoeg slaapuren moeten missen. Klinkt hoopvol dat ze nu de boosdoener eruit gehaald hebben.
    @Xon: al zenuwachtig voor je fysio-afspraak...hihihi....Ik zal aan je denken vanmiddag! :)
    @Guap: wat een schattig kamertje en dat wiegje weer. Oh, smelt weer gelijk als ik weer zo'n schattig wiegje klaar voor 'ontvangst' zie staan. Hoop dat die snel gevuld zal worden. Het schiet al weer op bij je! En je zoontje is inderdaad een heerlijk boefje! :p De ondeugd straalt uit zijn ogen. Vind ik heerlijk, want ik hou wel van ietwat ondeugende kindjes. Hoop voor jou dat het echt een meisje gaat worden, want anders heb je denk ik een groot probleem met je zoontje.

Ik zit hier moederziel alleen op mijn werk vandaag. Iedereen is vrij, weg of wat dan ook. Nou ja, radiootje iets harder aan (en natuurlijk nog wat vaker ongestoord op ZP spieken).;)
    Ook is er op ons werk weer de nodige onrust. We kregen gisteren weer een vage mail van onze baas, waarin verkapte maatregelen en toekomstplannen stonden. En dat er nog meer dingen zouden gaan veranderen, die ook voor sommigen van ons gevolgen zouden hebben. Nou, lekker is dat. Wees of duidelijker, of stuur niet zo'n k-mail, waardoor iedereen weer op de achterste benen staat.
    Ik werk er zelf al ruim 22 jaar, dus mij zullen ze niet gauw wat doen, maar je weet het tegenwoordig nooit.:(

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sillysa goed dat je afspraken gemaakt hebt voor uitstrijkje en bij gyn. Ik hoop dat je daarna snel gerust gesteld kunt worden en dat de gyn echt nog wel mogelijkheden voor jullie ziet om zwanger te raken.

Hoop fijn dat je goed geslapen hebt. Blijkbaar nu toch de goede kies getrokken. Ik hoop dat de pijn nu definitief weg is en dat je volop kunt gaan genieten van ze zwangerschap.

Mees dat is luxe alleen op je werk! Heb je het rijk voor jezelf. Inderdaad radio lekker wat harder. Wat onnozel van je baas om na het hele gedoe rond het ontslag van een collega zo’n vage mail te gaan rondsturen. Hopelijk valt het deze keer mee.

Xon veel plezier vanmiddag bij je fisiotherapie ;)

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: fijn dat je de afspraak gemaakt hebt! Ik vind ook dat je dit eerst even goed uit moet zoeken.Waant wie weet heeft het idd met elkaar te maken,dat je daardoor niet zwanger word.Misschien heeft het er ook helemaal niks mee te maken.En valt het allemaal mee.
    Word wel tijd dat er duidelijkheid komt nu voor jullie toch.

@Mees:lekker dat je alleen ben op je werk,kan je idd af en toe even op zp neuzen:D
    je zou denken dat jij geen risico loop als je al zolang bij dezelfde baas werkt,maar tegenwoordig ben je helemaal nergens zeker van.
    Ik hoop dat jij daar lekker kan blijven.

@Boudicca: bedankt voor je tip voor de spruitschotel,lijkt mij ook erg lekker!! Ik ga het zeker proberen!

@Xon: veel plezier bij je fisio vanmiddag!;) Zal wel lukken denk ik:D

Ik heb vanmorgen nog even gebeld met de gyneacologie om mijn echo te verzetten.Ze zeiden gisteren dat als ik me ongerust maakte,ik ook eerder een echo mocht hebben.Nu kunnen we volgende week vrijdag komen.Ik vertrouw het niet.Er is volgens mij echt een groeiachterstand,ik ben wel degelijk 7 weken zwanger.
    Dus volgens mij klopt het niet.

