wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop, moet aan je denken! Het is bijna twee uur.
    En... ik had het ook met zes weken. Dacht dat ik gek werd, maar 't was allemaal goed.
    Ik ga voor je duimen!

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hoop: ik ben aan het duimen voor je meid!! Ik hoop dat alles goed is. Dikke knuffel.

3. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop, wat een schrik meid. Ik duim heel hard voor je hoor. Het moet gewoon goed gaan. Zet 'em op!

De rest, knuffel!!!!!!!!

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik zit constant te refreshen omdat ik zit te wachten op nieuws van Hoop.
    Dacht laat ik de tijd dan maar even benutten om jullie wat bij te kletsen. Donderdag opnieuw bij de gynaecoloog geweest; alles goed, prachtige profielfoto (die hadden we nog niet) en lang mogen gluren vanwege de aanwezigheid van een arts-assistent. De kogel is door de kerk; ik heb groep licht voor borstvoeding. Pffff. Eindelijk. Bijna 24 weken, met een buik die zich echt verraad. Geen twijfel meer of ik nou dikker ben geworden of zwanger...
    Boven al enorm veel opgeruimd; alles al een grote beurt gegeven. Nu hoeven we voor de bevalling alleen nog maar te poetsen. Willen trouwens wel de babykamer opnieuw stucken en de vloer vernieuwen. Maar de rest is dus opgeruimd.

Guap: het wordt spannend voor jou!! Het grote aftellen is begonnen. Zijn die nageltjes van je tenen speciaal voor de bevalling gedaan of zijn ze altijd zo mooi?

Xon: heb net jouw foto's zitten bekijken!! Waarom heeft zo'n knappe meid nog steeds niet de ware gevonden??? Die fysiotherapeut misschien?

Mees: ben je met dat tandvlees al bij de tandarts geweest; kan ik gemist hebben hoor. Maar dat lijkt me de aangewezen persoon. Mij lijkt een spoeling voor je mond ook effectiever. Maar ik ben geen arts. Vervelend ook nog eens al dat gedoe op je werk.

Jeetje: wat balen dat je het dan niet gewoon zelf kan regelen, hier had je waarschijnlijk allang zelf een loodgieter gebeld, toch? Vreselijk dat koude water. Misschien een keertje lekker in een zwembad gaan douchen?

Syll: weet je al wat meer; die buikklachten klinken serieus?

Impie, secondlife, ricmar, salcia, en uh.......... alle zwangeren? Hoe gaat het met jullie?

Maureen, Boudicca: ook ik heb mijn aandeel pregnyl geleverd; hoop dat het jullie mag helpen!!

Nou, Hoop........ik zit zo op je reactie te wachten, de mijne is klaar. Denk aan je. Liefs

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Jes: wat fijn dat je groen licht hebt voor borstvoeding! Kan me voorstellen tenminste dat dat fijn is. Ik zou ook heel graag borstvoeding willen geven, maar bij mij is het ook de vraag of dat wel gaat lukken, omdat ik een borstverkleining heb gehad. Maar ja dat is een zorg voor later, als ik weer zwanger ben!
    En alles al op orde voor de babykamer, ook fijn!
    Ben wel benieuwd naar je buik trouwens! Heb je een foto?

Ja, in NL had ik zelf al lang weer aan de telefoon gehangen!! Heb nog niks gehoord dus ben bang dat ze vandaag niet komen. Ik heb net maar provisorisch met opgewarmd water snel een douche genomen, maar het is echt niet ideaal zeg! Mijn man zei gisteren, we kunnen ook naar een hamam. Maarre... geen idee waar die hier zit in de buurt en dan moet je weer gescheiden van elkaar en dat weet ik ook niet. Zwembaden zijn hier nogal schaars dus ik heb jammer genoeg ook geen idee of die een in de buurt zit. Maar als ze nu toch het hele weekend niet komen, ga ik zeker bij mijn schoonmoeder even lekker douchen denk ik.

@Xon: al een nieuwe kast gescoord?

Ik zit ook te wachten op Hoop.
    Ik hoop zo dat het allemaal goed is. Ik was van plan om zo even weg te gaan, dus eigenlijk hoop ik daarvoor nog wat te lezen.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja en sillysa, ben jij al terug?? Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou is meid.

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Jeetje: de batterij van mijn camera is leeg; maar ik zal er snel een maken en plaatsen.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jes: ook ik kwam even spieken naar nieuws van Syl of Hoop, maar er was nog niets. Wel fijn weer jouw update te lezen. Fijn dat je groen licht hebt om bv te geven. Hopelijk komt het ook allemaal makkelijk op gang en gaat het ook lukken. Ik vond bv geven best pittig, zeker in het begin leek het een hele dagtaak te vullen. En ondanks dat ik best nuchter erin dacht te staan, heb ik toch een traantje weggepinkt toen ik er na ruim 8 maanden mee gestopt ben. Zo te horen ben je ook thuis flink aan de slag geweest. En ook ik houd me aanbevolen voor een foto van het kamertje (als je dat met ons wilt delen).
    @Jeetje: nog steeds geen monteur geweest? Hebben die appartementen geen eigen storingsdienst of zo? Maar ja, dan blijft de taal nog steeds een barrière voor je. Dus je moet toch wachten tot je man thuis is. Maar ik dacht dat in Turkije de vrijdag ook een beetje is wat de zondag is voor ons. Dus misschien dat ze dan morgen alsnog komen. Hoop het voor je. Koud water gaat snel vervelen. Brrr.... moet er niet aan denken. Mijn cv viel een keer uit net toen ik onder de douche stond en dacht nog even stoer dat ik mijn douchebeurt wel even zou voortzetten onder de koude douche. Heb dat geloof ik een minuut volgehouden. Succes ermee!