Ik moet om 1 uur op het politiebureau zijn.Ik ga aangifte doen.Mijn dochter word al 4 maanden lastig gevallen door een kerel van 30.Dat is een exvriend van haar vriend.Hoe ingewikkeld.Ik heb hem gewaarschuwd,maar nu blijft hij mij bellen en smsen en bedreigen dat hij mijn dochter kapot zal maken.Nu is de maat vol,vandaar dat ik officieel aangifte ga doen.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: inderdaad een luxe, en net ben ik ook nog even heel asociaal onder werktijd naar mijn nagelstyliste geweest.:) Kon niet anders, want ik moest donderdag (op mijn vrije dag), maar toen kwam de tandarts tussendoor wat ik echt deze week gedaan wilde hebben. Dus ja, met een beetje schipperen paste alles toch. Dus mijn lunchpauze heb ik al gehad met mijn handjes uitgestrekt...hihihi...;)
    @Hoop: er blijft jullie ook niet veel bespaard. Hoop dat de politie er wat aan kan doen, al is mijn ervaring dat ze er goed in zijn om vooral af te wachten en je het zelf te laten opknappen. Is de echo die je volgende week krijgt ipv die van over 2 wkn of een extra echo tussendoor. Ik vraag me alleen af of ze het volgende week wel beter kunnen berekenen. Het blijft in die fase van je zw. helaas nog milimeter-werk. Maar goed, als het jou geruststelt moet je het zeker doen!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees:Het is even afwachten wat er volgende week te zien is.Als Frummeltje goed gegroeid is dan komt de echo van 1 november te vervallen waarschijnlijk,maar dat horen we volgende week vrijdag.

Ik heb gisteren moedervoormoeders gebeld! Ik word teruggebeld door hun.:)

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop wat een ellendige situatie met je dochter en die vent. Ik hoop van harte dat ze je op het politiebureau ter wille zullen zijn en niet (zoals mees zei) je weer naar huis sturen met een of andere dooddoener. Ik weet niet of het vaker gedaan wordt maar kun je je telefoon provider niet vragen om een schriftelijke uitdraai van de sms-jes met dreigingen? Dan heb je iets van bewijs wat een engerd die gast is.

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hoop lekker dat je bijna zonder pijn hebt kunnen slapen.
    Wel beroerd dat je nu weer gezeur hebt met die vent, hoe oud is je dochter?
    Waarschijnlijk kan de politie weinig doen behalve er een aantekening van maken, en zelf álle smsjes en mailtjes bewaren he.
    Had zij dan ook al zo een oude vriend?
    Als die man die haar lastig valt ook al 30 is!!
    En iemand kapot maken, brrrr, waarom in godsnaam, is er iets voorgevallen?
    Wat heb je toch een stel kneuzen rondlopen he.

Mees, is toch juist lekker even een rustig werkdagje.
    En ook nog even nageltjes gedaan (ik neem aan nepnagels?).
    Doe je dat altijd?
    Zou voor mij echt geen zin hebben, op school breek ik elke nagel, dan weer een nietje ergens uithalen, een knoop uit een veter, een punaise uit de muur pulken enz.

Guap wat een mooi kamertje.
    En wat heb je toch al een leuk mannetje.
    Ik wil ook wel zo een chocolademelkkleurig mannetje met van die prachtige krullen. Dat gaat helaas echt niet lukken met de donor die ik nu heb, hahahaha.
    Ik heb een vriendin die komt uit Aruba en een vriend die uit haiti komt, en samen noemen wij ons altijd het chocoladetrio, wit (ik), melk (vriendin Aruba) en puur (vriend). En dat wij bij elkaar een heerlijk toetje zouden zijn, hahaha.

Ondanks dat ik zo weer naar fysiomeneer mag, heb ik een beetje de balen.
    Had twee jacks besteld, maat XXL, nou in het dagelijks leven heb ik ongeveer maat 44.
    Maar ik kreeg die jassen nog net dicht maar voelde me er echt zo een worst in.
    Baalde er zo van, want het zijn erg leuke jassen.
    Het zijn van die ski-jacks, maar ik gebruik ze niet voor wintersport maar gewoon voor hier in de winter.
    Alle gewone jassen zijn namelijk zo saai van kleur, alles is zwart of bruin.
    En die jassen zijn knalroze en paars met roze.
    Groempfffff, voelde me weer zo een olifant.
    Ben door die hormonen gewoon aangekomen, maar omdat ik nu ook weer die pilletjes gebruik voel ik me ook labiel.
    Voel me dan zo onzeker, en dan moet ik zometeen ook nog mijn kleren uittrekken bij die leuke fysio.
    Sorry dames voor mijn gezeur en geklaag.

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

#3168 Maureen, 19 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2011
    Goeiemiddag dames,

Ik klik op de backspace-toets en weg tekst hihi. Oké voor de 2e keer:

@Syll: Goed dat je een afspraak hebt staan. Hopelijk komt er niets uit maar ben jij wel gerustgesteld. En naar de andere gyn (fertiliteits-) is ook goed. Elke keer maar die teleurstelling verwerken en al zo lang, nee dat is niet niks. Dikke knuffel.

@Hoop: Gelukkig is de pijn weg. Als nu ook de napijn wegtrekt hoop ik dat je weer pijnvrij bent. Wat een situatie met die man en je dochter zeg. Alle smsjes in ieder geval bewaren inderdaad. Je weet nooit wat de politie daar mee kan. Ik vroeg me ook meteen af hoe oud je dochter is. Ik hoop dat de politie jullie kan helpen. Sterkte ermee.

@Xon: Hè dat is balen van die jas. En ook een vervelende manier om erachter te komen dat je aangekomen bent. Gelukkig weet je waar je het voor doet maar het wordt er niet echt minder vervelend op. Wat de fysio betreft: je zal van vorige week woensdag naar nu niet veel veranderd zijn en toen verwelkomde hij je zo leuk en levelde hij zo goed met je. Gewoon lekker van genieten vanmiddag.

@Guap: Ik ga zo ook je album bekijken. Ik smelt helemaal als je dat vertelt over je zoontje. Dat hij elke dag vraagt of de baby er uit is/komt. En zo overtuigd is van 'n zusje. Te lief. Echt waar.

@Mees: Vast raar om alleen aanwezig te zijn op de afdeling. Hoeveel man zit er normaal gesproken? Maarja wel wat vaker op zp en oja nagelstylistje tussendoor :p Nou werkse hè, nog 'n paar uur.

Ben ik iemand vergeten? Fijne dag dames,

Liefs.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: jij ligt nu in hogere sferen op de tafel bij je fysio, denk ik. Maar herkenbaar van die jassen en zeker als je wat emo bent. Ook ik was al niet de slankste en was toen afgevallen en na de mk door allerlei hormonen (niet lekker in mijn vel zitten) ook weer de nodige kilo's eraan. Als ik dan iets aanpas en ik moet weer een maat groter, sta ik mezelf ook te verbijten in het pashokje.
    Maar een troost. Soms vallen modellen ook gewoon heel klein uit en dan lijkt het wel of je een hele grote maat hebt of moet hebben, maar dan ligt het gewoon aan het model.
    @Maureen: inderdaad wel lekker zo'n dagje. Voel me dan ook niet bezwaard, omdat ik ook op andere moment wel heel hard kan werken. En ik moet zeggen dat ik al die tijd (buiten ZP en de nagelstudio) wel heel hard gewerkt heb.

Mijn bazen hebben nu een gesprek met een collega van mij. Gaat waarschijnlijk over haar contract (en dat dat niet verlengd gaat worden). Zit hier nu zelf ook met een hartslag van 200, want wij werken zo leuk samen en ik zou het vreselijk vinden als ze weg zou moeten. Misschien valt het allemaal mee, maar vrees het ergste.
    En net kwam mijn baas naar me toe, tot hoe laat ik hier ben, omdat hij mij ook nog wilde spreken. Nou, nu slaan de vlammen me helemaal aan alle kanten uit. Ben nooit goed in dat soort gesprekken en zeker nu niet in de nasleep van een ongi en ook nog eens slecht geslapen.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ben benieuwd wat je baas je te melden heeft.
    hopenlijk is het goed nieuws!