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Meiden; dat kamertje moeten we nog onderhanden nemen. Ik wil het stuckwerk vernieuwen en een nieuwe vloer leggen. Maar alle andere kamers zijn opgeruimd en gepoets. Kledingkasten uitgezocht etc.
    Zodra alles staat zal ik een foto plaatsen; maar verwacht niks moderns want het is 9 jaar oud. Destijds was dit prachtig. Nu vind ik het nog mooi, maar waarschijnlijk had ik wel iets anders uitgezocht. Wel wit; dus dat is goed.
    Maar eerst krijgt de middelste dame met kerst (haar verjaardag) een hoogslaper; dan gaat ook de jongste over, en dan wil ik er pas aan gaan beginnen (wil de jongste niet uit haar kamer jagen).
    Dus nog even geduld.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ik weet niet precies te vertellen wat ik momenteel voel of wat er door me heen gaat.
    Ik heb de echo gead en het was allemaal erg vaag.Het was een stuk slechter te zien als afgelopen dinsdag.Ze moest zo zoeken,toen kwam er uiteindelijk een zwart vlakje in beeld met een klein wit eigenlijk vormeloos vruchtje.Je kon het amper zien.Zedraaide en draaide maar het werd niet beter.Ze wilde eigenlijk al stoppen toen ik opeens middenin het grijze vlak een knipperlichtje zag....heeeeel zwak. Dus ik riep: kijk,wel een hartje! De arts zag het ook.Maar er klopt niks van.Zelfs zij zei dat ze er eigenlijk geen raad mee wist.Het ziet er echt niet uit als een foetus van 7,2 weken.Er is dus hartactiviteit,heel zwak,dus het leeft nog.Maar het zag er slechter uit als afgelopen dinsdag.Dus het is afwachten,wat er gaat gebeuren.Ik weet dat dit kindje het ook weer niet gaat redden.Ook al hebben we nog steeds een klein beetje hoop.Mijn man en ik hadden allebei het idee dat ze er niet goed bij kon,bij de vrucht,dat ze het niet goed in beeld kreeg.Wat ik ook vreemd vond: ze zei,het lijkt wel of je een tussenschotje hebt in je baarmoeder...heb ik nooit eerder gehoord,dus weet niet wat ik daarmee moet.

Ik vind het erg lief van jullie dat jullie zo aan me gedacht hebben en geduimd.
    We voelen ons vreemd: het vruchtje leeft nog,maar je ziet het eigenlijk afsterven..of er moet een groot wonder gebeuren.
    Ik voel me een lopende tijdbom.We zijn erg in de war en verdrietig.
    Voel me in de steek gelaten door mijn eigen lijf.

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom ook steeds hier even kijken of er al nieuws is van Hoop of Sill, maar tot nog toe steeds niet. Wachten duurt lang....

Jes fijn dat jullie al zoveel opgeruimd hebben en mooi dat je borstvoeding mag gaan geven.

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hoop: wat ontzettend erg voor jullie!! Ik heb vorig jaar dit zelfde verhaal meegemaakt. Ik ben toen gestart met zp; er zijn meiden met verhalen waarbij het goed afloopt, maar ook waarbij het niet goed is afgelopen. Bij mij ging het mis. Ook een kloppend hartje gezien, te kleine vrucht voor de termijn en bruine afscheiding.....ik hoop dat het bij jou de andere kant op zal gaan. Klote die onzekerheid. Ik wens je heel veel sterkte!!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Hoop, ik had zo gehoopt op beter nieuws!! Wat moeilijk voor jullie dit. Nu zit je nog in onzekerheid en angst. Maar het kan dus niet zijn dat het echt nog priller is dan je denkt? Omdat het hartje toch klopt.
    Pff, eerst even laten bezinken allemaal meid. Ik kan me je gevoel dat je lijf je in de steek laat zo goed voorstellen.
    Je kunt niets anders dan afwachten en dat is echt vreselijk moeilijk. Heel erg veel sterkte ermee! Dikke knuffel en liefs

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Jawel ze heeft al gereageerd!

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja en wat gek van dat tussenschot als je dat nooit hebt gehad! Lijkt me dat ze daar dan toch wat beter naar moeten kijken. Maar dat is meer iets voor latere zorg dan denk ik. Nou meid, nogmaals dikke knuffel!

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och hoop toen ik mijn berichtje postte had ik dat van jou nog niet gezien. Wat naar nu toch. Ik kan me je gevoelens zo goed voorstellen.
    Heel veel sterkte in deze onzeker tijd.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ondanks dit verdriet en angst en onzekerheid,voel ik me erg verbonden met jullie.Ik heb uit het ziekenhuis mijn kids gebeld en mijn moeder en zus.Eenmaal thuis wilde ik jullie inlichten.Ik vind het zo apart.Ik heb jullie nog nooit gezien,maar heb zoveel steun aan jullie.Dank jullie wel daarvoor. Dikke knufffff voor iedereen!

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoop, ja apart is dat hè? Als ik weer naar NL kom doen we gewoon weer een meeting en dan hoop ik jou ook te ontmoeten! Maar het voelt nu al alsof ik je ken.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat zou heel leuk zijn! Het voelt idd of dat ik je heel goed ken.Ik ben daar heel blij mee!

20. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop, hè bah meis. Wat een rotnieuws. Kan me voorstellen dat je je een wandelende tijdbom voelt zo. En wat naar om je kindje zo te moeten zien vechten. Want dat is toch eigenlijk het geval.
    Een kloppend hartje en toch het idee hebben dat het niet goed zit. Ik vind het zo erg voor jou en je man. Hoe moet het nu verder? Afwachten? Hele dikke knuffel van mij.

Deel Deze Pagina