@Maureen:mijn dochter word as zaterdag 18 jaar en haar vriend is 22.

@Xon: jammer dat je je k*t voelt! Hopenlijk kan de fysio je weer wat opfleuren meis....die rothormonen ook!

Hier 2,5 uur op het politiebureau gezeten.Maar ze nemen de zaak erg serieus gelukkig! Er is nu aangifte gedaan van bedreiging,dat kan nog stalking worden.

Vanmiddag toch wat geschrokken,ik had wat bruin in mijn broekje..alhoewel je het niet echt bruin kan noemen....het was meer witte vloed met een beige kleur.(sorry voor het detail)Ook zeurt mijn onderbuik wat.
    Ik probeer me maar niet te druk te maken,want het ziet er niet echt heel verontrustend uit.Maar in combinatie met de zwangerschapsweken die niet echt kloppen,maak ik me toch ongerust.:(

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees hoe ging het op je werk met dat gesprek wat je kennelijk moest hebben met een van je bazen?

Hoop je dochter is toch veel te jong voor zo’n gast van 30. Wat wil die vent van haar zeg, laat hem een hobby gaan zoeken. Gelukkig hebben ze het op het politiebureau wel serieus genomen. Dat voelt denk is toch wel geruststellend. En dan ineens andere afscheiding. Over stress gesproken zeg. Heel spannend hoor, ik snap dat je je zorgen maakt.

Xon hoe was je middag :D?

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Xon nog heerlijk aan het nadromen over je fysio'tje??? Of uuhh samen aan de koffie?? Hahaha, grapje hoor meid en wat die jassen betreft maak je nie druk, wat mees ook al zei de maten zijn tegenwoordig niet echt meer wat het was, alles komt uit italie en china dar zijn de mensen kleiner en dus is ook de maatvoering anders heb ik zelf ook heel vaak.

Hoop, wat een mafkees is dat zeg!! Ik hoop dat de politie ook echt daadwerkelijk iets gaat doen voor er echt iets gebeurd. En ik snap je spanning idd als je al verder denkt of weet te zijn en zij zijn een stuk minder ver. Maar je hebt het hartje toch al gezien??

Ga hier kapot van de krampen, links bij eierstok waar ik ook altijd last heb bij mijn eisprong, snap er nix van maarja zal wel weer overgaan. verder alles rustig.

Mees, hoe is je gesprek verlopen meid?? En dat van je collega??
    Hoop goed, knuffff

Liefs allemaal, sillysa

13. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Meiden, dank jullie allemaal voor jullie leuke reacties op de kamer! EN tja F. is inderdaad om op te vreten meestal (behalve als hij van die peuterpuberdagen heeft, grrrr ;)). Aanstaande zondag hebben we een feestje georganiseerd voor zijn 3e verjaardag, maar maak me zorgen of ik dat nog haal....

Na 2 dagen rust in de buik, is het vandaag alweer de hele dag bal, een keiharde bal, pffffffffffff. IK ben er doodmoe van. En ik zit constant te voelen en te denken of het nou doorzet, of omslaat in weeën.... Het geeft veel spanning.

Xon, als je het goed vind ik heb jou mobiele nummer nog, als ik niet op ZP kan komen, zal ik via jou graag doorgeven als ik naar het ziekenhuis ga om te bevallen, of als ik al geboortenieuws heb. Is dat oke? Kan ook nog 2 weken duren hoor! :D

Xon, wij zeggen ook altijd van elkaar dat hij pure is en ik witte chocolade, en het grappige is dat hij dan weer dol is op witte en ik op pure choco, hahaha, we zijn dus gewoon voor elkaar gemaakt :p
    Hoe was het bij je Fysio? leeftijd zegt helemaal niks hoor! Wij schelen ook 10 jaar, merk er niks van eigenlijk. Als het klikt, waarom niet een keer koffie drinken, you never know!

Over lekker eten gesproken, het is me nog wel gelukt vanavond een heerlijke Portobello in bladerdeeg te maken! Echt van genoten. Ik werk alleen niet precies met recepten, daar ben ik veel te eigenwijs voor... Maar ik laat me vaak inspireren door de de recepten op AH.nl.

Nou en Mees, wat een gedoe allemaal op je werk! Hoe is dat gesprek met je baas gegaan, of ging hij er weer vandoor aan het eind van de dag, zonder iets te zeggen?

Sill, ga je nog naar de gyn? Zou goed zijn om meer duidelijkheid te krijgen misschien?

Hoop, wat naar zo engerd achter je dochter. Ik hoop dat de Politie hem kan afschrikken! Dat van die termijn moet je echt niet zo aantrekken hoor. Bij Fabian zei de echoscopiste, ja de bevruchting is op die datum gebeurd (ongeveer een week voordat ik dacht), en dat kon helemaal niet! Ik blij dat ik geen jaloerse man heb, die gelijk ging denken dat ik vreemd was gegaan! Ik vind dat die echoscopistes best wat korreltjes zout erbij mogen doen...

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hoop, inderdaad goed dat je aangifte doet. zo'n kerel moet gewoon ver weg van jullie blijven

@xon, was je fysio weer zo snoepig? :D:D

@sil, balen dat je zulke krampen hebt meid, hopelijk zakt het snel.

@mees, hoe ging je gesprek? hopelijk in ieder geval voor jou gunstig

hier net terug van de vk, weer fijn het hartje gehoord! heb gister een harde buik gehad, moet het dus ff kalm aan doen...... is meestal een teken dat ik te druk geweest ben. en de pijn aan de zijkant van de buik die ik gister ook had was waarschijnlijk bandenpijn of een groeispurt, vervelend maar niets om me zorgen over te maken. was dus goed van me om vandaag naar huis te gaan, morgen ook nog even thuis blijven en uitrusten. vrijdag hopelijk weer werken. heb vanmiddag zelfs nog geslapen, was er dus echt aan toe....

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zo hij is net de deur uit, hahahahahaa, nee hoor!
    We hebben weer heerlijk gekletst.

Ik zou vanavond naar de bios gaan met een vriendin, maar die belde af. En ik had al zo een dag dat je denkt aaarrrgghh.
    Trok mijn kast in de slaapkamer uit z'n voegen (dus morgen op pas voor een nieuwe kast), had een schilderij opgehangen die door de poes weer naar beneden werd gehaald :( !!!
    Dus ik zat dat zo te vertellen en hij vond het allemaal wel grappig. En toen zei hij waarom ga je dan niet gewoon alsnog naar de bios, neuhh zei ik dat vind ik niet gezellig.
    Het bleef even stil en ik meende toch even een lichte twijfeling te voelen, maar nee, hahaha.
    Ik had me stiekem ook geen raad geweten als hij had gezegd 'nou dan ga ik mee' hahahaha.
    Ik vertelde dat ik pas mijn rijbewijs had, zegt ie ooooh dus je bent meteen begonnen toen je 18 werd hahahaha.
    Tja flirten met een knipoog vind ik dat toch wel een beetje.

Hoop wat fijn dat je serieus werd genomen bij de politie.
    En nu maar hopen dat die rare afscheiding weer verdwijnt zodat je weer wat zekerder wordt.

Mees hoe is het afgelopen met die baas van je?
    Weet je iets meer?

Syl, wat heb jij voor rare krampen!!
    Is je ongesteldheid doorgezet? Weet je zeker dat het niets anders kan zijn???

Ik had net nog even een pijnlijk momentje.
    Ik was om de een of andere reden op zoek naar het dvdtje van de vakantie samen met mijn ex (mezelf pijnigen of zo).
    Maar niet gevonden, ik vond wel een ander dvdtje.
    Daarop stond de echo, van het kindje van mijn ex.
    Zag ik daar op mijn tv opeens zo een zwaaiend kindje met de erg blije stemmen van mijn ex en inmiddels zijn ex.
    Jemig zeg, ik heb geen idee hoe die dvd bij mij terecht is gekomen, maar hoe ZUUR is dat, dat er opeens zo een echo op de tv te zien is. Dit is wel heel erg pesten! Moet ik ook nog gaan zorgen dat die dvd weer bij mijn ex terecht komt, grrr.

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, das inderdaad wel zuur zeg! gewoon in een envelop ermee!

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Guap, ondanks dat je gewoon nog mijn telefoonnummer had, vind ik het een eer als je mij op de hoogte houdt als het zover is :) !!! Kan ik daarna snel de andere dames op de hoogte brengen. En zo te horen zou het zomaar toch niet zo lang meer kunnen duren, vind eigenlijk dat het niet kan, want dan heeft niemand de pool goed, hahaha.

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Guap je maakt het wel spannend. Je moet eigenlijk nog even volhouden tot 29 oktober want dan krijg ik gelijk over je bevallingsdatum. Maar even zonder gekheid, ik kan me voorstellen dat je bekaf wordt van steeds weer die harde buiken en dan ook natuurlijk de daarbij komende spanning of het gaat doorzetten of niet. Ik wens je succes meid.

@Sill meid wat naar dat je vandaag zulke krampen had. Wat duurt 8 december dan nog lang voor je naar de gyn kan. Ik het niet mogelijk nog wat eerder een afsrpaak te maken zodat ze nu even naar je cyclus kunnen kijken en misschien je hormoonwaardes eens te prikken. Dat hebben ze bij mij ook gedaan toen mijn cyclus van slag was. Gewoon een extra check.

@Just goed dat je het even rustig aan doet en luistert naar wat je lichaam je te vertellen heeft. Hoop dat het snel weer wat beter gaat zodat je inderdaad vrijdag weer kunt werken.

@Xon klinkt alsof het weer heel gezellig was bij de fysio vanmiddag. Gewoon van genieten dat jullie samen zo leuk kunnen kletsen en flirten en verder niet nadenken over hoe of wat.
    En dat dvd’tje kan dat niet zoiets zijn als ‘een teken van hogerhand’ of zo? Zo van “dit is nu een echo van andermans kind maar… binnenkort kijk je naar eentje van je eigen spruit”.
    Ik vind het wel toevallig dat je, nu je op de wachtbank zit, dat dvd’tje ineens in je handen krijgt. Dat ligt er neem ik aan al vanaf dat jij en je ex nog samen waren dus wel héél toevallig dat je hem nu ineens ontdekt toch?
    Is natuurlijk “wishfull thinking” van mij, want als hij mij zou overkomen zou ik er ook absoluut geen goed voor teken in zien, ben ik zelf veel te nuchter voor maar toch, ’t is wel apart…

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Guap spannend bij je , hopelijk kan je nog wel wat slapen vannacht

20. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Nou meiden, manlief heeft een warme kruik gemaakt, en kan me nu een beetje ontspannen. Ik heb besloten om nu maar lekker pyjama aan te gaan doen en naar bed te gaan met een boekje. Want dan kom ik misschien een beetje tot rust.

Maar waarschijnlijk zet het nog niet door hoor... is meer voor het geval dat. Met Fabian begonnen de echte weeën ook om 3:30 s'nachts en dan is het goed als je lekker hebt geslapen ervoor. Dat had ik toen dus niet gedaan, dus dat is nu wel mijn streven ;).

Wel trusten allemaal!

Deel Deze Pagina